Pagina 32 van 35 EersteEerste ... 222829303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 851 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hoeveel keren ga een bedrijf dezelfde film nog eens uitbrengen? Er staat volgens de site van dvdoutlet een release gepland voor Gladiator in december. Dat is dus al 3e jaar op rij met een release van Gladiator.
    Die uitgave staat al maanden op de site en de releasedatum is nep (31 december is op een zondag, dan worden er geen releases uitgebracht, Universal doet dat altijd op een donderdag). De kans is dus aanwezig dat de release niet zal verschijnen of een andere releasedatum gaat krijgen. De release staat ook vermeld op Bol.com.

  2. #777

    Standaard

    Lijkt mij anders wel logisch, de steelbook is een 10th anniversary limited edition, dus zullen ze nu wel met een standaard uitvoering komen.

    Deze uitvoering kan natuurlijk niet jaren achter elkaar 10th anniversary heten...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Die uitgave staat al maanden op de site en de releasedatum is nep (31 december is op een zondag, dan worden er geen releases uitgebracht, Universal doet dat altijd op een donderdag). De kans is dus aanwezig dat de release niet zal verschijnen of een andere releasedatum gaat krijgen. De release staat ook vermeld op Bol.com.

  3. #778

    Standaard

    Ik voorspel een 12th anniversay edition
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    tja, is ook een leuke prijs maar ik heb het niet echt met internetwinkels die ik niet ken (no offence)
    Ook erg leuk dat er nl ondertiteling bij zit, maar daar heb ik weinig tot niks aan, ik kijk dit soort films het liefst met engelse ondertiteling. Maakt ook niet uit. het is niet zo dat ik zit te springen om de film. ik kijk die toch niet zo vaak, dus ik kan wel wachten tot ik em ergens in de aanbieding zie staan
    even verder kijken op deze website , en je ziet dat Zavvi een betrouwbare winkel is.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ook erg leuk dat er nl ondertiteling bij zit, maar daar heb ik weinig tot niks aan, ik kijk dit soort films het liefst met engelse ondertiteling.
    Huh? Leg eens uit! Als je kunt kiezen tussen Nederlandse ondertiteling of Engelse, dan kies je de Engelse? Kan ik niet helemaal volgen. En ik neem niet aan dat Engels je moedertaal is, want dan heb je helemaal geen ondertitels nodig, toch?

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Huh? Leg eens uit! Als je kunt kiezen tussen Nederlandse ondertiteling of Engelse, dan kies je de Engelse? Kan ik niet helemaal volgen. En ik neem niet aan dat Engels je moedertaal is, want dan heb je helemaal geen ondertitels nodig, toch?
    Toch kan ik me daar ook wel in vinden. Vooral de vaak te letterlijke vertalingen zijn tenenkrommend te noemen bij veel films. Ik kijk in dat soort gevallen ook liever met Engelse subs. Ik kan in principe ook de film volgen zonder subs, maar met Engelse subs aan kun je woorden die je net niet verstond even lezen en gaat het voor mijn gevoel wat makkelijker. Misschien is dat voor MissShadows ook het geval...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Toch kan ik me daar ook wel in vinden. Vooral de vaak te letterlijke vertalingen zijn tenenkrommend te noemen bij veel films. Ik kijk in dat soort gevallen ook liever met Engelse subs. Ik kan in principe ook de film volgen zonder subs, maar met Engelse subs aan kun je woorden die je net niet verstond even lezen en gaat het voor mijn gevoel wat makkelijker. Misschien is dat voor MissShadows ook het geval...
    +1, behalve als het films zijn die mijn vriendin ook wil zien, dan schaf ik toch de NL versie aan. Hoewel ik denk dat haar engels beter is dan ze zelf denkt, want onlangs hebben we nog samen naar de UK BD gekeken van Apocalypto en daar had ze geen moeite mee (maar ja er wordt in die film meer vermassacreerd dan gespoken...)

  8. #783
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wij zijn het natuurlijk ook gewend. De manier van tv kijken met subs is ons met de paplepel ingegoten. Dat is gewoon anders kijken dan de landen waar nagesynchronisseerd wordt of al engelstalig is. Toch merk ik dat indien er geen subs zijn, je letterlijk meer op de film zelf let. Je minder afgeleid bent. Alhoewel het ons door de gewennig simpel afgaat. Het is zelfs onderbewust. Aan de andere kant als de ondertitels wegvallen om welke reden dan ook, merk ik dat meestal pas omdat vrouwlief begint te klagen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wij zijn het natuurlijk ook gewend.Aan de andere kant als de ondertitels wegvallen om welke reden dan ook, merk ik dat meestal pas omdat vrouwlief begint te klagen...

    jammer dat er daarvoor geen mute knop voor bestaat

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Huh? Leg eens uit! Als je kunt kiezen tussen Nederlandse ondertiteling of Engelse, dan kies je de Engelse? Kan ik niet helemaal volgen. En ik neem niet aan dat Engels je moedertaal is, want dan heb je helemaal geen ondertitels nodig, toch?
    Ja, als ik de lkeuze heb tussen nl of engelse ondertiteling kies ik liever engels. Vaak gewoon omdat ik heel vaak meemaakt dat de nederlandse ondertiteling gewoon zuigt, vooral als er een grapje word gemaakt die je alleen in het engels kan snappen en in het nederlandse er gewoon niks van klopt

  11. #786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Toch kan ik me daar ook wel in vinden. Vooral de vaak te letterlijke vertalingen zijn tenenkrommend te noemen bij veel films. Ik kijk in dat soort gevallen ook liever met Engelse subs. Ik kan in principe ook de film volgen zonder subs, maar met Engelse subs aan kun je woorden die je net niet verstond even lezen en gaat het voor mijn gevoel wat makkelijker. Misschien is dat voor MissShadows ook het geval...
    dat ook ja

  12. #787

    Standaard

    Ik heb vandaag gladiator steelcase binnengekregen, maar boven op de voorkant staat geen 10th anniversary edition, maar wel op de achterkant met een 10th anniversary sticker met een pocket blu, de stickers en nummers van de bluray komen overeen met de nieuwe.

    volgens mij is dit een nieuwe steelcase? want er staat aan de onderkant een extra 'dts-master audo' en 'dts master digital sound' logo op. Deze had de andere steelcase niet (die heb ik eerst gehad)

    dus is dit een nieuwe steelcase versie ?

  13. #788

    Standaard

    Ja, dat was de uitgave voordat ze de steelcase aangepast hadden met de 10th anniversairy vooraan. Ik heb ook die editie. Het is een blauwe sticker die bovenaan aan de achterkant hangt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #789

    Standaard

    Ja, deze versie was een soort overgangsversie. Oude steelcases kregen stickers en een nieuwe disc. Later werd er een nieuwe steelcase geproduceerd om samen te gaan met de nieuwe disc.

  15. #790

    Standaard

    oke, dus de steelcase met 10th anniversary op de voorkant is de nieuwste steelcase model. Alleen bij deze schittert het zwaard en schild op de voorkant toch ? of ook op de van onze?
    Laatst aangepast door lennox-06 : 03-08-2012 om 18:09

  16. #791

    Standaard

    De versie die ik heb, schittert het zwaard en schild op de voorkant.
    Ik heb hem al een tijdje.

  17. #792

    Standaard

    is dat die met 10th anniversary edition op de voorkant?

  18. #793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    is dat die met 10th anniversary edition op de voorkant?
    Ja klopt.

  19. #794

    Standaard

    is dit de nieuwste versie van de gladiator ? en is de transfer verbeterd of hetzelfde?

    http://www.bol.com/nl/p/gladiator/1002004012410104/

  20. #795

    Standaard

    Het is wel de nieuwste uitvoering. Ik heb hem afgelopen week nog gekeken en vond het beeld gewoon goed. Geen idee of dit een andere schijf is dan voorgaande releases.

    Wel is hij ineens 3,- duurder geworden :O

  21. #796

    Standaard

    hmm oke, ik vind de steelcase mooier en wil die bestellen, maar ik moet zeker weten of dit een verbeterde versie is.

  22. #797

    Standaard

    Dit is niet de extended uitvoering. The 10th anniversary edition is 177 minuten en deze nieuwe is 155 minuten.

    Dit is dus de standaard versie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    is dit de nieuwste versie van de gladiator ? en is de transfer verbeterd of hetzelfde?

    http://www.bol.com/nl/p/gladiator/1002004012410104/

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dit is niet de extended uitvoering. The 10th anniversary edition is 177 minuten en deze nieuwe is 155 minuten.

    Dit is dus de standaard versie.
    We verder lezen he .
    Kijk eens bij de extra's: " Extended version with introduction by Ridley Scott & audio commentary".
    Dus beide staan erop.

    Volgens mij is er niet eens een editie met alleen de theatrical version uit.

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij is er niet eens een editie met alleen de theatrical version uit.
    Klopt.

  25. #800

    Standaard

    Oke maar er is verder niks veranderd aan de transfer? Gewoon zelfde schijf als 10th ann.?

Pagina 32 van 35 EersteEerste ... 222829303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •