Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 223 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    5e plek wederom heroverd, maar ik voel de hete adem van TMR in m'n nek terwijl de #4 (Cyrus dus) 220 punten boven me staat.

    Hopelijk vandaag flink wat punten scoren dan maar!

  2. #177

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:27

  3. #178

    Standaard

    Totaal na deze 2 wedstrijden 40 puntjes. Spannende wedstrijd SLW-ITA!
    --

  4. #179

    Standaard

    Maar 20 punten verdient, maar ik ben niet de enige zo te zien

  5. #180

    Standaard

    Wat een zooitjuh, wat een zooitjuh zeg...
    Je verwacht toch niet dat Italië als regerend kampioen laatste eindigt in de poule...ik niet tenminste

  6. #181

    Standaard

    Nou, inderdaad Ed, wat een baggerzooi

    Hoop vanavond en morgen op meer punten

  7. #182

    Standaard

    Vandaag maar 260 punten erbij. Tweehonderd met Kameroen-NL.
    --

  8. #183

    Standaard

    Ik ben opeens abnormaal hard gedaald nadat iedereen zijn puntjes heeft gekregen voor groep eindstanden. Die had ik niet meer kunnen invullen, dus ja... van plek 15 naar 23
    --

  9. #184

    Standaard

    Ik had er maar 500
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #185

    Standaard

    Ik val van #5 naar #11, vrijwel niks goed voorspelt qua poule-eindstanden. Dammit.

  11. #186

  12. #187

    Standaard

    Er moeten overigens nog behoorlijk veel mensen hun voorspellingen invullen voor de 8ste finales.. niet vergeten!

  13. #188

    Standaard

    Ik doe niet meer mee denk ik. Veel mensen hebben er ineens 600 punten of meer bij dus het is nu onmogelijk voor mij om in de top 10 te komen met mijn 2500 punten. Ik had de poule eindstanden niet ingevuld, dus ja, dan houd het al op.
    --

  14. #189

    Standaard

    Jammer dat ik de uitslag tussen Uruguay en Zuid Korea goed heb. Ik had het Zuid Korea wel gegund.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik doe niet meer mee denk ik. Veel mensen hebben er ineens 600 punten of meer bij dus het is nu onmogelijk voor mij om in de top 10 te komen met mijn 2500 punten. Ik had de poule eindstanden niet ingevuld, dus ja, dan houd het al op.
    Alsof dat zo'n ramp is.. het is maar een spelletje. Wie weet verdien je nog veel punten met de knock-out fase.

  16. #191

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:27

  17. #192

    Standaard

    Weet ik. Ik heb zelfs heel vaak gehoopt dat ik ongelijk zou hebben als mijn favoriete team op dat moment achterliep, terwijl ik de uitslag deels goed had. Zoals met Zuid-Korea vandaag. En waarschijnlijk ook weer met de VS, al heb ik Ghana - VS 1-1 gegokt. Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat de VS wint zonder penalty's
    --

  18. #193

    Standaard

    Ik zie net dat ze de stand na eventuele verlenging doorberekenen in de punten. Ik had verwacht de stand na 90 minuten, zoals gebruikelijk.
    Dan ga ik m'n voorspellingen toch nog eens overzien.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik zie net dat ze de stand na eventuele verlenging doorberekenen in de punten. Ik had verwacht de stand na 90 minuten, zoals gebruikelijk.
    Dan ga ik m'n voorspellingen toch nog eens overzien.
    Ik had hetzelfde verwacht en dus 1-1 voorspeld bij USA - Ghana.

    Een idiote regel eigenlijk, maar goed.
    Ik heb de overige wedstrijden dan maar een winnaar in gevuld, al zal er best nog een wedstrijd op strafschoppen uitdraaien.
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #195

    Standaard

    Goed dat ik het (nu pas) weet inderdaad.. Nog even wat uitslagen aanpassen!

  21. #196

    Standaard

    Hee, ik had er weer eens eentje goed

    700 punten achter op nummer 1, het kan nog.........
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #197

    Standaard

    Damn Jordy, mazzelaar
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #198

    Standaard

    Door die verdomde (onterechte) penalty in de 93e minuut loop ik mooi de volle 200 punten mis, aargh!

  24. #199

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:26

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Damn Jordy, mazzelaar
    Jep, in de kroeg besefte ik me dat ik 200 punten verdiende door die pingel. Was ook niet meer zo erg voor de wedstrijd

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •