Pagina 53 van 78 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hier is ie ook te zien
    http://www.youtube.com/watch?v=qJqvolJr09c

    en die van Van Basten
    http://www.youtube.com/watch?v=5uQuy5P0Unk

    positioneel staan ze min of meer gelijk, alsmede de aangever. En in dezelfde hoek
    Ook de reactie van de keepers is hetzelfde(namelijk aan de grond genageld)
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  2. #1302

    Standaard

    Het is inderdaad vrijwel een kopie, nu moet die ene tegen Rusland nog nadoen ... in de finale van het EK '12

  3. #1303

    Standaard

    Robben was ook weer aardig bezig vandaag.

  4. #1304

    Standaard

    Vooral die laatste was mooi.

    Met Ribery en Robben in vorm, is Bayern weer een ploeg om rekening mee te houden, ook internationaal (al zal het moeilijk zijn om Barça van de diverse titels af te houden).

  5. #1305

    Standaard

    Vorig jaar voor het laatst een overwinning gezien in het stadion maar dit was wel even lekker. Miyaichi speelde een heerlijke eerste helft en Biseswar scoort een prachtige goal. Verder was het niet veel met hem. Daarna vond ik het wat rommelig worden, maar dat is Feyenoord eigen.

    De 2e helft was stukken minder maar Wijnaldum en Castaignos moeten gewoon voor 3-1 zorgen, dan ben je klaar. Nu ging het tot 2x toe nog bijna fout aan het einde.



    Maar wel erg blij.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  6. #1306

    Standaard

    2-0 voorsprong weggeven. Prutsers!!!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Held van het weekend:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht

  8. #1308

    Standaard

    Weer een raar weekend, PSV dat ineens met 0-4 wint in Alkmaar en Ajax dat een 2-0 voorsprong weggeeft. Als Groningen wint wippen ze over Ajax naar de derde plaats. Blijft wel leuk op deze manier, en ja, iemand moet kampioen worden, of men wil of niet ...

  9. #1309

    Standaard

    Dit soort uitwedstrijden moet Ajax nog te vaak spelen en zullen daar ook punten gaan morsen evenals PSV. Gisteren zat het ze mee vanwege de bevliegingen van Dzukzak en een onzekere Alkmaarse reservekeeper. Als PSV zelf het spel moeten maken zijn er nauwelijks uitgespeelde aanvallen.

    Twente wordt kampioen, zij zullen de minste fouten gaan maken omdat er automatismen in dat team zitten. Groningen doet het leuk, maar zal denk ik toch afhaken. Vandaag spelen ze overigens niet zo goed, maar staan wel voor.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dit soort uitwedstrijden moet Ajax nog te vaak spelen en zullen daar ook punten gaan morsen evenals PSV. Gisteren zat het ze mee vanwege de bevliegingen van Dzukzak en een onzekere Alkmaarse reservekeeper. Als PSV zelf het spel moeten maken zijn er nauwelijks uitgespeelde aanvallen.

    Twente wordt kampioen, zij zullen de minste fouten gaan maken omdat er automatismen in dat team zitten. Groningen doet het leuk, maar zal denk ik toch afhaken. Vandaag spelen ze overigens niet zo goed, maar staan wel voor.
    Ik kan het daar wel mee eens zijn. Ajax wordt telkens op agressie afgetroefd, vandaag ook weer. Er zijn in elke lastige uitwedstrijd hele perioden dat de ploeg er totaal niet is. Stekelenburg staat dan maar te roepen, maar geen mens reageert. PSV vind ik als ploeg niet zo geweldig, ik vind het als los zand elkaar hangen nu Afellay weg is. Ze hebben echter wel individuele klasse, vooral dan die Hongaar. Twente heeft ook individuele klasse, maar daarnaast meer teamverband, en de ploeg zal zich niet gemakkelijk op agressie laten pakken. Ik heb ook de indruk dat ze het gemakkelijkst wedstrijden winnen als het totaal niet draait. Als je zo naar Studio Sport zit te kijken en al dat geklungel gadeslaat, vraag je je soms af hoeveel doelpunten Barcelona zou scoren in deze competitie. Ik schat dat ze de 200 wel zouden halen.

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik kan het daar wel mee eens zijn. Ajax wordt telkens op agressie afgetroefd, vandaag ook weer. Er zijn in elke lastige uitwedstrijd hele perioden dat de ploeg er totaal niet is. Stekelenburg staat dan maar te roepen, maar geen mens reageert. PSV vind ik als ploeg niet zo geweldig, ik vind het als los zand elkaar hangen nu Afellay weg is. Ze hebben echter wel individuele klasse, vooral dan die Hongaar. Twente heeft ook individuele klasse, maar daarnaast meer teamverband, en de ploeg zal zich niet gemakkelijk op agressie laten pakken. Ik heb ook de indruk dat ze het gemakkelijkst wedstrijden winnen als het totaal niet draait. Als je zo naar Studio Sport zit te kijken en al dat geklungel gadeslaat, vraag je je soms af hoeveel doelpunten Barcelona zou scoren in deze competitie. Ik schat dat ze de 200 wel zouden halen.

    Psv was op gisteren na voetballend best ok vind ik.
    Alleen mist psv toppers en heeft het idd alleen dzudzak als topper.
    Waar twente wel beschikt over douglas , ruiz , jansen als toppers of net er tegen aan.

    Voetballend is psv overall iets beter, alleen zorgt het voor te weinig kansen en maakt ze ook nog eens moeilijk af.
    De beker wedstrijd tegen twente en ook psv tegen twente was psv de betere maar niet goed genoeg om van twente te winnen.

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Psv was op gisteren na voetballend best ok vind ik.
    Alleen mist psv toppers en heeft het idd alleen dzudzak als topper.
    Waar twente wel beschikt over douglas , ruiz , jansen als toppers of net er tegen aan.

    Voetballend is psv overall iets beter, alleen zorgt het voor te weinig kansen en maakt ze ook nog eens moeilijk af.
    De beker wedstrijd tegen twente en ook psv tegen twente was psv de betere maar niet goed genoeg om van twente te winnen.
    Ik heb de bekerwedstrijd tussen Twente en PSV niet gezien, maar van verschillende kanten heb ik gehoord dat PSV inderdaad de betere ploeg was, dus dat geloof ik wel. De competitiewedstrijd heb ik wel gezien (via een stream, niet in het stadion), en daarin vond ik Twente de betere ploeg. PSV heeft naast Dzudzsak ook in Toivonen, Lens, Bouma en Pieters wel aardige spelers, maar ze creëren gewoon te weinig. De verschillen in kwaliteit tussen de drie topploegen zijn overigens niet zo groot, in onderlinge wedstrijden kan het gewoon alle kanten uit. Twente lijkt echter, als je alles optelt, net even beter dan de andere twee.

  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zat al te wachten op je reactie inderdaad.

  14. #1314

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=4mAAgeMis_U

    Kwam deze compilatie tegen, echt genieten. En dan zijn de actie's voor het doelpunt misschien nog wel mooier dan het doelpunt zelf. Op het gebied van eerste aanname is Bergkamp één van de beste allertijden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1315

    Standaard

    Genoten van Real Madrid gisteren. Al na anderhalve minuut wordt Casillas eruit gestuurd, maar Real blijft zeer eenvoudig overeind en wint uiteindelijk met 0-1 van Espanyol na een goal van uitblinker Marcelo. Als Adebayor iets scherper was geweest, had het zomaar 0-4 kunnen worden. En dat was niet onverdiend geweest.

    Leuk dat Barca ook nog eens punten heeft verloren waardoor het misschien nog spannend wordt, maar ik verwacht het eigenlijk niet.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  16. #1316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=4mAAgeMis_U

    Kwam deze compilatie tegen, echt genieten. En dan zijn de actie's voor het doelpunt misschien nog wel mooier dan het doelpunt zelf. Op het gebied van eerste aanname is Bergkamp één van de beste allertijden.
    Erg mooi, ja.

    Ik denk dat Bergkamp beter zou worden gewaardeerd indien Oranje in '98 of 2000 een titel had gepakt. Ik sla hem niet zo veel lager in dan Van Basten, maar hij maakt deel uit van een net-niet generatie. Dat geldt ook voor de coryfeeën uit de jaren zeventig, maar die pakten als eersten Europa Cups en zetten Nederland in '74 en '78 definitief op de kaart. Achteraf beschouwd denk ik dat Oranje in '98 een beste kans heeft gemist om wereldkampioen te worden. Dat was echt een geweldig elftal, met Bergkamp, Cocu, Jonk, Stam, Davids, Overmars, De Boer & De Boer; zelfs de wat mindere namen als bijvoorbeeld Numan waren heel behoorlijke voetballers.

    De beste Nederlandse voetballer was Cruijff, daarna komen voor mij Van Haneghem en van Basten (mensen als Wilkes of Lenstra laat ik buiten beschouwing omdat ik ze eigenlijk alleen uit verhalen en wat oude filmbeelden ken, ik laat ook de huidige generatie buiten beschouwing). Daarna volgt een groep spelers die elkaar niet zo heel veel ontlopen: Rensenbrink, Moulijn, Keizer, Gullit, Vander Kuylen, Israël, Ronald Koeman, Rijkaard, Cocu (misschien vergeet ik er nog een paar). Allemaal echte topspelers. In dat rijtje hoort Bergkamp thuis en ik denk eigenlijk dat hij naast Rensenbrink de beste van dit stel was.

  17. #1317

    Standaard

    Wat maakte hij eigenlijk veel "dezelfde soort" goals he. Binnenkantje rechts in de lange hoek.. Prachtig.

    Ik moet zeggen dat ik als ik dit zo zie (niet de goals maar de aannames enz) meteen moest denken aan Eriksen. Eriksen is uiteraard (nog) 30 klassen minder dan Bergkamp, maar ik zie de gelijkenis ergens wel.

  18. #1318

    Standaard

    Het stiftje/lobje vond hij ook wel leuk, met name in zijn Ajax tijd
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1319

    Standaard

    Gisteren uit Voetbal International :

    Rene van der Gijp over ''De Vierde Man'' :

    http://www.youtube.com/watch?v=E_QmJ...embedded#at=21

    Ik vond het echt een schitterend verhaal weer.

    Wat we ook van hem vinden, hij kan wel vertellen zeg.

    Hij kan zo stand up comedian worden

  20. #1320

    Standaard

    Komt er vanavond geen live verslag op de tv van de Champions League wedstrijden? Ik zie alleen de samenvattingen maar staan in de tv gids.

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Komt er vanavond geen live verslag op de tv van de Champions League wedstrijden? Ik zie alleen de samenvattingen maar staan in de tv gids.
    Volgens mij zendt de NOS nog maar 1 wedstrijd per week uit inderdaad.

  22. #1322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Komt er vanavond geen live verslag op de tv van de Champions League wedstrijden? Ik zie alleen de samenvattingen maar staan in de tv gids.
    Ik kwam hier om hetzelfde te vragen

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Ik kwam hier om hetzelfde te vragen
    Vanavond zal er alleen een samenvatting te zien zijn van beide wedstrijden in het sportjournaal om 22:40 uur. Morgen wordt het mooiste affiche van de achtste finales live uitgezonden op Nederland 3: Arsenal - Barcelona!

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Vanavond zal er alleen een samenvatting te zien zijn van beide wedstrijden in het sportjournaal om 22:40 uur. Morgen wordt het mooiste affiche van de achtste finales live uitgezonden op Nederland 3: Arsenal - Barcelona!
    Ja dat snapte ik, maar wel jammer want ik had vanavond graag ook een wedstrijd gekeken! Maar goed, dan tune ik wel in als de samenvattingen beginnen.

    Net op de site van de NOS de samenvattingen gekeken van ARS-BAR en vice versa van het vorige seizoen. Dat beloofd wat moois voor morgen!

  25. #1325

    Standaard

    Vanavond zendt alleen Sport1 live de wedstrijden uit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 53 van 78 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •