Pagina 27 van 31 EersteEerste ... 17232425262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 764 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Ik heb em voor 14.90 EUR bij Media Markt oostakker gekocht! Nog een mooier koopje. Mooie slipcover met dat relief! Jammer van dat lullige frans.
    Foto :
    IMG_0451.jpg

  2. #652

    Standaard

    Vandaag de blu-ray van Finding Nemo. De film blijft prachtig, het beeld was geniaal...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #653

    Standaard

    De 3D versie van Finding Nemo is ook super van beeld, weer een prachtige conversie! Ik hoop dat ondanks tegenvallende cijfers men blijft doorgaan met deze conversies. Voor Pixar films is deze natuurlijk iets makkelijker per computer, voor getekende films ziet het er naar uit dat het voorbij is. Maar als je een goede grote TV hebt, met liefst actieve 3D (ipv passieve waarbij je geen Full HD krijgt) en vooral een deftig model dat 3D zonder crosstalk brengt, is 3D voor mij toch nog steeds een meerwaarde.

  4. #654

    Standaard

    Ja, ik hoop ook dat A Bug's Life en Wall-E in 3D worden uitgebracht.... Nu koop ik ze daarom nog niet....

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De 3D versie van Finding Nemo is ook super van beeld, weer een prachtige conversie! Ik hoop dat ondanks tegenvallende cijfers men blijft doorgaan met deze conversies. Voor Pixar films is deze natuurlijk iets makkelijker per computer, voor getekende films ziet het er naar uit dat het voorbij is. Maar als je een goede grote TV hebt, met liefst actieve 3D (ipv passieve waarbij je geen Full HD krijgt) en vooral een deftig model dat 3D zonder crosstalk brengt, is 3D voor mij toch nog steeds een meerwaarde.
    Passieve 3D is daarom niet slecht hoor... Ik heb passieve 3D en heb met een samsung speler perfect 3D beeld zonder Crosstalk... Als ik een andere 3D blu-ray speler gebruik, heb ik er dan wel weer last van. Bij PS3 valt dit ook reuze mee. Hangt er eigenlijk vanaf welke apparatuur je gebruikt...

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Hier ook. Echt een koopje! Pixar heeft mooiere slipcases dan Classics lijkt wel. Alleen jammer van dat Frans, door die klere-Walloniers
    Wees blij dat de Friezen hun rechten --tot op heden-- niet opeisen en afdwingen dat elke titel in Nederland minimaal tweetalig Nederlands/Fries vormgegeven moet zijn (titel, achterkanttekst) ...
    En koester vervolgens dat de nodige taalcommissies het Limburgs de formele status van taal hebben onthouden... (ik dacht dat het samen met het Twents/Sallands als streektaal geldt correct me if wrong).

    (<pedant> was het niet Walen en geen Walloniërs?</pedant>)
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  7. #657
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Walloniërs is inderdaad een tot nu toe onbekend volk, en leeft naar alle waarschijnlijk in de Amazonen ... of wat daar nog van overblijft
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #658

    Standaard

    Ik heb meer een probleem met het resolutieverlies van passieve 3D. Aangezien de techniek werkt op 720p ipv 1080p per oog. Ik heb ook een bijzonder grote hekel aan die lijntjes in het beeld. Vele mensen zien het niet, maar ik ben op vlak van beeld nogal een mierenneuker, en ik zie in al die LG TV's die horizontale lijnen zoals vroeger op van die 3D linialen.

    Ik kijk wél uit naar passieve 3D op 4k zoals op de Sony TV's, daar wordt door de hoge resolutie van de TV voor elk oog tegelijk een 1080p beeld gegeven wat een indrukwekkende kwaliteit zou geven, en waarbij alle crosstalk verleden tijd is aangezien die tekortkoming vast hangt aan het slechte afwisselen van de beelden voor elk oog, op 4k is dat voorbij.

  9. #659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb meer een probleem met het resolutieverlies van passieve 3D. Aangezien de techniek werkt op 720p ipv 1080p per oog. Ik heb ook een bijzonder grote hekel aan die lijntjes in het beeld. Vele mensen zien het niet, maar ik ben op vlak van beeld nogal een mierenneuker, en ik zie in al die LG TV's die horizontale lijnen zoals vroeger op van die 3D linialen.

    Ik kijk wél uit naar passieve 3D op 4k zoals op de Sony TV's, daar wordt door de hoge resolutie van de TV voor elk oog tegelijk een 1080p beeld gegeven wat een indrukwekkende kwaliteit zou geven, en waarbij alle crosstalk verleden tijd is aangezien die tekortkoming vast hangt aan het slechte afwisselen van de beelden voor elk oog, op 4k is dat voorbij.
    Ik weet wat je bedoeld maar echt last heb ik er niet van. Ik ben al blij dat er geen zware bril op m'n neus staat en dat het 3D er degelijk uitziet en aangenaam is om naar te kijken. Ik ben geen grote 3D fan dus echt vaak kijk ik die 3D films nu ook weer niet.

  10. #660

    Standaard

    Met getekende films is het nog niet 100% over, getuige het feit dat The Little Mermaid (in ieder geval in regio A) op 3D uit gaat komen Maar vanuit de Classics reeks zal dat wel de laatste zijn, aangezien grote titels zelfs een lelijke of geen slipcover en bonus features krijgen. Pixar gaat er denk ik nog wel mee door, zoals je al zegt... het is ook makkelijker.

  11. #661

    Standaard

    De 3D conversie van the Little Mermaid was al lang geleden beslist samen met Beauty and the Beast en Lion King, het duurt wel even vooraleer zulke conversie klaar is. Echter na tegenvallende inkomsten van deze titels heeft men zelfs Little Mermaid niet meer uitgebracht in de bioscoop. Het ziet er dus naar uit dat er geen extra titels meer zullen bijkomen.

    Dat deze nu op BD verschijnt is maar logisch, anders is er totaal geen return on investment meer voor die investering.

    Enige bizarre is het feit dat er geen 3D release zou zijn in Europa... Tenzij ze deze een maand later uitbrengen, om de titel wat uit te melken. Heb de indruk aan de UK prijzen te zien dat Disney van deze release een winstgever wil maken.

  12. #662

    Standaard

    NL Covers voor Monsters Univeristy. Zo te zien is enkel de 3D met slipcover. Jammer dat we de mindere 3D cover krijgen. Had liever die van de 2D gehad. Ofwel die poster waar Sully Mike aan de achtergrond heeft geplakt met tape.


  13. #663

    Standaard

    Oeh wat een verschil zeg zo fleurig dat de 2D is,zo kaal en saai is de 3D versie!

  14. #664
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zouden de Franstalige daarnaast echt baat hebben bij de extra vermelding "Monstres Academy". Tja, ik snap het wel, maar begrijp het niet echt!
    En idd: niet de meest levendige 3D cover, wellicht wel weer met relief!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #665

    Standaard

    Dus ze brengen Finding Nemo uit mét slipcover en ook de re-release van Monsters, Inc nav. de sequel krijgt een jasje ... Maar de nieuwste titel niet ? *slaat hand op voorhoofd*

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dus ze brengen Finding Nemo uit mét slipcover en ook de re-release van Monsters, Inc nav. de sequel krijgt een jasje ... Maar de nieuwste titel niet ? *slaat hand op voorhoofd*
    Is met Iron man 3 ook het geval. Als er 3 versies zijn krijgt de 3D de slipcase en als er maar 2 uitgaves zijn krijgt de 2D de slipase...

  17. #667

    Standaard

    Hmm, die redenering klopt niet. Van beide titels (IM3, MU) zijn maar 2 versies en bij de Pixar titels die ik vernoemde hadden zowel de 3D als 2D uitgaves een slipcover.

  18. #668

    Standaard

    Het blijft in ieder geval zo dat er geen touw aan vast te knopen is. Brave had helemaal geen slipcovers.

    Jammer dat de 2D geen slipcover blijft en ik ben het er mee eens dat de 2D ook nog eens de mooiere van de 2 covers is.

  19. #669

    Standaard

    Dat is ook mijn favoriete cover, al had ik persoonlijk stiekem toch liever deze gezien :



    Rustiger, treffend en toch vol detail.

  20. #670

    Standaard

    Disney Benelux bevestigde, Monsters University (2D) verschijnt zonder slipcover.

  21. #671

    Standaard

    Op 29 oktober komt in de VS Cars 3D uit. Geen idee of deze ook in Nederland wordt uitgebracht.

    cars3d.jpg

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Op 29 oktober komt in de VS Cars 3D uit. Geen idee of deze ook in Nederland wordt uitgebracht.
    In Duitsland iig wel op 9 januari, maar volgens bluray-disc.de is deze niet met NL spraak & subs.
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc

    Ook nog even op blu-ray.com gekeken en de UK versie(release 28 oktober) heeft volgens amazon.co.uk een Vlaamse dub, maar niets over NL subs of spraak http://www.amazon.co.uk/Cars-3D-Blu-...3P5ROKL5A1OLE:
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #673

    Standaard

    De bonusdisc bij de 3D/2D-set van Monsters University, is dat een blu-ray-disc met extra's, of is dat de dvd met de film? In dat laatste geval staat er bij combo-packs vaak '+ DVD' vermeld als ik mij niet vergis. Ik zie ook nergens een overzicht met de extra's staan op sites als Bol, FRS, amazon etc.

    De Duitse Steelbook (3D, 2D plus bonus disc) heeft geen filmtitel op de voorkant en is met 29 euro maar 1 euro duurder dan de de keepcase bij FRS. Maar helaas geen info over audio en subs bij Amazon.de.

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De bonusdisc bij de 3D/2D-set van Monsters University, is dat een blu-ray-disc met extra's, of is dat de dvd met de film? In dat laatste geval staat er bij combo-packs vaak '+ DVD' vermeld als ik mij niet vergis. Ik zie ook nergens een overzicht met de extra's staan op sites als Bol, FRS, amazon etc.
    Ik ga ervan uit dat het een Blu-ray is met extra's, want anders zou er, zoals je al zegt, +DVD staan en dat staat er niet. Bol.com maakt trouwens wel melding van extra's.

    De blauwe paraplu | Audiocommentaar | Campusleven | Verhaalopleiding | Schrikspelen | Monstrologie | Welkom op MU | Muziekbeoordeling | Schriktechnieken | Kleur en licht | De weg naar Pixar: editie MU | Harige Monsters: een technische terugblik | Niet-gebruikte scènes | Promotie | Op de set | Kunstgalerij

  25. #675

    Standaard

    De info op Bol heb ik denk ik dan over het hoofd gezien.
    Dank je.

Pagina 27 van 31 EersteEerste ... 17232425262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •