Pagina 55 van 78 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Idiote regel is dat toch eigenlijk.. Als iemand direct rood krijgt kan de tuchtcommissie er zoveel wedstrijden voor geven als ze willen, maar als iemand geel haalt (overtreding dus geconstateerd) kunnen ze helemaal niks, hoe zwaar de overtreding ook was.
    Ammi kwam vandaag bij ADO - Feyenoord heel goed weg met geel na zijn aanslag op Ryo. Hier had een schorsing van 3, 4 wedstrijden niet misstaan! Makkelie zag wel meer dingen niet goed vandaag, ook het sommeren van Castaignos om buiten de lijnen te wachten was belachelijk omdat de ADO-supporters hem bekogelden met van alles (Aanstekers, muntjes, stoeltje).

    Over de wedstrijd: Heel mooi op 2-0 gekomen maar weer vergeten te voetballen de tweede helft en de kansen te benutten. Ook moeten bepaalde spelers zich maar eens af gaan vragen waarom ze op beslissende momenten verzaken (De Cler, Vlaar).

    Toch is het nu zaak positief te blijven, uit de laatste 3 duels zijn 5 punten gepakt en gezien het programma (Groningen en NAC thuis, Heerenveen uit) is het mogelijk de komende weken punten te pakken.

  2. #1352

    Standaard

    Zeker weten, zat het toevallig live te kijken en zei al voor ik een herhaling had gezien dat dit rood was. Maar Makkelie is niet zo makkelijk met de rode kaart trekken... Toen de 1-2 viel wist je gewoon al dat het nog gelijk zou worden. Bij een kleine tegenslag of als er spanning op komt te staan trekken de meesten het bij Feyenoord niet. Wat je inderdaad wel van een Vlaar en De Cler mag verwachten.

    Ajax trouwens weer dramatisch. Maarja, we zijn nog steeds in de race. Volgende week zondag PSV uit, bij winst doe je weer helemaal mee, bij verlies = afhaken definitief.

  3. #1353

    Standaard

    Dramatische pot gisteravond, vooral de tweede helft. Zie het somber in voor de return.

  4. #1354

    Standaard

    PSV klasse beter dan Lille.. Maar 0-1 bij rust. Lille 1 kans 1 goal. PSV 10 kansen 0 goals.

    Komt nog wel goed lijkt me.

  5. #1355

    Standaard

    Ik kijk net op internet (ik kan even geen voetbal kijken op TV) en zie dat Ajax netjes 2-0 voor staat.
    Maar wat is Twente in hemelsnaam aan het doen?!?!

  6. #1356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik kijk net op internet (ik kan even geen voetbal kijken op TV) en zie dat Ajax netjes 2-0 voor staat.
    Maar wat is Twente in hemelsnaam aan het doen?!?!
    Opdracht fiks onderschat, denk ik. Jansen heeft wel tegengescoord, maar 1-2 is een hachelijke stand.

    PSV is inderdaad goed gekomen: 3-1

    Drie door zou een mooi resultaat zijn. Je weet ook nooit of er iets moois mogelijk is in deze cup. De ploegen waar je compleet kansloos tegen bent, spelen immers in de CL.

  7. #1357

    Standaard

    Ajax is geen bal meer aan zo..., de eerste twintig minuten waren vermakelijk. Maar drie clubs door is wel netjes.

  8. #1358

    Standaard

    Ja ach.. 5-0 aggr na 20 minuten dan ga je niet meer vol gas.

    Wat waren Van der Wiel en El H dramatisch zeg. Van der Wiel is al maanden niet meer de speler van een jaar geleden, die nog wel eens over de vleugel naar voren kwam en een voorzet afleverde...

  9. #1359

    Standaard

    Alle drie door is bijzonder knap

    PSV - Glasgow Rangers (Sch)
    Ajax - Spartak Moskou (Rus)
    FC Twente - Zenit Sint-Petersburg (Rus)

    Wordt erg lastig denk ik..

  10. #1360

    Standaard

    Mooie avond voor het Nederlands voetbal
    Spartak Moskou wordt wel lastig voor Ajax, altijd al geweest. PSV heeft toch wel een goede kans tegen de Rangers, zeker thuis.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Mooie avond voor het Nederlands voetbal
    Spartak Moskou wordt wel lastig voor Ajax, altijd al geweest. PSV heeft toch wel een goede kans tegen de Rangers, zeker thuis.
    Is ook mijn inschatting. De ploegen uit de voormalige Sovjet-Unie zouden weleens onze grootste concurrenten kunnen zijn (ook op termijn) voor het behalen van een internationale prijs in clubverband. Die prijs zal hoe dan ook deze UEFA League (of hoe heet dat ding) moeten zijn, want de Champions League is echt een brug te ver.

    Rangers zou toch een haalbare kaart moeten zijn, al zal men zich in Eindhoven moeten opmaken voor een fysieke strijd. Die Schotten geven niks cadeau.

    Ik volg het Russische voetbal niet zo, dus ik kan Spartak en Zenit niet zo 1,2,3 juist inschatten, maar er gaat daar zoveel geld om, dat ik er zeker van ben dat ze goede ploegen op de been kunnen brengen. Misschien Guus of Dick even bellen voor wat info?

    In elk geval: Nederland - Rest van Europa (voorlopig) 3-0

    Voorlopig ...

  12. #1362

    Standaard

    Chapeau voor de NLE clubs. Knap hoor!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #1363

    Standaard

    geen beste topper tot nu toe in Eindhoven, beide teams kunnen hun spits nauwelijks bereiken, en als ze de bal krijgen verspelen ze hem steevast.

    Tweede helft nog matiger qua voetbal, Stekelenburg stond er wel weer toen het nodig was. Schiet er weinig mee op.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 27-02-2011 om 15:25
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #1364

    Standaard

    PSV-Ajax dit seizoen: 0-0-0-0, wat een aanfluiting

  15. #1365

    Standaard

    En Twente ook verloren, Feyenoord wint ineens met 5-1 van Groningen, het tekent wel de loop van dit seizoen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1366

    Standaard

    Wat een heerlijke middag in De Kuip.

    Vanaf seconde 1 was al te merken dat Feyenoord eindelijk eens strijd wilde leveren en Groningen bleek al snel een mindere dag te hebben. Op het moment dat Swerts (opnieuw) de fout in gaat vrees je toch weer voor het scenario van vorige week en ook wat er bijna tegen Heracles gebeurde.. Dan wordt het 3-1 en ga je wat rustiger zitten en daarna was het feest helemaal compleet met als enige kanttekening dat er nog wel 3 of 4 in hadden gemogen.

    Aan de andere kant van de wand zaten een paar verdwaalde provocerende Groningen supporters maar die dropen af toen ze bij de 4-1 de blote reet van een Feyenoord supporter te zien kregen

    Ryo, Biseswar en Wijnaldum voorin en Vlaar en vooral De Vrij achterin, fantastisch.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  17. #1367

    Standaard

    Toivonen heeft moeiteloos het stokje van Suarez overgenomen en dan heb ik het niet over het maken van doelpunten.

  18. #1368

    Standaard

    Hij begint zich inderdaad te ontpoppen als een buitengewoon vervelend ventje

    Over de topper van vandaag kunnen we kort zijn: knudde
    Net als sommigen bij Studio Voetbal, heb ik overigens wel het gevoel dat alle drie de zogenaamde topploegen nog in de running zijn voor de titel. PSV staat er nu goed voor, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ongeschonden het einde halen (en ze hebben blijkbaar nog zes uitwedstrijden)

  19. #1369

    Standaard

    Toivonen is 'geschokt' en vindt dat hij 'gezocht wordt'.

    Sufferd...

    Vertonghen hangt trouwens ook (vuistslag in maag Marcelo).

    Beide een wedstrijdje of 4/5 zitten?

    En Douglas? Slaande beweging op zich is al rood, dus dat Wernbloom zich aanstelt doet niets aan de kaart af.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #1370

    Standaard

    Vond de twee akties van Douglas na zijn rode kaart nog erger, zal me niks verbazen als dat wel een wedstrijdje of zeven gaat worden. Hoorde net dat hij van Twente zelf vijf wedstrijden, een boete en een "taakstraf" heeft gekregen.

  21. #1371
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    FC Twente legde Douglas al bij voorbaat een flinke schorsing op. De aanklager van de KNVB kwam daarna met een nog zwaardere sanctie voor de Braziliaanse verdediger.

    De aanklager kwam met een schikkingsvoorstel van zes duels voor het gedrag van Douglas in het duel met AZ. De verdediger verloor zijn controle na een rode kaart van scheidsrechter Ruud Bossen. FC Twente, dat de Braziliaan al voor vijf wedstrijden op het strafbankje zette, accepteerde het voorstel.

    De Enschedese club had in afwachting van een voorstel uit Zeist Douglas al gestraft met een schorsing voor vijf duels, een maximale boete en een verplichte sociaal-maatschappelijke activiteit.

    'Bij voetbalwedstrijden horen emoties, het is echter volstrekt onacceptabel voor een club als FC Twente dat ons dit is overkomen', geeft voorzitter Joop Munsterman op de site van de Tukkers uitleg over de sanctie tegen Douglas die ook een nader op te leggen zal moeten vervullen.

    'Ik sta achter de opstelling van de club. Gedurende het wedstrijdverloop zijn de emoties met ons op de loop gegaan', toont coach Michel Preud'homme begrip voor de beslissing van de club, ondanks het gegeven dat hij zijn verdediger enkele wedstrijden zal moeten missen in de strijd om de titel. Na de ontmoeting met AZ gaf de Belgische coach nog aan te kunnen begrijpen dat Douglas zich liet gaan. 'Dat had nooit mogen gebeuren en past niet binnen de clubcultuur van FC Twente.'
    Nog niks over Jan en Ola gehoord...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1372

    Standaard

    Jan krijgt niks, ik denk dat Ola 4 a 5 wedstrijden krijgt.


    Four **** Trader & SafeTrader


  23. #1373
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    Vooronderzoek toch al gestart voor beiden. Vertongen sloeg toch duidelijk marcelo. Die krijgt daar echt wel een paar wedstrijden voor!
    Ook jammer van hem, dat ie dan zegt dat Toivonen niet kan incasseren. Hij kan er zelf ook niet veel van..

  24. #1374
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jan is de laatste tijd ook zichtbaar geiirriteerd. Kan me er wel wat bij voorstellen omdat hij waarschijnlijk als enige 100% deze wedstrijd wou winnen of minimaal inzag dat dit het minimale was. Maar een excuus is maar een excuus, en dus niet goed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1375

    Standaard

    Jan is ook een vervelend mannetje, en laat zich ook zo makkelijk provoceren. Hij werd zelf overigens ook in een halve Nelson gehouden door Marcelo, maar goed...

    En Bossen mag gewoon volgende week weer fluiten waarschijnlijk, wat een walgelijk mannetje is dat ook, gewoon keihard volhopuden dat hij geen penalty('s) ziet bij Luuk deJong terwijl de beelden dat toch duidelijk laten zien dat er geen twijfel was.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 55 van 78 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •