Pagina 31 van 35 EersteEerste ... 21272829303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 851 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de Mediamarkt. Buitenkant lijkt in orde ook de code is goed eindigd op 859 (ook 2010 op steelbox), daar op 2009.

    Wat ik wel zie staan is op DISC I (leeftijd 16 jaar) met als code onder Universal

    28647.1/ST/G51/R1 (disc 1)
    28647.2/ST/G51/R1 (disc 2)

    Verder zie ik nergens iets staan van 2010

    Ps inmiddels codes gezien aan de binnenzijde van de data. Zeer kleine letters en cijfers maar het staat er. Jammer alleen dat er nergens 2010 staat op de disc zelf.
    Laatst aangepast door pjblack : 02-11-2010 om 11:56
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #752

    Standaard

    Hallo,

    Ik wil toch ook even zeker weten of ik de goede disc heb,dus met verbeterd beeld!
    Heb de oude versie niet gehad dus kan ook niet de bewuste piljenscene vergelijken.
    Ik dacht nog goede ogen te hebben,maar kan de glassmaster codes niet lezen hoor............

    Heb hem bij de AH gekocht met airmiles,
    geef nu een beschrijving van de disc:

    Er staan dus 4 leeftijdsaanduidingen op en nog wat andere dingen:

    15 in een rood rond logo
    IRL
    15 in een blauw 8 hoekig logo
    16 in een blauw/vierkant/rond logo
    Fact met blauwe c in rondje
    en ook nog 16 in een zwart klein rond logo

    Heb ik nu dus de goede disc met geremasterd beeld???

    Alvast bedankt voor het antwoord!

    mvg,Peter.

  3. #753

    Standaard

    De disc is verder hetzelfde, dus dat is zo niet te zeggen.
    De verpakking zou wel anders moeten zijn, maar het makkelijkste is te controleren of de pocket-blu uitleg op de disc staat. Kijk eens in het eerste bericht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #754

    Standaard

    Ahhhhhh,ok.
    Even overheen gelezen

    Maar het staat er op,
    ik ben happy dus!

  5. #755

    Standaard

    Op de vorige pagina lees ik over een 'omruilactie', heb zelf nog steeds de oude versie en dus niet de verbeterde versie. Kan ik deze nog omruilen?

  6. #756

    Standaard

    Ik denk dat je die vraag het beste kunt stellen aan Universal in Amsterdam. Ze zijn te bereiken op telefoonnummer (020) 6177575. Of je maakt een gok en je stuurt disc 1 naar het in het eerste bericht staande adres en kijkt wat er gebeurd.

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Op de vorige pagina lees ik over een 'omruilactie', heb zelf nog steeds de oude versie en dus niet de verbeterde versie. Kan ik deze nog omruilen?
    Niet vervelend bedoeld hoor, maar daar kom je ook op tijd mee...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #758

    Standaard

    Ik kan me niet anders voorstellen dan dat hij gewoon geruild wordt, maar neem altijd even contact op met Universal, eventueel via E-mail.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #759

    Standaard

    Ik was toevallig net op Bol.com en zag toevallig staan dat ze Gladiator weer opnieuw uitbrengen (sorry dat dit niet met de 10th anniversary edition te maken heeft) die staat namelijk gepland voor 31-12-2012
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/gladiato...240/index.html
    weet iemand hier meer over? Ik vind dit best verwarrend, ik wilde juist wachten tot de laatste BR wat goedkoper was om te kopen en dan staat er alweer een nieuwe gepland

  10. #760

    Standaard

    Inderdaad nogal verwarrend.

    De 10th anniversary edition is al erg goed, lijkt mij niet dat die verbeterd gaat worden.

    De 10th anniversary edition zal wel vervangen worden voor deze uitgave, daar je natuurlijk niet jaren 10th anniversary edition kunt blijven gebruiken.
    Dus, dezelfde transfer maar een andere hoes.





    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik was toevallig net op Bol.com en zag toevallig staan dat ze Gladiator weer opnieuw uitbrengen (sorry dat dit niet met de 10th anniversary edition te maken heeft) die staat namelijk gepland voor 31-12-2012
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/gladiato...240/index.html
    weet iemand hier meer over? Ik vind dit best verwarrend, ik wilde juist wachten tot de laatste BR wat goedkoper was om te kopen en dan staat er alweer een nieuwe gepland

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik was toevallig net op Bol.com en zag toevallig staan dat ze Gladiator weer opnieuw uitbrengen (sorry dat dit niet met de 10th anniversary edition te maken heeft) die staat namelijk gepland voor 31-12-2012
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/gladiato...240/index.html
    weet iemand hier meer over? Ik vind dit best verwarrend, ik wilde juist wachten tot de laatste BR wat goedkoper was om te kopen en dan staat er alweer een nieuwe gepland
    De nieuwe uitgave is zal bestaan uit 1 discs i.p.v de huidige uitgave die uit 2 disc bestaat.

    De duitse 10th anniversary edition uitgave (2discs) met NL subs is nu rond 10 euro op amazon.de. Dus das wel een leuke prijs.

  12. #762

    Standaard

    das zeker een leuke prijs, alleen heb ik daar niet veel aan want ik spreek geen Duits en ik heb geen creditcard

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    das zeker een leuke prijs, alleen heb ik daar niet veel aan want ik spreek geen Duits en ik heb geen creditcard
    De geremasterde 2-disc (met NL ondertiteling) momenteel verkrijgbaar bij Zavvi voor €10,45. Bij Zavvi kun je desgewenst afrekenen via Paypal.

  14. #764

    Standaard

    tja, is ook een leuke prijs maar ik heb het niet echt met internetwinkels die ik niet ken (no offence)
    Ook erg leuk dat er nl ondertiteling bij zit, maar daar heb ik weinig tot niks aan, ik kijk dit soort films het liefst met engelse ondertiteling. Maakt ook niet uit. het is niet zo dat ik zit te springen om de film. ik kijk die toch niet zo vaak, dus ik kan wel wachten tot ik em ergens in de aanbieding zie staan

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    tja, is ook een leuke prijs maar ik heb het niet echt met internetwinkels die ik niet ken (no offence)
    Ook erg leuk dat er nl ondertiteling bij zit, maar daar heb ik weinig tot niks aan, ik kijk dit soort films het liefst met engelse ondertiteling. Maakt ook niet uit. het is niet zo dat ik zit te springen om de film. ik kijk die toch niet zo vaak, dus ik kan wel wachten tot ik em ergens in de aanbieding zie staan
    Laten we het zo zeggen: de Engelse disc en de Duitse disc zijn exact hetzelfde als de Nederlandse disc


  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    De geremasterde 2-disc (met NL ondertiteling) momenteel verkrijgbaar bij Zavvi voor €10,45. Bij Zavvi kun je desgewenst afrekenen via Paypal.
    Wellicht een domme vraag, maar hoe weet je dat het hier om de geremasterde versie gaat?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  17. #767

    Standaard

    Bij de franse editie wordt het wel duidelijk aangegeven.
    Bij de Duitse op amazon.de ook.
    Bij play.com wordt het ook duidelijk aangegeven dat de Engelse editie NL ondertitels heeft!
    Bij play.com staat dit er ook bij: Extended version - mmv a.d. (171 mins.)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Wellicht een domme vraag, maar hoe weet je dat het hier om de geremasterde versie gaat?
    Laatst aangepast door hstadman : 20-04-2011 om 20:17

  18. #768
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Of check het ean nummer.
    Zie startpost.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #769

    Standaard

    Waar staat op de ZAVVi site dan het EAN nummer? Of bedoel wanneer ik 'm al in huis heb?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  20. #770

    Standaard

    Bestel gewoon bij Amazon UK, ben je een euro duurder uit maar je weet je wel zeker dat je de juiste versie hebt.

  21. #771

    Standaard

    zouden er na z'n lange tijd nu nog steeds oude disc's in omloop zijn bij winkels.. kan het me bijna niet voorstellen :S

  22. #772

    Standaard

    keurig na 1,5 week de nieuwe disc gekregen van universal.
    Ik weer blij
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  23. #773

    Standaard

    Hoeveel keren ga een bedrijf dezelfde film nog eens uitbrengen? Er staat volgens de site van dvdoutlet een release gepland voor Gladiator in december. Dat is dus al 3e jaar op rij met een release van Gladiator.

  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hoeveel keren ga een bedrijf dezelfde film nog eens uitbrengen? Er staat volgens de site van dvdoutlet een release gepland voor Gladiator in december. Dat is dus al 3e jaar op rij met een release van Gladiator.
    IS gewoon een re-release voorraad misschien op nieuwe batch geproduceerd en dan krijgt hij weer een nieuwe datum

  25. #775

    Standaard

    Of een re-packaging. Ipv Steelbook, keepcase.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 31 van 35 EersteEerste ... 21272829303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •