Pagina 23 van 78 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1946 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Dit is de eerste keer in mn leven dat ik ajax zo overklast zie worden dat het bijna pijn doet.. Maja de schade beperken voor het doelsaldo dan maar!
    Idem. Al begon het gestuntel van Real na de 2-0 nog wel komische vormen aan te nemen omdat het toen toch al helemaal gespeeld was.

    Vreselijk, maar kop op en op naar de volgende potten. Het kan alleen maar beter. Vandaag waren het elf Eriksonnetjes tegen Kiev, het was hélemaal niks.

  2. #552
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik had niet anders verwacht..., zoals het elftal de laatste weken al speelt.
    Misschien stiekem op gehoopt.

    En beetje meer enthousiasme had ik minimaal wel verwacht!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #553

    Standaard

    Wat een deceptie. Vooraf hield ik al rekening met een nederlaag voor Ajax, maar dat het team zo bang en zoveel ontzag had voor Madrid, dat echt nog niet zo goed is, had ik niet verwacht. Het is dat Steek een van de beste keepers van het moment is, anders was het echt een complete vernedering qua uitslag geworden.

    Als Real fan kan ik ook niet echt veel met deze wedstrijd. Ajax was veel te zwak om hier conclusies aan te verbinden. Het werd Madrid wel heel makkelijk gemaakt met de hoeveelheid ruimte die ze kregen van Ajax.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #554

    Standaard

    Sinds lange tijd ook maar weer eens champions league voetbal gekeken! Ajax werd totaal weggespeeld en het was mooi om te zien dat als Real even een tandje bijschakelde, dat ajax helemaal kansloos stond. Helemaal kansloos.. behalve Stekelenburg. Wat een keeper!

    Ik moest wel lachen, want ik speel de laatste tijd weer redelijk wat FIFA, en ik kreeg zo'n gevoel wat ik tijdens het gamen ook wel eens heb. Een 5-sterren team als Real is op elk front gewoon beter als het mindere ajax. Er loopt zo ontzettend veel talent rond op het veld.

  5. #555

    Standaard

    Dat AZ is ook ontzettend diep weggezakt zeg qua niveau. Bedroevend. Wordt een zwaar jaar voor ze zo..

    Maarja, als je Lens, El Hamda, Dembele kwijt raakt en je haalt er jonge B spelers voor terug.. Eigen schuld.

  6. #556

    Standaard

    Ik vind dat in dit geval nou niet echt de eigen schuld van AZ

    Slappe avond met niet al te briljant voetbal. Goede avond voor Nederland, hele slechte voor Italië...

  7. #557

    Standaard

    Indd, AZ moest wel verkopen gezien hun financiële situatie en met dat
    beetje geld dat ze beschikbaar hebben kan je onmogelijk dezelfde kwaliteit voor terughalen.

    Prima resultaten voor de Nederlandse clubs deze week.
    Jammer van PSV, hadden meer verdiend.

    De Zlatan trap is jullie waarschijnlijk ook niet zijn ontgaan.
    Enig idee wat hem bezielde om zoiets te doen?
    Geniale voetballer, maar zit wel een paar steekjes bij hem los af en toe.

    Deze ging er ook wel erg lekker in.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #558

    Standaard

    Ook lekker verdedigd, zoals Johan Derksen dat zei


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Deze ging er ook wel erg lekker in.
    Deed me direct terugdenken aan:

    http://www.youtube.com/watch?v=8GA1O3HWB6s

    Volgens mij heeft Zola hem ook ooit zo gemaakt. En Ibrahimovic bij Inter ook ongeveer. Prachtig.

  10. #560

    Standaard

    Half uurtje nog en dan even kijken wat ze deze keer van De Klassieker maken.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Half uurtje nog en dan even kijken wat ze deze keer van De Klassieker maken.
    Ik ben neutraal, dus voor de outsider (echte neutraliteit bestaat immers niet), maar ik vrees het ergste, Pascal.

    Ik herinner me nog een 1-5 uit de jaren zeventig. Dat werd toen wel de "Feyemoord" genoemd. Het zou me niet verbazen mocht de score dit keer weer in die grootte uitvallen. Maar wie weet ... ik heb hier een reputatie opgebouwd als mislukte profeet.

  12. #562

    Standaard

    Matige Klassieker tot nu toe, de 0-1 kwam een beetje uit het niets, al was Ajax wel het meest gevaarlijk. Opvallend dat de Zeeuw op de bank zit, al was dat na Madrid wel een beetje terecht.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #563
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet alleen na Madrid. Maar Lindgren is ook maar zo sober.
    Had liever Bonavacia of Daino gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #564

    Standaard

    Prima begin van 2e helft, jammer dat ze het bijna toch weer weggeven ipv simpel uit te lopen naar 0-3, 0-4.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #565

    Standaard

    Eerste helft matig van 2 kanten met toch nog de goal van De Jong. Toen Ajax gas ging geven in de 2e helft met de ballen op de paal en lat pakte ik m'n telraam er weer bij maar vreemd genoeg werd Feyenoord daarna wat feller en had een gelijkspel er nog (onterecht) ingezeten ook.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  16. #566

    Standaard

    Toch vreemd altijd dat het na de 1-2 ineens wél kon bij Feyenoord. Publiek erachter, jagen en super fel op de bal.

    Als ze zo begonnen waren had ik het nog maar moeten zien.

  17. #567

    Standaard

    Topweekend! Ajax wint zelf, concurrenten PSV en Twente verspelen punten: eerste plek.

    Inter wint de loodzware uitpot in Palermo met een stuk beter voetbal en Milan kan thuis niet winnen van Catania: eerste plek.


  18. #568
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wordt nu wel een beetje moe van Johan...
    En ook van al die negativiteit na de wedstrijd na Madrid.
    Sjonge jonge, kerels tegen jongens.
    Wat hadden we anders verwacht.
    Geen Suarez en Vertonghen. Een dramatisch geval de dag ervoor. En ook nog eens een totale ofday. Ze zouden om een goede indruk achter te laten wel een hele goede dag moeten hebben, en Madrid een hele slechte. dan was er misschien iets mogelijk.

    Ik vindt het een beetje een open deur intrappen allemaal. Als ze tegen Milan per ongeluk een goede dag zouden hebben draaien alle meningen weer 100% om.
    Tuurlijk Twente heeft het heel goed gedaan, maar we weten allemaal hoe het gaat tegen italiaanse clubs.
    Ze zijn meester in het jou laten denken dat je heel goed bezig bent, maar uiteindelijk win je nooit.
    "De Italianen kunnen niet van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen"; Aldus een cruyfiaans gezegde.

    Wat een poppenkast al die voetbal talkshow, zal vanaovond niet anders zijn waarschijnlijk.
    Alleen Borst brak gisteren een lans voor Ajax, en daar was ik het geheel mee eens.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-09-2010 om 14:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #569

    Standaard

    Ach ja, je kunt er ook teveel over doorlullen. Daarom kijk ik die programma's tegenwoordig ook niet meer. Ik hou het bij de wedstrijden op zich en dat is tegenwoordig al meer dan genoeg.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wordt nu wel een beetje moe van Johan...
    Neem aan dat je Cruyff bedoelt na zijn column?

  21. #571
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ach ja, je kunt er ook teveel over doorlullen. Daarom kijk ik die programma's tegenwoordig ook niet meer. Ik hou het bij de wedstrijden op zich en dat is tegenwoordig al meer dan genoeg.

    Tja, precies.
    Men loopt 90 minuten te hollen achter een bal.
    Meer is het eigenlijk niet.

    Maar ze kunnen het uren analyseren, bediscusseren, ontleden..., enz.
    Aan de andere kant..., zelf ben ik niet veel beter.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-09-2010 om 15:21
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #572
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Neem aan dat je Cruyff bedoelt na zijn column?
    Ja die...
    Ik wil eigenlijk niet eens meer weten of hij gelijk heeft!
    In een andere voetbalterm. Geen woorden maar daden, of zit ik dan bij de verkeerde club.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #573

    Standaard

    Ik vind het nu wel erg ver gaan in die laatste column.. Slechtste Ajax sinds 1965.. Ik denk niet dat er veel seizoenen zijn geweest dat Ajax 85 punten heeft gehaald zoals vorig jaar. Buiten dat, ik heb Ajax wel slechter gezien de afgelopen jaren.

    Nee meneer Cruijff spreekt een beetje uit rancune denk ik.

  24. #574

    Standaard

    PSV'er Reis dronk zeven keer (!) teveel



    Nader onderzoek heeft uitgewezen dat Jonathan Reis (21) zaterdagnacht bij een verkeerscontrole zevenmaal de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had.

    De Braziliaanse aanvaller van PSV blies om 04.40 uur 620 ug/l. Deze uitslag komt neer op een promillage van 1,4. Reis, die beginnend bestuurder is, kreeg een procesverbaal en moest zijn rijbewijs inleveren. De PSV'er zal zich voor de rechter moeten verantwoorden.

    &

    PSV neemt tijd voor affaire-Reis

    PSV wil in de nieuwe affaire rond Jonathan Reis geen overhaaste beslissingen nemen. De 21-jarige aanvaller werd zondagochtend iets na half vijf door de politie in Weert achter het stuur gepakt met een flinke slok op. Twaalf uur later had hij moeten aantreden in Kerkrade tegen Roda JC. De Braziliaan moest evenwel op de tribune plaatsnemen, zonder rijbewijs.



    "Het gaat om een serieuze zaak”, beaamde een woordvoerder van PSV. "We willen niet in de emotie reageren of op basis van halve of ontbrekende feiten. Pas als we het idee hebben dat we alle informatie binnen hebben, zullen we tot besluitvorming overgaan.”

    Reis trainde maandagochtend wel gewoon mee met de A-selectie. Daarna diende hij zich voor tekst en uitleg bij trainer Fred Rutten en technisch directeur Marcel Brands te melden. "We stellen ons geen deadline om met een bericht naar buiten te komen. We willen zorgvuldig te werk gaan”, aldus de PSV-zegsman.

    Reis werd begin dit jaar door PSV ontslagen wegens cocaïnegebruik. Hij ondertekende afgelopen zomer een nieuw, eenjarig contract in Eindhoven nadat hij was afgekickt. De talentvolle Zuid-Amerikaan viel vorige week in de thuiswedstrijd tegen Sampdoria (1-1) voor de Europa League nog in bij de Brabanders.

    Bron : Telegraaf.nl

  25. #575

    Standaard

    Wat een grap, die Reis.

    Ontslaan en dan zeker weer over een paar maandjes in genade aannemen?

Pagina 23 van 78 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •