Pagina 57 van 78 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Het zal toch niet dat Excelsior........

  2. #1402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Het zal toch niet dat Excelsior........
    Mmmm, ik verwacht wel een The ThinWHiteduukje eigenlijk....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1403

    Standaard

    Me and my big mouth..

  4. #1404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Me and my big mouth..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mmmm, ik verwacht wel een The ThinWHiteduukje eigenlijk....
    Alaaf!

  5. #1405

    Standaard

    Nog een leuke quote over onze grote vriend El Ham;

    Op dag één in Amsterdamse dienst vroeg hij Luis Suarez waar hij in de kleedkamer moest zitten. Suarez – niet gecharmeerd van de komst van een concurrent – wees uit balorigheid naar het toilet, waarna El Hamdaoui de aanvoerder bij de keel pakte.

    3 strikes en dan ben je "out" toch?

    Doeidoei.

  6. #1406

    Standaard

    Niet te geloven hoe het dubbeltje de laatste weken wel ineens de goede kant op kan vallen.

    Assaidi mist samen met Dost een aantal 100 % kansen en uit een spaarzame Feyenoord kans trekt Castaignos met z'n 10e van het seizoen de overwinning over de streep.

    Erg lekker, alleen jammer van Heracles.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  7. #1407

    Standaard

    Prima overwinning van Ajax op AZ. Niet echt sprankelend voetbal, maar bij vlagen wel goede aanvallen.
    Anita beviel me goed op de plaats van Enoh, laat m maar staan daar
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Niet te geloven hoe het dubbeltje de laatste weken wel ineens de goede kant op kan vallen.

    Assaidi mist samen met Dost een aantal 100 % kansen en uit een spaarzame Feyenoord kans trekt Castaignos met z'n 10e van het seizoen de overwinning over de streep.

    Erg lekker, alleen jammer van Heracles.
    Ik heb een team heel lang niet zo veel open kansen zien missen in een wedstrijd, denk dat ze de laatste keer Ajax - Sparta was toen het 0-0 bleef met 20 doelpogingen en kansen.

    Maar goed, het heeft Feyenoord een tijd tegen gezeten en net wat je zegt, nu ineens vallen ze goed.

  9. #1409

    Standaard

    Vreselijk hoe de scheidsrechter de wedstrijd kapot heeft gemaakt. Absoluut belachelijke rode kaart voor Van Persie. Natuurlijk is Barcelona verdiend door, maar de manier waarop is diep triest.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Vreselijk hoe de scheidsrechter de wedstrijd kapot heeft gemaakt. Absoluut belachelijke rode kaart voor Van Persie. Natuurlijk is Barcelona verdiend door, maar de manier waarop is diep triest.
    Beide gele kaarten waren gewoon terecht. Bij de eerste moet Van Persie zijn handen thuishouden en bij de tweede gele kaart wist hij echt wel dat hij buitenspel stond. Hij keek zelfs nog naar rechts waar de grensrechter stond en de spelers van Barcelona wisten wel dat het buitenspel was, zij hadden dan net zo goed het fluitsignaal niet kunnen horen als het zo luidruchtig was vanaf de tribunes. Dit heeft niets met een scheidsrechter te maken maar met een speler die totaal niet in de wedstrijd zit en niet met zijn eigen frustaties overweg kan!

    Shakhtar Donetsk is ook door ten koste van AS Roma (3-2 winst uit en 3-0 winst thuis). Ik zie ze het toernooi niet winnen maar met een gunstige loting kan de halve finale of zelfs de finale er wel inzitten.

  11. #1411

    Standaard

    Ik vond de scheids in het begin veel te veel op de hand van Barca en een beetje scheids geeft die 2e gele kaart niet, maar lost dat op met een praatje.
    Het is wel weer die duidelijke frustratie van Van Persie die dit mogelijk maakt, hij heeft het dus wel aan zichzelf te danken. De scheids kan die 2e gele kaart gewoon geven en bij die eerste actie had hij ook rood kunnen krijgen...

    Uiteindelijk heeft Barca wel verdiend gewonnen, al was ik 1000% voor Arsenal
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Beide gele kaarten waren gewoon terecht. Bij de eerste moet Van Persie zijn handen thuishouden en bij de tweede gele kaart wist hij echt wel dat hij buitenspel stond. Hij keek zelfs nog naar rechts waar de grensrechter stond en de spelers van Barcelona wisten wel dat het buitenspel was, zij hadden dan net zo goed het fluitsignaal niet kunnen horen als het zo luidruchtig was vanaf de tribunes. Dit heeft niets met een scheidsrechter te maken maar met een speler die totaal niet in de wedstrijd zit en niet met zijn eigen frustaties overweg kan!
    Laten we ook niet vergeten dat een van de redenen van Van Persie's frustratie was dat hij bij de keel gegrepen werd door Abidal die er gewoon mee weg komt. De scheids was gewoon vreselijk inconsequent. Waar Arsenal een kaart voor kreeg, kwam Barca mee weg. Als je die 2e gele kaart geeft voor Van Persie (totaal onnodig en bewijs dat je als scheidsrechter de wedstrijd totaal niet aanvoelt), kan je hem net zo goed geven voor Messi en Alves die na een fluitsignaal ook nog even de bal trappen.

    Begrijp me niet verkeerd. Voor het voetbal ben ik blij dat Barca door is (en omdat ik nog wel wat Classico's zou willen zien dit seizoen). Het is natuurlijk ook 100% verdiend, maar je kan niet ontkennen dat de scheids een veel te grote stempel op deze wedstrijd heeft gedrukt.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #1413
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het was idd. zwaar gestraft, maar hij nam zo overduidelijk revanche, dat het bijna kinderachtig was. Hij wist toch hoe belangrijk deze wedstrijd was, en hoe goed ze ervoor stonden in eerste instantie. De scheids zocht waarschijnlijk gewoon een excuus voor die tweede gele kaart. Tja, om steeds wisselende redenen doet Arsenal het altijd slecht in de C.L.

    Maar wat vonden jullie dan van Webb die de rechtse hoek van Rossi niet zag, even twijfelde en vervolgens het terecht protesterende slachtoffer maar geel gaf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Maar wat vonden jullie dan van Webb die de rechtse hoek van Rossi niet zag, even twijfelde en vervolgens het terecht protesterende slachtoffer maar geel gaf.
    Volgens de regels klopt het helemaal....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens de regels klopt het helemaal....
    Regels zijn regels, Behalve als ze tegen Barcelona gebruikt moeten worden

  16. #1416

    Standaard

    protesteren is nooit mogelijk bij een scheids, hiervoor kunnen enkel z'n collega's op inspelen

    laat de 4e official lekker op een kamertje met een tvtje zitten en met een oortje contact houden.. dan gaat het vieze spiel drastisch gering veranderen

  17. #1417

    Standaard

    De tweede gele kaart was erg kinderachtig, aan de andere kant had v Persie ook direct rood lunnen krijgen voor die elleboog en plantte hij ook nog op een ander moment zijn noppen in Messi.

    Die eerste goal was toch wel weer magistraal van die kleine.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1418

    Standaard

    Barça had ook een penalty mogen krijgen voor die actie van Diaby (dacht ik), en Arsenal had geluk dat die Pool geen tweede gele kaart kreeg voor die penalty. Dus tsja, hoewel ik het er mee eens ben dat de kaart voor Van Persie belachelijk was en de wedstrijd heeft beïnvloed, heeft Arsenal op andere punten ook niks te klagen.

    Heb me vooral geërgerd aan het kinderachtige gemekker van die verwende pestventjes van Barça. Die voelen zich inmiddels zo verheven boven de rest van de voetbalwereld dat ze iedere overtreding aanvechten alsof ze worden neergeschoten. En dat publiek was helemaal verschrikkelijk.

  19. #1419
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Conclusie: Dat is voetbal!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1420

    Standaard

    Enerverend potje daar in Eindhoven. Waar voor je geld.

  21. #1421

    Standaard

    Fredje Rutten zal het zo wel hebben over "een goede uitgangspositie" door de 0 te hebben gehouden. Gooi er eens een extra spits in Fredje, die gasten spelen met 9 verdedigers en 1 verloren ziel in de spits. Heb je er daar 4 voor nodig in de achterhoede?!

    Pff. Wat een instelling.

  22. #1422

    Standaard

    Naar Fredje Rutten luister ik niet meer. In het begin vond ik zijn lispelende manier van spreken nog wel grappig, maar ook dat is over. Ik vind hem overigens niet te benijden. Hij heeft een groep waar (op die Hongaar na) niet veel fut in zit, hij mag geen versterkingen halen, en hij moet kampioen worden. Ga d'r maar aanstaan.

  23. #1423

    Standaard

    Ajax speelt een prima eerste helft maar vergeet eigenlijk te scoren. Spartak op 1 momentje na totaal niet gezien, Ajax zet vroeg druk waardoor ze nog geen fatsoenlijke aanval hebben kunnen maken die Russen.

    Als ze dit zo doorzetten moet ie vanzelf vallen lijkt me.. Laten we hopen op een 1-0 (of met wat geluk 2..).

  24. #1424

    Standaard

    Wat is dit ongelovelijk *** zeg. Je speelt die Russen 75 minuten lang compleet zoek, creeert kans op kans en Spartak stelt er helemaal niks tegenover op 1 schot na.

    En na 90 minuten kijk je gewoon tegen 0-1 aan.

    Pfff. Ziek ben ik er van.

    Oh btw, HEEL, HEEL veel respect voor Twente. 3-0 van Zenith winnen is niet voor veel ploegen weggelegd.

  25. #1425

    Standaard

    Tsjonge jonge, Twente 3-0

    Ik heb alleen de tweede helft gezien, en daarin speelde Twente aardig, maar niet groots. Als ik de commentaren moet geloven, was Zenit in de eerste helft veruit de betere ploeg, en kreeg Twente maar één kans, maar die ging er dan ook in (een beetje zoals in Amsterdam blijkbaar, maar dan in ons voordeel). Enfin, het zat dus allemaal een beetje mee in Enschede en tegen in Amsterdam.

Pagina 57 van 78 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •