Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-Ray speler: welke kopen en het liefst incl. films?

    Hallo,

    welke blu-ray speler raden jullie aan om te kopen en het liefst inclusief blu-ray films. Meteen om te testen & je verzameling groter te maken
    --

  2. #2

    Standaard

    Toevallig krijg ik net de reclamefolders voor volgende week binnen en zie ik daar in het MediaMarkt foldertje de volgende aanbieding:

    Philips BDP 3000 inclusief 10 BR films, voor 133 euro. De bijgeleverde films zijn:

    • The Matrix
    • Red Cliff
    • The Island
    • Under Siege
    • Body Of Lies
    • The Bucket List
    • IMAX Deep Sea
    • The Green Mile
    • Charlie and the Chocolate Factory (Johnny Depp)
    • Happy Feet

  3. #3

    Standaard

    Gaat het wel om een goede BD-speler? Dus niet een waar ze snel van af moeten en waarbij ze dan maar extra films geven? Wel een heel erg goedkope prijs iig, €133,-. Het is alsof je hier een BD-speler gratis krijgt en de Blu-ray discs juist koopt :P
    Geld die aanbieding voor elke MediaMarkt? In de buurt is er een MM Breda, dus daar zou ik hem evt kunnen halen
    --

  4. #4

    Standaard

    Het voordeel van BD spelers is dta ze geupdate kunnen worden via een internetconnectie, slechte BD spelers worden dus ook eigenlijk niet gemaakt, hooguit slecht ondersteunde spelers of traag opstartende spelers.

  5. #5

    Standaard

    En weet je misschien dan ook of dit om zo'n slecht ondersteunde/traag opstartende speler gaat?
    --

  6. #6

    Standaard

    Deze Philips is in bezit van mijn vader en het is een snelle speler die de discs dus ook snel laadt en levert daarnaast prima beeldkwaliteit.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Deze Philips is in bezit van mijn vader en het is een snelle speler die de discs dus ook snel laadt en levert daarnaast prima beeldkwaliteit.
    Ik heb deze zelf in mijn bezit, en ben er ook erg tevreden over.
    Deze speler heb ik een tijd geleden voor Euro 120 gekocht. dit is wel een mooie aanbieding, met die films erbij.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    En weet je misschien dan ook of dit om zo'n slecht ondersteunde/traag opstartende speler gaat?
    Ja, dit is een goed, lees maar:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Deze Philips is in bezit van mijn vader en het is een snelle speler die de discs dus ook snel laadt en levert daarnaast prima beeldkwaliteit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Ik heb deze zelf in mijn bezit, en ben er ook erg tevreden over.
    Deze speler heb ik een tijd geleden voor Euro 120 gekocht. dit is wel een mooie aanbieding, met die films erbij.

  9. #9

    Standaard

    En anders kan je natuurlijk zelf nog wat onderzoek verrichten door het typenummer te googelen en zoeken naar recensies...

  10. #10

    Standaard

    Ik heb genoeg informatie, bedankt! Dit gaat het hem denk ik worden. Ik heb zelf al een BD-speler (PS3), maar deze is voor mijn ouders en de films voor mij
    --

  11. #11

    Talking Ook maar aangeschaft

    Vind de aanbieding dusdanig goed dat ik hem zelf ook maar heb aangeschaft!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haay1971 Bekijk bericht
    Vind de aanbieding dusdanig goed dat ik hem zelf ook maar heb aangeschaft!
    Heb je blu ray te koop aanbieding gezien
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb je blu ray te koop aanbieding gezien
    Ha ha ha, tja... Dan heb ik netto een goedkope BR speler. Bepaal zelf wel welke films ik graag op BR wil hebben.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haay1971 Bekijk bericht
    Ha ha ha, tja... Dan heb ik netto een goedkope BR speler. Bepaal zelf wel welke films ik graag op BR wil hebben.
    Yep, dat is het probleempje met zo'n aanbieding, je krijgt wat je ziet en kan niet zelf kiezen. Gelukkig kun je het wel op deze manier oplossen, maar weet wel dat er mensen zijn die ook deze aanbieding kennen

    Zo liggen/hebben gelegen er bij de MM's bergen Blu rays in de bak voor vanaf 5 euro die uit eerdere bundels kwamen.

    Daar zullen deze titels uiteindelijk ook wel weer verschijnen
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zo liggen/hebben gelegen er bij de MM's bergen Blu rays in de bak voor vanaf 5 euro die uit eerdere bundels kwamen.
    Die voor 5 euro ben ik nog niet veel tegen gekomen. In eindhoven niet in ieder geval.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  16. #16

    Standaard

    Ik ook niet, maar geloof er eerlijk gezegd ook maar weinig van. Zulke Warner titels als ''The Green Mile'' voor €5,- is onrealistisch, ze mogen dan wel uit een bundel komen, maar waarom zouden ze de films uit een bundel voor minder verkopen dan dezelfde films die al in de schappen voor een hogere prijs staan? Ik denk dat ze daar juist van zullen profiteren.
    --

  17. #17

    Standaard

    Ik geloof wel dat zulke titels voor minder verkocht worden. anders zullen ze die niet bij zo'n aanbieding doen. Maar 5euro vind ik wel erg weinig.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank K. Bekijk bericht
    Ik geloof wel dat zulke titels voor minder verkocht worden. anders zullen ze die niet bij zo'n aanbieding doen. Maar 5euro vind ik wel erg weinig.
    Je mag het wel erg weinig vinden, ik kan het wel fijn vinden

    Zo lagen er bijvoorbeeld Blade Trinity en de Stones Scorsese Shine a Light in de bakken, ook Scarie Movie titels, Rambo The Fight Continues, Gangs of New York, het zijn dan wel geen Warner titels maar ook titels van Fox lagen in die bak. BTW, wel goed lezen: in de VANAF €5 bak, er zaten ook titels tussen van 10 en 12 euro, de titels die ik noemde waren wel 5€.
    The Green Mile mag dan wel een Warner titel titel zijn, maar kom, het is een al meer dan 10 jaar oude titel die ik al weer bijna net zolang als een snapper in huis heb en ondanks dat het in mijn ogen wel een goede film is, heb ik er echt geen 10 euro meer voor over om hem van DVD om te zetten in Blu Ray.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Bij de MediaMarkt worden de 10 films die ik bij deze Philips Blu-Ray speler kreeg verkocht voor 15 euro per stuk (misschien een enkele zoals The Green Mile wel duurder, die heb ik niet gecontroleerd).

    Overigens stonden er bij deze aanbieding alleen setjes met 10 Blu-Ray films die wél uit de budgetbak (€8,88 per stuk vlak bij de kassa) kwamen. Misleidend dus! Ik moest een verkoper specifiek vragen om de 10 BRs zoals in de advertentie weergegeven stond, waarna de verkoper uit het magazijn een doosje met extra setjes (met de juiste films) haalde.

  20. #20

    Standaard

    Zitten die blu-rays dan niet in de doos zelf? Moet je die er apart bij pakken? Dat zou wel raar zijn..
    Maar als jij dan om zo'n set kan vragen, dan kun je ze toch ook apart kopen? Dus zonder de blu-ray speler zelf?
    Laatst aangepast door roninpacino : 27-06-2010 om 22:03
    --

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Zitten die blu-rays dan niet in de doos zelf? Moet je die er apart bij pakken? Dat zou wel raar zijn..
    Maar als jij dan om zo'n set kan vragen, dan kun je ze toch ook apart kopen? Dus zonder de blu-ray speler zelf?
    Nee, die BR's zaten niet in de doos zelf. Was een in plastic gesealde set van 10 blu ray films. Is ook een sticker over elke streepjescode geplakt met "Promotional use only". Die sticker kun je vrij gemakkelijk verwijderen overigens.

  22. #22

    Standaard

    Wat als je die sticker verwijdert dan? Kun je dan aan een medewerker schijnheilig vragen van: ''Wat is de prijs voor deze 10 blu-ray discs?'' Maar die zullen wel weten dat het een actie is, dus je bereikt er vrij weinig mee toch?
    --

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wat als je die sticker verwijdert dan? Kun je dan aan een medewerker schijnheilig vragen van: ''Wat is de prijs voor deze 10 blu-ray discs?'' Maar die zullen wel weten dat het een actie is, dus je bereikt er vrij weinig mee toch?
    Ik bedoelde dat bij elk van de 10 blu-ray doosjes dat stickertje over de streepjescode van de inlay zelf geplakt is. Die doosjes zaten met z'n 10en samen in plastic verpakt.

  24. #24

    Standaard

    Ja dat weet ik. Maar op dat streepjescode staat dus een aparte prijs? Dus voor die 10 BD's in plastic, apart, geld een andere prijs dan wanneer je deze neemt met de blu-ray speler?
    --

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haay1971 Bekijk bericht
    Vind de aanbieding dusdanig goed dat ik hem zelf ook maar heb aangeschaft!

    En wat vind je van deze Blu-Ray speler???

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •