Pagina 26 van 31 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 764 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ik heb hem zelf liggen, dus ik weet het. Maar waar de 2D vaak wel relief etc. heeft, krijgt de 3D versie dit niet bij Disney. Je verwacht juist daar exclusiever.... Je betaalt ook meer.
    Dat ben ik niet met je eens. Je betaalt meer voor de 3D-versie omdat je nu eenmaal de film extra in 3D krijgt, naast de 2D-versie. Dat bepaalt de meerprijs, niet het hoesje.

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat ben ik niet met je eens. Je betaalt meer voor de 3D-versie omdat je nu eenmaal de film extra in 3D krijgt, naast de 2D-versie. Dat bepaalt de meerprijs, niet het hoesje.
    +1. Overigens hebben meerderen het over de slipcase bij Lion King 3D, maar die heb ik er niet bij gehad. Is het dat er daarom over wordt geklaagd?

  3. #628

    Standaard

    Ik haal al mn Disney's tegenwoordig uit de USA. Vaak sneller op de markt, en veeeeel mooiere uitvoering. Nemo 3D heb ik al sinds december liggen, met mooie lenticular slipcase. Verwacht dat Little Mermaid dat ook zal hebben. Ook geen franse teksten op de hoes... nl subs of gesproken hoef ik niet. Dus tip voor degene die dat ook niet veel boeit

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik haal al mn Disney's tegenwoordig uit de USA. Vaak sneller op de markt, en veeeeel mooiere uitvoering. Nemo 3D heb ik al sinds december liggen, met mooie lenticular slipcase. Verwacht dat Little Mermaid dat ook zal hebben. Ook geen franse teksten op de hoes... nl subs of gesproken hoef ik niet. Dus tip voor degene die dat ook niet veel boeit
    Wacht maar tot je kinderen hebt . Mij boeit het ook niet, maar de kinderen wel.

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wacht maar tot je kinderen hebt . Mij boeit het ook niet, maar de kinderen wel.
    Toen ik 5 was gewoon gelijk originele taal. En daar ben ik achteraf heel blij mee. Ik zelf vind de meeste disney films niet voor jonger dan 4 jaar.

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat ben ik niet met je eens. Je betaalt meer voor de 3D-versie omdat je nu eenmaal de film extra in 3D krijgt, naast de 2D-versie. Dat bepaalt de meerprijs, niet het hoesje.
    Oneens. 3D zou de meest uitgebreide uitgave moeten zijn, dus om de slipcover dan minder te maken dan de 2D versie vind ik triest.

    Lion King zat overigens inderdaad een slipcover bij.

    En Amerika staat er hier ook tussen: Winnie the Pooh (prachtige slipcover) omdat ik die hier niet verwacht, evenals The Many Adventures of Winnie de Pooh (pre-order).

  7. #632

    Standaard

    Ik heb de slipcover van de 2D gezien en heb zelf de 3D en vind de slipcover van de laatste echt wel mooier... BTW: hoe kan ik aan die slipcover van Lion King komen?

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Toen ik 5 was gewoon gelijk originele taal. En daar ben ik achteraf heel blij mee. Ik zelf vind de meeste disney films niet voor jonger dan 4 jaar.
    Euh......ik weet niet of je weet vanaf welke leeftijd kinderen (ondertiteling) kunnen lezen, maar normaal gesproken is dat niet het geval als ze 5 jaar zijn .

  9. #634

    Standaard

    Kunnen we aub die steeds wederkerende en enorm vermoeiende discussie of import en het wel of niet noodzakelijk zijn van Nederlandse audio voor kinderen staken?

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Euh......ik weet niet of je weet vanaf welke leeftijd kinderen (ondertiteling) kunnen lezen, maar normaal gesproken is dat niet het geval als ze 5 jaar zijn .
    Mijn vader legde gewoon uit wat er gebeurde en wat ze zeiden. Gewoon de Engelse ondertitels aan en klaar. Keek op mijn zesde ook naar imports van thunderbirds, the avengers, etc. Maar dat terzijde. Ik vind het gewoon slecht dat alles maar nasynchroniseert bij de kinderseries op de Nederlandse tv.

    Ik koop trouwens gewoon de Nederlandse uitgaven van de disney classics. Goedkoper en makkelijker. Slipcover doe ik toch niks mee, en het neemt alleen maar meer ruimte in. Vind het zo mooier staan.

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Kunnen we aub die steeds wederkerende en enorm vermoeiende discussie of import en het wel of niet noodzakelijk zijn van Nederlandse audio voor kinderen staken?
    Alleen als jullie Vlamingen beloven om niet steeds weer over (het ontbreken van) een Vlaams audiospoor te beginnen...

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Mijn vader legde gewoon uit wat er gebeurde en wat ze zeiden. Gewoon de Engelse ondertitels aan en klaar. Keek op mijn zesde ook naar imports van thunderbirds, the avengers, etc. Maar dat terzijde. Ik vind het gewoon slecht dat alles maar nasynchroniseert bij de kinderseries op de Nederlandse tv.

    Ik koop trouwens gewoon de Nederlandse uitgaven van de disney classics. Goedkoper en makkelijker. Slipcover doe ik toch niks mee, en het neemt alleen maar meer ruimte in. Vind het zo mooier staan.
    Maar wat vind je slecht aan een nasynchronisatie op jonge leeftijd?
    We hebben hier al eens een discussie over gehad op het forum, en dan wil ik je specifiek naar deze post verwijzen.

    Kortom, er is niets mis met nasynchronisatie tot een bepaalde leeftijd .

    Sorry kristofke .

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Mijn vader legde gewoon uit wat er gebeurde en wat ze zeiden. Gewoon de Engelse ondertitels aan en klaar.
    Dus in plaats van dat de film het verhaal in het Nederlands aan jou vertelde deed jouw vader dat? Het lijkt me wel heel duidelijk dat het veel makkelijker en beter is als de film dat direct doet.
    The future is Blu

  14. #639

    Standaard

    Net Finding Nemo 3D gezien: prachtig beeld en geluid, en de 3D toevoeging geeft zeker een meerwaarde aan de film.

  15. #640

    Standaard

    Heeft iemand de uit Engeland afkomstige uitgave van Finding Nemo 3d? Heeft deze ook de bonusdisc?? Voegt deze wat toe?
    http://www.amazon.co.uk/Finding-Nemo...inding+nemo+3d

    Bij Monsters Inc. ontbrak de extra disc ook.
    Laatst aangepast door joopjes : 02-06-2013 om 21:52

  16. #641

    Standaard

    Volgens berichten op het forum van Blu-ray.com heeft de Engelse uitgave geen bonus disc.

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Kunnen we aub die steeds wederkerende en enorm vermoeiende discussie of import en het wel of niet noodzakelijk zijn van Nederlandse audio voor kinderen staken?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Alleen als jullie Vlamingen beloven om niet steeds weer over (het ontbreken van) een Vlaams audiospoor te beginnen...
    Eigenlijk is het heel simpel : Dit topic heet "Pixar op BluRay (Benelux)". Punt. In principe hoeven buitenlandse edities hier niet eens aan bod te komen. Indien ze dat wel doen hoeft dat enkel met betrekking tot de al dan niet aanwezige NL ondertiteling en een NL of VL audiospoor. Want dat is hetgeen waar je in een Benelux-topic logischerwijze op zoek naar zou kunnen zijn, right? Op een editie voor de Benelux hoort de Nederlandse én Vlaamse audiotrack te staan indien die beschikbaar is, niet meer dan normaal. Dat de ene dat niet nodig vond voor zijn of haar kinderen of het de andere niet kan boeien of er ondertitels beschikbaar zijn, doet wat dat betreft uiteindelijk niets ter zake. 't Spreekt voor zich dat leden (soms eindeloos) hun beklag doen in het juiste topic wanneer bv. zo'n element zou ontbreken. Mij kan een al dan niet aanwezige disc-print absoluut niet boeien, maar waarom zou iemand anders dat bv. niet boven de aanwezigheid van een (dan weer door mij zeer gewaardeerde) slipcover mogen plaatsen. Enige verdraagzaamheid op dat vlak kan geen kwaad, toch?
    Laatst aangepast door Esteban : 03-06-2013 om 18:26 Reden: Typsels

  18. #643

    Standaard

    Ik zag vandaag bij de blokker Monsters & Co met slipcase, ik kan mij niet herinneren dat deze eerder met slipcase is uitgebracht?

  19. #644

    Standaard

    Was het niet de DVD?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Was het niet de DVD?
    Nee, het was echt de blu-ray, was ook de enige blu-ray ertussen. Met een glimmende reliëf-slipcover.

  21. #646

    Standaard

    Dat zijn de nieuwe uitgaven. Er komt een nieuwe 2D en 3D versie.

  22. #647

    Standaard

    En die komen inderdaad met een slipcover. De mensen die al een eeuwigheid op zoek waren, kunnen nu hun slag slaan.

  23. #648

    Standaard

    Net de NL 3D versie binnengekregen van Monsters en Co. Prachtige mooie embossed slipcase! Ook een koppje: 17 euro via Wehkamp. Was al vergeten dat ik deze had gepre-ordered...

  24. #649

    Standaard

    Ik heb de vorige 2d nl-uitgave, maar als er iemand is die niets om de slipcover van de nieuwe versie geeft? Dan wil ik die maar al te graag over nemen! Stuur dan ff een pb

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Net de NL 3D versie binnengekregen van Monsters en Co. Prachtige mooie embossed slipcase! Ook een koppje: 17 euro via Wehkamp. Was al vergeten dat ik deze had gepre-ordered...
    Hier ook. Echt een koopje! Pixar heeft mooiere slipcases dan Classics lijkt wel. Alleen jammer van dat Frans, door die klere-Walloniers

Pagina 26 van 31 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •