Pagina 46 van 78 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    'Suarez is uitgeleerd in Nederland'

    RIJSWIJK - Ajax-aanvaller Luis Suarez is toe aan een nieuwe uitdaging. De aanvaller, die in 2010 goed was voor 35 doelpunten, zegt in verscheidene media dat hij toe is aan een volgende stap in zijn loopbaan. „Ik ben uitgeleerd in Nederland. Ik ben toe aan een andere omgeving.”



    De Uruguayaan zegt graag in de Spaanse competitie uit te willen komen. „Ik weet wat ik kan. Ik wil beter worden, niet alleen financieel. Maar daar is in de Nederlandse competitie helaas geen ruimte meer voor”, aldus Suarez. „Ik weet dat het niet alleen aan mij is of ik ook daadwerkelijk mijn droom kan vervullen.”

    De 23-jarige Suarez verlengde dit jaar zijn verbintenis met Ajax tot medio 2013. De Uruguayaan verblijft momenteel in zijn thuisland, omdat hij door de club op vakantie was gestuurd na het bijtincident met PSV-middenvelder Otman Bakkal. Suarez werd daarvoor voor zeven duels geschorst.

    Over het bijtincident met Bakkal betuigde de Uruguayaan openlijk spijt. „Het was fout om te doen. Ik had verscheidene aanvaringen met Bakkal in de wedstrijd. Maar ik had hem niet mogen bijten.”

    Bron : Telegraaf.nl

  2. #1127

    Standaard

    Begrijpelijk.

  3. #1128

    Standaard

    Alleen bij welke club? Barcelona gaat hem never nooit kopen en Ajax zal best veel vragen voor hem. Ik hoop iig dat hij het seizoen nog afmaakt en onder de Boer nog even laat zien waarom hij uitgeleerd is in Nederland, want daar was dit seizoen nog weinig van te merken.


  4. #1129

    Standaard

    MIDO PER DIRECT WEG Van onze Telesportredactie
    Mido op archiefbeeld. Foto: ANP

    AMSTERDAM - Mido gaat per direct weg bij Ajax. Het is nog onduidelijk waar de aanvaller uit Egypte naar toe gaat. Mido kwam afgelopen zomer transfervrij over van Middlesbrough. Hij speelde zes wedstrijden voor Ajax waarin hij drie scoorde. De Egyptenaar heeft in Amsterdam een contract tot en met eind juni.





    Mido meldt zich dinsdag ook niet op de eerste training van Ajax van dit jaar.

  5. #1130

    Standaard

    Mooi! Dat soort figuren verpesten alleen maar de sfeer binnen de groep.

  6. #1131

    Standaard

    Coen Moulijn is vanacht overleden.

    R.I.V. ouwe dribbelaar.

  7. #1132

    Standaard

    R.I.P., een groots voetballer is niet meer..

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Mooi! Dat soort figuren verpesten alleen maar de sfeer binnen de groep.
    Eens, maar er zal nu wel een centrumspits bij moeten komen aangezien het er niet naar uitziet dat ElH het kan 'opbrengen' om te spelen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1134

    Standaard

    Ik lees dat Bendtner van Arsenal misschien in ruil komt voor Suarez (+ 15/20 miljoen)

  10. #1135

    Standaard

    Dat zou wel een ideale targetman zijn in het spel dat De Boer voor ogen heeft.
    De Spurs zouden overigens ook intresse hebben. Aan de andere kant zou ik Suarez er toch wel bij willen houden, maar ja als hij zelf liever hogerop wil kan ik dat ook wel begrijpen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1136
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben toch bang dat Suarez niet past bij het Ajax van de Boer, waarin iedereen zich strikt aan zijn taak moet houden. Hij zou te weinig vrijheid krijgen om de bal in zijn voeten te krijgen.

    Ik denk dat het voor beide een goede zaak is om afscheid te nemen. Of Suarez wil nog afscheid nemen met een titel. Maar als het buitenland lonkt kan ik hem geen ongelijk geven. Evenals Ajax als die geld kunnen pakken na alles wat is voorgevallen met Dolfje Weerwolfje...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik lees dat Bendtner van Arsenal misschien in ruil komt voor Suarez (+ 15/20 miljoen)

    Blijf het vreemd vinden dat wenger van de week heeft gezegd geen aankopen te willen doen omdat zn selectie zo lekker compleet is.

    Maar het blijft voetbal dus het kan allemaal.

    Voor ajax weet ik niet wat het beste is want de kwaliteit van suarez haal je zoiezo niet terug, maar mischien gaat het team wel beter presteren met mindere spelers die niet zelfzuchtig zijn.

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roy de jong Bekijk bericht
    coen moulijn is vanacht overleden.

    R.i.v. Ouwe dribbelaar.
    r.i.p.
    The horror...the horror...

  14. #1139

    Standaard

    Coen Moulijn

    Ik heb hem nooit in het stadion zien voetballen, daarvoor ben zelfs ik te jong. Toen hij op zijn hoogtepunt stond, stond ik nog in de box. Mijn eerste herinneringen gaan dan ook terug naar een radioverslag, van de vriendschappelijke wedstrijd Nederland – Engeland, 1-0. Coen, of Coentje zoals iedereen hem noemde, scoorde het beslissende doelpunt, met zijn verkeerde rechtervoet. Winnen van Engeland was nog iets aparts in die dagen. Hij was er ook bij in de legendarische finale van Feyenoord tegen Celtic, die ik op TV heb gezien, maar herinner me van die wedstrijd alleen de kopbal van Rinus en het doelpunt van Ove (Kindvall), en niets van Coen. Mijn vader sprak altijd met veel respect over Coentje, en met veel minder respect over Pietje (Keizer). De twee beste linksbuitens die Nederland ooit gekend heeft (later we Rensenbrink even vergeten) zijn diverse keren tegen elkaar uitgekomen, maar ze behoorden toch tot verschillende generaties. De maatschappelijke onrust van de wilde jaren zestig werd weerspiegeld in het eigenzinnige gedrag van Piet Keizer, en daar hield mijn vader niet van, hij was een man van de ouwe stempel. Coentje was dat eigenlijk ook, een voetballer van de goeie ouwe soort: een man van het volk, wars van pretenties, het legioen was dol op hem, en mijn vader ook. Hij was geen Feyenoord-supporter, maar het motto geen woorden maar daden sprak hem aan. Mijn bewondering voor de voetballer Coen Moulijn ontstond later pas, tijdens het bekijken van oude beelden, met die malle passeerbeweging - dreigen,dreigen,dreigen, en gaan – die altijd lukte. Coen heb ik nooit in het stadion gezien, maar bij uitwedstrijden reisde vaak een imitator mee, die onder de rust zijn kunsten mocht vertonen, en die heb ik wel een paar keer aan het werk gezien. Leuk. Ook mooi: het incident tegen Real Madrid. De brave Coen die werd getorpedeerd en zijn kwelgeest te lijf wilde gaan; "Coen, Coen beheers je," smeekte de verslaggever. Coen beheerste zich, maar er liepen toen al een paar ferme jongens, stoere knapen rond in de Kuip, die wel raad wisten met de agressieve Spanjaard. In de Kuip was Koen Coning. Van Coen moest je afblijven.

    R.I.P. Coen

  15. #1140

    Standaard

    Feyenoord heeft Swerts binnen

    AMSTERDAM - Gill Swerts verruilt AZ voor Feyenoord. De 28-jarige verdediger wordt tot het einde van het seizoen gehuurd, waarna hij transfervrij een contract voor een jaar tekent in Rotterdam.

    © ANP

    Swerts was bij AZ op een zijspoor beland en mocht ondanks een doorlopend contract vertrekken.
    Hij doorstond woensdag de medische keuring en zal vrijdag al deel uitmaken van de selectie van Feyenoord die afreist naar Oman voor een trainingskamp. Eerder speelde de Belg in het seizoen 2003/2004 voor de club uit Rotterdam.


    “Toen ik terug van vakantie hoorde dat Feyenoord wilde praten, was ik meteen enthousiast. Feyenoord heeft een speciaal plekje in mijn hart”, liet Swerts dinsdag al weten aan NUsport.
    Via Excelsior, ADO Den Haag en Vitesse belandde de Belgische international in 2008 bij AZ, waarmee hij de landstitel veroverde. Dit seizoen kwam hij onder trainer Gertjan Verbeek nauwelijks aan spelen toe in Alkmaar.

  16. #1141

    Standaard

    Ik hoop dat hij nu wat meer laat zien en in de spelersgroep past...

  17. #1142

    Standaard

    Mooi stuk scherpschutter. Net ook een mooi eerbetoon bij de wedstrijd om de zilveren bal tussen Sparta en Feyenoord, live op EL 1.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  18. #1143

    Standaard

    Schandalig, zo een rode kaart pakken in nota bene een oefenwedstrijd "opgedragen" aan de grootste speler ooit van Feyenoord.

  19. #1144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Schandalig, zo een rode kaart pakken in nota bene een oefenwedstrijd "opgedragen" aan de grootste speler ooit van Feyenoord.
    Klopt maar dan had Dijkhuizen even daarvoor ook rood moeten hebben wegens een tweede gele kaart. Als je dan toch zo consequent aan het fluiten bent dan moet je dit ook aan twee kanten doen, zie het inkomen met twee gestrekte benen van Knol bij de middenlijn. Ik had zowiezo het idee dat Van boekel een thuisfluiter is, alle twijfelgevallen (met als dieptepunt de penalty van Voskamp) gingen naar Sparta in de eerste helft. Castaignos zal echt niet geschorst worden voor de competitie, met een beetje snelle strafeis van 2 oefenwedstrijden schorsing die geaccepteerd zal worden zal hij er tegen het olympisch elftal van Oman op het trainingskamp niet bij zijn en van de zomer in een ander oefenpotje.

    Verder een slechte eerste helft en goede tweede helft gezien. De hongaar Simon viel op door een goal en een assist en de kazach (moeilijke naam, ben hem even kwijt) gaf ook een goede assist. Van Beukering liet ook zien de kwaliteiten te hebben om een goal te maken in de zestien meter, wat een hard, zuiver en goed geplaatst schot bij de derde goal! Nu naar Oman voor een trainingskamp en dan Fer klaarstomen voor de klassieker en met Swerts en Simon (Als hij vastgelegd wordt) in de basis beginnen.

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Klopt maar dan had Dijkhuizen even daarvoor ook rood moeten hebben wegens een tweede gele kaart. Als je dan toch zo consequent aan het fluiten bent dan moet je dit ook aan twee kanten doen, zie het inkomen met twee gestrekte benen van Knol bij de middenlijn. Ik had zowiezo het idee dat Van boekel een thuisfluiter is, alle twijfelgevallen (met als dieptepunt de penalty van Voskamp) gingen naar Sparta in de eerste helft. Castaignos zal echt niet geschorst worden voor de competitie, met een beetje snelle strafeis van 2 oefenwedstrijden schorsing die geaccepteerd zal worden zal hij er tegen het olympisch elftal van Oman op het trainingskamp niet bij zijn en van de zomer in een ander oefenpotje.

    Verder een slechte eerste helft en goede tweede helft gezien. De hongaar Simon viel op door een goal en een assist en de kazach (moeilijke naam, ben hem even kwijt) gaf ook een goede assist. Van Beukering liet ook zien de kwaliteiten te hebben om een goal te maken in de zestien meter, wat een hard, zuiver en goed geplaatst schot bij de derde goal! Nu naar Oman voor een trainingskamp en dan Fer klaarstomen voor de klassieker en met Swerts en Simon (Als hij vastgelegd wordt) in de basis beginnen.
    Meteen weer dat wijzen naar eerdere of andere beslissingen pffff. Nee, elke beslissing wordt afzonderlijk bekeken. Castaignos gedroeg zich als een idioot en wat een eventuele 2e gele kaart voor Dijkhuizen daar mee te maken heeft is mij een raadsel.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Meteen weer dat wijzen naar eerdere of andere beslissingen pffff. Nee, elke beslissing wordt afzonderlijk bekeken. Castaignos gedroeg zich als een idioot en wat een eventuele 2e gele kaart voor Dijkhuizen daar mee te maken heeft is mij een raadsel.
    Het is sowieso niet echt goed om de scheids hiervan de schuld te geven. In dit soort wedstrijden is het de taak van de teammanagers én spelers om gewoon een potje te voetballen zonder dit soort onnodige overtredingen en kaarten; je eert een overleden voetballer, koste wat kost willen winnen komt dan even op een tweede plaats imo.

  22. #1147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Meteen weer dat wijzen naar eerdere of andere beslissingen pffff. Nee, elke beslissing wordt afzonderlijk bekeken. Castaignos gedroeg zich als een idioot en wat een eventuele 2e gele kaart voor Dijkhuizen daar mee te maken heeft is mij een raadsel.
    Die overtreding van Dijkhuizen gebeurde daarvoor toen Dijkhuizen al geel had. Op dat moment wil Van Boekel het zonder rode kaarten afdoen. Even later geeft hij dan wel rood. Natuurlijk is het stom van Castaignos om een trappende beweging te maken maar knol kwam ook met beide schoenen op het hoofd van Castaignos in. Op dat moment moet je dus of allebei rood geven of niemand. Ook die De Room was daarna irritant aan het doen en kwam met het meerdere malen, weliswaar licht, duwen in het gezicht van Castaignos zelfs met geen enkele kaart weg. Als je je als scheidsrechter een beetje kan verplaatsen in een jonge voetballer dan weet je dat het een reactie is, ik neem aan dat Castaignos niet het hoofd van Knol eraf wou trappen! Gewoon een regionale scheidsrechter aanstellen die de rivaliteit een beetje snapt en niet zo'n scheidsrechter als Van Boekel die de ene na de andere foute beslissing nam.

    Nu mist Castaignos waarschijnlijk wat oefenwedstrijdjes tegen bal op het dak 5, ook geen ramp dus. Nu alle aandacht richten op het trainingskamp en het testen van de proefspelers.

  23. #1148

    Standaard

    Felipe Melo was ook weer lekker bezig.
    http://www.youtube.com/watch?v=Bv0bfziNt84
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #1149

    Standaard

    Die gast spoort niet. Maar ging wel zn leven beteren heb ik em laatst zien zeggen! Ha-ha.

  25. #1150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Felipe Melo was ook weer lekker bezig.
    http://www.youtube.com/watch?v=Bv0bfziNt84
    En dan nog verontwaardigd doen als hij een rode kaart krijgt. Voor die reactie zou men nog een paar wedstrijden extra schorsing moeten uitspreken. Je kunt in een reactie een keer uithalen, maar iemand tegen het hoofd schoppen? En als je het dan toch doet, dien je het fatsoen te hebben om zo snel mogelijk op te krassen.

Pagina 46 van 78 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •