Pagina 78 van 78 EersteEerste ... 28687475767778
De resultaten 1.926 tot 1.946 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Halve finale Copa met Paraguay, Uruguay, Peru en Venezuela. Apart!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Halve finale Copa met Paraguay, Uruguay, Peru en Venezuela. Apart!
    Stel je voor, volgend jaar, Halve finales EK: Polen, Servië, Slovakije en Portugal

    Aan de andere kant hebben Paraguay en Uruguay vorig jaar op het WK bewezen dat ze goeie ploegen hebben. Paraguay had kunnen winnen van Spanje, en dan hadden ze zomaar de finale kunnen spelen.

  3. #1928

    Standaard

    Heb een aantal wedstrijden gevolgd, vind het algehele niveau vrij teleurstellend.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1929

    Standaard

    Brazilië mist vier strafschoppen. Ik moest spontaan aan Euro 2000 denken ...

    Het niveau is inderdaad niet denderend. Je hebt het idee dat het Zuid-Amerikaanse voetbal wat aan het wegzakken is. Op de laatste twee WK's vond ik Brazilië en Argentinië ook al niet denderend. De Brazilianen missen op dit moment pure klasse. Er lopen wel een paar goeie spelers in dat elftal, maar de echte superklasse die je bij Brazilië in gedachten hebt, is er niet. Bij de Argentijnen is die wel aanwezig, maar ze vormen geen team. De ballen gaan op Messi en die moet het maar uitzoeken. Om die reden komen nu wat andere teams bovendrijven.

  5. #1930

    Standaard

    Mooi shirt!:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-spo...-Open-NK.dhtml

    Dordrecht - Feyenoord staat trouwens bij rust 0-4.

  6. #1931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dordrecht - Feyenoord staat trouwens bij rust 0-4.
    En nog even gestaakt geweest vanwege vuurwerk: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/10223406/__Oefenduel_Feyenoord_gestaakt__.html?p=2,1
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  7. #1932

    Standaard

    Altidore voor vier jaar naar AZ

    Jozy Altidore is de komende vier jaar aanvaller bij AZ. De 21-jarige Amerkaan komt over van Villarreal en wordt woensdag medisch gekeurd.
    De Spaanse club verhuurde de spits de voorbije seizoenen aan Xerez, Hull City en Bursaspor. Hij volgt bij AZ de naar Ajax vertrokken Kolbeinn Sigthorsson op.

    Altidore maakte op achttienjarige leeftijd zijn debuut voor de nationale ploeg van de Verenigde Staten. "Daar zie je aan dat hij veel kwaliteiten heeft", aldus AZ-coach Gertjan Verbeek. "Hij is groot en sterk. Van dat soort spitsen ben ik wel gecharmeerd."

    Verbeek liet weten dat de aanwinst nog enkele weken nodig heeft voordat hij aan kan sluiten bij de groepstraining van AZ. Altidore raakte in juni tijdens de strijd om de Gold Cup geblesseerd aan zijn hamstrings en kwam sindsdien niet meer in actie.

  8. #1933

    Standaard

    Gehoord bij Patrick Kicken, uit de mond van Harry Vermeegen :

    Het schijnt voor 85% zeker te zijn dat Ronald Koeman de nieuwe trainer van Feyenoord word.

    Of dat nou iets zou zijn????

    http://www.radioveronica.nl/luister/...Kicken/11211/#

  9. #1934

    Standaard

    RONALD KOEMAN OPVOLGER MARIO BEEN IN DE KUIP

    20/07/2011 13:54
    Ronald Koeman wordt zo goed als zeker de opvolger van Mario Been als hoofdtrainer bij Feyenoord. Ingewijden laten aan Voetbal International weten dat de Rotterdamse club nagenoeg akkoord is met Koeman die tussen 1995 en 1997 als speler in De Kuip actief was.

    Feyenoord waagde begin deze week een poging bij Louis van Gaal. Die bedankte voor de eer, net als eerder Co Adriaanse die eerder koos voor FC Twente. Met Koeman heeft Martin van Geel nu een opvolger voor Been die vertrok bij Feyenoord nadat het merendeel van de spelersgroep het vertrouwde in hem opzegde.

    Koeman was eerder als trainer werkzaam bij Barcelona B, Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ. Bij die laatste club vertrok hij in 2009.

    Opmerkelijk is tevens dat Koeman met zijn aanstelling bij Feyenoord een unieke reeks volbrengt. Als speler was hij actief voor zowel Ajax, Feyenoord als PSV. Dat is straks ook als trainer het geval. (Martijn Krabbendam)

  10. #1935

    Standaard

    Ik riep het al op de dag dat Been vertrok. Wat een faalactie zeg. Koeman heeft alleen maar gepresteerd als de basis al gelegd was. Vind het niks maar goed, dat zorgt wel voor frustratie gevolgd door scheldpartijen
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  11. #1936

    Standaard

    Toch wel een onverwachte keuze inderdaad. Ronald heeft wel wat resultaten op zijn naam, maar zoals gezegd was dat toch meer borduren op het werk van zijn voorganger.
    Maar goed, we zullen zien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1937
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kunnen ze na één jaar weer opnieuw beginnen. En hij zal waarschijnlijk goed liggen bij van Geel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1938

    Standaard

    Je zal maar fan van Feyenoord zijn. Na alle ellende, komt ook nog die zelfingenomen volgevreten totaal mislukte trainer voor de groep staan ....
    Die gast heeft helemaal niets gepresteerd, en als hij niet ooit topvoetballer was geweest zou hij nog niet bij Telstar aan de slag hebben gekund als coach.
    Wat een ontzettende slechte zet van Feyenoord.

  14. #1939

    Standaard

    Ik had v veldhoven verwacht

  15. #1940

    Standaard

    Geen beste keus inderdaad van Feyenoord. Zie Koeman met deze spelersgroep niet ver komen.
    The horror...the horror...

  16. #1941

    Standaard

    Koeman heeft geluk dat ze daar een groot treinstation hebben

  17. #1942
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je vandaag weer dat stuk in de VI leest over Martin van Geel en hoe hij de verantwoordelijkheid weer afschuift, dan gaan je nekharen alweer overeind staan.

    "Ik zei nog, jongens doe dat nou niet" en "Als mensen zeggen dat dit mij allemaal goed uitkomt, willen ze alleen kwaad bloed zetten. "Ik glad? Daar ben ik het niet mee eens" zeg hij ook nog eens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Als je vandaag weer dat stuk in de VI leest over Martin van Geel en hoe hij de verantwoordelijkheid weer afschuift, dan gaan je nekharen alweer overeind staan.

    "Ik zei nog, jongens doe dat nou niet" en "Als mensen zeggen dat dit mij allemaal goed uitkomt, willen ze alleen kwaad bloed zetten. "Ik glad? Daar ben ik het niet mee eens" zeg hij ook nog eens.

  19. #1944

    Standaard

    Dolenthousiaste Koeman tekent voor één jaar


    Als de laatste details in de contractonderhandelingen geen obstakel meer vormen, tekent Ronald Koeman vandaag of morgen een éénjarig contract bij Feyenoord. De 48-jarige trainer sprak gisteren vanuit Portugal uitgebreid met de club. Feyenoord wil jeugdtrainer Jean-Paul van Gastel als zijn rechterhand aanstellen.
    De clubleiding had na het turbulente vertrek van Mario Been één opdracht voor Martin van Geel. De van Roda JC afkomstige technisch directeur diende razendsnel een opvolger van naam in de Kuip te presenteren. Nadat de ideale kandidaat Van Gaal had aangaf geen trek te hebben in Rotterdam-Zuid, werd Koeman het speerpunt.

    Dolenthousiast

    De voormalig trainer van Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ was na het eerste telefoontje van Van Geel dolenthousiast over een terugkeer naar de club waar hij tussen 1995 en 1997 als speler al actief was. Koeman sprak gisteravond met Van Geel en zal dat vandaag weer doen. De clubleiding wil de vrijdag benutten om alles af te stemmen met de raad van commissarissen, zodat de trainer maandag voor het eerst voor de groep kan staan.

    Belangrijke voorwaarde
    Dat Koeman slechts een eenjarig contract krijgt voorgeschoteld in de Kuip, is voor beide partijen een belangrijke voorwaarde om met elkaar in zee te gaan. Feyenoord hoeft voor de terugkeer van Koeman in de eredivisie nu niet al te diep in de buidel te tasten, pas bij eventuele verlenging van het contract kan de coach beduidend meer verdienen.

    Bovendien weet de directie dat volgende zomer droomkandidaten als Louis van Gaal, Co Adriaanse en Dick Advocaat een stuk eenvoudiger gestrikt kunnen worden dan nu het geval was. Als het tussen de club en Koeman klikt, is een langer contract altijd nog een optie.


    Ongelooflijk dat Feyenoord dat doet. Gelukkig maar voor 1 seizoen.

  20. #1945

    Standaard

    Denk dat de supporters minder enthousiast zijn. Die zien alweer een rampjaar opdoemen met deze matige selectie, talentloze trainer en laffe bestuur, en terecht.
    The horror...the horror...

  21. #1946

    Standaard

    Hier verder voor seizoen 2011-2012!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 78 van 78 EersteEerste ... 28687475767778

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •