Pagina 64 van 78 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1576

    Standaard

    Wat een afgang. Moest werken vanavond en toen ik thuis kwam was het schip al gezonken. Heb nog zo'n veertig minuten van Twente gezien. Mach-te-loos, ho-pe-loos. PSV zal niet veel beter zijn geweest, neem ik aan. Over en sluiten.

  2. #1577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Wat een afgang. Moest werken vanavond en toen ik thuis kwam was het schip al gezonken. Heb nog zo'n veertig minuten van Twente gezien. Mach-te-loos, ho-pe-loos. PSV zal niet veel beter zijn geweest, neem ik aan. Over en sluiten.

    Psv was waardeloos en die berg kan je beter opgeven , want die scoort nooit meer ben ik bang.
    Benfica vond ik wel beter dan dat men erover sprak vantevoren, zitten leuke voetballers bij.

    Benfica heeft ook op elke positie een betere speler dan psv.

  3. #1578

    Standaard

    Ik vond de nederlaag van Twente toch voor een groot deel te wijten aan die achterlijke opstelling. Een 5-2-3 die in balbezit een 3-4-3 moest worden
    Waarom nu ineens helemaal aanpassen aan de tegenstander en niet meer uit gaan van eigen kracht? Veel spelers konden niet spelen in dit systeem en dat was bij elke goal zichtbaar. Bovendien liepen ze elkaar voortdurend in de weg, omdat veel spelers terugvielen in oude patronen.
    Ik vind de keuze van Preudhomme dan ook onbegrijpelijk. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze met het normale systeem ook 5 goals om de oren hadden gehad. En met een 2-1 of 3-1 nederlaag hadden ze thuis nog kunnen stunten. Nu spelen ze volgende week alleen nog voor de overwinningspremie.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #1579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik vond de nederlaag van Twente toch voor een groot deel te wijten aan die achterlijke opstelling. Een 5-2-3 die in balbezit een 3-4-3 moest worden
    Waarom nu ineens helemaal aanpassen aan de tegenstander en niet meer uit gaan van eigen kracht? Veel spelers konden niet spelen in dit systeem en dat was bij elke goal zichtbaar. Bovendien liepen ze elkaar voortdurend in de weg, omdat veel spelers terugvielen in oude patronen.
    Ik vind de keuze van Preudhomme dan ook onbegrijpelijk. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze met het normale systeem ook 5 goals om de oren hadden gehad. En met een 2-1 of 3-1 nederlaag hadden ze thuis nog kunnen stunten. Nu spelen ze volgende week alleen nog voor de overwinningspremie.
    Villareal is gewoon 2 of 3 klassen beter dan Twente. Ongeacht de opstelling van Twente is het gewoon volstrekt logisch dat de wedstrijd door Villareal is gewonnen. De tegengoal van Twente viel bij 5-0 door een beetje gemakzucht bij de Spanjaarden dus ik neem aan dat als Twente met de normale opstelling had gespeeld de wedstrijd een uitslag als 2-0 of 3-0 had gekregen.

    PSV en Twente zijn uitgeschakeld en kunnen zich dus richten op de titelstrijd. De returns van volgende week gaan helemaal nergens meer over, ik denk dat dus van beide elftallen de tweede keuze zal spelen.

  5. #1580

    Standaard

    Eergisteren Manchester United - Chelsea gezien en dat was waardeloos. Zoveel slechte passes, het was om te huilen.

    Gisten PSV was helemaal dramatisch. Toegegeven; Benfica is klassen beter, maar soms hoeften ze alleen maar te kijken hoe PSV de bal zelf over de zijlijn trapte na onzuivere ballen. Dieptriest. En ik snap echt niet dat die Berg nog steeds in de basis staat.. je zou zeggen: Als je niet kan scoren, moet je werken. Maar ook dat doet ie niet, hij draaft op halve kracht een beetje over het veld en lijkt er nooit écht voor te gaan.

  6. #1581

    Standaard

    "The shit has hit the fan" bij Ajax. Alsof dat nog niet eerder gebeurd was...

    'Van den Boog stelt Jonk en Bergkamp op non-actief'

    Algemeen directeur Rik van den Boog van Ajax stelt Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Ruben Jongkind en Bryan Roy per 30 juni op non-actief. De jeugdtrainers behoren tot de groep van Johan Cruijff die de technische zaken in handen wil krijgen in Amsterdam. Van den Boog wil echter van geen wijken weten en wil af van de 'overlopers'.

    Dat meldt De Telegraaf. Volgens het dagblad riep Van den Boog gistermiddag samen met commercieel directeur Henri van de Aat en hoofd-opleidingen Jan Olde Riekerink de jeugdtrainers op De Toekomst bijeen. De hoofdrolspelers Bergkamp, Jonk, Jongkind en Roy waren zelf niet uitgenodigd en op dat moment nog niet op de hoogte van het nieuws.

    Daarmee wordt duidelijk dat de machtsstrijd binnen Ajax nog lang niet afgelopen is en uit lijkt te lopen op een zware oorlog, waarbij beide partijen tot het uiterste gaan om te overwinnen.

    Van den Boog zou in de bespreking op het jeugdcomplex hebben laten weten niets te maken te hebben met de 'vredesbesprekingen' die ereleden Michael van Praag, Arie van Os en Hennie Henrichs namens de ledenraad afgelopen week voerden met Johan Cruijff.
    Zie http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/art...n-actief.dhtml

    Dat gaat niet meer goedkomen met die Van den Boog.

  7. #1582

    Standaard

    Ik kan je melden: de oorlog is begonnen!
    The Garage

  8. #1583

    Standaard

    Dit gaat Ajax heel veel geld kosten...
    Dat heeft het Orange ook gekost toen die goeie man daar kwam werken en er velen op non-actief werden gesteld en later hun afkoopsom, Skybox bij Ajax en voor de goede orde een soort sponsorschap voor de andere clubs d.m.v. businessseats pool en dan niet te vergeten de afkoopsom voor de goede man zelf.
    Laatst aangepast door peptalk : 09-04-2011 om 11:03
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1584

    Standaard

    Ongelooflijk wat een galbak is het.... als die voor je staat ben je toch in staat om die man aan te vliegen ?! Hij zit er maar voor 1 ding en dat is niet Ajax. Viezerik...
    The Garage

  10. #1585

    Standaard

    En we weten allemaal hoe het afgelopen is met The Entertainment Group.

    Het zal zich toch weer niet eens herhalen?

  11. #1586
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Ongelooflijk wat een galbak is het.... als die voor je staat ben je toch in staat om die man aan te vliegen ?! Hij zit er maar voor 1 ding en dat is niet Ajax. Viezerik...
    Ik heb best wel een hekel aan geweld in voetbal, maar kom nu toch op een punt om daar persoonlijk een uitzondering voor te maken. Is die gast niet goed bij zijn hoofd of zo.
    Wat een mafkees. Lijkt wel een klein kind.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1587

    Standaard

    Hij heeft het nu alweer ontkracht, ze zouden alleen de contractverlengingen hebben gestopt. maar die man is één grote leugenaar die zo snel mogelijk moet ophoepelen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1588

    Standaard

    Van Gaal ontslagen bij Bayern

    München - Bayern München heeft trainer Louis van Gaal per direct ontslagen. Het 1-1 gelijkspel tegen Nürnberg zaterdag werd hem fataal.



    De Nederlandse trainer zou na de teleurstellende resultaten dit seizoen in de zomer al vertrekken bij de Duitse topclub. Bayern München heeft al maanden geen zicht meer op de titel in de Bundesliga.

    Champions League

    Nu ook plaatsing voor de Champions League in gevaar komt, wil de leiding van Bayern München niet meer tot de zomer wachten. De 'Rekordmeister' kan hooguit nog derde worden en zich zo plaatsen voor de voorronde van de belangrijkste Europese competitie.

    Succes

    De club wilde zondagochtend het ontslag van Van Gaal niet bevestigen, volgens een woordvoerder vinden er zondag gesprekken plaats.

    Van Gaal ging in juli 2009 aan de slag bij de Duitse topclub. Hij kende vorig seizoen veel succes met de landstitel, de beker en de finale van de Champions League. Maar dit seizoen vallen de resultaten tegen.

    De club maakte in maart bekend na dit seizoen afscheid te nemen van de Nederlandse trainer. Zijn contract liep nog door tot medio 2012.

    Met Jupp Heynckes heeft de club al een vervanger voor volgend seizoen aangetrokken. Hij werkte al twee keer eerder bij Bayern München.

    Bron : Telegraaf.nl

  14. #1589

    Standaard

    Hmm, wil er eigenlijk wel iemand die schaal ?

    Ajax was ook niet best, maar goed genoeg om van Groningen te winnen. 2 makkelijke goals en aan de andere kant Vermeer die er een paar goed uit haalt
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1590

    Standaard

    Ajax is de grote winnaar van het weekend

    Geen van de drie is echt denderend, Lex, maar dat wisten we eigenlijk al. Het wordt heel moeilijk om te bepalen wie er nu de beste papieren heeft. Op grond van huidige vorm en het programma, zou ik haast zeggen dat Ajax favoriet is.

  16. #1591

    Standaard

    Heerlijke wedstrijd van Feyenoord overigens. Fer die eindelijk weer eens goed speelde was een groot pluspunt en ook de stilstaande situaties gingen een keer goed. Het hielp ook wel dat Utrecht vanaf het begin gefrustreerd was.

    Na de wedstrijd een keer de interviews bekeken met Koert Westerman, wat een idioot zeg.

    - Westerman: Die 0-3 vlak na rust was wel erg in het voordeel van Feyenoord he?!
    - Adelaar: .....
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  17. #1592
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, het lijkt wel de kampioen van de armoe te worden. Ik dacht de eerste helft bij ajax nog van Sjonge jonge jonge. Wat welke dan ook als je zo speelt. Maar nu blijkt dat het bij de rest niet anders is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1593

    Standaard

    Hhmm, het zal me niets verbazen dat ze volgende week bij NEC weer punten laten liggen.

    Wie er ook kampioen wordt het zal er één zijn van de armoede.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1594

    Standaard

    Had Ajax Europa L. gespeeld, dan zou het ook moeilijk spelen tegen Groningen.
    Maar ze hebben krachten bespaard en hadden net dat beetje extra.

    Hopelijk is Toivonen resterende 4 wedstrijden geblesseerd, wat een *** ventje is dat zeg.


    Four **** Trader & SafeTrader


  20. #1595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hhmm, het zal me niets verbazen dat ze volgende week bij NEC weer punten laten liggen.

    Wie er ook kampioen wordt het zal er één zijn van de armoede.
    Nou de top 3 van de Eredivisie heeft in Europa behoorlijk gespeeld. Ondanks alles is het een mooie competitie hier in Nederland.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  21. #1596

    Standaard

    Mooi en leuk OK, maar met zoveel verliespunten niet echt goed.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1597

    Standaard

    Qua resultaat een heerlijk weekendje. Qua voetbal (Inter en Ajax) niet zo.

  23. #1598
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ja, kampioen van de armoe. Het zij zo.
    Maar als ajax kampioen zou worden is het extra knap.
    Trainers wissel.
    Hommeles in de tent.
    De beste spelers weg, ziek zwak of misselijk.
    Niks komma nada erbij.
    Bijna niemand die nog echt weet hoe je een doelpunt maakt.
    Een paar keer pizza op het goal.
    Het zelf een paar keer flink uit handen geven.

    Maar goed, zo hebben ze elk jaar wel een excuus.
    Een beetje reorganiseren kan dus geen kwaad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1599

    Standaard

    Ja, elke keer dat lulverhaal dat er zoveel basisspelers uit de jeugd van Ajax komt, maar Anita, Vermeer, Siem de Jong, Obecilio, Ooijer zijn niet eens Ajax waardig en zijn niet in staat het Ajax spel te spelen.
    Rik van de Boog praat alleen daarover, dan dat ze financieel goed zitten, ja Suarez verkocht maar niemand heeft het over Sulejmani waar ze 17 miljoen voor hebben betaald. Straks gaat Vertongen, Stekelenburg, van der Wiel, Mounir weg en heb je geen degelijke vervangers.
    Deze man is van het niveau Bush en Khadaffi.


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #1600

    Standaard

    Geen verrassingen gisteren bij ManU - Chelsea en Barca - Shaktar.

    Moet wel zeggen dat ik Shaktar erg goed vond en als ze niet nu 'al' Barca waren tegengekomen ze wellicht nog wel een ronde verder zouden kunnen komen.

Pagina 64 van 78 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •