Pagina 47 van 78 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Kwam deze tegen; lekkere pegel van Sergio van Dijk (voorheen Emmen volgens mij, schopt nu kont in Australië) http://www.youtube.com/watch?v=fa2_TWLREtU&feature=aso
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1152

    Standaard

    Mooie goal inderdaad. De curve die hij de bal meegeeft maakt de goal nog net wat mooier.

    Winnaar van de Puskas-award blijft ook wel een aardige goal trouwens.
    http://www.youtube.com/watch?v=EkMjP05q-4A
    The horror...the horror...

  3. #1153

    Standaard

    Onyewu lijkt me een hele sterke zet van Twente. Mits hij fit weet te blijven..

  4. #1154

  5. #1155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Onyewu lijkt me een hele sterke zet van Twente. Mits hij fit weet te blijven..
    Ik ben er blij mee in ieder geval
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #1156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik ben er blij mee in ieder geval
    Onyewu is zeker en vast een versterking voor Twente. Preud'homme kende hem natuurlijk nog van bij zijn Standard periode.

    Overigens is Onyewu helemaal niet zo blessuregevoelig. Bij Standard toch nooit echt langdurig geblesseerd geweest, enkel nu bij AC Milan blijkbaar wel.

  7. #1157

    Standaard

    Zit jouw bank ook ieder weekend lekkerder, scherpschutter?

  8. #1158

    Standaard

    Roberto Carlos kan het nog steeds:

    http://www.youtube.com/watch?v=Jb8EcG89QRc


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #1159

    Standaard

    Keeper 'stond' niet echt goed
    Maar je moet 'm nog wel trappen, zeer fraai.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1160

  11. #1161

    Standaard

    Dat zou ik een vreemde keuze vinden van Suárez, maar ik vrees dat het wel gaat gebeuren...

  12. #1162

    Standaard

    Beenhakker weg bij Feyenoord.

    Achja.. de man maakt nooit ergens een klus af.

  13. #1163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Zit jouw bank ook ieder weekend lekkerder, scherpschutter?
    Nou, de sfeer bij FC Eindhoven is zeer uitgelaten sinds de nieuwjaarsreceptie van PSV

    Blauw-Wit lijkt gezonder dan Rood-Wit, het is een raar gevoel
    Er is jarenlang geroepen dat er in Eindhoven 'eigenlijk' slechts plaats is voor één betaald-voetbal-organisatie. Straks krijgen de roepers zowaar nog hun zin ook.

    PSV gaat dus blijkbaar Feyenoord achterna, als nu Ajax nog volgt (en zo fraai staan die er financieel ook niet voor), zijn de 'Grote Drie' verleden tijd.

  14. #1164

    Standaard

    Ajax tikt ruim 1,5 miljoen af aan agent van Sulejmani

    19/01/2011 10:11
    Ajax heeft de zaakwaarnemer van Miralem Sulejmani in een klap miljonair gemaakt. Uit een reconstructie van Voetbal International komt naar voren dat de Amsterdammers de FIFA-agent Jovica Radonjic in 2008 een vergoeding betaalden van 1,65 miljoen euro.

    De transfer van de speler ketste destijds bijna af, omdat de begeleiding van Sulejmani recht meende te hebben op vier miljoen euro. Dat kwam door een opmerkelijke afspraak uit 2006. Toen Sulejmani naar Nederland kwam, zou Heerenveen de toezegging hebben gedaan bij een toekomstige transfer 25 procent van de opbrengst af te staan aan de zaakwaarnemers van Sulejmani.

    De Friezen wilden van een dergelijk lucratieve regeling met de zakenbehartigers echter niets meer weten toen Ajax zich meldde. Uiteindelijk kocht Ajax de zaakwaarnemer uit Belgrado af. Sulejmani heeft Ajax daardoor in werkelijkheid niet 16,25 miljoen, maar 17,9 miljoen gekost.

    Onder meer door deze megadeal heeft Ajax in de laatste tien jaar veel geld verloren aan de spelershandel. Uit onderzoek van VI blijkt dat in de hoofdstad 29 miljoen op de transfermarkt verdampte.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Nou, de sfeer bij FC Eindhoven is zeer uitgelaten sinds de nieuwjaarsreceptie van PSV

    Blauw-Wit lijkt gezonder dan Rood-Wit, het is een raar gevoel
    Er is jarenlang geroepen dat er in Eindhoven 'eigenlijk' slechts plaats is voor één betaald-voetbal-organisatie. Straks krijgen de roepers zowaar nog hun zin ook.

    PSV gaat dus blijkbaar Feyenoord achterna, als nu Ajax nog volgt (en zo fraai staan die er financieel ook niet voor), zijn de 'Grote Drie' verleden tijd.
    En nu even serieus

  16. #1166

    Standaard

    Mooie doelpunten hierboven ^

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Keeper 'stond' niet echt goed
    Maar je moet 'm nog wel trappen, zeer fraai.
    Dat was natuurlijk ook de reden dat Carlos em zo snel nam

    Wanneer gaat de Champion's League weer beginnen trouwens? Ergens in februari dacht ik.

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    En nu even serieus
    Goed, goed
    Het gaat inderdaad zienderogen beter, daar aan de goede kant van Milaan. Het is natuurlijk wel de vraag of het allemaal de verdienste is van Leonardo. In het volgende artikel wordt die vraag ook gesteld:

    http://it.eurosport.yahoo.com/pallonate/article/23370/

  18. #1168

    Standaard

    Onyewu doet gelijk mee. En Twente staat met twee vingers in de neus al op 3-0 bij rust.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1169

    Standaard

    Zou me niet verwonderen mocht Twente met Onyewu tegelijk ook een nieuwe landstitel hebben binnengehaald. Ze vielen aan het einde van de eerste competitiehelft een beetje terug, maar ik vond ze over het geheel genomen al de beste ploeg van de eredivisie; met Douglas en Onyewy staan er natuurlijk wel een paar mannetjesputters op tegenstanders te wachten, die zet je zomaar niet opzij.

  20. #1170

    Standaard

    Goed. 2-0 Ajax. Is alles mee gezegd. Ajax niet heel goed, maar goed genoeg om niks te vrezen te hebben van het onthutsend zwakke Feyenoord.

  21. #1171

    Standaard

    Daar is inderdaad alles mee gezegd. Ajax was eigenlijk heer en meester, maar speelde te slordig om Feyenoord echt af te maken met hogere cijfers. Feyenoord moet snel iets gaan ondernemen om uit dit diepe dal te geraken.

  22. #1172

    Standaard

    Wat nou Klassieker?

    Wat een onthutsende bende zeg. Feyenoord is vreselijk maar De Boer mag ook aan de bak. Duidelijk verdiend maar het deed pijn aan de ogen.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  23. #1173

    Standaard

    Er gaat nog veel fout, maar zag toch ook mooi combinatievoetbal. Maar je heb er niet zoveel aan als je daar uit de kansen niet benut. Ik zie Suarez toch graag in Amsterdam blijven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #1174

    Standaard

    Ik zie vrijwel niets meer van de Nederlandse competitie, maar deze wedstrijd wilde ik toch wel even live zien. Heb er eigenlijk wel spijt van. Ajax was niet al te best, maar zelfs op 50% winnen ze nog probleemloos van Feyenoord. Dit was de 1e keer dit seizoen dat ik Feyenoord aan het werk zag, maar ik krijg zowaar medelijden met de supporters. Dit lijkt echt helemaal nergens op. Erg triest hoe een grote club zo kan afzakken.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  25. #1175

    Standaard

    Hahaha die Tim de Cler.. dat die zich nog durft te vertonen in de Arena! Eerst een paar jaar terug dat Van der Meyde hem he-le-maal naar huis speelde en nu dit;

    http://www.youtube.com/watch?v=Mqja7b_mYnk


Pagina 47 van 78 EersteEerste ... 3743444546474849505157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •