Pagina 29 van 31 EersteEerste ... 1925262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 764 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je hebt dan wel een slipcase en de bonus disc... Ik zou het wel weten.
    Slipcase interesseert me niet. Bonusdisc wel maar ik kan die zoals gezegd ook via Engeland krijgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #702

    Standaard

    Hallo,

    Een vraagje op Bol.com zijn Brave 3D en Monsters University 3D scherp geprijsd (15.99).
    Wil deze uitgaves eigenlijk alleen maar hebben wegens de bonusdiscs, en niet zo zeer voor de 3D.
    Nu zie ik bij de omschrijving van Brave 3D. dat het zou gaan om een 1 disc uitgave?
    Er is volgens mij geen enkel 3D disc van Brave uitgebracht toch? of heb ik het mis?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hallo,

    Een vraagje op Bol.com zijn Brave 3D en Monsters University 3D scherp geprijsd (15.99).
    Wil deze uitgaves eigenlijk alleen maar hebben wegens de bonusdiscs, en niet zo zeer voor de 3D.
    Nu zie ik bij de omschrijving van Brave 3D. dat het zou gaan om een 1 disc uitgave?
    Er is volgens mij geen enkel 3D disc van Brave uitgebracht toch? of heb ik het mis?
    Ik heb hier een 3D uitgave van Brave met 3 schijven… 3D + 2D + Bonus Disc

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb hier een 3D uitgave van Brave met 3 schijven… 3D + 2D + Bonus Disc
    Ja, dat dacht ik ook.
    Wil hem best bestellen bij Bol.com maar twijfelde omdat er bij de omschrijving staat, dat het gaat om 1 disc, terwijl er bij Monsters University 3D duidelijk wel 3 discs staat vermeld..
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ja, dat dacht ik ook.
    Wil hem best bestellen bij Bol.com maar twijfelde omdat er bij de omschrijving staat, dat het gaat om 1 disc, terwijl er bij Monsters University 3D duidelijk wel 3 discs staat vermeld..
    Zou me wel verwonderen dat men een versie uitbrengt met alleen een 3D blu-ray. Toch zeker een Disney release. Ik heb de mijne wel gekocht toen ie uitkwam dus misschien best eens vragen aan iemand die hem rond deze tijd bij bol.com heeft besteld of vragen aan bol zelf.

  6. #706

    Standaard

    Het zou me ook verbazen als de uitgave van Brave maar 1 disc heeft. Disney heeft in Amerika wel een titel uitgebracht met alleen de 3D-versie (Oz the Great and Powerful), maar hier in Nederland is dat nog nooit voorgekomen. Op Cosmox staat dat de uitgave 2 discs bevat. DVD Outlet meldt 3 discs. Ik zou de Blu-ray gewoon bestellen.

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zou me wel verwonderen dat men een versie uitbrengt met alleen een 3D blu-ray. Toch zeker een Disney release. Ik heb de mijne wel gekocht toen ie uitkwam dus misschien best eens vragen aan iemand die hem rond deze tijd bij bol.com heeft besteld of vragen aan bol zelf.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het zou me ook verbazen als de uitgave van Brave maar 1 disc heeft. Disney heeft in Amerika wel een titel uitgebracht met alleen de 3D-versie (Oz the Great and Powerful), maar hier in Nederland is dat nog nooit voorgekomen. Op Cosmox staat dat de uitgave 2 discs bevat. DVD Outlet meldt 3 discs. Ik zou de Blu-ray gewoon bestellen.
    Thx!,

    Heb Bol.com voor de zekerheid wel een mailtje gestuurd, zodat ze het eventueel kunnen aanpassen om misverstanden te voorkomen voor toekomstige kopers.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  8. #708

    Standaard

    ratatouille komt in juli in Frankrijk op 3D blu ray uit. reële kans dat de rest van West Europa snel volgt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #709

    Standaard

    Zojuist opgebeld (!) door Bol.com betreft Brave 3D en het is idd zoals we verwachtte de 3disc versie en staat dus fout op de site.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    ratatouille komt in juli in Frankrijk op 3D blu ray uit. reële kans dat de rest van West Europa snel volgt.
    Ook toevallig dat net op 10 juli de nieuwe Ratatouille attractie in Disneyland Parijs open gaat.

  11. #711

    Standaard

    Ratatouille is een erg leuke film, de 3D gaat er dus zeker wel inkomen.

  12. #712

  13. #713

    Standaard

    Mooi dat de Engelse titel het grootst is. Meteen maar de 3D versie besteld bij Wehkamp, samen met Ant-man 3D bij Wehkamp voor 38 euro, alleen dit weekend met kortingcode verrassing.
    Laatst aangepast door tmvde : 03-10-2015 om 19:38

  14. #714

    Standaard

    Het wordt dus bij Inside Out kiezen tussen de 2D-versie met bonus disc of de 3D-versie zonder bonus disc.

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Disney heeft in Amerika wel een titel uitgebracht met alleen de 3D-versie (Oz the Great and Powerful)
    Ik dacht dat zoiets niet mocht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het wordt dus bij Inside Out kiezen tussen de 2D-versie met bonus disc of de 3D-versie zonder bonus disc.
    Geen probleem, maakt voor mij de keuze zéér gemakkelijk...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #716

    Standaard

    Disney doet raar. Bij Monsters University moest je de 3D versie scoren om de extra's te hebben, bij deze de 2D.
    Ik heb de Bol exclusieve (2d met bonus genomen) en later misschien de 3D als de prijs wat gezakt is.

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het wordt dus bij Inside Out kiezen tussen de 2D-versie met bonus disc of de 3D-versie zonder bonus disc.
    Het hangt er maar helemaal vanaf wat er op die bonus-disc staat en of dat de moeite waarde is. Opvallend genoeg weten ze dat bij bol kennelijk zelf ook nog niet. Persoonlijk zou ik voor de 3D-versie gaan en de bonus-disc laten voor wat die is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het hangt er maar helemaal vanaf wat er op die bonus-disc staat en of dat de moeite waarde is. Opvallend genoeg weten ze dat bij bol kennelijk zelf ook nog niet. Persoonlijk zou ik voor de 3D-versie gaan en de bonus-disc laten voor wat die is.
    In Spanje verschijnen er volgens de website www.mubis.es drie versies: 2D-uitgave, 3D-uitgave, Steelbook-uitgave met bonus disc.

    Extra's 2D-uitgave

    - Lava 2D
    - Riley's First Date?
    - Audio Commentary
    - Paths to Pixar: The Women of Inside Out
    - Mixed Emotions

    Extra's 3D-uitgave

    Disc 1

    - Lava 3D

    Disc 2

    - Lava 2D
    - Riley's First Date?
    - Audio Commentary
    - Paths to Pixar: The Women of Inside Out
    - Mixed Emotions

    Extra's Steelbook met bonus disc

    Disc 1

    - Lava 2D
    - Riley's First Date?
    - Audio Commentary
    - Paths to Pixar: The Women of Inside Out
    - Mixed Emotions

    Disc 2

    - Story of the Story
    - Mapping the Mind
    - Our Dads, the Filmmakers
    - Into the Unknown: The Sound of Inside Out
    - The Misunderstood Art of Animation Film Editing
    - Mind Cand
    - Deleted Scenes
    - Trailers

    Ik ga ervan uit dat de bonus disc van Bol.com gelijk is aan disc 2 van de Spaanse Steelbook-uitgave.

  19. #719

    Standaard

    We zullen dan maar weer voor de Amerikaanse versie gaan. Of krijgt de UK ook de 3D+2D+bonus disc in één pakket? Vind er nergens info over.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #720

    Standaard

    Voor mij is de keuze niet zo moeilijk. Ik heb geen 3D blu-ray speler. Dus ik ga voor de Bol.com versie. Wel benieuwd of de bonus disc gelijk is aan de Spaanse bonus disc.

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Disc 2

    - Story of the Story
    - Mapping the Mind
    - Our Dads, the Filmmakers
    - Into the Unknown: The Sound of Inside Out
    - The Misunderstood Art of Animation Film Editing
    - Mind Cand
    - Deleted Scenes
    - Trailers
    Op Bol.com staat nu de content van de bonusdisc:
    - Verhaal van het verhaal
    - Het brein in kaart
    - Onze vaders, de filmmakers
    - Het onbekende: het geluid van Inside Out
    - De onderschatte rol van het editen
    - Snoepjes voor de geest
    - Niet-gebruikte scenes
    - Trailers

    Dat is dus dezelfde disc als de Spaanse uitgave.

  22. #722

    Standaard

    Jammer dat de lengtes van de extra's er niet bij vermeld staan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #723

    Standaard

    Ze klinken interessant, maar de lengte zou wel handig zijn.

  24. #724

    Standaard

    Extra's met speelduur:

    Disc 1

    - Lava (6:49)
    - Riley's First Date? (4:00)
    - Audio Commentary
    - Paths to Pixar: The Women of Inside Out (10:52)
    - Mixed Emotions (6:56)

    Disc 2

    - Story of the Story (10:01)
    - Mapping the Mind (8:00)
    - Our Dads, the Filmmakers (7:04)
    - Into the Unknown: The Sound of Inside Out (6:48)
    - The Misunderstood Art of Animation Film Editing (4:29)
    - Mind Candy (13:12)
    - Deleted Scenes
    - - Riley Grows Up (4:32)
    - - Joy's Decline (3:32)
    - - Misdirection (4:00)
    - - Construction (3:08)
    - Trailers
    - - Trailer 1 (2:22)
    - - Trailer 2 (1:29)
    - - Trailer 3 (2:09)

  25. #725

    Standaard

    Toch eens kijken of dit ook op de us versie staat.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Pagina 29 van 31 EersteEerste ... 1925262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •