Pagina 24 van 31 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 764 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Is er al iets bekend over de extra's van de Benelux uitgave van Finding Nemo 3D? Dan kan ik de US/Benelux afweging maken

  2. #577

    Standaard

    Zo te zien bestaat de uitgave uit maar één disc. De Amerikaanse 2D-uitgave heeft er twee plus een DVD. Dat betekent dat je zo'n 80 minuten aan extra's mist.

  3. #578

    Standaard

    Dat rood past niet zo mooi op die cover van de 3D al zal dat uiteindelijk wel meevallen met die slipcover. De cover van de 3D vind ik dan wel mooier. (de afbeelding dan)... De extra's boeien me nu niet zoveel van Finding Nemo. Heb nog de 2-dvd special edition liggen met alle extra's en was toch niet van plan deze nog eens te bekijken. Ik ga mooi voor de NL uitgave.

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zo te zien bestaat de uitgave uit maar één disc. De Amerikaanse 2D-uitgave heeft er twee plus een DVD. Dat betekent dat je zo'n 80 minuten aan extra's mist.
    Is er ergens vanuit een persbericht al een afbeelding van de Benelux uitgave beschikbaar (achterkant) of ergens anders een exacte lijst met extra's? Via de webwinkels en Disney zelf kan ik niks vinden.

  5. #580

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Wel Finding Nemo UK versie: zie link

    http://bluray.highdefdigest.com/570/findingnemo.html
    Volgens mij is dit een review van de Amerikaanse Blu-ray!

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Volgens mij is dit een review van de Amerikaanse Blu-ray!
    Dan heb ik mij vergist, sorry.

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Is er ergens vanuit een persbericht al een afbeelding van de Benelux uitgave beschikbaar (achterkant) of ergens anders een exacte lijst met extra's? Via de webwinkels en Disney zelf kan ik niks vinden.
    Meestal is het wachten tot er een deftig pers bericht verschijnt. Maar daar zou ik nu niet op hopen. Bij Disney weer je nooit zeker wat je kan verwachten tot je het uiteindelijke product echt in handen hebt. Wachten tot de release zou ik zeggen.

  9. #584

    Standaard

    Geen idee of dit al bekend is bij deze forum. En het heeft niks met Blu-ray's te maken, maar wel met Pixar.

    De expositie Pixar: 25 Years of Animation is vanaf 30 mei te zien in Amsterdam.

    http://www.amsterdamexpo.nl/pixar/

  10. #585

    Standaard

    Het duurt nog even voordat deze op blu-ray uit gaat komen, maar ook Finding Nemo gaat een vervolg krijgen. In 2015 komt Finding Dory uit.

    http://youtu.be/_JJmDavBXrw

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Het duurt nog even voordat deze op blu-ray uit gaat komen, maar ook Finding Nemo gaat een vervolg krijgen. In 2015 komt Finding Dory uit.

    http://youtu.be/_JJmDavBXrw
    Oh my god. Ik heb niet graag spinoffs. Die zijn meestal slechter dan gewoon sequels.

    heeft er iemand trailer al gezien van Planes? Wat gaat de volgende dan zijn? Trucks of Boats?

  12. #587

    Standaard

    Eerst het resultaat afwachten vooraleer kritiek te geven.

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Oh my god. Ik heb niet graag spinoffs. Die zijn meestal slechter dan gewoon sequels.

    heeft er iemand trailer al gezien van Planes? Wat gaat de volgende dan zijn? Trucks of Boats?
    Planes is geen Pixar film. Daar zit DisneyToon Studios achter. Die hebben ook de Tinkerbel films gemaakt.

    Dory was mijn favoriete karakter in Finding Nemo en ik zie dit wel zitten.
    Het kan niet slechter zijn dan Cars 2. Dat is onmogelijk. Ik was door Cars 2 bijna vergeten dat sequels ook goed kunnen zijn. Kijk naar Shrek 2 of Toy Story 3.

  14. #589

    Standaard

    DisneyToon Studios, de schrik van heel wat fans.

    Maar eerlijk is eerlijk. De Tinkerbell-films bijvoorbeeld zijn, ondanks de doelgroep, vrij kwalitatief op alle vlakken. En ook al voelt het op de één of andere manier nog steeds wrang om het toe te geven, lang niet alle vervolgdelen werden terecht als rommel uit de cheapquel-fabriek bestempeld. Aan de éne titel werd duidelijk heel wat meer aandacht besteed dan aan de andere, ook de animatie op zich toont dit nu en dan aan. "Planes" is wat mij betreft zeker nog niet afgeschreven.

  15. #590

    Standaard

    Deels offtopic. Maar vanaf 30 mei is er een Pixar-tentoonstelling in Amsterdam Expo: http://www.amsterdamexpo.nl/pixar

    Is dit een aanrader of niet? Het lijkt me een rondreizende expositie.

  16. #591

    Standaard

    [url=http://www.servimg.com/image_preview.php?i=201&u=15979533]

  17. #592

    Standaard

    Finding Nemo UK audio en subs:

    3D disc:

    Audio: English/ Dutch/ Flemish/ Audio Described English
    Subtitles: English/ English for the hearing impaired/ Dutch

    2D disc:

    Audio: English/ German/ Portuguese/ Castillian Spanish/ Catalan Spanish/ Turkish/ Audio Described English
    Subtitles: English/ English for the hearing impaired/ German/ Portuguese/ Castillian Spanish/ Turkish

  18. #593

    Standaard

    was vandaag bij de Blokker in Amersfoort, en daar lag de Blu-ray en de DVD van Finding Nemo al,
    met o-ring. helaas niet de 3d maar dan moet ik nog effe wachten tot woensdag

    blu-ray was 18,99

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danman10 Bekijk bericht
    was vandaag bij de Blokker in Amersfoort, en daar lag de Blu-ray en de DVD van Finding Nemo al,
    met o-ring. helaas niet de 3d maar dan moet ik nog effe wachten tot woensdag

    blu-ray was 18,99
    Wat moet ik me voorstellen bij een o-ring?

  20. #595

    Standaard

    kartonnen sleeve eromheen, dat heet in termen een O-ring

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danman10 Bekijk bericht
    kartonnen sleeve eromheen, dat heet in termen een O-ring
    O, je bedoelt gewoon wat we hier meestal een 'slipcover' noemen. De term o-ring ken ik alleen maar uit de bouwmarkt.

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    O, je bedoelt gewoon wat we hier meestal een 'slipcover' noemen. De term o-ring ken ik alleen maar uit de bouwmarkt.
    Het is de benaming zoals WDS zelf ook gebruikt

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Finding Nemo UK audio en subs:

    3D disc:

    Audio: English/ Dutch/ Flemish/ Audio Described English
    Subtitles: English/ English for the hearing impaired/ Dutch

    2D disc:

    Audio: English/ German/ Portuguese/ Castillian Spanish/ Catalan Spanish/ Turkish/ Audio Described English
    Subtitles: English/ English for the hearing impaired/ German/ Portuguese/ Castillian Spanish/ Turkish
    Ah! Perfect nieuws!

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Ah! Perfect nieuws!
    Waarom nog bijna een maand wachten op de UK release als je hem hier volgende week al kunt kopen?

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Waarom nog bijna een maand wachten op de UK release als je hem hier volgende week al kunt kopen?
    Omdat ik wacht tot Disney Movie Rewards hem gratis op hun website zet. Ik heb nog veel punten en dit is de ideale film!
    Als dat niet zou gebeuren dan is er nog het feit dat de prijzen van de UK veel sneller dalen.

Pagina 24 van 31 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •