Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het ' The Good Wife ' Discussietopic!

    Ik zag dat er nog geen topic was over deze briljante advocatenserie met in de hoofdrol ' Julianne Marguilles ' ( E.R. )

    De serie draait om Alicia Florrick, een vrouw die weer gaat werken als advocaat nadat haar man, een voormalig officier van justitie, wordt gearresteerd vanwege een corruptieschandaal. Ze hoopt zo haar reputatie te kunnen redden en haar twee kinderen te kunnen onderhouden.

    Het is een serie die erg goed in elkaar zit en waarbij de acteerprestaties erg goed zijn. Ze moeten in de VS nu nog maar 2 afleveringen van seizoen 1.

    Ik ben in ieder geval een grote fan

  2. #2

    Standaard

    Ja ik volg het ook, was toeval dat het voor lost stond anders had ik het nooit gekeken. Maar vind het echt een topserie. is te weinig aandacht voor onderdaad

  3. #3

    Standaard

    Ja erg goede serie, ik hoop dat ze die snel op blu ray gaan uitbrengen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #4

    Standaard

    Vandaag is de nieuwste episode te downloaden via Amerika Dan alleen nog de season finale volgende week.

  5. #5

    Standaard

    Net de seizoensfinale gezien. Wat een toppertje! Echt de serie die mij het meest heeft verrast afgelopen seizoen van de nieuwe series.

  6. #6

    Standaard

    Is een tweede seizoen op komst?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    Als het goed is wel,
    dan start in september seizoen 2 van deze topserie

  8. #8

    Standaard

    Inmiddels ook de laatste aflevering gezien. Boeiende serie met goed spel van de acteurs! Uiteraard met een cliffhanger aan het eind van de laatste aflevering. Ben benieuwd hoe seizoen 2 zich gaat ontwikkelen!

  9. #9

    Standaard

    Is er al een blu ray in zicht van deze serie?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Is er al een blu ray in zicht van deze serie?
    Volgens mij niet. Heb op amazon alleen gezien dat seizoen 1 uitkomt op normale dvd, in september dacht ik.

  11. #11

    Standaard

    Wat een geweldige serie blijft dit, nog steeds één van de beste series op televisie. Het blijft constant boeien, elk seizoen weer een goede rode draad, naast de beslommeringen van het wekelijkse deel.
    En hele goede acteurs, wat wil je nog meer .

    Jammer dat deze serie een beetje onderbelicht blijft; het is een de weinige series waarvan ik echt elke week het nieuwe deel wil zien. Gaat dat zien!

  12. #12

    Standaard

    Volg em ook iedere week! Mooi om te zien dat er nu meerdere acteurs uit ER aan meewerken.

  13. #13

    Standaard

    Ben ook een grote fan. Julianna Margulies en Chris Noth zijn echt top! En ook de rest van de cast is super.

    In de Entertainment Weekly van begin november stond een leuk stukje over hoe ze bij The Good Wife altijd zo'n topacteurs vast krijgen voor gastrollen zoals Michael J. Fox, Amanda Peet, Matthew Perry en Martha Plimpton.
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Volg em ook iedere week! Mooi om te zien dat er nu meerdere acteurs uit ER aan meewerken.
    Ja, dat is wel grappig, Julianna Margulies heeft natuurlijk een flinke vinger in de pap (ook als producer); ongetwijfeld zal ze ook qua casting wat te zeggen hebben.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht
    Ben ook een grote fan. Julianna Margulies en Chris Noth zijn echt top! En ook de rest van de cast is super.

    In de Entertainment Weekly van begin november stond een leuk stukje over hoe ze bij The Good Wife altijd zo'n topacteurs vast krijgen voor gastrollen zoals Michael J. Fox, Amanda Peet, Matthew Perry en Martha Plimpton.
    En laatst F Murray Abraham! En Kyle MacLachlan komt eraan...
    Heb je een linkje naar het artikel? Ik heb wel zelf gezocht natuurlijk, maar helaas.

  15. #15

    Standaard

    Heb vorig jaar een set met de eerste twee seizoenen gekocht tijdens de Black Friday Deals en vond het inderdaad een goede serie, kijkt lekker weg...

    Het derde seizoen moet ik echter nog steeds aanschaffen (en bekijken),....hmm, misschien een idee om voor kerst te vragen...
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je een linkje naar het artikel? Ik heb wel zelf gezocht natuurlijk, maar helaas.
    Sorry voor het late antwoord! Ik scan het morgen even voor je in .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En Kyle MacLachlan komt eraan...
    Oehh ik kan niet wachten!!
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je een linkje naar het artikel? Ik heb wel zelf gezocht natuurlijk, maar helaas.
    Et voilà!

    http://janedvd.files.wordpress.com/2...2112816010.pdf
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht
    Dank je wel !

  19. #19

    Standaard

    Zo, vandaag eindelijk maar eens het derde seizoen besteld bij Amazon...kan ik volgende week weer even inhalen...ben benieuwd of ik er meteen weer inzit, een jaar na het zien van seizoen 1 en 2, die ik best wel erg goed vond.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #20

    Standaard

    Ook hier een reminder: de 29e begint het vijfde seizoen!
    Aangezien het vierde seizoen met een knal eindigde, heb ik er wel zin in...

  21. #21

    Standaard

    Dit lijkt het beste seizoen tot nu te worden.....met het laatste deel (5) als voorlopig hoogtepunt.

    De beer is los......

    Wat een geweldige serie is dit toch!

  22. #22

    Standaard

    Gisteravond ook deel 5 gezien! Ik neem aan dat je met de beer, Alicias echtgenoot bedoeld?!

  23. #23

    Standaard

    Haha, ik bedoelde meer dat de strijd nu echt gaat beginnen, maar "Mr Big" laat zich ook redelijk gelden .....

  24. #24

    Standaard

    Gisteren weer het eerste deel na de verlengde pauze, en wederom genoten. Dat nummer gaat maar niet uit mijn hoofd .

  25. #25

    Standaard

    Zeker de beste drama van dit jaar. Erg sterke afleveringen dit seizoen...en dat wil wat zeggen, want de serie is elk seizoen steengoed en eigenlijk mijn favoriete drama serie. Iedereen speelt het zo goed en het is zo goed geschreven!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •