De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 's Werelds dunste kabels

    Wiretape - The World’s Thinnest Cable
    By Hilbert Hagedoorn, June 17, 2010 - 8:29 PM




    Hmm, very handy. Running cable is a pain, regardless of what it’s for. Be it networking cable, wires for your TV, or anything else, it always gets tangled up and looks unsightly. Sure, you can try to run it through your walls, or install some sort of cable management system that hides it, but these aren’t always viable options. One company thinks they have the perfect solution, called Wiretape.

    These Wiretape cables are super-thin (sadly we don’t have exact measurements) strips that are essentially flattened-out versions of your regular cables. They are so thin, in fact, that you can hide them away simply by affixing them to a wall and painting over them. This also makes them great for hiding under carpets and such. The cables are supposed to be rather durable as well, as they are touted to withstand extreme temperatures and can be folded numerous times. We should see these available in USB, HDMI, Cat5, VGA and other flavors sometime in September.


    Bron
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2

    Standaard

    Leuk bedacht. Voor veel mensen een oplossing denk ik.

    Vraag me alleen af wat ze moeten kosten.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  3. #3

    Standaard

    ALs er meer bedrijven dit gaan volgen zal de prijs snel aantrekkelijk worden, in het begin zal het nog wel even prijzig zijn en ik kan bijna niet wachten op de reacties van audiofielen .

  4. #4

    Standaard

    Toepassing voor analoge audio is denk ik niet aan te raden, maar het doorgeven van digitale gegevens zou dit een ideale kabel maken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Toepassing voor analoge audio is denk ik niet aan te raden, maar het doorgeven van digitale gegevens zou dit een ideale kabel maken.
    zelfs daarover zijn audiofielen het nooit eens...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    zelfs daarover zijn audiofielen het nooit eens...
    Dat zijn geen audiofielen, dat zijn mierenneukers
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Toepassing voor analoge audio is denk ik niet aan te raden.
    Hoe bedoel je? Is dit doordat de kabel plat is of door het gebruikte materiaal?

    Nordost heeft immers ook platte kabels, ik dacht dat die toch redelijke kabels leveren.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank K. Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? Is dit doordat de kabel plat is of door het gebruikte materiaal?

    Nordost heeft immers ook platte kabels, ik dacht dat die toch redelijke kabels leveren.
    Ik denk omdat deze kabel zo ontzettend plat is, dat daardoor wellicht te veel weerstand is. Maar goed, de tijd zal het leren, want het is een prachtoplossing.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    precies,

    platte kabels zijn niet nieuw, maar krijgt maar geen doorstart door die storinggevoeligheid

  10. #10

    Standaard

    daarnaast is het niet aan te raden om ze in strakke 90 graden bochten te leggen, maaja een ander punt blijft afscherming van de kabels.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •