Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 851 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    is er een transfer verschil tussen de 10th anniversary edition en de nieuwste uitgave van univeral ? (100th Anniversary collectors edition)

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    is er een transfer verschil tussen de 10th anniversary edition en de nieuwste uitgave van univeral ? (100th Anniversary collectors edition)
    Die vraag heb je in 2012 ook gesteld, zie vorige pagina.

  3. #828

    Standaard

    klopt, sorry was ik al vergeten.

  4. #829

    Standaard

    Voor de kenners (ik kom er in dit topic niet uit )

    Is dit exemplaar wat wordt aangeboden alhier de juiste (goede) versie van de BR uitgave?

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...k-%28sealed%29

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Voor de kenners (ik kom er in dit topic niet uit )

    Is dit exemplaar wat wordt aangeboden alhier de juiste (goede) versie van de BR uitgave?

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...k-%28sealed%29
    Dit is de juiste, heb hem hier ook liggen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Dit is de juiste, heb hem hier ook liggen.
    Ik snap dat het allemaal wat verwarrend kan zijn met die omruilactie indertijd. Heb deze zelf ook.
    Je kan het geloof ik ook zien aan de schijfjes zelf.

  7. #832

  8. #833

    Standaard

    Sorry maar ik heb de pagina's doorgelezen, maar krijg zoveel voor mijn kiezen dat ik het ff niet meer weet.

    Ik heb zelf de nl digibook met EAN 5050582898972.

    Op de wikkel staat package design 2012, maar op de schijfjes staat package design 2009.

    Is dit nu een goede en dus geremasterde versie, of een slechte met dus mindere beeldkwaliteit?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-04-2014 om 02:22

  9. #834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sorry maar ik heb de pagina's doorgelezen, maar krijg zoveel voor mijn kiezen dat ik het ff niet meer weet.

    Ik heb zelf de nl digibook met EAN 5050582898972.

    Op de wikkel staat package design 2012, maar op de schijfjes staat package design 2009.

    Is dit nu een goede en dus geremasterde versie, of een slechte met dus mindere beeldkwaliteit?
    Wel het verschil tussen de twee is zo enorm groot dat je dit wel kan zien als je hem op zet denk ik.

    Dit zijn screenshots van de oude master

    Dit zijn screenshots van dezelfde scene van de nieuwe master

    De oude master lijkt echt een geupscalde dvd, de nieuwe is prachtig
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  10. #835

    Standaard

    Ik heb dezelfde vraag. Op mijn exemplaar staat package design : 2012. Op de disc 2009. Is dit nu de goede of slechte versie? Behoorlijk verwarrend.

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik heb dezelfde vraag. Op mijn exemplaar staat package design : 2012. Op de disc 2009. Is dit nu de goede of slechte versie? Behoorlijk verwarrend.
    In de allereerste post van dit topic staat precies omschreven hoe je de juiste disc kunt herkennen: http://dvd.nl/forum/showthread.php?7...ersary-edition

  12. #837

    Standaard

    Ik heb de digibook-versie. Waren daar problemen mee? Ik kan de nummers die op de disc zouden staan namelijk niet terugvinden.

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik heb de digibook-versie. Waren daar problemen mee? Ik kan de nummers die op de disc zouden staan namelijk niet terugvinden.
    Nee, met de digibook waren geen problemen. De nummers staan op de afspeelzijde van de disc. Ze zijn niet goed leesbaar, maar ze staan er wel op.

  14. #839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, met de digibook waren geen problemen. De nummers staan op de afspeelzijde van de disc. Ze zijn niet goed leesbaar, maar ze staan er wel op.
    Maar is (nl digibook met EAN 5050582898972) het nu de oude versie of de geremasterde met beter/scherper beeld

  15. #840

    Standaard

    Ik heb zelf de originele steelbook met de correcte disc verkregen via een omruilactie. Universal heeft vervolgens de steelbook opnieuw uitgebracht met de juiste disc en op de achterzijde een sticker en vervolgens nog een steelbook zonder sticker maar met twee leeftijdssymbolen op de voorkant. Daarna verscheen de digibook en nog een single disc-uitgave. Alleen de originele steelbook had de fout, de rest van de uitgaves niet. Wil je echt 100% duidelijkheid dan zul je toch echt de nummers aan de afspeelzijde van de disc moeten controleren.

  16. #841

    Standaard

    Op de schijf (Disc 1) zie ik staan 28647.1. / ST / G51 / R1

    En voor de zekerheid hier een foto van de 2 schijfjes in mijn nl digibook :

    Top.jpg
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-04-2014 om 14:13

  17. #842

  18. #843

    Standaard

    Volgens mij heeft de juiste uitgave ook de "pocket blu" functie en de oude foute uitgave niet, al ben ik daar niet 100% zeker van.

    Of je schijf de "pocket blu" functie heeft, en dus de juiste uitgave, kun je checken in het Engelse menu onder "user guide".
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Op de schijf (Disc 1) zie ik staan 28647.1. / ST / G51 / R1
    Je moet aan de andere kant van de disc kijken. Bij de correcte disc zie je dit staan rondom het gat:

    buitenste ring = L0 G51-28647/1 V02 POk
    binnenste ring = L1 G51-28647/2 V02 DWM

    Maar je kunt ook zoals Frenkel zegt via het Engelstalige menu van disc 1 kijken of er PocketBlu staat bij User Guide. Zo ja, dan is het de correcte disc.

  20. #845

    Standaard

    hier buitenste ring : LO G51-28647/1.16 V02 JGC
    hier binnenste ring : L1 G51-28647 / 2.15 V02 WIL

    Ik heb User Guide aangeklikt, en dan staat erbij :

    Watch these user guides to get the most out of your Blu-ray experience.
    Select one of the following options :

    U-Control

    * Pocket Blu Instructions

    Dus zal dan wel een goede geremasterde versie zijn
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-04-2014 om 11:57

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    hier buitenste ring : LO G51-28647/1.16 V02 JGC
    hier binnenste ring : L1 G51-28647 / 2.15 V02 WIL
    Dan heb je een oude versie, want de codes zoals Frank ze post zijn van de nieuwe en correcte versie.

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sorry maar ik heb de pagina's doorgelezen, maar krijg zoveel voor mijn kiezen dat ik het ff niet meer weet.
    Ze hebben er een zooitje van gemaakt, hè?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dan heb je een oude versie, want de codes zoals Frank ze post zijn van de nieuwe en correcte versie.
    Nou ja, op de disc staat package design 2009, en op de slipcover package design 2012.

    Maar er staat wel pocket blu op mijn disc bij user guide vermeld.

    Beetje erg verwarrend hoor pfffffffffffffff

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ze hebben er een zooitje van gemaakt, hè?
    Zeg dat wel Warner, Nu is het blijkbaar een oude versie, maar er staat wel pocket blu bij, en dat schijnt weer bij de nieuwe versie te zitten.

    Dus ja wat het nu is ?????????????

  24. #849

    Standaard

    Pfff...inderdaad erg verwarrend! Nou ja, omdat je niet de code hebt die Frank post wil het niet zeggen dat je dan de oude versie hebt...was misschien een voorbarige opmerking van mijn kant. Misschien bestaat er dan inderdaad nog een derde versie met nieuwe codes.

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Pfff...inderdaad erg verwarrend! Nou ja, omdat je niet de code hebt die Frank post wil het niet zeggen dat je dan de oude versie hebt...was misschien een voorbarige opmerking van mijn kant. Misschien bestaat er dan inderdaad nog een derde versie met nieuwe codes.
    Erg verwarrend idd, hier 2 foto's van wat ik zie als ik dus mijn schijf erin heb zitten :

    IMG_0900.jpgIMG_0901.jpg

Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •