De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood (HBO)

  1. #1

    Standaard Deadwood (HBO)

    Op Amazon.com is de pre-order van Deadwood: The Complete series aangekondigd.

    Ben wel benieuwd. Heb veel goeds gehoord/gelezen over de serie, maar ben er nooit aan toe gekomen deze te kijken

    Hopen dat deze uitgave regiovrij is.

    Nu wachten op Carnivale?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #2

    Standaard

    Deadwood Blu-ray Officially Announced

    Share Posted August 10, 2010 03:30 AM by Juan Calonge






    HBO Home Entertainment, in conjunction with Warner Home Video, has officially announced the Blu-ray release of one of its most eagerly awaited titles: Deadwood: The Complete Series, with a street date of November 23. The three seasons that comprise this award-winning Western-themed series will be presented in thirteen discs, with a DTS-HD Master Audio soundtrack.

    Special features have been only partially revealed, but they include:
    • Audio commentaries
    • Featurettes
    • Interviews
    • Making of
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Op Amazon.com is de pre-order van Deadwood: The Complete series aangekondigd.

    Ben wel benieuwd. Heb veel goeds gehoord/gelezen over de serie, maar ben er nooit aan toe gekomen deze te kijken

    Hopen dat deze uitgave regiovrij is.

    Nu wachten op Carnivale?
    Ja, Carnivale zou fantastisch zijn.
    Een prachtige serie met een waardeloos SD beeld.

  4. #4

    Standaard

    Goed nieuws!

    C*cksucker!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Geweldig nieuws natuurlijk, maar nieuwe release van HBO zijn schandalig duur, zo ook deze. Zal wel zomer 2011 worden voordat ik deze voor een leuk prijsje in huis kan halen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Het enige wat mij tegenhoudt, is die hoge prijs...zie de review op blu-ray.com.

    Wat een release...

  7. #7

    Standaard

    Pff, die prijs zeg...de serie is in ieder geval beter op blu ray gezet dan Rome (ook van HBO)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Die gaat heus wel zakken als niemand hem koopt, gewoon geduld hebben

  9. #9

    Standaard

    En geen enkel nieuws rond een Europese release. Ik vind dit wel erg vreemd omdat HBO-series in Europa meestal net zo populair zijn als in Amerika zelf. Ik ga er in ieder geval vanuit dat dit wel een regiovrije editie zoals elke HBO-serie.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  10. #10

    Standaard

    Gaat deze US-versie NL-subs hebben? (je weet nooit, bij Rome was dit wel het geval dacht ik - bij BOB niet).

  11. #11

    Standaard

    Geen NL subs volgens de review op Blu-ray.com
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Geen NL subs volgens de review op Blu-ray.com
    mhm,

    op zich niet erg, lees liever 1 miljoen keer 'c0cksucker' dan 'l*lzuiger' of één of andere quasi-grappige NLE vertaling ('l*l de behanger' ofzo)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    No steeds geen europese release aangekondigd voor zover ik weet. Prijs op amazon is inmiddels $59,99. Ik zie alleen dat het engelse hard of hearing subtitles zijn. Weet iemand hoe deze er bij Deadwood uitzien? Zijn dit van die irritante ondertitels dat als bijvoorbeeld iemand rechts in beeld iets zegt, je de ondertiteling ook rechts in beeld ziet (soms wel drie regels boven elkaar)?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    No steeds geen europese release aangekondigd voor zover ik weet. Prijs op amazon is inmiddels $59,99. Ik zie alleen dat het engelse hard of hearing subtitles zijn. Weet iemand hoe deze er bij Deadwood uitzien? Zijn dit van die irritante ondertitels dat als bijvoorbeeld iemand rechts in beeld iets zegt, je de ondertiteling ook rechts in beeld ziet (soms wel drie regels boven elkaar)?
    Zal er nooit komen.

    Volgens de in Nederland operenende maatschappijen is de belangstelling voor dit genre (westerns) gering.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    No steeds geen europese release aangekondigd voor zover ik weet. Prijs op amazon is inmiddels $59,99. Ik zie alleen dat het engelse hard of hearing subtitles zijn. Weet iemand hoe deze er bij Deadwood uitzien? Zijn dit van die irritante ondertitels dat als bijvoorbeeld iemand rechts in beeld iets zegt, je de ondertiteling ook rechts in beeld ziet (soms wel drie regels boven elkaar)?
    Dat zijn EN SDH/HOH subs ja, vreselijk!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dat zijn EN SDH/HOH subs ja, vreselijk!
    I know. Maar soms zijn het gewone ondertitels waarin je af en toe ziet staan "doorbell rings" of iets dergelijks. Dat vind ik minder irritant dan ondertitels die overal in beeld staan en soms wel drie regels boven elkaar. Mijn vraag was eigenlijk of iemand weet hoe de HOH subs er op de blu ray van Deadwood uitzien. Ik vrees namelijk dat ik bij deze serie wel de ondertitels nodig heb...

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag deal of the day bij amazon.com aan $58.99


    Blijkbaar komt deze in Scandinavië uit in november, in ieder geval de eerste 2 seizoenen. Geen NL subs, wel Engelse SDH/HoH subs. Dit alles volgens blu-ray.com
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #18

    Standaard

    De Amerikaanse versie is regio A locked helaas.

  19. #19

    Standaard

    Las een Blu Ray recensie in de Belgische pers en bij Bol staat hij aangekondigd voor november.

  20. #20

    Standaard

    Seizoen 1 zien liggen in Media Markt Roeselare. €39,99 vind ik er wat over. Wil deze serie graag hebben op blu-ray, maar de prijzen zijn me veel te hoog!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Seizoen 1 zien liggen in Media Markt Roeselare. €39,99 vind ik er wat over. Wil deze serie graag hebben op blu-ray, maar de prijzen zijn me veel te hoog!
    Kijk hier eens.
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...=1#post1849671
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  22. #22

    Standaard

    Even een oud topic oprakelen. Ik heb net gezien dat bij seizoen 2 afleveringen 2,3 en 4 er zich audio synchronisatie problemen voordoen.
    Het beeld en geluid lopen niet gelijk. Iemand een mailadres waar ik naar kan sturen? Ik zie dat ze in de UK er ook mee bezig waren, maar denk niet dat ik naar dat mailadres kan sturen.

    Al raad gevraagd via facebook, maar daar geeft Paramount aan dat zij niet instaan voor de releases (dat is denk ik hier Universal) en dat Deadwood een HBO-reeks is en zij niet kunnen helpen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •