Pagina 67 van 78 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik herinner me een Liverpool - Arsenal van zo'n tien jaar geleden, Arsenal won met 0-2 en pakte de titel.
    Das alweer 22 (!) jaar geleden:
    http://www.youtube.com/watch?v=4jiBIdtUKhs
    Weet nog goed dat ik deze live op TV zag destijds....de 0-2 viel in de laatste minuut.

    Ander voorbeeld:
    1990-1991: Rangers-Aberdeen.
    Aberdeen had aan 1 punt genoeg, maar verloor:
    http://www.youtube.com/watch?v=OYEp_xOcxXo

  2. #1652

    Standaard

    Ontzettend genoten vanmiddag. Wat was dat lekker zeg. Denk dat deze meer pijn doet bij die provincieclub BOERUHHHH

    Wijnaldum was groots vandaag. En De Vrij en Biseswar ook uitstekend.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  3. #1653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Das alweer 22 (!) jaar geleden:
    http://www.youtube.com/watch?v=4jiBIdtUKhs
    Weet nog goed dat ik deze live op TV zag destijds....de 0-2 viel in de laatste minuut.

    Ander voorbeeld:
    1990-1991: Rangers-Aberdeen.
    Aberdeen had aan 1 punt genoeg, maar verloor:
    http://www.youtube.com/watch?v=OYEp_xOcxXo
    Douwe Draaisma: Waarom het leven sneller gaat als je ouder wordt

    Aanbevolen!

    Nb: Sportief dat je je gezicht laat zien. Hoe zie je trouwens de nabije toekomst van PSV?

  4. #1654

    Standaard

    Ergens in de jaren '60 was er ook een beslissingswedstijd omdat Ajax en Feyenoord op een gelijk aantal punten eindigden. Dit werd later afgeschaft.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Douwe Draaisma: Waarom het leven sneller gaat als je ouder wordt

    Aanbevolen!

    Nb: Sportief dat je je gezicht laat zien. Hoe zie je trouwens de nabije toekomst van PSV?
    Allereerst: ze verspelen het niet vandaag, maar in duels tegen Heerenveen (2-2), NEC (in de laatste minuut de 2-2 weggeven), ADO (0-1 in de laatste minuut weggeven), Graafschap (0-0).
    Verder spoort die scheids van vandaag niet met rood voor Engelaar. Dat hij het in de wedstrijd verkeerd beoordeeld zou ik kunnen begrijpen, maar na het zien van de beelden vol blijven houden dat het terecht is.......ziek.
    Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat men met Engelaar wel gewonnen zou hebben. Engelaars nivo is deprimerend. Degene die hem hierheen heeft gehaald moet onder curatele worden gesteld en degene die hem aanvoerder heeft gemaakt......tja......

    Dan je vraag: allereerst denk ik dat Reker veel kapot heeft gemaakt. Hij moest schoon schip maken.....maar nu blijkt dat dat totaal niet het geval is geweest. Zijn jaren hier blijken nu funest te zijn geweest; niet alleen heeft hij geen schoon schip gemaakt (financieel); ook zijn er geen goede aankopen gedaan die winstgevend zijn geweest of kunnen worden. (muv Doedelzak en heel misschien Toivonen).

    Om weer wat lucht te krijgen zal men 2e moeten worden en de voorronde CL door moeten komen.....OF er zullen externe investeerders moeten komen. Kezman is destijds ook door externen gehaald (die ook dik winst hebben gemaakt toen hij naar Chelsea ging). Zoiets zou ze kunnen helpen.
    Overigens mag de gemeente Eindhoven ook wel helpen. PSV heeft genoeg knaken voor de stad in het laatje gebracht.

    Een nieuwe trainer zou ook wonderen kunnen doen; onder Rutten is NIEMAND de afgelopen 2 seizoenen beter geworden.

    Maar goed, in feite is de hele eredivisie de laatste jaren alleen maar achteruitgegaan.
    Ajax heeft het geluk dat ze nog hoge transfersommen (Babel, Sneijder, Suarez...om er maar 3 te noemen) hebben gevangen en Twente draait alleen maar mee omdat PSV en Ajax de laatste 2/3 jaar enorm zijn weggezakt.
    Ruiz en Janssen zijn zeker niet verkeerd; maar ze mogen niet in de schaduw staan van Litmanen, Nilis, Bergkamp, Ronaldo, Suarez, van Nistelrooij, Sneijder, van Bommel, vd Vaart, Cocu.
    Jarenlang hebben PSV en Ajax dit soort spelers gehad; nu zie ik bij beide ploegen niemand die dit nivo benaderd. Met 2 spelers uit dit rijtje erbij hadden PSV en Ajax allang op afstand gestaan.

  6. #1656

    Standaard

    [QUOTE=
    Dan je vraag: allereerst denk ik dat Reker veel kapot heeft gemaakt. Hij moest schoon schip maken.....maar nu blijkt dat dat totaal niet het geval is geweest. Zijn jaren hier blijken nu funest te zijn geweest; niet alleen heeft hij geen schoon schip gemaakt (financieel); ook zijn er geen goede aankopen gedaan die winstgevend zijn geweest of kunnen worden. (muv Doedelzak en heel misschien Toivonen).

    QUOTE]


    Klopt al is hoor ik wel dat er oude banden aangehaald gaan worden en dat o.a. lemic en hiddink weer wat meer betrokken gaan worden bij de club.

    Dus mischien is er licht aan het eind van de tunnel

    Verder heeft feyenoord verdiend gewonnen met een mooie inzet gespeeld.

    Psv heeft het verprutst al kan er nog van alles veranderen in 2 wedstrijden en heeft men de 2e plaats iig nog wel in eigen hand.

  7. #1657

    Standaard

    Ik vind het altijd zo makkelijk om te zeggen dat er "schoon" schip moet worden gemaakt als er geen kampioenschap wordt behaald. Bij clubs als Ajax en PSV is het dan altijd één grote chaos. Trainers worden ontslagen, er worden wel tien verschillende opstellingen gebruikt en er wordt uren lang over gezeverd op de tv.
    In de meeste competities heb je elk jaar gewoon een aantal titelkandidaten. En daarvan kan er elk jaar maar eentje kampioen worden. Dus dan kan Ajax of PSV niet elk jaar kampioen worden. Lijkt me duidelijk.

    Om het dan een verloren seizoen te noemen als je 2e wordt vind ik niet gepast. De topclubs zeggen altijd dat ze het kampioenschap moeten binnenhalen. Nee, ze moeten elk jaar meedoen om de titel en dan kan je dus ook een aantal keren 2e of 3e worden. Zoveel verschil zit er gewoon niet tussen de topclubs in Nederland. Als dat verschil wel groter was geweest, dan was de competitie echt een stuk minder interessant. Dus of we dat nou zo graag moeten willen met z'n allen?

    Daarnaast vind ik dat je FC Twente in je stukje gewoon zwaar tekort doet. Ik denk dat Twente momenteel zijn zaakjes zo'n beetje het beste voor elkaar heeft en uit alles blijkt dat we er in Nederland een nieuwe topclub bij hebben. Ik denk dat we daar alleen maar blij mee moeten zijn, want daar wordt de competitie juist sterker van. Daarnaast spelen ze bij vlagen gewoon het mooiste voetbal van de Eredivisie.

    Dat lijstje namen dat je noemt vind ik ook een beetje raar. Je noemt allemaal namen die later groot zijn geworden bij een andere club (behalve Litmanen en Nilis misschien). Het is logisch dat dat soort spelers op een gegeven moment vertrekken naar het buitenland, aangezien de Nederlandse clubs dat soort spelers niet meer kan betalen. En één naam uit dat lijstje is Suarez. Eh, hoe lang is die nu weg? Niet zo lang toch? Precies. En ben jij Afellay nu alweer vergeten? Dat snap ik toch ook niet. Die hoort gewoon thuis in dat rijtje.
    Daarnaast komen de meeste grote spelers van PSV en Ajax uit een hele andere tijd. Vroeger speelde bijna het hele Nederlands elftal in de Eredivisie. Dat kan nu gewoon niet meer en dat zal dus ook niet gaan gebeuren binnenkort.

    Je zegt trouwens ook nog dat het niveau van de Eredivisie is gedaald. Ook daar ben ik het niet mee eens. De strijd om de titel is uitermate spannend. De suptoppers deden het dit jaar erg goed en allen waren in staat om het de toppers lastig te maken. Lijkt mij een stijging van het niveau in de breedte. Daarnaast hebben we dit jaar lekker meegedraaid in de Europa League.

    Dus al met al valt er gewoon weinig te klagen. Nou ja, behalve bij de "top (lees:b) clubs" dan......
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #1658
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed gezegd, kan me daar wel in vinden.
    Alhoewel ik wel vind dat met name psv en Ajax dit seizoen één stuk slechter zijn, waardoor elke tegenstander wel wat denkt te kunnen halen. En Feyenoord heeft al wat langer problemen.

    Wel vind ik Twente nog één topclub in spee. Pas als ze één paar jaar meedoen om de titel begint dat te komen. Vooral omgaan met de druk van moeten winnen maakt je één topclub. Maar wat als ze de titel mislopen? Hoe goed gaan ze het volgend seizoen doen. Ik bedoel, AZ noemde we ook één topclub. Alhoewel de situatie anders was.

    Maar dit is één knotsgek sezioen. Iedereen kan zomaar van iedereen winnen. Alles zat erin. Zowel op voetbalgebied als de randzaken. Voor de neutrale toeschouwer is het nooit zo leuk geweest. Maar dat maakt dit seizoen eentje die we niet snel vergeten. En dus hebben we dit seizoen één top seizoen. Zelfs voor de topclubs, want alles is nog mogelijk. Letterlijk elke wedstrijd gaat ergens om. Dat is best uniek te noemen. Jammer dat het bijna afgelopen is...

    Nog maar twee wedstrijden, en de beker.
    En dan begint straks de poppenkast weer opnieuw..., na eerst wel één lange leegte....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1659

    Standaard

    Ik ben wel blij dat PSV gisteren van mijn club om de oren heeft gekregen. Spelen als een natte krant, vervelend doen, zeuren en ga zo maar door. PSV supporters zijn enorm verwend de afgelopen 10/15 jaar en dan worden ze een keer geen kampioen en dan weten ze niet hoe hard ze moeten huilen. Alsof de titel nu af is gepakt doordat de zeer matige Engelaar van het veld werd gestuurd.

    Feyenoord was gisteren gewoon een dikke maat te groot voor PSV.

  10. #1660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wel vind ik Twente nog één topclub in spee. Pas als ze één paar jaar meedoen om de titel begint dat te komen. Vooral omgaan met de druk van moeten winnen maakt je één topclub. Maar wat als ze de titel mislopen? Hoe goed gaan ze het volgend seizoen doen. Ik bedoel, AZ noemde we ook één topclub. Alhoewel de situatie anders was.
    Voor mij is Twente nu al een topclub. Ze zijn de laatste drie jaar tweemaal 2e en eenmaal 1e geworden en dit jaar doen ze ook weer volop mee voor het kampioenschap. Verder staan ze de laatste jaren Europees meer hun mannetje dan PSV of Ajax. Qua selectie en financieen staan ze er voor volgend jaar zelfs beter voor dan PSV. Als er een club volgend seizoen 'snel' gaat afhaken is het PSV. Maargoed, laten we eerst maar het spannende slot afwachten, met hopelijk een gedenkwaardige wedstrijd in de Arena voor het kampioenschap.
    The horror...the horror...

  11. #1661
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Twente doet het momenteel op alle fronten het beste. Zowel bestuurlijk als sportief. Maar één topclub móet minimaal jaren in de top meedraaien. Met tegenslagen omgaan. De druk van elk jaar kampioen moeten worden. En de geschiedenis speelt ook één rol. Enkele jaren het goed doen maakt nog geen topclub. Pas als je over 10 jaar kan concluderen dat twente meerdere keren kampioen is geweest, kan je praten over één topclub. Daar is het succes nu nog te jong voor.

    Neemt niet weg wat twente nu doet één puike prestatie en voorbeeld voor vele is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1662

  13. #1663

    Standaard

    Leuk filmpje


    Wat een klasseverschil zeg tussen Schalke en Man Utd. Zonder die Neuer had het zo 0-8 kunnen zijn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #1664

    Standaard

    Oooh Messi, wat een goals weer. En een prima actie van Afellay Het voetbal heeft gewonnen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Oooh Messi, wat een goals weer. En een prima actie van Afellay Het voetbal heeft gewonnen.
    Inderdaad zeg. Wat een anti-voetbal van Real. Pepe ook weer heel verrassend hoor..

  16. #1666

    Standaard

    Toch blijft het competitievervalsing.
    Alle 4 de clubs in de halve finale hebben enorme schulden. Als je toelaat dat PSV, Ajax, Feyenoord of Twente een schuld van honderden miljoenen mogen hebben, dan komt een Nederlandse club ongetwijfeld ook verder in de CL.
    Ik hoop dat de plannen van Platini niet op lucht gebaseerd zijn, maar ook daadwerkelijk ingaan....

  17. #1667

    Standaard

    Lekker hoor barca!!!

    Het voetbal heeft gewonnen!

    Pepe en Mourinho naar de tribune ... Hahaha
    The Garage

  18. #1668

    Standaard

    Zeer frustrerend die Pepe. Speelt ie de hele wedstrijd ingetogen en dan komt daar toch weer die kortsluiting. Zonde, want ik denk niet dat Barca tegen 11 man had gewonnen. Maar goed, nu maar hopen op een wereldwonder in Camp Nou...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  19. #1669

    Standaard

    die foul van Marcelo op Pedro mocht er ook wezen trouwens. Commentator mistte het volledig, maar goed...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #1670

    Standaard

    Barça denkt aan maatregelen tegen Mourinho

    28 april 2011

    FC Barcelona overweegt een klacht bij de UEFA in te dienen naar aanleiding van enkele uitlatingen van José Mourinho. De trainer van Real Madrid insinueerde na de eerste verloren halve finale in de Champions League (0-2) dat de Catalaanse opponent een voorkeursbehandeling heeft gekregen.

    De Koninklijke kwam woensdagavond in het eigen Bernabéu met tien man te staan na een rode kaart voor de Portugees Pepe. Dankzij twee treffers van Lionel Messi gingen de bezoekers daarna met de overwinning aan de haal. "Het is duidelijk dat je geen kans hebt tegen Barcelona", aldus Mourinho. "Ik weet niet of komt omdat ze met Unicef op hun shirts spelen, maar ze hebben veel invloed."

    "Guardiola is een fantastische coach, maar hij heeft een Champions League op zijn naam geschreven waarvoor ik me kapot zou schamen. In 2009 was de zege bij Chelsea in de halve finale een schandaal. Ook voor de eventuele winst van dit seizoen, zou ik me schamen", spuwt Mourinho zijn gal. "Ik hoop dat hij een keer op eerlijke wijze de Champions League weet te winnen."




    Goede coach of niet, wat een belachelijke vent.. Die vent is toch niet meer serieus te nemen?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #1671

    Standaard

    Tsja, met zijn opmerking over de CL van 2009 heeft hij wel gelijk....de zege bij Chelsea was ook een schandaal. Toen is Chelsea er duidelijk bijgelapt.

  22. #1672

  23. #1673

    Standaard

    Ach ik vind beiden ploegen eigenlijk uitermate triest bezig met elkaar te besmeuren. Die wedstrijd van gisteren was ook te triest voor woorden om te zien hoe diep ze eigenlijk waren weggezakt in wangedrag in de vorm van smerige overtredingen maar ook vreselijk theaterspel.
    Het enige verschil was dat Barca iig daarbij ook nog probeerde te voetballen terwijl Real alleen maar bezig was te ontregelen, en dat nog wel in eigen stadion. En dat een Mourinho daarvoor zulke goede spelers gebruikt als Özil, Di Maria maakt het alleen nog maar triester.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #1674

    Standaard

    Op de video van Real Madrid blijkt dat Pepe Alves helemaal niet raakt! Nog steeds ontzettend lomp inkomen, maar wederom toneelspel van Alves!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #1675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Op de video van Real Madrid blijkt dat Pepe Alves helemaal niet raakt! Nog steeds ontzettend lomp inkomen, maar wederom toneelspel van Alves!
    Is die video ergens te zien?

Pagina 67 van 78 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •