De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 32 inch HD Ready TV -en blueray speler

    Dag allemaal,

    Ik heb sinds 2 jaar een 32 inch HD ready (Philips 32PFL7403) TV. Nu heb ik een goedkoop LG dvd spelertje, dat het op zich nog behoorlijk doet. Maar ik wil me nu ook op een blue ray speler oriënteren... apparaten zoals de LG BD570, Philips BDP7500 lijken me wel wat..

    Zijn hier op dit forum bezitters van een 32 inch HD Ready (al dan niet Philips) TV die een bluerayspeler hebben? Zo ja, wat zijn je ervaringen?

    A

  2. #2

    Standaard

    Voor mijn huidige TV had ik ook een 32" en ik zag echt wel een verschil als ik een Blu-ray keek. Je moet niet te ver van de TV afzitten, dat is wel een vereiste.

    Als het kan het liefst toch veel groter en voor Full HD gaan is wel een bijkomend advies.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Wat had je toen voor bluray speler?

    Ik wil mijn TV namelijk voorlopig nog niet weg doen.

  4. #4

    Standaard

    Ps3
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Wat had je toen voor bluray speler?

    Ik wil mijn TV namelijk voorlopig nog niet weg doen.
    Je hoeft hem ook niet weg te doen, mooi maatje voor op de plee
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Ik wil mijn TV namelijk voorlopig nog niet weg doen.
    Je hebt groot gelijk. Wij kijken hier ook op een 32 inch (Panasonic full hd ), en imo is dat meer dan groot genoeg. ( we zitten op 2,20 meter van de tv ). Je moet ook kijken naar de woonkamer. Je ziet heel veel verschil tov dvd.
    Ik vergelijk het altijd met de stap VHS--DVD, DVD---Blu-Ray.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Radiant Bekijk bericht
    Je hebt groot gelijk. Wij kijken hier ook op een 32 inch (Panasonic full hd ), en imo is dat meer dan groot genoeg. ( we zitten op 2,20 meter van de tv ). Je moet ook kijken naar de woonkamer. Je ziet heel veel verschil tov dvd.
    Ik vergelijk het altijd met de stap VHS--DVD, DVD---Blu-Ray.
    Inderdaad de perfecte maat zolang je dat voor jezelf vindt

    Maar optimaal is anders, en daar zijn ook op het gebied van HT wetten en regels voor
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #8

    Standaard

    Ik ben ook ongeveer 2 jaar in het bezit van een 32 inch Philips HD-ready tv en heb sinds kort de LG BD390 speler. Deze BR speler wordt goed beoordeeld in diverse tests (oa snelle opstart, goede upscaling van dvd, wifi etc), is zeer betaalbaar (rond de 200,-) en heeft analoge aansluitingen, welke voor mij een voorwaarde waren ivm aansluiting op mijn 'oude generatie' receiver zonder HDMI. Mijn nog korte ervaring ermee is zeer positief. Ik zou hem zeker in je overweging meenemen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •