De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Omruilactie Blu-ray Disc The Fifth Element

    Omruilactie Blu-ray Disc The Fifth Element



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Nogmaals een vraagje: als ik nu naar de winkel ga vanaf 9 juni, hoe kan ik dan op het zicht zien of ik een goeie versie koop?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard ...

    Je kan hem natuurlijk ook houden als collector's edition

    Sommige shops zie ik idd niet de moeite doen, om de oude versie uit de rekken te halen ...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 04-06-2010 om 22:27 Reden: .

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Sommige shops zie ik idd niet de moeite doen, om de oude versie uit de rekken te halen ...
    Het zou me ook niet verbazen als ze niet eens weten dat ze een foute disc in hun rekken hebben staan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Ik had de amerikaanse versie al, die was prima.
    Ik had ook de nederlandse versie gekocht en ik denk wat is dit dan.
    Beeld is prima maar de mic. in beeld.
    Toch blij dat we hem kunnen ruilen

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Nogmaals een vraagje: als ik nu naar de winkel ga vanaf 9 juni, hoe kan ik dan op het zicht zien of ik een goeie versie koop?
    ik mag aannemen dat er dts-ha master op de achterkant staat bv (stond nu alleen 5.1 terwijl dts verplicht is op br's)
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  7. #7

    Standaard

    hoe weet ik nu of het de goede is of de slechte

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    ... terwijl dts verplicht is op br's
    Even off topic: Eh. Dat dacht ik niet. Hoe ga je dat op films uit de jaren 40, 50 en 60 (onder andere) toepassen?

    /Back to ontopic
    Laatst aangepast door marcelb7 : 05-06-2010 om 08:25
    Concertagenda op Podiuminfo

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Nogmaals een vraagje: als ik nu naar de winkel ga vanaf 9 juni, hoe kan ik dan op het zicht zien of ik een goeie versie koop?
    Zou hem gratis opsturen en thuis laten bezorgen, dan weet dat je een goeie krijgt

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    ik mag aannemen dat er dts-ha master op de achterkant staat bv (stond nu alleen 5.1 terwijl dts verplicht is op br's)
    Dat heb je zelf verzonnen!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Even off topic: Eh. Dat dacht ik niet. Hoe ga je dat op films uit de jaren 40, 50 en 60 (onder andere) toepassen?

    /Back to ontopic
    Wat heeft de codec met de leeftijd van de film te maken?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    hoe weet ik nu of het de goede is of de slechte
    Ja gek is dat. Op die vraag kan niemand(!) een antwoord geven, behalve Dutch Filmworks zelf. Ik hoop dat Dutch Filmworks verstandig is om de juiste beeldverhouding te vermelden. En misschien is de remaster van Dutch Filmworks nu wel in DTS Hulpeldepup te horen. Ook dat zou vermeld moeten staan bij de specs. Hopelijk werken de winkeliers ook mee om hun oude voorraad weg te dumpen, niet in de richting van de consument. Zit je nog met 2 verschillende versies van 1 film. Het zou niet de 1e keer zijn.

  13. #13

    Standaard

    Is natuurlijk ook pas van belang als de BD weer verkrijgbaar is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Ik moet wel zeggen dat vandaag in Brugge zowel Fnac als Saturn de moeite hadden gedaan om de verkeerde versie weg te nemen. D'r was duidelijk een lege plek in de stapeltjes waar de andere Luc Besson-titels lagen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik moet wel zeggen dat vandaag in Brugge zowel Fnac als Saturn de moeite hadden gedaan om de verkeerde versie weg te nemen. D'r was duidelijk een lege plek in de stapeltjes waar de andere Luc Besson-titels lagen.
    bij saturn antwerpen om 3 uur lagen ze er nog wel en wilrijk lagen ze er nog wel gisteren.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb ook al gemerkt dat Saturn Brugge vaak dichter op de bal speelt dan Antwerpen en Wilrijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Vorige week zondag was de stapel in MM Den Haag reeds verwijderd, dus hier zit je vanaf de 9e wel goed...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  18. #18

    Standaard

    heb hem net omgeruild bij MM zoetermeer (godzijdank is het nu een normaal hoesje geworden)
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Nogmaals een vraagje: als ik nu naar de winkel ga vanaf 9 juni, hoe kan ik dan op het zicht zien of ik een goeie versie koop?
    Ik heb de nieuwe versie opgehaald bij de MediaMarkt in Groningen.
    De nieuwe versie heeft ook een ander doosje gekregen.
    De film zit nu in een dun BR doosje met een sleeve er omheen.

    Ik vind dit doosje wel minder mooi dan de eerste uitgave.

  20. #20

    Standaard

    DFW corrigeert zich prima met deze verse uitgave van The Fifth Element. Beeld en geluid komen beide heel goed uit de verf, en deze versie heeft zelfs een pop-up menu om geluid en subs te kunnen regelen. Ook, zoals her en der al gezegd: gelukkig een fatsoenlijke verpakking deze keer.

    De aan- en aftiteling zijn wel in het Frans (Le Cinquieme Element), maar dat vind ik eigenlijk wel wat hebben, aangezien de film toch voor het overgrote deel een Franse productie is.

    Ik ben hier heel blij mee. Importeren is dus absoluut niet nodig.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  21. #21

    Standaard

    heeft alleen de blu ray problemen met beeld of ook dvd? er word daar niets over gezegd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •