De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard PanasonicDMP-BD65 kan geen disc zien

    Hallo allemaal,
    Ik hoop dat ik hier toevallig iemand tref die me verder kan helpen.
    Heb gisteren een blu ray speler gekocht. Ik meen dat ik de gebruiksaanwijzing secuur heb gevolgd, maar wat ik ook doe, hij geeft aan dat er geen disc leest en hij pakt ook de drive select voor de dvd/cd niet.
    Ik hebgeprobeerd te updaten, maar hij geeft aan dat ie al up to date is. Ik ben er al succesvol mee op YouTube geweest. Ook leest ie de sd kaart uit mijn fototoestel.
    Kortom: was ie al kapot bij aankoop of heb ik nog ergens niet aan gedacht?
    Wie o wie kan mij helpen vandaag.
    groet,
    Francis

  2. #2

    Standaard

    misschien een op zich rare vraag maar heb je de disc juist in de player gestoken?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #3

    Standaard

    Nog een rare vraag, de disc's die je erin stopt.....toch niet op hun kop

    Ik ken de BD65 niet en het is tegenwoordig niet erg gebruikelijk meer, zit de laser niet vast met een mechanische lock?

    Als dat het niet is en je hebt de stekker ook al eens uit het stopcontact gehad, dan zou je wel eens een maandagochtend geval getroffen kunnen hebben..... zo snel mogelijk omruilen, geen genoegen nemen met opsturen etc etc etc, je hebt hem gewoon nog te kort
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •