De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Werner Herzogs Bad Lieutenant in juli op DVD en Blu-ray Disc

    Werner Herzogs Bad Lieutenant in juli op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De speelduur is op zowel de dvd als blu-ray 122 minuten?
    Is dat een fout, of krijgen we stiekum een 1080i/50 encode...

    Ook ben ik benieuwd wat HD DTS is...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #3

    Standaard

    Deze ben ik benieuwd naar!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Goeie film met een sterke rol van Cage. DFW mijd ik echter met z'n BD releases, iig tot de eerste reviews...

  5. #5

    Standaard

    Ben benieuwd naar deze film. Moet het origineel van Ferrara ook nog ergens voor een leuk prijsje zien te scoren.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar deze film. Tegen een prijsje komt die er wel in.

  7. #7

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar de film maar dat pers bericht is wel erg overdreven: "Inclusief heel veel extra`s ." Dat valt toch wel heel erg tegen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    verrassende rol van Cage,

    vage maar doch sterke film
    Vooral die turtels en die vissen passen zo in een stoney film(voor degene die hem gezien hebben)

  9. #9

    Standaard

    Weet iemand, die de DVD al heeft aangeschaft, ook of de Nederlandse ondertitels optioneel zijn of niet? Met andere woorden: Kunnen de ondertitels ook uitgeschakeld worden? Bij mij is het tegenwoordig een grote irritatie dat bij sommige engelse film de ondertiteling niet uitgezet kan worden, al kan ik het prima verstaan moet ik alsnog naar die idiote vertaalde teksten kijken.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  10. #10

    Standaard

    De ondertiteling is gewoon optioneel. Daar is in het menu ook een optie voor: Nederlandse ondertiteling aan/uit.
    Als het bij meerdere titels niet werkt zou ik eerder denken dat er iets mis is met je afstandsbediening of speler.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Wegens rechtenkwesties komt het wel eens voor dat je de ondertiteling niet kan uitschakelen. (dit is gewoon een optie die je kan aanvinken in Scenarist)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •