Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 246 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Blijkbaar heeft Disney mij toch fout geïnformeerd. De BR versie van de Premium set is effectief niet hetgeen op Amazon staat afgebeeld, en is verschillend van de DVD Premium set.

    http://www.amazon.co.uk/Lost-Complet...6816535&sr=1-1

    De user geuploade images staan gewoon onder de stockfoto. Het is een vierkanten doos waar alles net in kan. Het Senet-bord wordt in tweeën gevouwen om in de set te passen. Ik zou het nog altijd een heel coole doos vinden, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen zich bedrogen zullen voelen.

    Wel nog altijd geen foto's van de DVD premium edition, waar ik nog steeds op zit te wachten.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Blijkbaar heeft Disney mij toch fout geïnformeerd. De BR versie van de Premium set is effectief niet hetgeen op Amazon staat afgebeeld, en is verschillend van de DVD Premium set.

    http://www.amazon.co.uk/Lost-Complet...6816535&sr=1-1

    De user geuploade images staan gewoon onder de stockfoto. Het is een vierkanten doos waar alles net in kan. Het Senet-bord wordt in tweeën gevouwen om in de set te passen. Ik zou het nog altijd een heel coole doos vinden, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen zich bedrogen zullen voelen.

    Wel nog altijd geen foto's van de DVD premium edition, waar ik nog steeds op zit te wachten.


    De Box op de user geuploade fotos ziet er eigenlijk beter uit vind ik dan die stockfoto die amazon van Disney heeft gekregen en bevat zo te zien ook de reliefkaart geprint op de bovenzijde van de box. Het Senet game zit sowieso gevouwen in de boxen, ook in de US versie. Voor mijn part heb ik toch een goede koop gedaan. Enkel jammer dat er geen blacklight bij zit
    maar die zou bij deze box eigenlijk totaal overbodig zijn.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De Box op de user geuploade fotos ziet er eigenlijk beter uit vind ik dan die stockfoto die amazon van Disney heeft gekregen en bevat zo te zien ook de reliefkaart geprint op de bovenzijde van de box. Het Senet game zit sowieso gevouwen in de boxen, ook in de US versie. Voor mijn part heb ik toch een goede koop gedaan. Enkel jammer dat er geen blacklight bij zit
    maar die zou bij deze box eigenlijk totaal overbodig zijn.
    Voor zover ik gezien heb, was dat Senet bord uit de US set niet vouwbaar, en naar het schijnt was die ook een stuk steviger, maar goed. Dat is nu nog het minste. Persoonlijk vind ik die set die afgebeeld staat op Amazon, de DVD-versie, een stuk mooier uitzien. Jammer dat er nergens foto's staan voor zover ik zie.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Voor zover ik gezien heb, was dat Senet bord uit de US set niet vouwbaar, en naar het schijnt was die ook een stuk steviger, maar goed. Dat is nu nog het minste. Persoonlijk vind ik die set die afgebeeld staat op Amazon, de DVD-versie, een stuk mooier uitzien. Jammer dat er nergens foto's staan voor zover ik zie.

    Hoe bedoel je? de beide premium sets ( dvd en bluray) hebben dezelfde afbeelding staan. Tenzij je het hebt over de gewone complete boxen, die zijn idd wat verschillend. wat mij stoort is dat FRS en Mediadis en wellicht nog andere internetsites nog steeds de verkeerde foto hebben staan bij de Lost DVD superset. Mensen verwachten dat ze dat allemaal gaan krijgen terwijl het wellicht boxen zullen zijn zoals in de UK.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 11-10-2010 om 20:29

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? de beide premium sets ( dvd en bluray) hebben dezelfde afbeelding staan. Tenzij je het hebt over de gewone complete boxen, die zijn idd wat verschillend. wat mij stoort is dat FRS en Mediadis en wellicht nog andere internetsites nog steeds de verkeerde foto hebben staan bij de Lost DVD superset. Mensen verwachten dat ze dat allemaal gaan krijgen terwijl het wellicht boxen zullen zijn zoals in de UK.
    De foto's op amazon.co.uk blijken fout te zijn, de foto's op play.com zijn correct. Play.com heeft de Blu-Ray set volledig juist afgebeeld. Volgens de foto op Amazon zijn de BR en DVD Premium set hetzelfde. Anyway, het punt is dat de DVD Premium set helemaal niet hetzelfde eruit ziet als de BR premium set. En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar user foto's van de DVD premium set...

    Wat betreft de afbeelding op mediadis en FRS, heb je normaal gezien gelijk. Volgens Disney krijgen wij de UK versie en niet de US versie. Maar volgens Disney waren de foto's op Amazon correct en die op play.com fout, maar dat blijkt dus ook al niet te kloppen... We'll just have to wait and see, I guess.

  6. #131

    Standaard

    Vanochtend de Uk box van de Premium Box Set ontvangen.
    Best een mooie en een stevige box.
    Ik begrijp het Senet spel wel niet, maar bon.
    In de Ankh zit ook een klein papiertje met wat tekens op.
    En een heel mooi episode guide boekje.
    Wat ik wel vind is dat de bitrate zo laag is maximum 28mb met een gemiddelde van 22 a 25mb.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vanochtend de Uk box van de Premium Box Set ontvangen.
    Best een mooie en een stevige box.
    Ik begrijp het Senet spel wel niet, maar bon.
    In de Ankh zit ook een klein papiertje met wat tekens op.
    En een heel mooi episode guide boekje.
    Wat ik wel vind is dat de bitrate zo laag is maximum 28mb met een gemiddelde van 22 a 25mb.

    Oke dan. Kan niet wachten tot die van mij er is. Maarja dat duurt nog bijna een maand.

    Hoe zit het met de bonus disc? Zit die er gewoon los bij?

  8. #133

    Standaard

    Hierbij enkele foto's. De doos is iets kleiner dan bv de doos van de Collectors' editions van Lord of the Rings dvd's.
    Het Senet set board zit idd gevouwen in de doos maar is wel van hard karton dus zeker wel kwaliteit.
    Op de achterkant van de doos waar het Senet game in zit, staan de regels om het spel te spelen. Dit spel zou afkomstig zijn uit het oude egypte en de regels zijn heel vaag want de originele regels van dit spel zijn totaal verloren gegaan.
    Zoals reeds gezegd kan de Ankh uiteen genomen worden en zit er een klein papiertje bij met wat symbolen op bedoeld voor de afstandsbediening.
    De extra BR zit er apart bij in een BR slimcase.
    Bovenop de doos zie je het eiland en is zeer mooi, lichte reliëfdruk op de doos.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  9. #134

    Standaard

    Beetje een nerd thing, maar is iemand opgevallen dat de Premium Box Set eigenlijk uit Nederland komt. De streepjescode vermeld de landencode van 87 en geen 50. Mag dus helemaal duidelijk zijn dat de superset hetzelfde eruit zoals de Premium Box Set. FRS gebruikt nog steeds het plaatje van de Amerikaanse set.

    Nog even over die bonus disc, want deze heeft ook NL subs.
    Vraag mij dan af, waarom komt van de superset alleen de dvd's uit? Of is de blu-ray superset uitgesteld?

  10. #135

    Standaard

    Disney heeft duidelijk gezegd in een email (zie vroeger in dit topic) dat de Blu-ray set niet in België/Nederland gaat uit komen, enkel de DVD versie dus.
    En wat nog raar is is het feit dat de UK set amper 3 seizoenen heeft met NL subs, de andere zijn met engelse subs te bekijken.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Disney heeft duidelijk gezegd in een email (zie vroeger in dit topic) dat de Blu-ray set niet in België/Nederland gaat uit komen, enkel de DVD versie dus.
    Noem mij eigenwijs
    Ja ik heb die e-mail gelezen in deze topic. Maar toch zei ik express het woord uitgesteld. Waarom een blu-ray disc maken met daarin NL subs en zelfs een NL menu, maar niet in NL en BE uitbrengen! It makes no sense.

    Oh wacht even. Ik neem het terug.
    Schiet mij nog iets raars te binnen van Disney. Recente voorbeeld Prince of Persia. In NL hebben we de gewone 1 disc blu-ray versie zonder Cine-Explore. De UK heeft de double-play versie, wat inhoud dat de blu-ray wel Cine-Explore heeft. Zowel de blu-ray (incl. Cine-Explore) als de dvd hebben NL subs. Ook Prince of Persia double play uit de UK heeft landencode 87 dus geproduceerd in Nederland.

  12. #137

    Standaard

    En dan nog. Op de website van FRS staat bij de Lost - The Complete Collection Superset DVD.
    Beperkt verkrijgbaar OP=OP.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Noem mij eigenwijs
    Ja ik heb die e-mail gelezen in deze topic. Maar toch zei ik express het woord uitgesteld. Waarom een blu-ray disc maken met daarin NL subs en zelfs een NL menu, maar niet in NL en BE uitbrengen! It makes no sense.

    Oh wacht even. Ik neem het terug.
    Schiet mij nog iets raars te binnen van Disney. Recente voorbeeld Prince of Persia. In NL hebben we de gewone 1 disc blu-ray versie zonder Cine-Explore. De UK heeft de double-play versie, wat inhoud dat de blu-ray wel Cine-Explore heeft. Zowel de blu-ray (incl. Cine-Explore) als de dvd hebben NL subs. Ook Prince of Persia double play uit de UK heeft landencode 87 dus geproduceerd in Nederland.


    Noem mij gewoon dom (ben dan ook een Belg en is er aan te zien), maar dan vraag ik me af waarom als ze landcode 87 hebben:

    1/de BR versie in de UK niet geheel met NL subs hebben gereleased
    2/waarom de BR editie nu ook niet in Nederland/België verschijnt?
    3/waarom uberhaupt de UK editie in NL gemaakt werd?

  14. #139

    Standaard

    Nog een mysterie: in Frankrijk kan je seizoen 1 van The Mentalist op bluray kopen met NL subs. Waarom komt die hier dan niet uit?

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Noem mij gewoon dom (ben dan ook een Belg en is er aan te zien), maar dan vraag ik me af waarom als ze landcode 87 hebben:

    1/de BR versie in de UK niet geheel met NL subs hebben gereleased
    2/waarom de BR editie nu ook niet in Nederland/België verschijnt?
    3/waarom uberhaupt de UK editie in NL gemaakt werd?
    Helaas heb ik geen antwoorden op je vragen. Maar is het je al opgevallen dat al Disney's blu-ray's zowel uit de UK als de benelux de streepjescode 877418 + extra cijfers hebben.

    Ter info: 87 is landencode voor Nederland. (België heeft nummer 54), de nummers 7418 is een bedrijfcode, in dit geval Disney. Daarna volgen de productcodes. Ik heb een Spaanse s1 en een Zweedse s4 cover gevonden, let op het streepjecode nummer.
    http://img222.imageshack.us/img222/5985/big1h.jpg
    http://img709.imageshack.us/img709/6900/bigtni.jpg
    De Spaanse s1 heeft wel NL subs, maar ook andere vreemde talen buiten Europa. Ook iets vaags. Japanse subs in seizoen 2.

    Wat dat betreft ben ik helemaal.....lost

  16. #141

    Standaard

    Ik snap niet helemaal wat nu het punt is. Heb al eerder aangegeven dat de Superset in Nederland identiek is aan de Complete Collection box in de UK (zie afbeelding: http://img89.imageshack.us/img89/8896/superset.jpg).

    De reden waarom de box in NL een maand later uitkomt is logisch; de ondertitels en vertalingen moeten nog worden toegevoegd.

    Sites als FRS.nl hebben de afbeelding van de US box afgebeeld staan, daar men dacht dat dit de enige beschikbare box was. Deze US box zal niet speciaal even vlug worden getiteld voor FRS.nl.

    Hoe dan ook zeer jammer, want ik had een NL uitgave van de US box zeker weten aangeschaft. Blijf nu hangen op de NL uitgave van de UK box

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDman Bekijk bericht
    De reden waarom de box in NL een maand later uitkomt is logisch; de ondertitels en vertalingen moeten nog worden toegevoegd.
    Onzin wat je daar zegt. Denk even na. Alle 6 seizoenboxen zijn allang los verkrijbaar. Zelfs de UK blu-ray bonus disc is voorzien van NL subs en NL menu's. Des te vreemder waarom Disney enkel de DVD's uitbrengt.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Onzin wat je daar zegt. Denk even na. Alle 6 seizoenboxen zijn allang los verkrijbaar. Zelfs de UK blu-ray bonus disc is voorzien van NL subs en NL menu's. Des te vreemder waarom Disney enkel de DVD's uitbrengt.
    Ja, maar die Episode Guide die bij de superset zit moet wel nog vertaald en aangepast worden.

    De reden dat in de Benelux die superset enkel uitkomt op DVD, is omdat er gewoonweg te weinig vraag naar is. De meeste mensen kopen gewoon de standaard set in België hoor, Lost is hier ook niet zo populair als in the UK en de US. Enkel mensen die Lost online gevolgd hebben in België, weten waarom er een Senet spel bij zit... Seizoen 6 werd nog altijd niet uitgezonden hier. Moesten ze er echt veel geld mee kunnen verdienen, zouden ze het wel uitbrengen. Maar Lost en Blu-Ray in het algemeen verkopen hier gewoon nog te weinig.

    Over het feit dat de afbeelding op Free Record Shop foutief is, weet ik twee dingen. Dit is wat FRS mij vertelde:
    "De afbeelding bij de dvd, hebben wij zo doorgekregen van de leverancier.
    Wij gaan er dan ook zeker van uit dat deze correct is."
    Maar volgens Disney krijgen we dus de UK box. Het is dus niet de schuld van FRS dat die afbeelding fout is, hun leverancier heeft het gewoon zo doorgegeven.
    Laatst aangepast door offspring29 : 19-10-2010 om 09:13

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Ja, maar die Episode Guide die bij de superset zit moet wel nog vertaald en aangepast worden.
    Daar doe je geen maand erover. Dus ook onzin. BTW: in de UK kwam de Lost: The Complete Seasons 1-6 Premium Box Set with Senet Board Game ook 1 maand later uit dan de Lost: The Complete Seasons 1-6.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    De reden dat in de Benelux die superset enkel uitkomt op DVD, is omdat er gewoonweg te weinig vraag naar is.
    Dat verklaart nog steeds niet waarom de bijbehorende bonus disc NL subs en NL menu's heeft. Zelfs de easter eggs op de bonus disc bevatten NL subs. Verder is er geen te weinig vraag, want de blu-ray set wordt immers niet uitgebracht. Geen aanbod, geen vraag.
    Er is geen reden opgegeven door Disney. Speculeren heeft dus eigenlijk geen zin.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    De meeste mensen kopen gewoon de standaard set in België hoor, Lost is hier ook niet zo populair als in the UK en de US. Enkel mensen die Lost online gevolgd hebben in België, weten waarom er een Senet spel bij zit... Seizoen 6 werd nog altijd niet uitgezonden hier.
    Dan is Lost in Nederland een stuk populairder. Vanwege de vele downloads is seizoen 6 zelfs bijna gelijktijdig uitgezonden. Vrij uniek in Nederland, aangezien de meeste series niet enkele dagen na de US uitzending wordt uitgezonden.
    BTW: Lost seizoen 6 is ook in Belgie te koop, dus die komen er ook wel achter hoe het zit met dat Senet spel.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Daar doe je geen maand erover. Dus ook onzin. BTW: in de UK kwam de Lost: The Complete Seasons 1-6 Premium Box Set with Senet Board Game ook 1 maand later uit dan de Lost: The Complete Seasons 1-6.

    Dat verklaart nog steeds niet waarom de bijbehorende bonus disc NL subs en NL menu's heeft. Zelfs de easter eggs op de bonus disc bevatten NL subs. Verder is er geen te weinig vraag, want de blu-ray set wordt immers niet uitgebracht. Geen aanbod, geen vraag.
    Er is geen reden opgegeven door Disney. Speculeren heeft dus eigenlijk geen zin.

    Dan is Lost in Nederland een stuk populairder. Vanwege de vele downloads is seizoen 6 zelfs bijna gelijktijdig uitgezonden. Vrij uniek in Nederland, aangezien de meeste series niet enkele dagen na de US uitzending wordt uitgezonden.
    BTW: Lost seizoen 6 is ook in Belgie te koop, dus die komen er ook wel achter hoe het zit met dat Senet spel.
    De standaard Blu-Ray versie wordt al niet zó veel verkocht hier. Ze gaan dan ook geen tweede versie ervan gaan uitbrengen hé... Er is echt minder vraag naar dan je zou denken. Veel mensen gaan gewoon voor de standaard set ipv de superset. Zelfs de DVD superset is hier slechts verkrijgbaar in beperkte oplage. Gewoon omdat er niet veel mensen zijn die die superset willen kopen.

    Nuja, waarom is het zo erg dat we het hier een maand later krijgen? De simpele reden waarom de superset hier een maand later uitkomt, is omdat Disney duidelijk wou dat er een maand zat tussen de release van de standaard versie en de premium versie, net zoals in Engeland het geval was. Dus moet je eigenlijk gaan denken waarom de standaard versie hier een maand later uitkwam dan in Engeland. En het antwoord is vrij simpel: andere boxen. In Engeland komen de DVD's in smallere dozen, zoals Fringe hier in Belgie. Dus de grote verzameldoos heeft andere dimensies. Ander productieproces, etcetera. En dan zullen er nog wel genoeg redenen zijn. Ik zie niet in wat er hier zo erg aan is, het is toch maar een maandje verschil?

    En tja, het is niet omdat die BR Nederlandse ondertitels heeft, dat hij in België moet uitkomen hé. Er zijn nog heel wat DVD's die in de Benelux nooit zijn uitgekomen, maar die wel in Engeland verkrijgbaar zijn met Nederlandse ondertitels. Uiteindelijk zijn die ondertitels enzo beschikbaar op de DVD versie, dus om dat te importen lijkt me nu ook niet zoveel werk. Misschien is het zelfs simpeler.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    De standaard Blu-Ray versie wordt al niet zó veel verkocht hier. Ze gaan dan ook geen tweede versie ervan gaan uitbrengen hé... Er is echt minder vraag naar dan je zou denken. Veel mensen gaan gewoon voor de standaard set ipv de superset. Zelfs de DVD superset is hier slechts verkrijgbaar in beperkte oplage. Gewoon omdat er niet veel mensen zijn die die superset willen kopen.
    Leuk en aardig verhaal. Maar de DVD superset is nog niet in de winkels, want het is een pre-order. De grote vraag kan altijd komen. Ten tweede het besluit om geen blu-ray superset uit te brengen was al besloten nog voordat de standaard set, zowel dvd als blu-ray, in de winkels lag.
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...0&postcount=67

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Nuja, waarom is het zo erg dat we het hier een maand later krijgen?
    Smalle doosjes, vertalingen, andere productieproces, bla, bla Oftewel. You don't know Jack.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Ik zie niet in wat er hier zo erg aan is, het is toch maar een maandje verschil?
    Het gaat niet om het maandje verschil. Het gaat erom dat de blu-ray van de superset niet uitkomt.


    Neem neme de standaard box, gooi daar een Senet spelletje bij, bonusdiscje en een boekje. Klaar. Maar Disney heeft anders besloten. Waarom dat mag Joost weten. Het zij zo. Jammer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    En tja, het is niet omdat die BR Nederlandse ondertitels heeft, dat hij in België moet uitkomen hé.
    Ach in België hebben jullie tenminste dat mooie Franse taaltje. Laten we eerlijk wezen. Het is geldverspilling om iets te vertalen, maar niet in het bewuste land uit te brengen. Met name de Nederlandse taal is erg onvertegenwoordigd in Europa. Andere talen kan ik mij voorstellen. Wel in Duitsland uitbrengen, maar b.v. niet in Zwisterland. Of iets dergelijks.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Er zijn nog heel wat DVD's die in de Benelux nooit zijn uitgekomen, maar die wel in Engeland verkrijgbaar zijn met Nederlandse ondertitels.
    Heel wat is nogal overdreven. Noem het maar enkele. Zoals Labyrinth - Superbit http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00008YNGC
    Bij blu-ray's merk ik vooral bij Disney. O.a. Prince of Persia en 10 Thing I hate about you. Oh ja en de Lost bonus disc natuurlijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Uiteindelijk zijn die ondertitels enzo beschikbaar op de DVD versie, dus om dat te importen lijkt me nu ook niet zoveel werk. Misschien is het zelfs simpeler.
    Waarom heb je het over dvd's.

    Voor de mensen die denken om de Lost: The Complete Seasons 1-6 Premium Box Set with Senet Board Game te gaan importeren. Seizoen 1,2 en 6 bevatten geen NL subs. Kan je weliswaar vervangen door Benelux versies, maar dat wordt een duur geintje. Al doe wel Disney een plezier mee met de verkoopcijfers.

  22. #147

    Standaard

    Even een vraagje tussendoor want ik volg het niet zo goed meer. Ik ben geen blu-ray gebruiker en wil graag de dvd-versie van de superset aanschaffen. begrijp ik het goed dat de dvd-versie er zo uitziet:



    of is dit niet de dvd-versie die wij krijgen. Ik weet met al die plaatjes niet meer of jullie het nou puur over de blu-ray of ook over de dvd versie hebben.

    thanks!

  23. #148

    Standaard

    @Ramonhal,

    Dat weet niemand 100% zeker. Sommigen zeggen dat wij idd de versie krijgen die je laat zien. Andere zeggen weer dat de afbeelding fout is en wij hier dezelfde dvd versie krijgen als in UK. Deze versie wordt iig zeker niet op Blu-ray uitgebracht.

    We zullen we helaas moeten wachten...... 11 november nog..............

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Leuk en aardig verhaal. Maar de DVD superset is nog niet in de winkels, want het is een pre-order. De grote vraag kan altijd komen. Ten tweede het besluit om geen blu-ray superset uit te brengen was al besloten nog voordat de standaard set, zowel dvd als blu-ray, in de winkels lag.
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...0&postcount=67

    Smalle doosjes, vertalingen, andere productieproces, bla, bla Oftewel. You don't know Jack.

    Het gaat niet om het maandje verschil. Het gaat erom dat de blu-ray van de superset niet uitkomt.


    Neem neme de standaard box, gooi daar een Senet spelletje bij, bonusdiscje en een boekje. Klaar. Maar Disney heeft anders besloten. Waarom dat mag Joost weten. Het zij zo. Jammer.

    Ach in België hebben jullie tenminste dat mooie Franse taaltje. Laten we eerlijk wezen. Het is geldverspilling om iets te vertalen, maar niet in het bewuste land uit te brengen. Met name de Nederlandse taal is erg onvertegenwoordigd in Europa. Andere talen kan ik mij voorstellen. Wel in Duitsland uitbrengen, maar b.v. niet in Zwisterland. Of iets dergelijks.

    Heel wat is nogal overdreven. Noem het maar enkele. Zoals Labyrinth - Superbit http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00008YNGC
    Bij blu-ray's merk ik vooral bij Disney. O.a. Prince of Persia en 10 Thing I hate about you. Oh ja en de Lost bonus disc natuurlijk.

    Waarom heb je het over dvd's.

    Voor de mensen die denken om de Lost: The Complete Seasons 1-6 Premium Box Set with Senet Board Game te gaan importeren. Seizoen 1,2 en 6 bevatten geen NL subs. Kan je weliswaar vervangen door Benelux versies, maar dat wordt een duur geintje. Al doe wel Disney een plezier mee met de verkoopcijfers.
    Ik heb al twee hele zomers in QOL gewerkt, een bedrijf dat DVD's verpakt. Ik kan je verzekeren dat het niet zo simpel is als je beweert. Ik weet hoe die grote verzameldozen gemaakt worden, maar eerst moeten die binnenkomen uit het buitenland, meestal een Aziatisch land. Het zijn volledig andere ontwerpen, dus wordt dat met een andere lading naar Europa ingevoerd, en daar staan langere wachttijden op. Ook de ondertiteling verschilt met de UK versie. Dat vraagt opnieuw om andere data, etcetera. Denk je dat Disney voor hun plezier de release in de rest van Europa uitstelt? Heeft met heel wat factoren te maken hoor.

    Hier krijgen we misschien geen BR superset, maar we krijgen wel een DVD superset. Met importeren bedoelde ik niet de Blu-Ray set uit de UK kopen, ik bedoelde gewoon dat Disney heel makkelijk de ondertiteling van de DVD bonus disc naar de Blu-Ray disc kan importeren. De vertaling naar het Nederlands was geen geldverspilling, want het was nodig voor de DVD versie. Het is dan ook niet zo vreemd dat ze dan meteen die ondertiteling ook op de Blu-Ray zetten. Ook al komt die niet uit in ons land. Er is denk ik ook Ijslandse ondertiteling, en ik betwijfel ook wel ten zeerste dat die BR superset daar wordt uitgebracht.

    Disney kijkt gewoon in welke landen het uitbrengen van een BR superset geld zal opbrengen en waar niet. Het kan nu goed zijn dat Lost populairder is in Nederland dan in België, maar voor Disney worden België en Nederland als 1 geheel aanzien, nl de Benelux. En ik kan je verzekeren dat hier in Belgie de standaard Blu-Ray set van Lost al amper verkocht wordt. Dus heeft het voor Disney geen enkel nut om nie de BR superset hier ook uit te brengen, omdat het hen meer geld zal kosten dan opleveren, en omdat ze zo ook nog eens de verkoop van hun standaard Blu-Ray set zouden ondermijnen.

    Het is heel simpele logica hoor, geen complot van Disney om Belgie en Nederland eens goed liggen te hebben

  25. #150

    Standaard

    Vanavond om 20:00 uur zijn er een paar exemplaren in de www.movieminutes.com shop te koop voor 360 punten en wat verzendkosten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •