Pagina 62 van 78 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1526
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Cruiijf krijg kritiek uit onverwachte hoek...

    Oh het Peter R de Vries maar....
    De Vries, supporter van Ajax, kon niet leven met de uitspraak van Cruijff om Danny Blind bij Ajax Cape Town of Almere City te plaatsen. "Wellicht dachten Cruijff & Co ook nog aan een club in Siberië... over schofferen en gebrek aan respect gesproken, heren! Wat een gotspe!", zo twittert De Vries. "Als je zoiets voorstelt aan een icoon als Blind is dat erger dan direct op straat zetten... pure vernedering. Zien Cruijff-volgers dat niet?"

    Cruijff bracht een rapport uit over het beleid van Ajax en bracht daarbij een advies uit. De legendarische nummer veertien wilde Blind een andere functie geven en hoofdtrainer Frank de Boer, Wim Jonk en Dennis Bergkamp het technische plaatje in handen geven. De directie weigert hier echter aan mee te werken, waarna er een botsing ontstond.
    Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/118122...#ixzz1HtzsVK7M


    Peter wie.........., hou nou toch op joh, pseudo Ajaxied. Ga lekker cowbootje spelen. Of nog beter hou lekker je mond.
    Precies. Ik mag hem sowieso al niet (lees:nooit). Peter R de Vries..., sjonge jonge...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1527

  3. #1528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Even denken...........,

    Cruiijf= voetbal, Barcelona, ontdekker van Cruiijfiaanse gezegde, een legende, en de Ajaxied.

    VS

    Dhr.v.d.Boog= Maakt mij niet uit. Ik-(mannelijk geslachtsdeel)-alles-aanelkaar, hoe krom het ook is. (Maar kloppen doet het nooit)

    Dhr.v.d.Aat= Grootste gladjanus die er is, neem dat maar van mij aan... Is er ooit gekomen, en nooit meer weggegaan en heeft zijn target dus gehaald. De man die voor hem echt wat heeft bereikt moest plaats maken..

    Dhr.Slop= Geen mening!



    Cruijff dus uiteraard. Niet dat zijn weg 100% walhalla proof is. Maar hij weet wel de juiste mensen neer te zetten, en hoe dan ook de tijden van poppenkast en het hele circus bij Ajax moeten gewoon over zijn. Het hele beleid bij Ajax heeft jarenlang gefaald! Tijd voor een andere aanpak. Ben juist blij dat hij nu hopelijk een keer doorzet, zonder bij de eerste beste tegenstoot zich terug te trekken. Maar hij is nu getergt. Dus dit gaat wel gebeuren. Dit gaat geenéén direktie overleven.

    We moeten gewoon terug naar de basis. Eigenlijk een beetje zoals bij o.a. FC Twente. Maar een handvol mensen die bepalen en kunnen beslissen. Maar dan moet je nou net wel de juiste mensen weten te vinden. Nou.., dan lijkt mij maar één man echt geschikt...! En Bergkamp, Jonk, Frank. Nou als Johan daar vertrouwen in heeft, heb ik het ook. Plus dat als het een Cruiijf project wordt volgen er meer! Ik zie alleen maar voordelen voor het voetbal.

    Nu wordt er natuurlijk ook al gelekt over Co.., over Louis. Nou goed dat is ook echt het enigste redmiddel voor de huidige direktie. Maar zelfs dat gaat ze niet redden. Los van dat die twee het ergens ook nooit lang volhouden overigens. En hoezo, De Boer doet toch alles zo goed en kwaad als het kan. En doet het met dit materiaal toch aardig ook. Zijn enige nadeel is dat hij zowel van Gaal als Cruiijf adept is.

    Maar Cruiijf is iig boos..., het zullen weer een paar gezellige dagen worden...
    Naar schijnt is Coronel de eerste die de handdoek werpt. Overpeinsend in welk wespennest hij toch terecht gekomen was.

    Woensdag meer..
    Kan me goed vinden in deze, vooropgesteld dat JC nu eens echt de verantwoordelijkheid op zich neemt.
    Maar sowieso moet Pinokkio vd Boog wieberen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1529

    Standaard

    Supporters kunnen rare dingen dingen doen soms :

    Dode hooligan bezoekt wedstrijd

    BOGOTA - Hooligans van de Colombiaanse voetbalclub Cucuta Deportivo hebben afgelopen zondag een macabere stunt uitgehaald. Ze wisten de kist met daarin het lijk van een 17-jarige jongen het stadion van Cucuta binnen te smokkelen. Dat vertelde de plaatselijke politie aan het persbureau AFP.


    Hooligans van Cucuta Deportivo met de kist van hun overleden vriend.
    Foto: AFP

    Bekijk HIER een video van het voorval.

    Christopher Jacome, een fanatieke supporter van Cucuta, werd op straat neergeschoten terwijl hij een partijtje voetbal speelde. Zijn vrienden wilden hem kennelijk een laatste eer bewijzen door zijn doodskist mee te nemen naar de eerstkomende wedstrijd van zijn geliefde club.

    De politie meldde dat de hooligans erin slaagden het veiligheidspersoneel van het stadion te omzeilen.

    Bron : Telegraaf.nl

    Beetje erg rare actie, erg macaber lijkt me zo.

  5. #1530

    Standaard

    Voor de voetballiefhebbers EN upc gebruikers:

    April: Sport1 Zender van de Maand

    Gedurende de maand april kunnen UPC Digitale TV abonnees gratis kijken naar Sport1. Zap daarvoor naar kanaal 13

    U kijkt dan gratis naar topwedstrijden als AC Milan - Internazionale, Arsenal - Liverpool en Barcelona - Real Madrid. Naast voetbal is er nog veel meer sport te zien. Zo ook de NBA Play Offs en ATP World Tour Masters.

  6. #1531

    Standaard

    Begin wel een beetje moe te worden van VI op televisie de laatste weken. De heren krijgen het op de een of andere manier iedere uitzending voor elkaar om minstens 35 minuten over Ajax te praten. Ik dacht overigens dat Voetbal International ook voor Europees voetbal o.i.d. stond, maar ik hoor ze zelden praten over de Bundesliga, Serie A of de Premier League. Meer tijd wordt besteed aan de 'zzzsjuupiler league' (wat overigens gewoon NA VI op tv komt, dus waarom hebben ze het erover?)

  7. #1532
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat zijn nu eenmaal de actualiteiten. Zoals ze zelf aangeven. Leedvermaak...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1533

    Standaard

    Nederland maakte het zichzelf onnodig erg lastig gisteren, maar gelukkig was het wel een vermakelijk wedstrijd met zat doelpunten. Weet iemand wanneer ze weer moeten spelen, en tegen wie?

  9. #1534

    Standaard

    Vermakelijke 5-3. Dramatisch verdedigd. Dat is Urby en Pieters wel toevertrouwd.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1535

    Standaard

    Ik was blij dat die Pieters eruit ging... wat een drama.
    Dacht he he, Urby... maar oh oh oh daar kwam ik ook snel van thuis... (bij de 3-3)
    The Garage

  11. #1536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vermakelijke 5-3. Dramatisch verdedigd. Dat is Urby en Pieters wel toevertrouwd.
    Volgens mij zijn de basisspelers van Nederland qua niveau wel gelijkwaardig aan die van Spanje en Duitsland, misschien op Xavi en Iniesta na (Absolute wereldtop). Ik denk dat Spanje en in iets mindere mate Duitsland gewoon een kwalitatief veel bredere selectie heeft, de nummers 12-24 zorgen er bij die landen niet voor dat het veel minder wordt.

    Misschien moet het voetbal naar een plaatsingssysteem toe zoals bij tennis. Het lijkt me dan eerlijk om de top8 of top10 van de UEFA-lijst rechtstreeks toe te laten tot een EK, dan hoeven die nutteloze kwalificatiewedstrijden ook niet meer gespeeld te worden. Enige nadeel voor de bonden is dat er minder inkomsten komen.

  12. #1537
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1538

    Standaard

    En nu de directie nog.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #1539

    Standaard

    Ajax versus Cruijf, een frontale botsing tussen de zakenwereld en de voetbalwereld?
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  15. #1540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    Ajax versus Cruijf, een frontale botsing tussen de zakenwereld en de voetbalwereld?
    Volgens mij is het meer een botsing van ego's, al is de achtergrond van degene die botsen wel zo te benoemen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #1541

    Standaard

    Denk het ook pep, ik wordt zo moe van die hele poppenkast, ik kan er eigenlijk niet meer naar horen/lezen.

    Twente wint 2-0 van PSV, wat een sublieme 2e goal van Theo, zoveel gevoel...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #1542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Twente wint 2-0 van PSV, wat een sublieme 2e goal van Theo, zoveel gevoel...
    Ik ben echt heel benieuwd naar die goal, wat een verschil met een paar jaar geleden toen hij hier nog films huurde en het mannetje van Vitesse was(en de buurt hier). Merk je gelijk dat die McLaren zulke gasten wel gewend is in Engeland
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #1543

    Standaard

    Wereldgoal van Theo Janssen!! Hij komt dik van eigen helft, houdt iedereen achter zich en is niet van de bal te krijgen. En dan heeft ie na een sprint van 60 meter nog zo'n stift in huis. Wereldklasse
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1544

    Standaard

    Cker een knappe goal... Maar ze komen wel weer makkelijk op 1-0
    Als dat een penalty is.....
    (jaja in de eerste helft moesten ze m wel krijgen)
    The Garage

  20. #1545
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Twee leuke wedstrijden gezien, twente- psv en milan-inter.
    Beide een terechte winnaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1546

    Standaard

    Denk dat het lastig wordt Twente nog te achterhalen nu voor PSV en Ajax. Een gelijkspelletje had wat dat betreft voor Ajax gunstiger geweest.

  22. #1547

    Standaard

    Vreemde wedstrijd in Enschede, met een vreemde rol voor het scheidsrechtelijke trio (nog maar eens). PSV moet na tien minuten met tien man staan (leek me overigens geen corner), krijgt vervolgens diverse kansen om Twente op achterstand te zetten, en wordt dan genekt door een gemakkelijk gegeven strafschop en en fantastische Theo Jansen. Overwinning leek me al bij al toch wel verdiend. Ik vind Twente ook over het hele seizoen ook de beste indruk maken. Maar er kan nog van alles gebeuren, wie weet krijgen we een slotdag als die van een jaar of wat geleden, met drie ploegen die nog kampioen kunnen worden. Op de slotdag is het Ajax - Twente en Groningen - PSV.

  23. #1548

    Standaard

    Wat een vreselijke ***wedstrijd gisteren in de Kuip zeg, niet normaal. Typische 0-0 wedstrijd, ware het niet dat Van Dijk weer eens niet scherp was. Zowel Feyenoord als AZ bakte er helemaal niks van. En dan nog had je met enige concentratie en felheid die wedstrijd simpel kunnen winnen tegen de nr. 4 van de competitie. Maar dat was totaal niet aanwezig, behalve bij randdebiel Swerts die er van mij nooit meer bij hoeft te zijn.

    Tuurlijk was AZ zeker het laatste half uur beter maar dan nog moeten ik dacht Leerdam en Castaignos sowieso beide scoren.

    Van de wissel Castaignos - Fer begreep ik ook al niks, daarna was het helemaal niks meer voorin. Maar de les effectief wisselen heeft Been waarschijnlijk gemist op de cursus.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  24. #1549

    Standaard

    Wordt tijd dat Fred Rutten andere baan gaat zoeken, want bij PSV heeft ie niks bereikt.

    Ze zakken alleen maar verder af, zowel kwa aanzien als financiele inkomsten.

    PSV heeft baat bij een trainer met inhoud, niet met een lichtgewichtje.

    Fred is goed onder een ervaren man zoals Guus Hiddink, maar niet solo.

    Nog effe en PSV speelt in de Jupiler League als ze met deze trainer verder gaan.

  25. #1550

    Standaard

    Zijn passage bij PSV is inderdaad niet succesvol, maar het lijkt me toch te gemakkelijk om alles op hem af te schuiven. Vorig jaar werd, toen PSV er goed voorstond, Lazovic verkocht (die op dat moment erg belangrijk voor de ploeg was) en moest hij - door schorsing - Afellay missen tijdens enkele cruciale wedstrijden. Dit jaar vallen halverwege Afellay en Reis weg, waarschijnlijk zijn twee beste spelers, en PSV reageert niet met een aankoop. De financiële toestand van de club is nu eenmaal dramatisch, ik heb hier al een paar keer gesteld dat de terugval van PSV weleens chronisch kan zijn, en dat PSV een tweede Feyenoord dreigt te worden. Als ze de Champion's league mislopen, en daar is kans op, lijkt het me een heel moeilijke zaak voor de club om te blijven aanknopen bij de concurrentie. Twente staat er financieel en organisatorisch gewoon beter voor, en Ajax heeft een groter achterland (en is mede daardoor voor sponsors aantrekkelijker).

Pagina 62 van 78 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •