De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: GRATIS dvd

  1. #1

    Standaard GRATIS dvd

    Het leek mij wel weer eens tijd om een dvd weg te geven. Reden? Zomaar eigenlijk

    Wat moet je er voor doen? Mijn Profiler doorlopen (klik op de dvd's links om mijn collectie te zien) en met een leuke/goede aanrader(s) komen. Dus liefst geen willekeurige tips maar wel iets wat (enigszins) aansluit bij mijn collectie.
    De vrouwen- en B-films hoeven jullie geen rekening mee te houden, die zijn van mijn vriendin

    Reacties mogen tot vrijdag 21 mei 22.00 uur gegeven worden. Die zaterdag zal ik dan de winnaar bekend maken (via loting).

    Je hebt keuze uit 1 van de volgende dvd's:
    Dances with wolves (QFC versie)
    Der Untergang (R2NL 1-disc)
    Ben Hur (R2NL dubbelzijdige 1-disc)

    Tips zijn natuurlijk ook welkom als je alle dvd's al hebt

  2. #2

    Standaard

    als ge the cube goed vond moet ge zeker eens cube zero zien want die laat de oorsprong ervan zien. cube 2 is minder maar ook nog te doen.

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat sometimes in april je ook wel zal bevallen

    Actions speak louder than words

  4. #4

    Standaard

    We were soldiers en Ghost (is en blijft een klassieker)

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij hou je wel van thrillers, dus The Thing mag niet ontbreken!
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  6. #6

    Standaard

    Ik weet niet of je van oude oorlogsfilms houd, alleen de volgende film moet je gewoon gezien hebben:

    Hunde, Wollt Ihr Ewig Leben (Dogs, do you want to live forever?) (1959)



    Is een Duitse anti-oorlogsfilm over de strijd aan het Oostfront, in Rusland tijdens de Tweede Wereldoorlog. In de film zitten veel details verwerkt (radio omroepen, duidelijk te zien propaganda) die je in bijna geen een andere oorlogsfilm terug ziet.

    Verder is dit weer eens wat anders dan die standaard ''top 250'' films die bijna iedereen bekend zijn.
    Laatst aangepast door roninpacino : 18-05-2010 om 19:09
    --

  7. #7

    Standaard

    Ik kan helaas door problemen op mijn laptop niet zo 123 door je profiler lopen. Dus ga ik even af op de eerdere berichten.

    Ik wil ook wel een tip op oorlogsgebied geven, aangezien dat mij ook wel boeit . Amen geeft de situatie weer van het Vaticaan in WO2. Wat was hun positie en op welke manier vormden zij zich een mening.



    Een andere aanrader is Conspiracy De conferentie waarin men een oplossing voor de Joodse kwestie wou vinden.



    Ohja, mocht ik tot de winnaars behoren gaat mijn voorkeur uit naar Dances with Wolves.

  8. #8

    Standaard

    Hoi,

    Top verzameling heb je
    Ik zag wel The Office maar Extras niet.Die moet je zien



    gr,Vince.

  9. #9

    Standaard

    Hallo,

    Ik zag er wel een aantal series bij staan ( 24, Bones, The Shield, enz). Maar Lost en NCIS mogen zeker niet ontbreken. Hoewel ik seizoen 1 van Lost wat minder vond maar het wordt alleen maar beter.




    Groetjes,
    Colin

  10. #10

    Standaard

    Nog geen lost foei!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    ik heb ook geen lost dat is toch geen drama dat ge die niet hebt gezien. Seizoen 1 sprak mij totaal niet aan dus de rest ook niet gezien. ge meot dat volgen dar heb ik een hekel aan. liever iets zoals star trek of stra gate waar ge niet elke aflevering moet gezien hebben om nog te kunnen volgen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    ik heb ook geen lost dat is toch geen drama dat ge die niet hebt gezien. Seizoen 1 sprak mij totaal niet aan dus de rest ook niet gezien. ge meot dat volgen dar heb ik een hekel aan. liever iets zoals star trek of stra gate waar ge niet elke aflevering moet gezien hebben om nog te kunnen volgen.
    Vanaf seizoen 2 beginnen eigenlijk pas de echte mysteries, dharma, the others enz.

  13. #13

    Standaard

    Meedoen kan nog tot vrijdag! Het is maar een kleine moeite voor een gratis dvdtje

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Iedereen bedankt voor de tips.

    De winnaar is Vince Curtin.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Altijd leuk om iets te winnen

    Bedankt Hugo ik zal je een pb sturen

    gr,Vince.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •