De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Liegebeest; komt de serie inderdaad uit?

    Ik zie in een releaselijst op dvd-home.nl staan dat op 17 augustus Liegebeest 1 (VRT; Bridge entertainment) uit gaat komen? Is dat de onvervalste serie uit de jaren 80? Dan komt deze dvd er zeker in.

  2. #2

    Standaard

    Geweldige serie ja! Ik zou hem echter niet snel op dvd kopen, maar de kids van nu zullen het vast ook nog leuk vinden.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 19-06-2010 om 09:01
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Mijn eerste reactie was 'Yessss! Eindelijk'...!

    Maar eigenlijk vraag ik me af of ik het nog wel leuk zou vinden.

    Nostalgie uiteraard, maar meestal kom ik bedrogen uit (zoals ik onlangs de Freggles op DVD kocht en ze me eigenlijk totaal niet meer konden bekoren...).

  5. #5

    Standaard

    Ja, komt inderdaad uit, zie persbericht op onze site. Niet dat ik er naar uitkijk, want ik vind dat het Liegebeest compleet suckt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niet dat ik er naar uitkijk, want ik vind dat het Liegebeest compleet suckt.
    Jij, Liegebeest!

    Nee, dan hoop ik misschien eerder nog op een release van 'Buiten De Zone' of 'Meester, Hij Begint Weer'.

    Wat de eerste uitgave betreft, kennen we reeds de problematiek.
    'Meester, Hij...' wordt echter volledig geweerd door de VRT - ik kan mij geen herhalingen herinneren en ook in de compilatie-programma's n.a.v. 50 jaar TV, werd deze reeks ook steeds over het hoofd gezien.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Jij, Liegebeest!

    Nee, dan hoop ik misschien eerder nog op een release van 'Buiten De Zone' of 'Meester, Hij Begint Weer'.

    Wat de eerste uitgave betreft, kennen we reeds de problematiek.
    'Meester, Hij...' wordt echter volledig geweerd door de VRT - ik kan mij geen herhalingen herinneren en ook in de compilatie-programma's n.a.v. 50 jaar TV, werd deze reeks ook steeds over het hoofd gezien.
    Buiten de Zone zit weer met de Twin Peaks muziekrechten. En herhalingen zitten er ook niet in bij KETNET omdat het niet voor de doelgroep van de zender is . Hopelijk komt na Merlina (wat ik dan weer niks vond) Postbus X en Interflix op dvd.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Jij, Liegebeest!

    Nee, dan hoop ik misschien eerder nog op een release van 'Buiten De Zone' of 'Meester, Hij Begint Weer'.

    Wat de eerste uitgave betreft, kennen we reeds de problematiek.
    'Meester, Hij...' wordt echter volledig geweerd door de VRT - ik kan mij geen herhalingen herinneren en ook in de compilatie-programma's n.a.v. 50 jaar TV, werd deze reeks ook steeds over het hoofd gezien.
    Blijft mij ook een raadsel waarom deze niet op DVD verschijnt. Ik heb gehoord dat Frank Dingenen ooit eens twee dagen aan een stuk op de VRT gezeten heeft om dat materiaal op te poetsen, maar men heeft daar toen nooit iets mee gedaan.

  9. #9

    Standaard

    Ik vond dit vroeger een leuke serie (liegebeest dus), maar om deze nu op dvd aan te schaffen?
    Denk dat dat er niet in zit...
    Dan kijk ik nu toch liever naar de Muppets!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Blijft mij ook een raadsel waarom deze niet op DVD verschijnt. Ik heb gehoord dat Frank Dingenen ooit eens twee dagen aan een stuk op de VRT gezeten heeft om dat materiaal op te poetsen, maar men heeft daar toen nooit iets mee gedaan.
    Naar verluidt zou de relatie tussen VRT en Frank Dingenen niet al te best (meer) zijn.
    Vandaar dat zijn programma's schandelijk over het hoofd worden gezien...

    Alhoewel in het 'Liegebeest' wel een goeie portie Frank Dingenen zit!

  11. #11

    Standaard

    Ik vind dit geen leuke serie. Beetje een infantiele kloteserie, van mij hoeven ze hem niet op dvd uit te brengen hoor.

  12. #12

    Standaard

    Voor wie er stukje van wil zien: na het bekijken van het volgende fragmentje is mijn zin om OOIT nog naar het Liegebeest te kijken compleet verschroeid:
    http://www.youtube.com/watch?v=V8YOXc-RYlA

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Alhoewel in het 'Liegebeest' wel een goeie portie Frank Dingenen zit!
    Voor mij net een extra reden om er met een boog omheen te lopen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Vond het altijd een beetje griezelige poppen! En ik kreeg het ook Spaans benauwd vanwege het feit dat ze op zo'n klein vliegend eiland leefden. Je kon geen kant op!!! Je zou er claustrofobie van krijgen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •