Pagina 33 van 35 EersteEerste ... 2329303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 851 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Ik zou niet te lang wachten. Straks is de digibook editie uit en kun je die versie misschien een stuk minder makkelijk krijgen. Tenminste: in de winkels dan. Je hebt ook kans dat mensen hun copy van de hand willen doen omdat ze het digibook willen hebben. En dan loont wachten weer wel.

    In ieder geval heb ik al gemerkt dat de 10th ann. bij bijv. FRS nergens meer te krijgen is. En heb me laten vertellen dat ie ook niet meer beschikbaar komt (natuurlijk vanwege het digibook).

  2. #802

    Standaard

    Op dvd wel. Op blu-ray waarschijnlijk niet.

    Die blu-ray staat op 155 minuten, dus veel korter als de 177 minuten.

    Als dat zo is, kun je misschien via seamless branching kiezen voor de theatrical of de extended versie. Anders kun je niet verklaren waarom de nieuwe slechts 155 minuten is en er volgens de specificaties wel een extended opstaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Klopt.

  3. #803

    Standaard

    De digibook-uitgave is niets meer dan een heruitgave van de eerder verschenen uitgave. De discs zijn hetzelfde, alleen de verpakking is anders. Er staan dus twee versies van de film op disc 1: de bioscoopversie van 155 minuten en de langere versie van 171 minuten.

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06
    is dit de nieuwste versie van de gladiator ? en is de transfer verbeterd of hetzelfde?

    http://www.bol.com/nl/p/gladiator/1002004012410104/
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    We verder lezen he .
    Kijk eens bij de extra's: " Extended version with introduction by Ridley Scott & audio commentary".
    Dus beide staan erop.

    Volgens mij is er niet eens een editie met alleen de theatrical version uit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Op dvd wel. Op blu-ray waarschijnlijk niet.

    Die blu-ray staat op 155 minuten, dus veel korter als de 177 minuten.

    Als dat zo is, kun je misschien via seamless branching kiezen voor de theatrical of de extended versie. Anders kun je niet verklaren waarom de nieuwe slechts 155 minuten is en er volgens de specificaties wel een extended opstaat.
    Het staat toch ook gewoon op de desbetreffende link zelf hoor, wat ik al aangaf onder de extra's. Dat bol er 155 minuten neerzet i.p.v. 155/177 minuten, daar kunnen we niets aan doen .

  5. #805

    Standaard

    Informatie op Bol.com en andere webwinkels moet je meestal met een korreltje zout nemen. Vaak is deze informatie niet volledig of zelfs niet correct. Webwinkels zijn geen betrouwbare bron voor informatie.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Informatie op Bol.com en andere webwinkels moet je meestal met een korreltje zout nemen. Vaak is deze informatie niet volledig of zelfs niet correct. Webwinkels zijn geen betrouwbare bron voor informatie.
    Klopt in veel gevallen, maar ook distributiemaatschappijen zelf zijn erg onvolledige in hun persberichten over specificaties van Blu-rays en DVD's, net als vele Blu-ray- en DVD-sites. Het vinden van de volledige specificaties van een uitgebrachte of al aangekondigde, maar nog uit te brengen Blu-ray of DVD is echt een crime. Eigenlijk onbegrijpelijk. Zelfs informatie over zoiets simpels als ondertitels is soms nauwelijks te vinden. Gelukkig hebben we het dvd.nl-forum en natuurlijk Frank Vincent . Mooie site heb je trouwens!

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Klopt in veel gevallen, maar ook distributiemaatschappijen zelf zijn erg onvolledige in hun persberichten over specificaties van Blu-rays en DVD's, net als vele Blu-ray- en DVD-sites. Het vinden van de volledige specificaties van een uitgebrachte of al aangekondigde, maar nog uit te brengen Blu-ray of DVD is echt een crime. Eigenlijk onbegrijpelijk. Zelfs informatie over zoiets simpels als ondertitels is soms nauwelijks te vinden.
    Distributeurs zijn inderdaad zelf ook onvolledig over specificaties. Zelfs covers kloppen regelmatig niet of zijn onvolledig.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Gelukkig hebben we het dvd.nl-forum en natuurlijk Frank Vincent . Mooie site heb je trouwens!
    Dank je.

  8. #808

    Standaard

    waar kan ik nog de 10th anniversary steelcase bestellen?

  9. #809

    Standaard

    In Nederland nergens meer. Je zou 'm in Engeland kunnen bestellen.

  10. #810

    Standaard

    Ik heb nog een steelbook van deze staan maar gaat enkel weg tegen een goed bod Is de NL versie uiteraard. Pm maar als iemand interesse heeft ...

  11. #811

    Standaard

    ik koop alleen nieuwe gesealde blurays.

  12. #812

  13. #813

    Standaard

    Dit is niet de 10th anniversary edition, this is the real deal


  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik koop alleen nieuwe gesealde blurays.
    Op marktplaats staat een geseald exemplaar:Bieden vanaf €12,50.
    Bekijk de advertentie 'Gladiator 2-disc Special Edition nieuw!'.

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Dit is niet de 10th anniversary edition, this is the real deal
    gelukkig zijn er meerdere versies op ebay te vinden
    http://www.ebay.nl/itm/GLADIATOR-BLU...item2321727d86
    (vind ik er zelf mooier uitzien ondanks dat het geen steel is)

  16. #816

    Standaard

    bedankt voor jullie hulp, tommy1982 is die van jou geseald? ik heb toch liever de nieuwste steelcase met gouden balk net als die van jouw.

  17. #817

    Standaard

    Ik heb nog steeds die eerste foutieve uitgave, zou die nog om te ruilen zijn??
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #818

    Standaard

    Het is al weer twee jaar geleden sinds de omruilactie, dus ik denk dat de kans klein is.

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik heb nog steeds die eerste foutieve uitgave, zou die nog om te ruilen zijn??
    Op Amazon UK staat Gladiator (Remastered Edition, 2-discs, NL-ondertitels) voor slechts £ 7.20 te koop. Ik zou die kopen en zelf de discs omruilen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 07-10-2012 om 18:35

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is al weer twee jaar geleden sinds de omruilactie, dus ik denk dat de kans klein is.
    Gewoon proberen:Ik heb de fout geframde dvd's van back to the future ook pas 2 jaar geleden zonder problemen omgeruild.
    Gewoon een mal gestuurd naar Universal Pictures Benelux.

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Gewoon proberen:Ik heb de fout geframde dvd's van back to the future ook pas 2 jaar geleden zonder problemen omgeruild.
    Gewoon een mal gestuurd naar Universal Pictures Benelux.
    Ur right ik ga het gewoon proberen.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    gelukkig zijn er meerdere versies op ebay te vinden
    http://www.ebay.nl/itm/GLADIATOR-BLU...item2321727d86
    (vind ik er zelf mooier uitzien ondanks dat het geen steel is)
    Op Amazon.De zelf kun je deze uitgave nog goedkoper kopen. Daar kost de 10th anniversary Edition 9.99€ en zit in de 4 voor 30€ actie. (Nl subs zijn aanwezig op deze uitgave)

  23. #823

    Standaard

    Excuus dat ik dit topic omhoog schop, ik kwam dit topic tegen bij het lezen van de reviews van de Gladiator Blu-ray.

    Vorige week deze versie besteld en binnen gekregen:
    http://www.freerecordshop.nl/film/gl...-5050582806014

    EAN nummer: 5050582806014
    Dezelfde staat ook bij Bol.com

    Dus niet die mooie dubbel disc uitvoering.

    Voor zover ik het kan beoordelen (van alles wat ik gelezen heb) is het de geremasterde versie, wat me ondertussen ook wel logisch leek (maar je weet het nooit wat ze je toesturen).
    De codes op de binnenkant van de disc lijken mij dat de laatste drie letters anders zijn dan wat hier in de eerste post staat, maar kan het niet echt goed zien.

    - Pocket Blu staat op de achter, in het hoofdmenu staat de optie "U-controller"
    - In het begin van de film blijft de titel "Gladiator" zwart
    - Release jaar is 2012
    - Disc was geseald

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corossi Bekijk bericht
    Excuus dat ik dit topic omhoog schop, ik kwam dit topic tegen bij het lezen van de reviews van de Gladiator Blu-ray.

    Vorige week deze versie besteld en binnen gekregen:
    http://www.freerecordshop.nl/film/gl...-5050582806014

    EAN nummer: 5050582806014
    Dezelfde staat ook bij Bol.com

    Dus niet die mooie dubbel disc uitvoering.

    Voor zover ik het kan beoordelen (van alles wat ik gelezen heb) is het de geremasterde versie, wat me ondertussen ook wel logisch leek (maar je weet het nooit wat ze je toesturen).
    De codes op de binnenkant van de disc lijken mij dat de laatste drie letters anders zijn dan wat hier in de eerste post staat, maar kan het niet echt goed zien.

    - Pocket Blu staat op de achter, in het hoofdmenu staat de optie "U-controller"
    - In het begin van de film blijft de titel "Gladiator" zwart
    - Release jaar is 2012
    - Disc was geseald
    Dat is de nieuwe transfer, want deze disc/editie is echt pas veel later uitgekomen (jan 2012) dan de steelbook versie (juni 2010) en ook lang na het drama met de slechte transfer.

  25. #825

    Standaard

    Dank voor je reactie en bevestiging! Vanavond maar eens lekker voor gaan zitten

Pagina 33 van 35 EersteEerste ... 2329303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •