Pagina 70 van 78 EersteEerste ... 2060666768697071727374 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.726 tot 1.750 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1726

    Standaard

    Morgen, eindelijk! Spanning begint langzaam aan toch wel te komen.

    Net mooie docu (Heilig Gras) over Frank de Boer. Heb echt het gevoel dat dat op dit moment de juiste man op de juiste plek voor Ajax is.

  2. #1727

    Standaard

    Werkelijk waar om te kotsen, morgenavond bij Studio Voetbal (?):

    21:55
    NOS Studio Voetbal Bij presentator Jack van Gelder zitten aan tafel: Ronald Koeman, Henk ten Cate, Jan Mulder en Tom van 't Hek.

    Alle 5 zijn Ajax-supporter, noem het dan gewoon Studio Ajax!

  3. #1728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Werkelijk waar om te kotsen, morgenavond bij Studio Voetbal (?):

    21:55
    NOS Studio Voetbal Bij presentator Jack van Gelder zitten aan tafel: Ronald Koeman, Henk ten Cate, Jan Mulder en Tom van 't Hek.

    Alle 5 zijn Ajax-supporter, noem het dan gewoon Studio Ajax!
    Tsja, ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat de Twente supporters geen tijd hebben; die zijn dan nog feest aan het vieren.
    Maar misschien heb ik het mis .

  4. #1729

    Standaard

    Ronald Koeman Ajax fan? Als er één een clubwisselhoer is dan is het Ronald wel. Die heeft overal gezeten.

    Goed, straks op weg naar de Arena naar een nu al legendarische wedstrijd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1730
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Werkelijk waar om te kotsen, morgenavond bij Studio Voetbal (?):

    21:55
    NOS Studio Voetbal Bij presentator Jack van Gelder zitten aan tafel: Ronald Koeman, Henk ten Cate, Jan Mulder en Tom van 't Hek.

    Alle 5 zijn Ajax-supporter, noem het dan gewoon Studio Ajax!
    Ik weet dat zo net nog niet...

    Koeman hoopt op Twente, want dan blijft hij de laatste coach met de titel.
    Ten Cate ook, want het zit hem nog dwars dat hij één punt te kort kwam. (met zijn ervaring)
    Tom is vooral fan van zichzelf.
    Jan Mulder is fan van het verleden.
    Jack is fan van AFC. Maar vindt het vooral interessant om zogenaamd connecties te hebben. Alleen weten die connecties zelf tegenwoordig niet meer wat waar is.
    Yuri (normaal gesproken vast lid) is zelfs onderdeel van de technisce staf van Twente. Maar die houdt waarschijnlijk rekening met een feestje.

    Voor de rest zegt heel de rest van Nederland dat Twente kampioen wordt. En zelf denk ik dat ook. Maar dat is weer puur indekken. Maar wel vind ik dat de inhoud van studio voetbal de laatste tijd steeds slechter werdt.

    Weet je waar ik me meer druk om maak dan studio Ajax. Na vandaag is het voetbal vrijwel enkele maanden uitgeschakeld. Op een finale hier en daar na....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1731

    Standaard

    Geen aantrekkelijk gezelschap.

    Jan Mulder: blaaskaak, vreselijke aansteller, schreeuwlelijk
    Ronald Koeman: wil nog overal werken, dus houdt zich steevast op de vlakte
    Henk Ten Cate: zenuwpees, ongeleid projectiel, kan om niets vreselijk kwaad worden
    Tom van 't Hek: de enige die soms iets interessants te zeggen heeft, maar een nogal zelfingenomen kwast

    Conclusie: Geef mij Hugo Borst maar, ook geen bescheiden type, maar neemt nooit een blad voor de mond en is immer goed geïnformeerd

    Over de WEDSTRIJD : alle fans succes toegewenst. Ik heb een rustige middag, want neutraal. Of toch bijna, ik merk dat ik het Twente iets meer gun. Twente is ook duidelijk favoriet (iets betere ploeg, betere uitgangspositie), toch denk ik dat Ajax het nipt haalt. Moeilijk uit te leggen, is meer een gevoel.

    Aardig detail: In België wordt de titel ook beslist in een rechtsstreeks duel op de allerlaatste speeldag. Genk en Standard spelen daar a.s. dinsdagavond om de titel. De thuisploeg, Genk, heeft in dit geval genoeg aan een gelijkspel.

  7. #1732

    Standaard

    Altijd maar dat gejank over Studio Voetbal.. als je het niets vind ga je toch lekker Voetbal International kijken?

  8. #1733

    Standaard

    Even een snelle vraag: Kan iemand me vertellen hoe laat de wedstrijd straks begint?

  9. #1734

    Standaard

    Effe off: Oranje -17 is zonet europees kampioen geworden, gewonnen van Duitsland met 5-2

    Gefeliciteerd mannen!!

  10. #1735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Altijd maar dat gejank over Studio Voetbal.. als je het niets vind ga je toch lekker Voetbal International kijken?
    Kan ik niet ontvangen in België

    Ik kijk weleens stukjes op You Tube, ik moet zeggen: René van de Gijp kan soms grappig uit de hoek komen, maar de rest ... tjonge, jonge

    En ja, als we niet meer mogen klagen, Burkie, wat zouden we hier dan moeten zeggen?

  11. #1736

    Standaard

    Ik vind klagen over studio voetbal terecht omdat door de publieke omroep is en dat hoort onpartijdig te zijn, wat betreft voetbal insite wat veel leuker is maakt het me niets uit omdat dat comercieel is.

  12. #1737

    Standaard

    Hm, ik dacht dus dat Ajax - Twente gewoon op Ned1 uitgezonden zou worden. Helaas.

  13. #1738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Hm, ik dacht dus dat Ajax - Twente gewoon op Ned1 uitgezonden zou worden. Helaas.

    Kijk is toch via een stream. klik (wel spaans)

  14. #1739

    Standaard

    Idd die stream werkt perfect zonder extra software. Kijk nu zelfs via mijn ps3. Kijk altijd via streams naar Ajax en Arsenal. Itt die veel te dure pay tv meuk.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  15. #1740

    Standaard

    beste quote van TVOost: 'Twente is te goed om achter een bal aan te rennen'
    ik kom nietmeer bij hiero.. oh 2de helft!
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  16. #1741

    Standaard

    Ajax pakt titel?
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  17. #1742

    Standaard

    Ajax gefeliciteerd met het kampioenschap . Een dag om snel te vergeten dit.

  18. #1743

    Standaard

    Gefeliciteerd heren! Het is helaas niet altijd feest
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1744

    Standaard

    Gefeliciteerd met de titel

  20. #1745

    Standaard

    Gefeliciteerd Ajacieden

    Heb de wedstrijd vanaf de rust gevolgd via de stream. Winst lijkt me verdiend, Twente maakte een wat matte indruk, dwong ook weinig af, al kreeg Chadli natuurlijk een prima kopkans vlak voor de 3-1.

  21. #1746

    Standaard

    ajax terecht gewonnen, maar als twente kampioen was geworden zou dat wel terecht zijn geweest.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #1747

    Standaard

    Zeer terechte overwinning voor Ajax. Twente speelde inderdaad een beetje mat en wat angstig zelfs.
    Alle supporters gefeliciteerd met de felbegeerde derde ster.
    The horror...the horror...

  23. #1748

    Standaard

    Ajax gefeliciteerd. Was vandaag de enige ploeg die er wél in geloofde (heb op Eredivisie Live zitten kijken). Dat moet ik onze eeuwige rivalen wel nageven. Het hebben van zelfvertrouwen.
    Bij mijn cluppie van Zuid ontbreekt dat veel te vaak en zie daar ook niet snel verbetering meer inkomen, tenzij er nog meer wonderen gebeuren.

    In de winterstop deed ik nog lacherig naar Frank de Boer en zijn Ajax. Voetbal was zeer matig tot slecht en de verdeding was verre van solide. Maar weinig ploegen die daar wat mee deden, hooguit FC Utrecht (nog zo'n wisselvallige ploeg dit seizoen).

    Achteraf denk ik dat Ajax de terechte kampioen is gebleken, aangezien Twente een stuk minder is dan vorig seizoen en telkens met mazzel van Feyenoord wist te winnen (om maar wat te noemen), vooral omdat het toen niet lekker liep bij de ploeg van Zuid.

    Vakantie en dat er in die periode maar veel positiefs mag veranderen in de Kuip ...

  24. #1749

    Standaard

    Met zo een instelling van zowel de spelers als het publiek kan Ajax nog heel ver komen!!!
    Ajax moet alle spelers proberen te houden en Ajax kan elke jaar kampioen worden!!!


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #1750
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yeeeeeeeees.

    Maar wel raar allemaal. Kampioen. Ik móet er nog effe aan wennen. Gewoon een raar gezicht, teletekst en alles
    Voor de zekerheid de krant effe afwachten morgen. Kijken of het echt waar is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 70 van 78 EersteEerste ... 2060666768697071727374 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •