Pagina 17 van 19 EersteEerste ... 713141516171819 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 454 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat zou een speciale foto opleveren Maar je begrijpt natuurlijk wel wat ik bedoel.

    Ondertussen ook contact opgenomen met bol.com ivm de Nikon camera welke verloren is gegaan, zeer benieuwd naar hun onderzoek en de uitkomst hiervan. Nou ja uitkomst is simpel wat mij betreft, een nieuwe opsturen of geld terug.
    Verloren is gegaan

    Is dat een veelvoorkomend probleem in België?

    Wil zelf al geen deals meer doen met de zuiderburen, ooit 1x iets niet aangekomen en 1x raden waar dat vandaan moest komen.....
    Natuurlijk zijn er wel uitzonderingen, zo weet ik dat Werner veelal in NL op de post doet en anderen in NL laten bezorgen, zo
    zal ik jou bijvoorbeeld wel weer wat zenden en ook vriend Philip heb ik al eens wat gestuurd en dat is gelukkig wel aangekomen.

    Toch zijn de ervaringen op het forum met ontvangen uit België teleurstellend, en dat is toch wel triest, als ik nu de enige was
    met een teleurstellende ervaring, maar dat is helaas niet zo.

    Gelukkig ben je gedekt als je met een creditcard koopt, daar heb ik dan wel weer een positieve ervaring mee, een bedrijfje
    uit de UK, DVD4Music is zo'n onbetrouwbaar voorbeeld, en dan is een betaling met de Card wel een voordeel

    Denk dat het allemaal goedkomt Stef en ondertussen wel genieten van je prachtige setup, dat is het belangrijkste.
    BTW, wel een goede communicatie hebben voor de Card maatschappij, als het toch tegenvalt dan dien je je ei
    bij de maatschappij te deponeren en dan regelen zij het verder, maar zover zal het wel niet komen, Bol zal wel net
    zo goed zijn als Amazon.UK waar ik ook graag mag kopen.......

    Beetje te graag, heb net toch nog de Supertramp op BR A gekocht
    Have fun and enjoy your collection

  2. #402
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Pfffffttt pak van mijn hart, de spoorloze Nikon D5200 is zonet afgeleverd geweest, eind goed, al goed.

    Nee veelvoorkomend is het niet Herman, slechts eenmaal meegemaakt met een zending vanuit Nederland dat deze nooit of te nimmer aangekomen is. Kreeg wel zonet van de chauffeur een uitleg die met haken en ogen aan elkaar geknoopt was. OK zie ik tegen hem, allemaal goed, maar waar moet ik aftekenen, begon hij nee nee dat hoeft nooit bij bol.com verzendingen. Ja ja dat zal wel, leugenaar dacht ik, hij herkende mij niet maar ik hem wel, toch reeds vaker afgetekend voor grotere leveringen van bol.com maar dat was dan bij mij thuis.

    Ook geen deftige verklaring waarom er dan nergens een nota in de brievenbus zat, dat het pakket nogmaals zou aangeboden worden.


    Heb er verder geen punt meer van gemaakt, belangrijkste was voor mij dat de camera er eindelijk is. Nu eens rustig neerzitten en de zelf-studie starten voor dat ferme ding. Wie weet krijg ik de smaak zwaar te pakken en ga 'k nog wat cursussen fotografie gaan volgen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #403

    Standaard

    Oh, gelukkig maar, toch nog alles goedgekomen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #404

    Standaard

    Nog geen foto's Stefaan? Wat duurt dat toch lang bij jou!











    .

  5. #405
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vorige pagina!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #406

    Standaard

    Ja maar dat zijn volgens Stefaan zelf ondermaatse foto's (al zie ik niet waarom).

    Een beetje plagen mag toch wel .

  7. #407
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uiteraard.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #408
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Straks de Panasonic maar eens van de muur halen en plugjes achteraan hangen voor het betere kabelmanagement.

    Gisteren ook tijd gehad om eindelijk sinds de 2-kanaals eindbak er is om eens wat muziek te luisteren. Nieuwe speakers zoals sommige ervaren na toevoegen eindversterker heb ik niet, maar er is héél zeker een verschil te bemerken omdat de fronts nu apart hun voeding krijgen. Dat levert alleen voordelen op, en herken toch meer rust in muziek, komt nog losser en de ruimte in. Volume moet ik ook zeker niet meer zo hoog zetten als voorheen, dat helpt denk ik ook wel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Pfffffttt pak van mijn hart, de spoorloze Nikon D5200 is zonet afgeleverd geweest, eind goed, al goed.

    Nu eens rustig neerzitten en de zelf-studie starten voor dat ferme ding. Wie weet krijg ik de smaak zwaar te pakken en ga 'k nog wat cursussen fotografie gaan volgen.
    Al een beetje het apparaat onder de knie gekregen?

    zit nog steeds volspanning te wachten op de plaatjes van de complete setup met de extra speakers erbij
    Have fun and enjoy your collection

  10. #410
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Herman, ik wacht op jou foto's

    Nee nog even geduld hebben aub, vorig week zat eivol dus geen tijd gevonden. Tijdens de week lukt het ook niet meteen want véél te laat thuis en dus weinig tot geen natuurlijk licht meer. Dat laatste helpt deze kluns ook niet
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Herman, ik wacht op jou foto's


    Oke...... ik wacht geduldig
    Have fun and enjoy your collection

  12. #412
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Natuurlijk véél en véél te laat, maar toch nog een foto hoe het er nu uitziet met het Panasonic plasma scherm.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #413

    Standaard

    fijn
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #414
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Whwa..., vond het karton wat meer klasse uitstralen..

    Nee hoor, heel netjes - op een paar snoertjes na...!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #415
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja die snoertjes, hadden we eigenlijk nooit aan gedacht toen we "het beest" ophingen. Moet nog maar eens van de muur om dat goed te regelen, en de TV ook eens bekabeld op het netwerk aan te sluiten. Nu hij aan de muur hangt lukt het niet om een ethernet kabel in dat gaatje te krijgen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #416

    Standaard

    Mag je best trots op zijn.
    Staat een hele mooie set zo.
    Super.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #417

    Standaard

    Natuurlijk véél en véél te laat, maar toch nog een foto hoe het er nu uitziet met het Panasonic plasma scherm.
    Ik kan niets roepen..... maar beter laat dan nooit

    Ziet er strak uit Stefan

    Ja die kabeltjes ontluisteren het geheel wel een beetje en als die ook uit het zicht zijn....... ja Perfect

    BTW..... wat mankeert er aan de achterspeaker opstelling? Daar was ik toch echt wel benieuwd naar...... 7.1
    maar nog niet bewezen
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 01-05-2014 om 22:38
    Have fun and enjoy your collection

  18. #418
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt voor de complimenten heren

    Oeps de achterspeakers, dacht echt dat ik daarvan reeds een foto geplaatst had. Bij deze dan één hoekje

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #419

    Standaard

    Mooi..... als de film begint dan gaat het Paradijs open

    Mmm, aardig stapeltje AB's , ook al eens gedacht aan een mandje
    Have fun and enjoy your collection

  20. #420
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad belachelijk die AB's. Je hebt nota bene een TSU 9600???
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #421
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja die 9600 is er nog altijd Claudio, maar vervelend voor me is dat de software alleen draait op Windows en het hier allemaal Mac is wat de klok slaat. Binnenkort maar weer eens VMWare Fusion installeren en ding aanpassen aan de nieuwe toestellen, zou eigenlijk snel moeten gepiept zijn.

    @Herman, mandje voor de AB's dat is een goeie Maar ze mogen wel eens een beetje zoek geraken, maakt het lekker spannend om ze terug te vinden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #422
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Natuurlijk véél en véél te laat, maar toch nog een foto hoe het er nu uitziet met het Panasonic plasma scherm.


    Een hele mooie setup zo.. En die Pana... Erg mooi..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #423
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Indrukwekkende set heb je toch Stef! Door je meubel lijkt die Pana helemaal niet zo groot
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #424
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Geoffrey en Philip.

    Inderdaad die Pana lijkt klein, dus 70" kon ook wel moest ze die maat hebben
    Daarbij lijkt die center speaker echt een melk-pakje
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #425
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee geen grote update na al die jaren, want nog altijd dik tevreden met mijn huidige setup. Alleen mijn meubel waar de apparaten in staan speelt me wat parten als ik kabels wil wisselen. Gebeurd niet zo vaak maar aangezien daar ook een switch in ligt voor alle netwerk aansluitingen en ik mijn ganse netwerk opnieuw aan het opzetten ben met Ubiquiti UniFi spul moet ook de 'domme' switch wijken voor een managed switch.

    Maar heb de knoop doorgehakt dat het meubel eruit gaat, nou ja het meubel verhuist letterlijk een paar meter naar rechts, en wordt vervangen door een zelf gemaakt audio rack. Zelf gemaakt klink wellicht als muziek in de oren voor zelfbouwers, maar deze jongen vat het een stuk simpeler aan, gewoon vier Ikea LACK tafeltjes waarvan van een aantal de pootjes worden ingekort en van één alleen het blad wordt gebruikt als onderste 'shelf' voor het audio rack. Ook vier zwenk wieltjes met rem besteld, ipv de eerst voorziene spikes. Dit low-end audio rack zal me alles samen 50€ kosten

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 17 van 19 EersteEerste ... 713141516171819 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •