Pagina 1 van 78 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal Seizoen 2010 - 2011 (deel 1)

    Tijd voor een nieuw topic!

    De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn alweer in volle gang en sommige clubs spelen deze week al belangrijke wedstrijden.

    Dit is weer de plek om te discussiëren over transfers, de binnen- en buitenlandse competities en eigenlijk alles wat met voetbal te maken heeft.

    Nieuwe regel: Posts met daarin bewoordingen als "Joden", "Kakkerlakken", "020", "010" etc. worden zonder pardon verwijderd. Laten we het gewoon over de clubs zelf hebben en ons niet verlagen tot die zogenaamde fans.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 14-07-2010 om 10:08

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Stiekum toch weer trots dat mijn team alweer wordt genoemd in de VI (blz 63 !)

    Benieuwd of of Barcelona nu Fabregas nog gaat halen, want in de WK-finale leek de samenwerking met Xavi en Iniesta toch echt heel goed te lopen...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nieuwe regel: Posts met daarin bewoordingen als "Joden", "Kakkerlakken", "020", "010" etc. worden zonder pardon verwijderd. Laten we het gewoon over de clubs zelf hebben en ons niet verlagen tot die zogenaamde fans.
    Heel goed, deze regel.
    Ben ik blij mee, en het is gelijk voor iedereen duidelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Pff, mijn Vitesse hart bibbert. Aan de ene kant is het gunstig dat we kunnen gaan claimen bij de overheid, maar er zijn zoveel spelers weg. Geen ervaring, wel veel jong talent (Felixdaal, Pröpper, Van Ginkel).

    Zonde dat Gravenbeek, onze jonge nieuwe rechtsback, zijn amateurstatus inruilde voor een contract bij Willem II.

    Claudemir zal ook node gemist worden, al brengt hij mooi wat geld op en kan hij CL gaan spelen bij Kopenhagen. Succes knul, het ga je goed!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nieuwe regel: Posts met daarin bewoordingen als "Joden", "Kakkerlakken", "020", "010" etc. worden zonder pardon verwijderd. Laten we het gewoon over de clubs zelf hebben en ons niet verlagen tot die zogenaamde fans.
    Daar ben ik het niet mee eens.
    Met 'Joden' en 'Kakkerlakken' wel, maar met 020 of 010 niet.
    Waarom zou je dat niet mogen zeggen.
    Joden en Kakkerlakken, tja dat is gewoon om iemand te irriteren.
    Maar 020 of 010, ik zie daar niks ergs in.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    Daar ben ik het niet mee eens.
    Met 'Joden' en 'Kakkerlakken' wel, maar met 020 of 010 niet.
    Waarom zou je dat niet mogen zeggen.
    Joden en Kakkerlakken, tja dat is gewoon om iemand te irriteren.
    Maar 020 of 010, ik zie daar niks ergs in.
    Ik ga hier geen discussie over beginnen. We hebben dit als crew besloten en daar hoort iedereen zich maar aan te houden. Ben je het er niet mee eens, dan verwijs ik je graag naar fora waar het wel toegestaan is.

  9. #9

    Standaard

    Laat het transfer nieuws maar beginnen!

    Greg is zo goed als zeker naar Bayern, Ajax heeft als vervanger Rosales van AA Gent in het vizier.


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    Daar ben ik het niet mee eens.
    Met 'Joden' en 'Kakkerlakken' wel, maar met 020 of 010 niet.
    Waarom zou je dat niet mogen zeggen.
    Joden en Kakkerlakken, tja dat is gewoon om iemand te irriteren.
    Maar 020 of 010, ik zie daar niks ergs in.
    Je bent echt diep triest als je graag 020 of 010 wil zeggen ipv Ajax of Feyenoord.

  11. #11

    Standaard

    FC Barcelona leent 155 miljoen euro

    Uitgegeven:14 juli 2010 15:51Laatst gewijzigd:14 juli 2010 15:49
    BARCELONA - Voetbalclub FC Barcelona heeft een lening afgesloten van 155 miljoen euro om de salarissen te kunnen betalen.

    © AFP

    Dat meldde de club woensdag.
    Vorige week meldde de nieuwe voorzitter Sandro Rosell al dat de Catalanen zonder de lening niet aan de financiële verplichtingen jegens spelers en ander personeel kan voldoen.

    Details van de situatie bij de regerend landskampioen van Spanje worden donderdag bekendgemaakt.

    -----------------------

    En bij de KNVB wordt je al onder toezicht geplaatst als je een paar miljoen verlies draait.

  12. #12

    Standaard

    Feyenoord mag geen cent meer lenen en die schuld is nog lang geen 155 miljoen. Vind je het gek dat Nederlandse clubs niet meer mee kunnen komen in europa.

  13. #13

    Standaard

    Wie denken jullie dat kampioen wordt dit jaar, ik dacht eerst aan Ajax, maar nu Suarez en van der weggaan heb ik mijn twijfels.
    En Feyenoord, AZ, PSV en FC Twente raken ook hun best spelers kwijt.
    Maar als je naar de selectie bekijkt van Ajax dan moeten zij toch kampioen worden.


    Four **** Trader & SafeTrader


  14. #14

    Standaard

    Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat de situatie in Nederland ongezond is, zou goed zijn als hier toch Europese regels voor kwamen, normaal krijgt in zo'n situatie niemand een lening van 155 mln.

  15. #15

    Standaard

    Zonder Vd Wiel, Stekel en Suárez zie ik Ajax zeker geen kampioen worden.

  16. #16

    Standaard

    AZ is op trainingskamp/oefenwedstrijden zonder Dembele en El Hamdoui.. Die zitten dus niet lang meer in Alkmaar.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Wie denken jullie dat kampioen wordt dit jaar, ik dacht eerst aan Ajax, maar nu Suarez en van der weggaan heb ik mijn twijfels.
    En Feyenoord, AZ, PSV en FC Twente raken ook hun best spelers kwijt.
    Maar als je naar de selectie bekijkt van Ajax dan moeten zij toch kampioen worden.
    Feyenoord raakt z'n beste spelers kwijt? Wie dan?

    We hebben in ieder geval een speler binnen, Smolov van Dinamo Moskou, maar heb geen idee of ie kan voetballen

    Vlaar is de nieuwe aanvoerder trouwens.

    Laat het maar beginnen, heerlijk die frustratie.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Feyenoord raakt z'n beste spelers kwijt? Wie dan?
    Ik ben Ajacied dus ik kan de grap waarderen.
    Maar als je de selectie van iedereen bekijkt dan heeft Ajax nog steeds op papier de beste spelers.
    Misschien dat ze gelijk lopen met PSV, maar daar gaat Affelay ook weg.


    Four **** Trader & SafeTrader


  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is mij nog iets te vroeg om maar iets over een mogelijke titel te zeggen. Sterker nog het zal waarschijnlijk tot 31 Augustus duren. En dan te bedenken dat de competitie dan al enige tijd bezig is. Ik heb wat Ajax betreft wel vertrouwen in Jol. Uit nood breken jeugdspelers door. Als Mickey het nu niet doet, doet hij het nooit meer. Echter de C.L. lijkt me 'iets' te hoog gegrepen met al die vermoedelijke transfers. Zou mooi zijn als ze iig de poolfase halen. Maar ik denk dat er dit jaar meerdere leuke teams in ontwikkeling zijn. Er is veel veranderd, AZ nieuwe trainer, Groningen nieuwe trainer, Twente nieuwe trainer, en dan vergeet ik er zo snel vast een paar. Tweede jaar Rutte en Jol. Allemaal variabelen..,
    ik waag me er nog niet aan...

    Misschien leuker om te speculeren wie de verrassing van dit sezioen wordt.
    Wel verheug ik me weer op al de transfergeruchten/ perikelen, cq de komplete poppenkast.
    Heerlijk... En dan het liefst mobiel ergens op een strand ver weg.........., nee niet Spanje..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Dan denk ik aan Heerenveen, met Jans als trainer en Bas Dost, die misschien de topscorer van het seizoen wordt.


    Four **** Trader & SafeTrader


  21. #21

    Standaard

    Heerenveen ben ik ook benieuwd naar.. die lijken nu toch weer uit het dal te gaan klimmen met een nieuwe trainer en wat verassende aankopen. Aan de andere kant ben ik benieuwd wat Verbeek als nieuwe trainer bij AZ uit kan richten. Ik heb het gevoel dat de club (weer) te groot voor hem is en daardoor weer een hoop problemen zullen ontstaan (met bijvoorbeeld El Hamdaoui).

  22. #22

    Standaard

    Laat maar komen dat nieuwe voetbalseizoen! Krijg alweer bijna ontwenningsverschijnselen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #23

    Standaard

    De geruchten dat Ajax en AZ al enkele dagen in onderhandeling zijn over Dembele én El Hamdaoui worden ook steeds hardnekkiger..

    Ik denk dat ze er bij Ajax al vanuit gaan dat Suarez zeker vertrekt.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    De geruchten dat Ajax en AZ al enkele dagen in onderhandeling zijn over Dembele én El Hamdaoui worden ook steeds hardnekkiger..

    Ik denk dat ze er bij Ajax al vanuit gaan dat Suarez zeker vertrekt.
    Ben der ook bang voor, hopelijk staat Sulejmani dan eindelijk op! Jol krijgt dembele wel aan het scoren en mounir scoort per seizoen ongeveer 20 doelpunten, zal wel meer worden bij Ajax

    Martin Jol:
    Maar wij zijn ook bezig met nieuwe spelers en ik denk dat er op korte termijn het een en ander gaat gebeuren.'
    Jol toont andermaal zijn mysterieuze grijns, schudt wat handen en vertrekt.
    Laatst aangepast door Daan de G. : 15-07-2010 om 08:25


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Feyenoord raakt z'n beste spelers kwijt? Wie dan?
    Gio? Hij heeft me op t WK enorm positief verbaasd moet ik zeggen.

    Maar gaat Stekel weg bij ajax?
    Ik hoorde geruchten dat ie verkocht wordt aan ManU en nog een jaar blijft zodat ie daarna Sar op kan volgen.
    Weet iemand hier meer over?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

Pagina 1 van 78 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •