De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Boondock Saints, The [Blu-ray Disc]

    Boondock Saints, The

    Twee broers spelen voor eigen rechter in deze cultklassieker.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Toevallig, ik krijg deze film als het goed is, samen met deel 2, vandaag binnen. Toch één van mijn favoriete films. De afwezigheid van een menu is wel erg slordig!

  3. #3

    Standaard

    ind een cult classic, maar de dir cut voegt dus weinig toe aan het orgineel..Jammer, ik hoopte op wat gesneuvelde scenes of iets..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard

    Ik schaam me als Boston liefhebber deze film nog nooit te hebben gezien, binnekort toch maar eens aanschaffen dan (op DVD of BR).

  5. #5

    Standaard

    deze film is errug goed, erg van genoten!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  6. #6

    Standaard

    Hm, zojuist gekeken maar ik kan geen extra scene's ontdekken, vergeleken met de DVD uitgave.

  7. #7

    Standaard

    Hmm mooi, dan wordt het toch geen aanschaf Volgens mij zie je alleen wat meer gore/bloed spetters..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Hoho!
    De NL DVD was ook al uncut, en da's de juiste versie!
    Hij is destijds gecensureerd wegens die schoolshooting, waardoor de MPAA opeens heel fel werd. (stelletje mafketels!)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    De NL DVD was ook al uncut, en da's de juiste versie
    Dat verklaart een hoop. Ik heb hem nooit in de bios gezien.

  10. #10

    Standaard

    Geweldige film. Heb de dvd dus deze komt er niet in.
    Wel belachelijk dat nu er eindelijk blu-rays zijn er maatschappijen zijn die nog steeds discs uitgeven zonder menu`s!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Gisteren gekocht en gekeken. Ik heb last van een enorme storing in het geluidsspoor: om de minuut ongeveer valt het geluid even weg waarna er een harde knak/ruis door de speakers komt. Heeft nog iemand hier problemen mee gehad bij deze Blu-Ray?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  12. #12

    Standaard

    Niet dat ik me kan herinneren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Ik kan me ontzettend ergeren aan die kale dvd en blu-ray releases in Nederland. Dan heb je de ruimte om de disc vol te gooien met mooie extra's (zoals ze in bv de UK en Amerika doen) en dan is zelfs een dvd-menu'tje nog te veel gevraagd. Nu moet ik dus steeds importeren wil ik een goeie versie krijgen... Boondock Saints heeft in het buitenland ook een volwaardige release gekregen (inclusief alle extras) dus waarom kan dat in Nederland niet??

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •