Pagina 30 van 31 EersteEerste ... 20262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 764 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Toch eens kijken of dit ook op de us versie staat.
    Daar lijkt het wel op, maar de bonus disc zit bij zowel de 2D- als 3D-versie.

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Extra's met speelduur:
    Top! Dank je wel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Extra's met speelduur:

    Disc 1

    - Lava (6:49)
    - Riley's First Date? (4:00)
    - Audio Commentary
    - Paths to Pixar: The Women of Inside Out (10:52)
    - Mixed Emotions (6:56)

    Disc 2

    - Story of the Story (10:01)
    - Mapping the Mind (8:00)
    - Our Dads, the Filmmakers (7:04)
    - Into the Unknown: The Sound of Inside Out (6:48)
    - The Misunderstood Art of Animation Film Editing (4:29)
    - Mind Candy (13:12)
    - Deleted Scenes
    - - Riley Grows Up (4:32)
    - - Joy's Decline (3:32)
    - - Misdirection (4:00)
    - - Construction (3:08)
    - Trailers
    - - Trailer 1 (2:22)
    - - Trailer 2 (1:29)
    - - Trailer 3 (2:09)
    Wie anders dan Frank de extra's expert weet weer het antwoord , bedankt! Toch wel de moeite waard dus....ik denk dat ik in eerste instantie voor de extra's ga en de 3D later oppikt als die wat goedkoper is.

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wie anders dan Frank de extra's expert weet weer het antwoord , bedankt! Toch wel de moeite waard dus....ik denk dat ik in eerste instantie voor de extra's ga en de 3D later oppikt als die wat goedkoper is.
    Dank je, graag gedaan. Ook dank aan de Engelse filmkeuring die ook de extra's keurt en met speelduur en al op hun website zet.

  5. #730

    Standaard

    Toch een dik uur aan extra's. Bij Disney/Pixar is de 3D vaak wel erg goed gedaan. Ik nijg toch naar de extra's.

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Toch een dik uur aan extra's. Bij Disney/Pixar is de 3D vaak wel erg goed gedaan. Ik nijg toch naar de extra's.
    Ruim anderhalf uur zelfs. De uitgave met bonus disc is inmiddels besteld bij Bol.com

  7. #732

    Standaard

    Dank je Frank.
    Ben blij dat ik de us versie besteld heb

    prachtige film.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #733

    Standaard

    Ik moet helaas Nederlandse audio hebben, anders was het voor mij ook importeren, maar helaas.

  9. #734

    Standaard

    Vandaag de Nederlandse versie van Inside Out gezien. Behalve Nederlandse stemmen waren ook alle teksten in beeld vertaald. Benieuwd of allebei deze versies dan op de blu-ray staan. Weet iemand hoe dat bij de vorige Pixar films zit?

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Vandaag de Nederlandse versie van Inside Out gezien. Behalve Nederlandse stemmen waren ook alle teksten in beeld vertaald. Benieuwd of allebei deze versies dan op de blu-ray staan. Weet iemand hoe dat bij de vorige Pixar films zit?
    Ik weet uit ervaring dat dit bij Toy Story 3 al zo was opgelost dat per vertaald scherm alle versies op de DVD/BluRay gepropt stonden, die dan (lag eraan welke taal jouw dvd-speler had) on cue in beeld kwamen. Zorgde er ook meteen voor dat het rippen van de DVD/BluRay nagenoeg onmogelijk werd (alle vertalingen werden on the spot meegeript, met als gevolg dat de film bij ieder moment dat een (vertaalde) tekst in beeld kwam álle versies van de vertaling eerst langskwamen voor de film verderging xD).

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ruim anderhalf uur zelfs. De uitgave met bonus disc is inmiddels besteld bij Bol.com
    Is de uitgave met Bonus disc ook echt verschenen? Ik heb van Bol.com uiteindelijk gewoon de 1-disc ontvangen. De 2-disc versie staat nu ook niet meer op de site (al staat er wel nog steeds "exclusief bij Bol.com" bij de 1-disc, wat dus onzin is).
    Het lijkt me sterk dat de 2-disc zo snel was uitverkocht, dus ik begin te twijfelen of hij in Nederland is verschenen...

  12. #737

    Standaard

    Ik heb 'm van Bol daadwerkelijk ontvangen, ja.
    In België ligt de versie met bonusdisk nog bij de supermarkten van Carrefour.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #738

    Standaard

    Ik heb 'm ook ontvangen. Het viel me al op dat vanaf de releasedatum de cover was aangepast op de website van Bol. Dat betekent dus blijkbaar dat ze 'm niet meer hebben.


  14. #739

    Standaard

    OK, bedankt voor jullie reacties!
    Is deze versie in Belgie niet exclusief voor Bol.com? Is er toevallig ook een Belgische webshop die hem heeft?

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grumble Bekijk bericht
    Is deze versie in Belgie niet exclusief voor Bol.com?
    Nee, Bol is tot nader orde Nederlands en niet Belgisch.

    Is er toevallig ook een Belgische webshop die hem heeft?
    Nee. De versie is exclusief voor Carrefour en die hebben geen webshop.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #741

    Standaard

    Ook de 2-disc versie gevonden in een Carrefour, oplage is ook beperkt denk ik daar want er lagen er maar 2.

  17. #742

    Standaard

    Als die versie nu al uitverkocht is dan was de oplage blijkbaar zeer beperkt. Of er waren gewoon héél veel pre-orders. Ben blij dat ik 'm weken geleden al besteld had.

  18. #743

    Standaard

    Bij Bol.com spreken ze nog steeds over een exclusieve release, dussss

  19. #744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Bij Bol.com spreken ze nog steeds over een exclusieve release, dussss
    Dat hebben ze nog niet weggehaald, maar er staat nu wel dat het een 1 disc is.

  20. #745

  21. #746

    Standaard

    Vandaag nog de versie met bonus disk in de hypermarkt Carrefour in Schoten gevonden.
    Er lagen er nog een stuk of 10.
    Prijs: €19,99

  22. #747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Damn, ik wou de 2-disc versie.
    Het is al meer dan een maand bekend dat bol de exclusive had, maar ik denk dat niemand verwacht had dat deze zo snel zou verkopen.

  23. #748

    Standaard

    Inderdaad, foutje van Bol, wel duur voor een 1 disc versie.. Hij gaat weer retour.

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Vandaag nog de versie met bonus disk in de hypermarkt Carrefour in Schoten gevonden.
    Er lagen er nog een stuk of 10.
    Prijs: €19,99
    Idem bij de Carrefour in Turnhout, volop voorraad!
    Bedankt voor jullie tips, de 1-disc gaat retour naar Bol.

  25. #750

    Standaard

    Hebben die Belgen soms de hele voorraad bij bol.com opgekocht?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 30 van 31 EersteEerste ... 20262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •