De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Smartgamer

  1. #1

    Standaard Smartgamer

    Afgelopen week heb ik een nieuwe nederlandse site ontdekt die ook dvd's verkopen. Blueray's, normale dvd's en ook serie boxen. Het betreft wel vaak de import versies uit Engeland zoals Amazon.co.uk.

    Het betreft de onderstaande link :

    Smartgamer

    Ik heb er nu 2 dvd boxen besteld ; zeer goedkoop ; goedkoper dan menig ander winkel, en de levertijd is ook zeer goed. 's avonds besteld, en volgende werkdag in de ochtend al in de bus.

    Top dus!

  2. #2

    Standaard

    Wauw voor One tree hill, scheelt het bijna 20 euro op 1 seizoen. Het assortiment is alleen nog niet echt groot...
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Wauw voor One tree hill, scheelt het bijna 20 euro op 1 seizoen. Het assortiment is alleen nog niet echt groot...
    Het is volgens mij ook meer een gamesite, maar er zijn dvd's die gewoon veel goedkoper zijn dan op andere plekken, en de levertijd is zeer snel.

  4. #4

    Standaard

    Ze hebben nu 24 seizoen 7 staan voor 37,50...het is de geimporteerde versie dus NL ondertitels staan er ook op. Voor de geinteresseerden :P

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Wauw voor One tree hill, scheelt het bijna 20 euro op 1 seizoen. Het assortiment is alleen nog niet echt groot...
    One Tree hill is nu serie van de maand dus overal voor 20 euro per seizoen.

    Maar daar tegen hebben ze af en toe wel goedkope dingen.
    Dus misschien dat ik er ook een bestelling op waag.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    One Tree hill is nu serie van de maand dus overal voor 20 euro per seizoen.

    Maar daar tegen hebben ze af en toe wel goedkope dingen.
    Dus misschien dat ik er ook een bestelling op waag.
    Seizoen 6 is nog overal 40-50 euro hoor alleen seizoen 1 tm 5 zijn goedkoper in de winkels

  7. #7

    Thumbs down

    Hier koop ik dus nooit meer wat.

    Had een serie gekocht. Prima, netjes mailtjes gekregen over wanneer mn betaling afgerond was en ik de dvd's kon verwachten... erg netjes.
    Vervolgens kreeg ik een overduidelijk tweedehands product toegestuurd. De oorspronkelijke hoes mistte, er zaten beschadigingen en vingerafdrukken op de dvd's en op de achterkant zat een 'not for individual resale' sticker.

    Heb geprobeerd deze zaken door de vingers te zien, aangezien ze wel VEEL goedkoper waren dan elke andere winkel, maar de laatste dvd bleek zo beschadigd te zijn dat hij niet eens op wilde starten.

    toen werd het me toch echt wat te gortig

    Mail gestuurd dat ik het product graag wou retourneren, omdat het product defect is en er ook nergens melding was gemaakt dat ik een tweedehands product zou krijgen.

    Geen reactie.

    Nogmaals mail gestuurd - krijg mail terug met de boodschap dat "Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain".

    Op internet naar een ander emailadres of manier van contact gezocht. Niks gevonden.

    Inmiddels is er bijna een maand voorbij en ik vrees dat ik m'n geld niet meer te zien krijg. Ik raad het dus af om hier ooit wat te kopen.

  8. #8

    Standaard

    Dat is wel jammer en raar! Ik heb er ondertussen al heel wat series besteld, maar telkens komen ze in seal en in prima staat aan. Jammer dat ze dus niet zo goed werken bij iedereen.

  9. #9

    Standaard

    @ lovebuzz:

    Dit is inderdaad waar uit mijn ervaringen bestel ik bij smartgamer.nl ook niets meer. het gaat meestal ook om import wat hun verkopen. maar daarintegen wellicht goedkoop maar de service van smartgamers is 100% slecht. ze reageren niet op mails . tot dat ik een telefoon nummer had gevonden en hem had bereikt heb ik eindelijk mijn geld teruggekregen. dus lovebuzz gewoon blijven proberen!

    ik raad dan ook bij iedereen aan om niets te bestellen bij smartgamer. om de volgende redenen:

    1.Slechte Service
    2.Vaak slechte producten thuisgestuurd
    3.Retournen reageert smartgamer niet op.

    Ik hoop dat ik hierbij mensen wat heb geinformeerd.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lovebuzz Bekijk bericht
    Hier koop ik dus nooit meer wat.

    Had een serie gekocht. Prima, netjes mailtjes gekregen over wanneer mn betaling afgerond was en ik de dvd's kon verwachten... erg netjes.
    Vervolgens kreeg ik een overduidelijk tweedehands product toegestuurd. De oorspronkelijke hoes mistte, er zaten beschadigingen en vingerafdrukken op de dvd's en op de achterkant zat een 'not for individual resale' sticker.

    Heb geprobeerd deze zaken door de vingers te zien, aangezien ze wel VEEL goedkoper waren dan elke andere winkel, maar de laatste dvd bleek zo beschadigd te zijn dat hij niet eens op wilde starten.

    toen werd het me toch echt wat te gortig

    Mail gestuurd dat ik het product graag wou retourneren, omdat het product defect is en er ook nergens melding was gemaakt dat ik een tweedehands product zou krijgen.

    Geen reactie.

    Nogmaals mail gestuurd - krijg mail terug met de boodschap dat "Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain".

    Op internet naar een ander emailadres of manier van contact gezocht. Niks gevonden.

    Inmiddels is er bijna een maand voorbij en ik vrees dat ik m'n geld niet meer te zien krijg. Ik raad het dus af om hier ooit wat te kopen.
    Beste Lovebuzz,

    Onze excuses dat het u niet was gelukt contact te zoeken met ons via ons mailadres info@smartgamer.nl. We zijn vorige maand overgestapt naar een nieuwe website provider. We zijn toen een aantal dagen ons mailadres kwijtgeraakt. U heeft waarschijnlijk in deze periode een mail gestuurd en daarom kreeg u de reactie "Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain" .
    Ondertussen is het weer mogelijk om mails te sturen naar dit mailadres.

    Al onze producten die wij verkopen komen nieuw van verschillende leveranciers in Europa. De meeste producten worden in seal(plastic verpakking) geleverd en sommige producten zonder seal(plastic verpakking). Ongeveer 90% van de dvd-boxen die wij verkopen worden in seal geleverd en ongeveer 10% komen uit complete dvd-boxen. De seizoenen worden dan in de meeste gevallen niet apart geseald en hebben in sommige gevallen een andere verpakking dan de individuele dvd-boxen. Al deze producten zijn wel gewoon nieuw en we kunnen deze producten zoals u al heeft aangegeven aanbieden tegen een prijs ver onder elke andere winkel/webwinkel.

    Indien u echter aangeeft dat uw product niet in nieuwe staat is geleverd door TNT dan vinden wij dit zeer spijtig om te horen en heeft u natuurlijk de mogelijkheid om het product te retourneren. U kunt uw ordernummer zetten in dit forum of een mail sturen naar info@smartgamer.nl. We zullen u dan zo snel mogelijk informeren over de mogelijkheid om uw bestelling te retourneren.

    Indien uw order ondertussen al is opgelost dan horen we dit graag zodat we weten dat deze order is afgehandeld. Alvast bedankt voor de moeite.

    Mvg,

    Randy Bais
    SmartGamer.nl
    Laatst aangepast door SmartGamer : 21-05-2011 om 12:25

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •