De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony BDP-S370 netwerkspeler!?

    Sinds vandaag is de nieuwste firmware update uitgegeven die het streamen over een netwerk mogelijk maakt van foto's, muziek en filmbestanden. Hiermee komt de Sony steeds meer in de buurt van een standalone mediaplayer. En het mooie is: het werkt perfect!

    Ik zal komend weekend even checken of ik op deze manier wel MKV bestanden groter dan 4GB kan afspelen, maar ik ga er vanuit van wel...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 09-06-2010 om 19:14
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2

    Standaard

    Dat streamen is/kan dat via wifi?
    Mocht mijn LG daadwerkelijk omgeruild moet worden dan lijkt me dit wel een optie. Kan er een wifi extender op aangesloten worden?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Dat streamen is/kan dat via wifi?
    Mocht mijn LG daadwerkelijk omgeruild moet worden dan lijkt me dit wel een optie. Kan er een wifi extender op aangesloten worden?
    DE BDP-370 is wifi ready, dus ja. Alleen een wifi dongle kopen. Die dingen zijn volgens mij best wel prijzig overigens...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    en kan je nu grote mkv's afspelen ? ben op zoek naar een goede blu-ray speler met netwerk aansluiting waarmee ik toegang heb tot mijn WD netwerk hardeschijf waar al mijn bestanden opstaan
    heb ps3 maar helaas leest die geen mkv...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    en kan je nu grote mkv's afspelen ? ben op zoek naar een goede blu-ray speler met netwerk aansluiting waarmee ik toegang heb tot mijn WD netwerk hardeschijf waar al mijn bestanden opstaan
    heb ps3 maar helaas leest die geen mkv...
    Max 4GB aangezien de S370 alleen FAT32 ondersteunt. En mkv's streamen heb ik nog niet aan de gang gekregen, maar heb ik ook niet meer nodig aangezien ik TVersity gebruik i.c.m. mijn Xbox...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    en kan je nu grote mkv's afspelen ? ben op zoek naar een goede blu-ray speler met netwerk aansluiting waarmee ik toegang heb tot mijn WD netwerk hardeschijf waar al mijn bestanden opstaan
    heb ps3 maar helaas leest die geen mkv...
    Je kan alle grote formaten afspelen als je streamt van je pc middels ps3 mediaserver (na installatie hoef je daar weinig aan in te stellen).
    Op mijn inmiddels gerepareerde BD speler speel ik ze af van 12gb en groter.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #7

    Standaard

    Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. Ik heb een film met een .MKV extensie op mijn harde schijf staan. Deze wil ik bekijken via mijn BD-speler.
    Alleen de bestanden die in de windows media player 11 bibliotheek staan kan ik afspelen omdat de BD-speler in deze mappen kan kijken.
    Nu is het probleem dat de media player films met .MKV extensie niet wil opnemen in de mediabibliotheek en zodoende kan mijn BD-speler de film niet vinden.
    Het rare is dat ik codecs heb gedownload voor de mediaplayer en dat ik de film wel kan afspelen op de computer.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

    Met vriendelijke groet.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nakur Bekijk bericht
    Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. Ik heb een film met een .MKV extensie op mijn harde schijf staan. Deze wil ik bekijken via mijn BD-speler.
    Alleen de bestanden die in de windows media player 11 bibliotheek staan kan ik afspelen omdat de BD-speler in deze mappen kan kijken.
    Nu is het probleem dat de media player films met .MKV extensie niet wil opnemen in de mediabibliotheek en zodoende kan mijn BD-speler de film niet vinden.
    Het rare is dat ik codecs heb gedownload voor de mediaplayer en dat ik de film wel kan afspelen op de computer.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

    Met vriendelijke groet.
    Ik kreeg het ook niet aan de gang. Die MKV's. Ik stream nu voortaan met TVersity icm mijn Xbox 360...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik kreeg het ook niet aan de gang. Die MKV's. Ik stream nu voortaan met TVersity icm mijn Xbox 360...
    Ik heb vandaag ook TVersity geinstalleerd. Hiermee kon ik er ook niet uitkomen. In het programma kon ik zien dat ik een BD-speler had en via mijn bd-speler kon ik niet op het netwerk komen. Dus weinig verbetering.

  10. #10

    Standaard

    Ik begrijp de keuze voor een 370 niet, een paar tientjes meer en je hebt een Sony waar Wifi standaard is in ingebouwd en ook nog wat betere prestaties levert.
    MKV wordt niet door Sony ondersteund (zie de gebr. aanwijzing en hun site) dus probleemloos streamen is een mission impossible.
    Koop gewoon een Samung/Philips of een LG/Onkyo en je kunt probleemloos deze feature gebruiken en inderdaad de speler als een mediaspeler gebruiken.
    ook kun je probleemloos een externe harde schijf aansluiten (2TB zonder problemen) let dab wel op dat je een speler kiest waar een intern geheugen standaard wordt gelverd.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vontrapp Bekijk bericht
    Ik begrijp de keuze voor een 370 niet, een paar tientjes meer en je hebt een Sony waar Wifi standaard is in ingebouwd en ook nog wat betere prestaties levert.
    MKV wordt niet door Sony ondersteund (zie de gebr. aanwijzing en hun site) dus probleemloos streamen is een mission impossible.
    Koop gewoon een Samung/Philips of een LG/Onkyo en je kunt probleemloos deze feature gebruiken en inderdaad de speler als een mediaspeler gebruiken.
    ook kun je probleemloos een externe harde schijf aansluiten (2TB zonder problemen) let dab wel op dat je een speler kiest waar een intern geheugen standaard wordt gelverd.
    Waarom blijf jij zo dwars doen en blijf je beweren dat de Sony 370 geen MKV ondersteunt? Dat de gebruiksaanwijzing en de site het niet vermelden wil niet zeggen dat het niet zo is. Ik heb je in een ander topic samen met een andere Sony BDP-s370 bezitter verteld dat de Sony wél MKV ondersteunt. Ben je met een offensief tegen mij bezig ofzo?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #12

    Standaard

    Het gaat erom dat de speler hier niet voor is gecertificeerd, daarom geeft Sony expliciet aan dat hun spelers geen mkv ondersteunen. Ik merk dat mijn 770 regelmatig vastloopt en grotere bestanden sowieso niet afspeelt.
    Het is dus meer een meevaller als een Sony een mkv bestand afspeelt, ongeveer vergelijkbaar met een auto die soms remt.
    Ik zou dan kiezen voor een auto waarvan de fabrikant garandeert dat het ding ook remt.
    mkv is een containerbestand waar allerlei exotische varianten in voorkomen (vergelijkbaar met divx/xvid).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •