Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 152 worden weergegeven.
  1. #126

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RFP_Onkyo Bekijk bericht
    Ik heb de HUMAX eraf gehaald (alle kabels) en alleen de DVD speler getest met de film Palhem 123 en tot mijn teleurstelling zie ik ook hier de rimpels vrijwel continu verschijnen. Het lijkt wel of personen of bijvoorbeeld auto's/metro's een soort 'aura' krijgen als de camera gaat bewegen. Heeft iemand een idee wat het dan toch kan zijn?
    Tjonge, tjonge, wat een gedetailleerd beeld en geluid!! Heb gisteren de Neotion CI+ CAM module geïnstalleerd. Geeft een fantastisch beeld en geluid op NL 1, 2, 3 HD en Eurosport HD (zitten blijkbaar standaard in het pakket). Ook de meeste andere normale SD zenders zijn prima via de CAM module, behalve zenders als Discovery Science, Travel & Living e.d. en kids zenders als Nickelodeon en Nick Hits. Die geven een 360i/480i achtig beeld. Dit was ook bij de HUMAX decoder, die ik nu eindelijk op zolder heb opgeborgen. Maar goed, de rimpeling, verstoring van ondertiteling en in sommige gevallen dus die 360/480i achtige beelden via TV uitzendingen (sommige zenders) en DVD speler is nog niet verdwenen, hetgeen volgens Panasonic aan een intern mankement ligt (verwerking van het digitale signaal naar het scherm). Ze komen volgende week langs om ernaar te kijken. Wish me luck! De DVD zal binnenkort trouwens voorzien worden van PRO-M component en audio kabels. Dus dan zal dat ook veel verbetering geven, verwacht ik!
    Panasonic TX-P46G20ES plasma TV - Onkyo TX-SR603ES 7.1 A/V receiver - Onkyo DV-SP503ES DVD-speler

  2. #127

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RFP_Onkyo Bekijk bericht
    Tjonge, tjonge, wat een gedetailleerd beeld en geluid!! Heb gisteren de Neotion CI+ CAM module geïnstalleerd. Geeft een fantastisch beeld en geluid op NL 1, 2, 3 HD en Eurosport HD (zitten blijkbaar standaard in het pakket). Ook de meeste andere normale SD zenders zijn prima via de CAM module, behalve zenders als Discovery Science, Travel & Living e.d. en kids zenders als Nickelodeon en Nick Hits. Die geven een 360i/480i achtig beeld. Dit was ook bij de HUMAX decoder, die ik nu eindelijk op zolder heb opgeborgen. Maar goed, de rimpeling, verstoring van ondertiteling en in sommige gevallen dus die 360/480i achtige beelden via TV uitzendingen (sommige zenders) en DVD speler is nog niet verdwenen, hetgeen volgens Panasonic aan een intern mankement ligt (verwerking van het digitale signaal naar het scherm). Ze komen volgende week langs om ernaar te kijken. Wish me luck! De DVD zal binnenkort trouwens voorzien worden van PRO-M component en audio kabels. Dus dan zal dat ook veel verbetering geven, verwacht ik!
    Nou, gelukkig was de tv niet kapot maar stond hij simpelweg op Intelligent Frame Creation waar de rimpeling en soms verstoring in ondertiteling ontstond. Staat nu uit en ik zie er niets meer van gelukkig. De CI+ heb ik nog steeds tot volle tevredenheid in gebruik. Nu nog even een mooie component van DVD naar TV en dat beeld wordt ook nog beter.
    Panasonic TX-P46G20ES plasma TV - Onkyo TX-SR603ES 7.1 A/V receiver - Onkyo DV-SP503ES DVD-speler

  3. #128

    Standaard

    Ik kan het menu waar de instelling Intelligent Frame Creation staat niet vinden,kunt jij mij wat wegwijs maken in de menus?
    Panasonic dmp-bd85--panasonic tx-p46g20es--bose 3.2.1 gs serie ll--telenet digicorder

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fenix1950 Bekijk bericht
    Ik kan het menu waar de instelling Intelligent Frame Creation staat niet vinden,kunt jij mij wat wegwijs maken in de menus?
    Even uit m'n hoofd is het volgens mij: Menu --> Instellingen --> Systeeminstellingen
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  5. #130

    Standaard

    Sowieso vind ik het persoonlijk beter om al die digitale "beeldverbeteraars" uit te zetten. Ze verpesten meer aan het beeld dan ze goed doen. Zeker als je alleen maar digitale videobronnen (HDTV decode, DVD, Bu-ray, etc.) gebruikt.

    Ook de scherpte heb ik voor alle bronnen op 0 staan. Levert ook gelijk wat minder artifacts op.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #131

    Standaard

    Bedankt voor de tips.
    Panasonic dmp-bd85--panasonic tx-p46g20es--bose 3.2.1 gs serie ll--telenet digicorder

  7. #132

    Standaard

    Iemand een idee hoe ik het volgende moet klaarspelen?

    Wanneer je op AV drukt krijg je de verschillende aansluitingen. HDMI 1 werd destijds door de installateur 'Belgacom' genoemd. Nu zou ik zélf graag HDMI 2 veranderen naar 'BluRay'. Hoe doe ik dit?

    Na een eindeloze zoektocht in de gebruiksaanwijzing en talloze sites nog steeds niet gevonden.

  8. #133

    Standaard

    In de handleiding op pagina 43 onder hoofdstuk "Labels voor ingangen".
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  9. #134

    Standaard

    Oei, dat is gek, de handleiding gaat maar tot en met pagina 24. Het enige dat rond labels voor ingangen te vinden is staat op p 22 en heeft meer weg van een verklarende woordenlijst, zijnde : 'Geeft elke ingang een label of slaat deze over.', meer niet.

  10. #135

    Standaard

    Gevonden. Inderdaad op pagina 42, maar dan op de CD-ROM versie van de handleiding. Ik ging er vanuit dat dit dezelfde zou zijn als de papieren versie. Bedankt!

  11. #136

    Standaard

    Mooi zo!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Volgende opties zijn nog steeds beschikbaar:

    Hotelmenu = -/V (op tv) + 3x AV (op afstandsbediening)

    Met behulp van de Hotel mode kun je enkele standaard instellingen wijzigen.
    Je moet hiervoor de Hotel Mode op ON zetten (Hotel menu: [-/V] knop op de TV ingedrukt houden en gelijktijdig 3x de AV knop op de afstandsbediening indrukken).

    Ongevaarlijk zijn de volgende opties:
    - Initial INPUT. Als je de TV aan zet maakt deze standaard gebruik van de analoge tuner. Kijk je alleen via digitale kabel decoder die je op een HDMI, Scart of component ingang hebt aangesloten, dan kun je hier instellen dat bij het aanzetten van de TV niet de analoge tuner selecteerd wordt, maar de HDMI, Scart of component ingang.

    -Initial VOL level. Het volume level dat de TV gebruikt bij het aanzetten. Loopt je geluid altijd via je surround set, dan kun je deze op 0 zetten.

    -Maximum VOL level. Handig als je kleine kinderen hebt. Je kunt hiermee nl. instellen hoe hard de TV kan.

    -Initial POS. Het analoge kanaal dat standaard geselecteerd wordt bij analoge ontvangst. Kijk je vaak naar RTL4, dan kun je deze op 4 zetten zodat kanaal 4 direct geselecteerd wordt op het moment dat je de TV aan zet. (Alleen nuttig wanneer je analoog kijkt).

    Gevaarlijke opties (DUS NIET GEBRUIKEN!)
    Als je de Remote lock of de Button lock aan zet, dan kun je NIET meer in het hotel menu komen. Je kunt deze wijzigingen dan dus NIET meer ongedaan maken, dit kan enkel een service monteur!

    -Remote lock. Zorgt er voor dat je je afstandsbediening niet meer kunt gebruiken.

    -Button lock. Zorgt er voor dat de knoppen op de TV niet meer werken.

    Service = -/V (op tv) + 3x 0 (op afstandsbediening) (VOOR GEVORDERDEN!)

    Met de toets 1 of 2 kom je in de menu's. En dan met 3 en 4 in de submenu's.
    Wanneer je een keer op 1 hebt gedrukt, komt er een ander balkje waar de cijfers (functies) voor staan.
    Hier heb je mij ook enorm mee geholpen!!! bedankt hoor!
    Yamaha RX-V671 Receiver, KEF 2005.3 Speakers, Panasonic DMP-BD110 Blu-ray speler, XBOX 360s spelconsole, Nintendo Wii, Yamaha CD-S300 CD speler, Panasonic TX-P42G30E Plasma TV en Belgacom Digitale TV.

  13. #138

    Standaard

    Graag gedaan
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #139

    Standaard

    Onlangs heb ik HD-filmpjes gemaakt van een schooloptreden, met een Panasonic HDC-SD90 camcorder. Bij mijn ouders, een Panosonic beeldbuis-TV (ja, ze bestaan nog), heb ik de kabels (rood, wit, geel) gebruikt om de filmpjes daarop te kunnen zien. Geen enkel probleem.

    Ik had de SD-kaart ook huiswaarts meegenomen om hem in m'n G20 te steken en het nog eens te bekijken. Blijkt dat alle foto's worden herkend, maar niet alle filmpjes. Op m'n G20 kon ik drie testopnames bekijken, maar de eigenlijke opnames niet. Die stonder er blijkbaar niet op. Op de beeldbuis, kon ik de eigenlijke opnames wél zien, maar die drie testfilmpjes dan weer niet.

    De labtop van m'n zus herkent ze dan weer allemaal. Toch blijken het exact dezelfde soorten bestanden te zijn. iemand een eventuele verklaring?

  15. #140

    Standaard

    Heeft het iets te maken met gefinaliseerde bestanden? Een beetje zoals je een cd beschrijft en je hem kan finaliseren of niet, wat beperkingen geeft voor de leesbaarheid op andere spelers. Is er misschien een optie in de camcorder om scenes te finaliseren?

  16. #141

    Standaard

    Misschien opgenomen in een bestandstype dat hij niet herkent? Ik heb geen enkel probleem met de SD-kaart van mijn camera in onze G20. Ik neem op in de hoogste kwaliteit, 1080p, en hij speelt alles gewoon af.

  17. #142

    Standaard

    Alle filmpjes zijn hetzelfde bestand, daar bestaat geen twijfel over. Gefinaliseerd overigens, dat zijn ze allemaal automatisch. Dat is het vreemde eraan. Ik snap net daarom dan ook écht niet waarom de beeldbuis 5 filmpjes wél toont en 3 niet en de G20 die 3 wél maar de andere 5 niet. Ook in HD (1080p) opgenomen overigens. Verbazing(schrik)wekkend scherp, thumbs up for that, dat terzijde.

    @ both, toch bedankt voor 't meedenken.

  18. #143

    Standaard

    Ik heb 't gevonden. Denk ik, testen kan pas volgend weekend. Maar ...

    De scènes die opgenomen worden met 1080/50p kunnen niet naar een disc met 1080/50p beeldkwaliteit gekopieerd worden. Ze worden gekopieerd nadat ze geconverteerd zijn in de AVCHD beeldkwaliteit.

    Dat is op zich toch wel een bummer, imo.

    De scènes die opgenomen zijn met 1080/50p worden met de volgende beeldkwaliteit afespeeld als dit toestel aangesloten woerdt op een HDMI compatibele Panasonic TV, met gebruik van de HDMI minikabel.

    Die kabel zit er niet bijgeleverd, dat had voor zo'n prijs écht wel inbegrepen mogen zijn!

    Maar ik vermoed dus dat de 1080/50p knop niet ingedrukt werd bij de drie testopnames, maar met zekerheid wél bij de eigenlijke opnames.

  19. #144

    Standaard

    Is het mogelijk om via een USB-stick MP3 af te spelen op de G20 ? Zoja, hoe ?

    Edit : Gevonden. Geen idee dat ik via de knop SD Card moest gaan ...
    Laatst aangepast door Esteban : 29-05-2011 om 12:33

  20. #145

    Standaard

    -
    Laatst aangepast door Esteban : 23-12-2011 om 21:39

  21. #146

    Standaard

    Aangezien ik op dat vlak een complete leek ben, volgend vraagje :

    Hoe krijg ik 't beeld van op mijn laptop (zonder hdmi-uitgang) naar de Panasonic G20?

  22. #147

    Standaard

    Echt niemand van al die Panasonic Plasmafans die enig idee heeft of dit al dan niet mogelijk is en hoe dan precies?

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Aangezien ik op dat vlak een complete leek ben, volgend vraagje :

    Hoe krijg ik 't beeld van op mijn laptop (zonder hdmi-uitgang) naar de Panasonic G20?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Echt niemand van al die Panasonic Plasmafans die enig idee heeft of dit al dan niet mogelijk is en hoe dan precies?
    Als er op de laptop een VGA uitgang zit en op de TV een VGA ingang dan gaat dat met een VGA kabel(zelfde kabel als van een PC naar een monitor).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #149

    Standaard

    Could it be that simple? Morgen eens op zoek gaan naar 'n kabeltje.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Could it be that simple? Morgen eens op zoek gaan naar 'n kabeltje.
    Die in- en uitgang zitten er dus op?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •