Pagina 65 van 78 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Park was erg goed gisteravond bij Manchester United. Ik vond Barca (heb niet alles gezien) een beetje tegenvallen, maar die hadden natuurlijk ook geen enkele druk.

  2. #1602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Park was erg goed gisteravond bij Manchester United.
    Park is echt geweldig, ik wil niet eens weten hoeveel meters hij maakt in 90 minuten. Hij blijft maar rennen, storen en loopacties maken. Ook Rooney was erg goed, viel me op dat hij veel overzicht had en met een aantal mooie passes de vrije man aan de andere kant van het veld wist te vinden.

  3. #1603

    Standaard

    Wat een blunder van Gomes zeg. Maar goed, Madrid was natuurlijk al door na de heenwedstrijd dus gelukkig voor hem geen grote consequenties.

    Goed, nu dus vier keer El Classico binnen twee en een halve week. Mourinho heeft geleerd van de vernedering in Camp Nou en Real biedt dus beter tegenstand. Ik verwacht geen afstraffingen meer en gok op winst in de bekerfinale en in de thuiswedstrijd in de halve finale CL.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #1604

    Standaard

    Wat een schandalige twee Interweken waren dit zeg. Snel vergeten, kop omhoog, en op naar een nieuw seizoen, want deze is over.

  5. #1605

    Standaard

    Goh dachten ze op de Nederlandse velden. We staan voor.. Laten we eens wat penalties weggeven, we hebben nog niet genoeg goals tegen gehad in de heenwedstrijd.

  6. #1606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Goh dachten ze op de Nederlandse velden. We staan voor.. Laten we eens wat penalties weggeven, we hebben nog niet genoeg goals tegen gehad in de heenwedstrijd.
    mooi

  7. #1607

    Standaard

    Nu na 1 helft gespeeld :

    Heracles - PSV 0 - 1 (Balasz Dzsudzsák 25e minuut)

    Graafschap - FC Twente 0 - 0

    Nec - Ajax 1 - 1 (1-0 Lars Schone 4e minuut, 45e minuut 1-1 Sulejmani )

    Hoop als PSV Supporter dat we winnen en dit zo blijft,en dat Ajax en FC Twente dus verliezen want we verlangen naar de titel.

    We moeten niets meer weggeven.

    Als we weer CL mislopen, dan staan we tot 20-30 miljoen euro in de min las ik ergens.

    En dat willen we niet.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-04-2011 om 14:19

  8. #1608

    Standaard

    Weer een standaard uitwedstrijd instelling van Ajax, overbluft op agressie. Vermeer hield Ajax in de wedstrijd. Eén mooie pass in 45 minuten, waar de gelijkmaker uit valt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Wat een blunder van Gomes zeg. Maar goed, Madrid was natuurlijk al door na de heenwedstrijd dus gelukkig voor hem geen grote consequenties.

    Goed, nu dus vier keer El Classico binnen twee en een halve week. Mourinho heeft geleerd van de vernedering in Camp Nou en Real biedt dus beter tegenstand. Ik verwacht geen afstraffingen meer en gok op winst in de bekerfinale en in de thuiswedstrijd in de halve finale CL.
    Matige pot gisteren, als je zonder Ozil begint is het ook allemaal een stuk minder. Maar Barca was ook niet in vorm.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Matige pot gisteren, als je zonder Ozil begint is het ook allemaal een stuk minder. Maar Barca was ook niet in vorm.
    Tja, ik kan begrijpen dat Mourinho wat meer zekerheid wil inbouwen maar start dan tenminste met Ozil in plaats van Di Maria.

    Uiteindelijk blij met het ene punt wat Madrid met 10 man nog eruit wist te slepen, maar goed was het van beide kanten niet. Al had Madrid nog de beste kansen over de hele wedstrijd gezien.

    Verder vond ik het maar een vervelende wedstrijd met al die aanstellers van beide kanten. Cristiano Ronaldo mag dan wel de naam hebben, maar Busquets en Dani Alves doen zeker niet voor hem onder (en zijn eigenlijk nog wel erger). Zelfs de ideale schoonzoon Messi begint nu toch vervelende trekjes te vertonen met zijn gezeur om gele kaarten.

    Op naar woensdag, waar ik wel een spektakel verwacht. Want dit was toch wel de minst belangrijke wedstrijd van de vier.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  11. #1611

    Standaard

    Busquets is een vreselijke zielepoot.

    Betere 2e helft van Ajax kant, geen top maar goed, 3 punten dankzij met name Vermeer.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1612

    Standaard

    Tja als je zo speelt dan verdien je het ook niet om kampioen te worden

    Allemachtig, wat een draak van een wedstrijd....
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #1613
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zit nog helemaal na te shaken hierzo....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1614

    Standaard

    Rik van den Boog vertrekt bij Ajax

    Algemeen directeur Rik van den Boog heeft besloten zijn functie als statutair directeur van AFC Ajax NV, in goed overleg met de Raad van Commissarissen (RvC), te beëindigen.



    Van den Boog blijft formeel tot 1 juni 2011 in dienst. Hij wikkelt de komende weken lopende zaken af en draagt zijn taken over. De RvC heeft besloten dat twee RvC-leden, te weten Joop Krant en Frank Eijken, de directieleden van Ajax zullen bijstaan in de hoedanigheid van gedelegeerd commissaris.

    Van den Boog: “Alle ontwikkelingen rondom het rapport van de technische klankbordgroep hebben een enorme impact op onze mensen en de organisatie, maar ook op mij persoonlijk.

    Het maakt het voor mij als eindverantwoordelijke onmogelijk om belangrijke beslissingen te nemen die over de komende jaren gaan. Hierdoor kan ik mijn functie niet meer naar behoren uitoefenen.”

    Van den Boog, die op 1 september 1959 geboren werd in Amsterdam, trad op 1 januari 2009 bij Ajax in dienst als algemeen directeur. Daarvoor bekleedde hij ondermeer directieposities bij Rank Xerox, Orange en Vodafone Libertel en was hij actief als investeerder bij diverse bedrijven.

    Van den Boog voetbalde in zijn jeugd bij Ajax, waar hij de hele opleiding doorliep. Hij was een paar jaar contractspeler totdat een zware enkelblessure hem noodzaakte te stoppen met voetballen.

    Namens de RvC voegt voorzitter Uri Coronel het volgende toe: “Het is buitengewoon betreurenswaardig dat het zover is gekomen, maar wij respecteren zijn beslissing. Van den Boog heeft veel goede dingen voor Ajax gedaan en ik vind het pijnlijk te moeten constateren dat de gebeurtenissen zo’n enorme impact hebben, ook op hem persoonlijk.

    Onder Van den Boog is Ajax een goede weg ingeslagen. We zijn uit de financiële dip gekomen en veel goede veranderingen in de organisatie zijn aan hem toe te schrijven, zoals de duidelijke organisatiestructuur en de ontwikkelingen bij de jeugdopleiding. Hij heeft daarnaast namens Ajax goede resultaten bereikt in onderhandelingen met clubs en spelers.”

    Bron : Telegraaf.nl

  15. #1615

    Standaard

    Heerlijk weer, heerlijke uitslag. Maar het zegt genoeg dat Feyenoord nieteens goed speelde op wat momentjes na.

    Bizar slot van de competitie in ieder geval. Een draak van een 1e helft bij Ajax en dan lopen ze alsnog in.

    En Feyenoord zelf, zo'n slecht seizoen en dan nog kans hebben op de play -offs. Ik hoorde op de radio dat als ze de lijn van de 2e seizoenshelft het hele seizoen hadden gehaald was top 3 nieteens ondenkbaar, maar goed. Zegt alles over de competitie natuurlijk.

    Volgende week hopelijk PSV slopen. (al is 1-0 in minuut 94 ook prima)

    Iemand Arsenal - Liverpool gezien?

    '98 Van Persie (pen.)
    '102 Kuyt (pen.)

    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  16. #1616

    Standaard

    Gezien ja, Arsenal had allang voor moeten staan maar als zo vaak komen ze niet tot scoren. Ze spelen imo het beste voetbal van de PL maar ja de echte winnaars lopen bij Man Utd rond.

    btw, die 1-0 in min 94 vind ik ook prima
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #1617

    Standaard

    Zo blij dat Feyenoord weer eens dik won! Oh nee, we wonnen vorige week ook al met 4-0

  18. #1618

    Standaard

    Als ze maar die flow door blijven houden tegen PSV.


    Four **** Trader & SafeTrader


  19. #1619
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ondanks de druk van enkele supporters die eisen dat ze verliezen, kan ik me niet voorstellen dat ze psv geen pijn willen doen na de uitslag van de laatste confrontatie. En als het zou kunnen is het zondag natuurlijk. Wat dat betreft ben ik blij voor feyenoord dat het beter gaat. De eredivisie heeft dat nodig. Alle clubs hebben elkaar nodig. En zou het niet erg vinden als ze er een spannende wedstrijd van maken. En aangezien Ajax kampioen net naast de pot pissen is, zal het daar denk ik niet eens vanaf hangen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1620

    Standaard

    Van der Wiel naar Bayern voor 10 mil? Strik erom en op de bus richting Munchen.

  21. #1621
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Van der Wiel naar Bayern voor 10 mil? Strik erom en op de bus richting Munchen.
    Mijn gedachte!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1622
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En vandaag is het zoals ik al verwachte, weer ontkent. Niet dat het wat zegt. Maar wel vreemd dat zowel vi als ad er melding van maakte. Die doen dat meestal pas als het officieel is, en niet bij een gerucht van. Of zouden ze het nu i.v.m. de kampenstrijd wel hebben gedaan. De telegraaf van, vreemd dat er zonder bestuur nog beslissingen worden genomen. Het AD van, zie je wel hoe goed het bestuur was...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1623

    Standaard

    Blijft apart idd!

  24. #1624

    Standaard

    Niet dat ik veel waarde hecht aan het winnen van de Copa del Rey, maar wel lekker dat het uitgerekend tegen Barcelona gebeurd! Dit geeft hoop voor de 2 CL-wedstrijden.

    Wedstrijd was zoals verwacht leuker dan die van afgelopen zaterdag met in de eerste helft een goed Madrid en een tweede helft waarin Barca de betere was. Prachtige aanval waarmee de wedstrijd in verlenging door Ronaldo wordt beslist
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  25. #1625

Pagina 65 van 78 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •