Pagina 77 van 78 EersteEerste ... 2767737475767778 LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1901

    Standaard

    is toch niet erg? twente heeft wel iets anders aan haar hoofd

  2. #1902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    is toch niet erg? twente heeft wel iets anders aan haar hoofd
    Klopt, jammer dat er een dode en gewonden zijn gevallen.

    Ben benieuwd hoe dit de voorbereiding van FC Twente zal beinvloeden op de nieuwe competitie?

  3. #1903

    Standaard

    PSV leeft met FC Twente mee:

    Drama in Enschede na instorten stadiondak



    PSV wil via deze weg haar medeleven tonen aan de slachtoffers van de ramp die zich donderdag in Enschede heeft afgespeeld bij het stadion van FC Twente.

    Daar stortte een deel van het dak van de nieuwbouw van het stadion in waarbij volgens de eerste berichten een dodelijk slachtoffer is gevallen.

    PSV spreekt haar innige medeleven uit en wenst de families, betrokkenen en de club FC Twente heel veel sterkte toe.

    Bron : PSV.nl

    Ik vind dit van grote klasse getuigen dat PSV meeleeft, tekent het goede gevoel naar de andere topploeg toe.

  4. #1904

    Standaard

    Ik denk dat alle clubs wel mee zullen leven met Twente.

  5. #1905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik denk dat alle clubs wel mee zullen leven met Twente.
    Waarschijnlijk wel ja, maar blijf het top vinden dat ze het in ieder geval ook zo aan de mensen tonen, en niet alleen via een belletje of mailtje of brief of weet ik het veel.

  6. #1906
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk niet alleen de clubs, maar gewoon iedereen!
    Het is toch een regelrecht drama als mensen het leven laten.
    Eén dode, en vijftien gewonden, waarvan twee ernstig.


    Heel veel sterkte aan alle gedupeerde
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-07-2011 om 18:31
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1907

    Standaard

    vanmiddag even langs gelopen, wat lomp zit dat eruit zeg, en een belachelijk gezicht al die pubers met hun mobieltjes foto's maken, opstoppingen in het verkeer , normaal is die weg altijd rustig

  8. #1908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klopt, jammer dat er een dode en gewonden zijn gevallen.

    Ben benieuwd hoe dit de voorbereiding van FC Twente zal beinvloeden op de nieuwe competitie?
    Bij het sportjournaal zeiden ze dat over 2,5 of 3,5 week de thuiswedstrijd voor de voorronde van de Champions League gespeeld moet worden (afhankelijk van de loting). Als er officiele onderzoeken komen naar dit ongeluk ( wat ik wel verwacht gezien er een dodelijk slachtoffer is en 15 gewonden) zal dit krap worden. Voor de competitie moeten ze de eerste ronde uit spelen dus tegen die tijd zal de schade wel weer hersteld zijn.

  9. #1909

    Standaard

    Been vertrekt per direct bij Feyenoord

    13 juli 2011

    Mario Been vertrekt per direct als trainer bij Feyenoord. 20 van de 23 spelers uit de spelersgroep heeft het vertrouwen opgezegd in de oefenmeester van de Rotterdamse club. Na een gesprek met technisch directeur Martin van Geel kwam Been tot de conclusie op te stappen.

    Om 13.00 uur staat er een extra ingelaste persconferentie gepland in Ermelo. Daar is Feyenoord momenteel op trainingskamp.

    Mario Been was de afgelopen drie jaar trainer van Feyenoord. In zijn eerste jaar in De Kuip werd hij vierde. Vorig seizoen eindigde Feyenoord op een teleurstellende tiende plaats.


    TV Rijnmond

    En Van Geel maar beweren dat het toeval is dat hij steeds bij een nieuw dienstverband de trainer eruit gooit.

    Heb alleen geen idee hoe nu verder. Er gingen wel geruchten dat o.a. Fer en Wijnaldum niet bij wilde tekenen vanwege Been. In dat licht is ie te laat weg gegaan.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  10. #1910

    Standaard

    Tja... wat moet je er van zeggen, op zijn minst denk ik dat dit geen gunstig moment is. Had het dan wat eerder besloten, had inderdaad wellicht nog invloed kunnen hebben op Fer en Wijnaldum. 20 van de 23 zijn wel overtuigende cijfers..

  11. #1911

    Standaard

    Jan Dirk Stouten laat op Radio Rijnmond weten dat de rest van de technische staf directie en RvC verwijt dit niet goed hebben opgepakt. Men was op de hoogte van de maandenlange onvrede maar heeft het bewust op de spits laten drijven zonder te bemiddelen. Vlemmings en Lodewijks laten namens de technische staf weten dat er geen vertrouwen meer is in Eric Gudde, men denkt erover om het vertrouwen publiekelijk op te gaan zeggen.

    Gaat lekker meteen
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  12. #1912
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik sta hier toch wel van te kijken. Speler hadden geen vertrouwen meer..? Moet niet gekker worden met die spelers... Het ruikt ook wel een beetje naar de gladde techniek van meneer van Geel. heb dat al eens eerder meegemaakt bij hem. Zal hem vast niet verkeerd uitgekomen zijn.
    Wie nu.. Veld van harmhoven..

    Dit kan echt niet in het belang van Feyenoord zijn geweest. Waar Ajax hopelijk de goeie weg ingeslagen is door iconen terug te halen. (moet nog maar blijken) Is Feyenoord hard op weg, deze subtiel doch moedwillig door het slijk te halen. Ja als het minder gaat, zijn spelers die collega's weg zien gaan minder blij. Grow up!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-07-2011 om 00:28
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1913

    Standaard

    Weg vrij voor van Hanegem ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #1914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja... wat moet je er van zeggen, op zijn minst denk ik dat dit geen gunstig moment is. Had het dan wat eerder besloten, had inderdaad wellicht nog invloed kunnen hebben op Fer en Wijnaldum. 20 van de 23 zijn wel overtuigende cijfers..
    Het waren eigenlijk 13 van de 23 selectiespelers die het vertrouwen in Been hebben opgezegd volgens Van Geel, 5 man heeft niet gestemd (Waarschijnlijk Clasie, Guyon Fernandez, Isoufi, Nelom en Ramsteijn, deze spelers zitten pas sinds kort bij de selectie). De 5 spelers die wel vertrouwen hebben zijn denk ik Vlaar (Aanvoerder), De Vrij (Ook net contract verlengd), Dani Fernandez (Goede band met Been), Mulder (eerste keeper) en Martins Indi (eigen jeugd).

    Van mij mogen spelers best stemmen over een trainer als ze geen vertrouwen meer in hem hebben maar het is dan aan de trainer zelf om op te stappen of aan de directie om hem te ontslaan. Het is alleen wel pijnlijk dat spelers die weg mogen (auassar, el ahmadi) en spelers die weg willen (Fer) over het lot van een trainer gaan beslissen.

    Hopelijk kunnen ze nog een goede voorbereiding afwerken en staan ze er tegen excelsior, anders wordt de druk nog groter!

    Edit: Blijkbaar hebben Cisse en Dani Fernandez voor gestemd volgens FC Rijnnmond.
    Laatst aangepast door wimv : 13-07-2011 om 17:38

  15. #1915

    Standaard

    Waarom denk je dat Vlaar vertrouwen had? Ik heb zo een idee dat hij een van de aanstichters is van het hele verhaal.

  16. #1916
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Het waren eigenlijk 13 van de 23 selectiespelers die het vertrouwen in Been hebben opgezegd volgens Van Geel, 5 man heeft niet gestemd

    Van mij mogen spelers best stemmen over een trainer als ze geen vertrouwen meer in hem hebben maar het is dan aan de trainer zelf om op te stappen of aan de directie om hem te ontslaan.
    Spelers mogen best een mening hebben, Ook al zijn het voornamelijk broekies. Maar dit is toch al de tweede keer dat de spelersgroep het vertrouwen in de coach opzegd? Als het mijn cluppie was had ik daar als supporter hier nu een flinke tirade op losgelaten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Weg vrij voor van Hanegem ?
    Denk niet dat die helemaal door een deur met Martin kan, althans nooit lang.
    Willem is recht voor z'n raap en stoïcijns. Van Geel is een gladjanus. Dat ken niet goed gaan.

    Net zoals ik denk dat Co als trainer voor meerdere jaren een misvatting is. Maar Co is wel op zijn best als coach van de concurent van Ajax. Maar iets zegt mij dat hij na een jaar of anders anderhalf weer iets typisch Co gaat doen. Wel een feest dat deze persoonlijkheid weer terug is, Althans dat wordt vast weer leuk.

    Oh, ken nog een goeie grap uit den ouwe doos. Hoe heet de vader van Tscheu la Ling...? :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1917

    Standaard

    Ik zat er helemaal naast wat betreft de spelers die voor Been stemden, alleen Dani Fernandez had ik goed:

    http://www.fr12.nl/nieuws/15139--vij...mde-niet-.html

    Hopelijk wordt snel duidelijk wie de nieuwe trainer wordt, elke dag dat het langer duurt kost weer tijd om een nieuw elftal met automatismen te vormen.

  18. #1918

    Standaard

    Vreemd, ik weet bijna zeker dat Jordy een nieuw topic aangemaakt had voor seizoen 2011-2012, maar die zie ik nergens meer.

  19. #1919
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als dat zo was had hij deze wel slot gegooit. Of hij heeft zich bedacht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1920

    Standaard

    Ik weet zeker dat ik 'm toen bij de nieuwe berichten heb zien staan. Ik vond het al vreemd dat men hier bleef posten .
    Niet dat ik hier veel post, maar het is een leuk topic om te lezen .

  21. #1921

    Standaard

    Heb hem ook (even) gezien, maar lijkt nu inderdaad verdwenen.

    Stond vandaag trouwens een stuk in de Spits over Feyenoord, welke spelers een reden hadden om "tegen" Been te stemmen en wie de meelopers waren. Aantal van de meelopers is inderdaad wel triest, juist de spelers die hun "doorbraak" aan Been te danken hebben stemmen tegen.

  22. #1922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb hem ook (even) gezien, maar lijkt nu inderdaad verdwenen.

    Stond vandaag trouwens een stuk in de Spits over Feyenoord, welke spelers een reden hadden om "tegen" Been te stemmen en wie de meelopers waren. Aantal van de meelopers is inderdaad wel triest, juist de spelers die hun "doorbraak" aan Been te danken hebben stemmen tegen.
    Dat viel mij ook op vooral van Leerdam had ik verwacht dat hij voor zou hebben gestemd.

  23. #1923

    Standaard

    Grappig. Volgens Nu.nl wil Drenthe graag terug naar Feyenoord.
    Ik geloof alleen nooit dat dat gebeurd.

  24. #1924
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind het gewoon te triest voor woorden, dat al deze informatie naar buiten komt. Wie voor, wie tegen. Wat een toneelstuk. Dat kan alleen maar bewust gelekt zijn om de keuze van de directie en staf bij te staan. Hoe kan dit nu allemaal in het voordeel van Feyenoord zijn. Hoe kan je zo beginnen na zo'n tumult jaar? Hoe draagt dit bij aan de wederopstanding van Feyenoord? (Waar zelfs ik als Ajacied de noodzaak van in zie) Welke trainer heeft nu nog zin om in zo'n heksenketel te werken.

    Het komt bij mij over als een grote puinhoop die door de directie gecreërd is. Iedere voetbalfan wist dat er voor Feyenoord maar één koppel was, die dit feyenoord langzaam aan de beter hand kon helpen. Niet in één of twee sezioenen, maar langzaam. Nou die zijn dus nu beide afgeslacht.

    Go Figure..
    Wat maak ik me daar als Ajacied druk om? Nou niet dus. Maar dat maakt het niet minder waar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1925

    Standaard

    Het klinkt allemaal niet erg prettig, maar dit soort stemmingen worden vaker georganiseerd (door wie in dit geval?), en als zoveel mensen tegen Been waren, zijn de problemen (van de spelers met hem) natuurlijk niet iets van de laatste tijd. Als Van Geel en rol heeft gespeeld, dan lijkt het me eerder een bijrol. Dit is iets wat is gegroeid, lange tijd voor veel frictie heeft gezorgd, en nu tot een uitbarsting is gekomen. Het woord is nu wel aan Van Geel. Zeker als Fer ook nog weggaat, zal hij de selectie met een paar gerichte aankopen op sterkte moeten brengen, anders wordt dit Feyenoord weer een vaste bezoeker van het rechter rijtje.

    Ik heb vorig seizoen vaak het gevoel gehad dat Been beter had kunnen opstappen na die 10-0 in Eindhoven. Feyenoord kan natuurlijk bij PSV verliezen, maar niet met 10-0, er zat toen al het een en ander scheef, en het is nooit echt meer goed gekomen. Er waren een paar oplevingen, maar het voelde nooit lekker aan. De wraak op PSV, een cruciaal moment in de competitie, was (denk ik) meer het resultaat van gekwetste trots dan een teken van eenheid binnen de selectie.

    Ik ben benieuwd waarom zoveel spelers moeite hadden met Been. Zijn capaciteiten als trainer? Als coach? Of zou het iets met zijn karakter te maken hebben? Been is zelf opgegroeid in de tijd dat jonge spelers gepiepeld werden. Daar moest je in die tijd tegen kunnen, het was een deel van het leerproces. Been was als speler een Pietje Bel, een flierefluiter, maar juist met dit aspect kon hij goed overweg: hij kon een geintje hebben. Ik heb de indruk dat hij met de huidige jonge spelers omgaat zoals de gevestigde orde vroeger met hem omging. Hij maakte cynische grapjes en brak spelers desnoods in de pers af. De jonge spelers van nu pikken dat niet meer. Ze dragen zes ringen, hebben twee auto's en evenveel vriendinnen als vingers. En meneer Been kan opzouten met zijn zijn grote mond.

    Ik heb geen idee wie nu trainer moet worden. Ik weet dat Erwin Koeman erg goed omgaat met jonge spelers. Hij weet ze blijkbaar op de juiste manier te raken. Maar hij zit al bij Utrecht, als ik me niet vergis. Zijn broer zou ik niet nemen, dat is een heel ander type.

Pagina 77 van 78 EersteEerste ... 2767737475767778 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •