Pagina 18 van 31 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 764 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kun je misschien uitleggen wat een o-ring is en waarom dat zo bijzonder is/zou zijn?
    O-ring is 'slechts' een ander woord voor 'sleeve'. Voor veel mensen geeft het een meerwaarde aan hun collectie Zowel de inhoud, als de verpakking is voor hen belangrijk. Zij het, omdat het er mooi uitziet, of zij het, om de behoefte tot volledigheid van een collectie te kunnen vervullen.

    Er zijn voldoende argumenten voor, maar ook tegen te zeggen hiervoor. Maar het lijkt me niet nodig om het hier en nu daar over te hebben, aangezien er al pagina's vol in dit en in het disney topic over geschreven staan

  2. #427

    Standaard

    De extra's van de UK-release The Incredibles zijn bekend gemaakt. De extra's zijn hetzelfde als de Nederlandse release. Dus geen tweede disc met tal van extra's zoals in de US.

  3. #428

    Standaard

    die sleeve van wall-E is eigenlijk supermooi.

    ik smelt toch steeds een beetje als ik dat kleine rakkertje zie.

  4. #429

    Standaard

    Alle Pixar blu-ray's staan nu twee weken 14,90 euro bij MM Antwerpen, laatst toen ik er was waren er nog sleeve edities in de rekken

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    die sleeve van wall-E is eigenlijk supermooi.

    ik smelt toch steeds een beetje als ik dat kleine rakkertje zie.

    Die heeft hier in NL/BE toch geen sleeve?

  6. #431

    Standaard

    Dat gaat waarschijnlijk over de post betr. re-releases aan de overkant van de oceaan.

  7. #432

    Standaard

    Artwork voor Cars 2 (US), dus niet Benelux.

    2 Disc Blu-Ray / DVD


    2 Disc Blu-Ray / DVD (in DVD-hoesje)


    Blu-Ray 3D / 2 Disc Blu-Ray / DVD / Digital Copy


    Cars / Cars 2 / Mater's Tall Tales (11 Disc Director's Edition)


    * met dank aan Martijn

  8. #433

    Standaard

    Op 16 November 2011 verschijnt CARS 2 in de Benelux op bluray en 3D-bluray. Ook Toy Story (1), 2 en 3 zijn vanaf die datum afzonderlijk beschikbaar op 3D-bluray.

    Coverart nog niet bekend.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Artwork voor Cars 2 (US), dus niet Benelux.

    2 Disc Blu-Ray / DVD


    2 Disc Blu-Ray / DVD (in DVD-hoesje)


    Blu-Ray 3D / 2 Disc Blu-Ray / DVD / Digital Copy


    * met dank aan Martijn
    Zo zie ik ze ook bij Play.com staan:
    http://www.play.com/Search.html?sear...hstring=cars+2
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Op 16 November 2011 verschijnt CARS 2 in de Benelux op bluray en 3D-bluray. Ook Toy Story (1), 2 en 3 zijn vanaf die datum afzonderlijk beschikbaar op 3D-bluray.

    Coverart nog niet bekend.
    Wordt het hier ook een 2-disc bluray?

  11. #436

    Standaard

    Dat weet je nooit bij Disney.

  12. #437

    Standaard

    Cars wél, I guess. TS I, II & III mogelijk niet. Maar zoals Frank zei ...

  13. #438

    Standaard

    BENELUX covers

    BluRay + DVD (slipcover) :



    3D BluRay + (regular) BluRay (slipcover)



    En ik ben ontzettend blij. In tegenstelling tot zowat alle andere landen krijgen wij die (imo) knappe poster voor de 2D-versie.

  14. #439

    Standaard

    Alleen die 2 leeftijdslogo's

    In NL boven de 6 en in BE voor alle leeftijden, het moet toch niet gekker worden hier in NL...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #440

    Standaard

    Het is volgens mij ook (idd) de eerste keer dat NL en B een verschillende rating krijgen bij een animatiefilm van Disney. Boven 6? Dat begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed.

  16. #441

    Standaard

    Ik begrijp het toch wel hoor de boven de 6.

    Veel aktie, schieten en het verhaal is niet te begrijpen voor kinderen onder en ook sommigen onder de 10 zouden er moeite mee kunnen hebben.

    is er al iets bekend over de bonus features?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #442

    Standaard

    Verschrikkelijk, die rating logo's...

    Ik hoop dat de UK versie NL subs gaat hebben, want ik heb de HMV Steelbook al in bestelling staan :P


  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik begrijp het toch wel hoor de boven de 6.

    Veel aktie, schieten en het verhaal is niet te begrijpen voor kinderen onder en ook sommigen onder de 10 zouden er moeite mee kunnen hebben.

    is er al iets bekend over de bonus features?
    Sinds wanneer is het begrijpen van het verhaal belangrijk bij een leeftijdsrating?

    Als je Nederlanders laat doen hebben ze straks 3,75 jaar logo's of zo.

  19. #444

    Standaard

    Kennelijk niet voor iedereen belangrijk. Dan houd ik het op de aktie/schieten (veelvuldig) dat ze het daarom erop zetten.
    Cars 2 is ook een stuk agressiever dan zijn voorganger. Ik ben niet iemand die zich wat dit betreft overal aan houd, maar ik begrijp het wel.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #445

    Standaard

    Is Cars 2 eigenlijk de moeite om aan te schaffen? Dan bedoel ik het qua film zelf. 'Zit' er wat in in het verhaal? Ben echt aan het twijfelen om hem aan te schaffen, heb hem trouwens niet gezien in de bios.

  21. #446

    Standaard

    Ik vind zelf van wel. Aardig verhaal.
    Alleen zoals ik eerder heb aangegeven vind ik hem niet echt voor de jongere kinderen.
    Zowel qua licht geweld (veel schieten) en het verhaal. Hoewel als ik naar mijn zoons (2 en 5) kijk gaat het ze alleen om mn Takel en Bliksem. Verhaal kunnen ze niet begrijpen, maar kijken graag.

    Met de oudste was ik naar de bios, 3D. Hij vond het geweldig. Maar was de hele entourage natuurlijk. Eerste keer naar de bioscoop is ook overdonderend.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  22. #447

    Standaard

    Bon, ondanks de negatieve reacties, ben ik van mening dat Pixar bij de critici het slachtoffer is geworden van z'n eigen succes. CARS 2 staat dan misschien wel een trapje lager dan de meest recente titels, het is nog steeds één van de betere animatiefilms van dit jaar. CARS mikt sowieso al op een iets jonger publiek, dus je weet dat 't geen WALL-E is. Volledig onterecht neergesabeld, imo. Want CARS 2 is in eerste plaats ál wat een sequel zou moeten zijn en dus alles behalve een platte herhaling van wat we eerder zagen. En een pak geïnspireerder dan wat er uit de Dreamworks-stallen komt. (muv. How to Train Your Dragon, dat moet gezegd)

    Uiteindelijk ga je beter voor de blinde aankoop ... er zijn genoeg meningen te vinden die namelijk 't omgekeerde vertellen.

  23. #448

    Standaard

    Sluit ik me helemaal bij aan. Ik ga zeker over tot aanschaf. Nu de versie nog...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #449

    Standaard

    De volgende releasedatums zijn vrijgegeven betreffende een 3D bioscooprelease :

    - Finding Nemo – September 14, 2012 - Monsters, Inc. – January 18, 2013

    (Monsters University, a prequel to the original film, arrives in theaters in Disney Digital 3D on June 21, 2013)


    Ik veronderstel dat we Finding Nemo dan eindelijk mogen verwachten op BR in de vroege winter van volgend jaar. Thumbs up! Al weet je natuurlijk nooit.

  25. #450

    Standaard

    Op blu-ray.com :

    Dinsey teases Finding Nemo blu-ray

    http://www.blu-ray.com/news/?id=7491
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 18 van 31 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •