Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 132 worden weergegeven.

Discussie: Super 8

  1. #26

    Standaard

    jammer dat spielberg meewerkt aan abrams z'n teenmovies

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    jammer dat spielberg meewerkt aan abrams z'n teenmovies
    ja nou...
    Blijkbaar ben je geen fan van meneer Abrams, maar wat zou het jouw wat kunnen schelen dat Spielberg met hem samenwerkt, daar kan het naar mijn mening alleen maar beter van worden.
    Snap niet goed waarom dat jammer zou moeten zijn...

  3. #28

    Standaard

    deTuinman zijn trademark is ons verblijden met constructieve oneliners die de discussie verder helpen

    Hadden we maar meer jonge regisseurs die zo inventief zijn als Abrams, misschien herkent Spielberg wel een stukje van zichzelf in hem.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    deTuinman zijn trademark is ons verblijden met constructieve oneliners die de discussie verder helpen
    Nee hoor, enkel mijn mening uiten, van al dat opkroppen wordt je geen vrolijk mens. En zo blijft het conservatieve van dit forum nog een beetje wankel.

    Abrams heeft naar mijn mening te weinig respect voor goeie cinema. Enkel bombastische effecten, teasen, hypes opwekken, goedkope acteurs en uiteindelijk met een matige film op de proppen komen.
    Tja dat Spielberg daar geld in gaat pompen, vind ik jammer.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Nee hoor, enkel mijn mening uiten, van al dat opkroppen wordt je geen vrolijk mens. En zo blijft het conservatieve van dit forum nog een beetje wankel.

    Abrams heeft naar mijn mening te weinig respect voor goeie cinema. Enkel bombastische effecten, teasen, hypes opwekken, goedkope acteurs en uiteindelijk met een matige film op de proppen komen.
    Tja dat Spielberg daar geld in gaat pompen, vind ik jammer.
    je hebt helemaal gelijk. En dan moet het idd weer gaan over tieners die aan het filmen zijn (Cloverfield anyone ?) Dat soort kinderachtige films ben ik helemaal beu ! ik vind er ook geen bal aan ! Ik heb liever echt weer eens een serieuze alien film als District 9.
    Laatst aangepast door superman : 14-05-2010 om 07:48

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Ik heb liever echt weer eens een serieuze alien film als District 9.
    Ik vond dat een geweldige film, maar om die nou serieus te noemen ?
    Ik heb toch regelmatig moeten lachen.
    Als er al zoiets bestaat als een serieuze alien film trouwens.

    -edit- Vind het bovendien nogal een hoop kritiek voor een film die volgend jaar pas uitkomt en waarvan slechts een trailer beschikbaar is, misschien eerst maar kijken voor de film tot de grond toe afgebrand word ?
    Misschien word je nog aangenaam verrast, alhoewel ik dat niet verwacht met zo'n negatieve instelling, maar hé, je weet maar nooit.
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 14-05-2010 om 08:17

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ik vond dat een geweldige film, maar om die nou serieus te noemen ?
    Ik heb toch regelmatig moeten lachen.
    Als er al zoiets bestaat als een serieuze alien film trouwens.
    Je vat het woord serieus te serieus op. Zo kan kan ik me ook richten op een speciaal woord terwijl de bedoeling erachter volkomen genegeerd wordt of zelfs niet wil worden begrepen.
    (goh dat ik zelfs hiervoor de moeite neem )

  8. #33

    Standaard

    Oke, misschien begrijp ik wat je bedoelt, maar dan nog, je scheept nu een film af en drukt er een stempel op, op basis van een gegeven dat tieners een alien zien op een door hun geschoten film, dat is toch erg kort door de bocht ?
    Terwijl mij deze stukjes info toch goed in de oren klinken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Nog wat meer informatie over "super 8"

    This will be an homage/tribute to Spielberg’s 1970’s/1980’s Amblin films, like Close Encounters of a Third Kind and E.T. Imagine combining that with the characters, mystery and supernatural spin of Abrams.

    I’ve seen the trailer and it really does feel like a Spielberg film from the Amblin-era, but at the same time you can also see Abrams fingerprints.
    Bron: http://www.slashfilm.com/2010/05/06/...uper-8-so-far/
    Ik begrijp gewoon niet goed waarom mensen zo graag alleen het voor hun negatieve er uit halen, sowieso om een negatief oordeel te vellen over iets waar zo weinig van bekend is.
    En op basis van de trailer, in hoeverre dat al iets zegt, kan je toch alleen maar goede hoop hebben op iets moois

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Oke, misschien begrijp ik wat je bedoelt, maar dan nog, je scheept nu een film af en drukt er een stempel op, op basis van een gegeven dat tieners een alien zien op een door hun geschoten film, dat is toch erg kort door de bocht ?
    Terwijl mij deze stukjes info toch goed in de oren klinken.



    Ik begrijp gewoon niet goed waarom mensen zo graag alleen het voor hun negatieve er uit halen, sowieso om een negatief oordeel te vellen over iets waar zo weinig van bekend is.
    En op basis van de trailer, in hoeverre dat al iets zegt, kan je toch alleen maar goede hoop hebben op iets moois
    Ik zet er ook géén stempel op als ik de film nog niet gezien heb. Maar gebaseerd op Spielbergs en Abrams eerdere films zie ik elke keer weer hetzelfde patroon terug. Aliens vallen aan, vader ziet kind in gevaar en moet haar redden met veel geschreeuw. De special effects zullen wel fascineren, maar het verhaal moet nog van zich laten horen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Abrams heeft naar mijn mening te weinig respect voor goeie cinema. Enkel bombastische effecten, teasen, hypes opwekken, goedkope acteurs en uiteindelijk met een matige film op de proppen komen.
    Tja dat Spielberg daar geld in gaat pompen, vind ik jammer.
    Prima, dat mag je vinden, maar had je het niet direct op deze manier kunnen formuleren in plaats van als oneliner? Op deze manier valt er tenminste over te discussiëren.

    Er zit wel wat in je verhaal, als je een enorme hype creëert zoals met Cloverfield het geval was, dan is het moeilijk - zo niet onmogelijk - om nog aan de torenhoge verwachtingen te voldoen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ik begrijp gewoon niet goed waarom mensen zo graag alleen het voor hun negatieve er uit halen, sowieso om een negatief oordeel te vellen over iets waar zo weinig van bekend is.
    En op basis van de trailer, in hoeverre dat al iets zegt, kan je toch alleen maar goede hoop hebben op iets moois
    precies ..

    Hoe kan men nu al een oordeel geven over een film die pas volgend jaar uitkomt en waar mondjesmaats info over gegeven word. Persoonlijk vind ik de teaser trailer erg vet, en heb ik erg genoten van Cloverfield. Cloverfield heeft mij enorm vermaakt, en hoop dat Super 8 dat ook gaat doen. Tot nu toe ziet het er goed uit voor ons!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  12. #37

    Standaard

    De viral campaigns zijn - net als bij Cloverfield - iig ook al gestart:

    http://www.super8news.com/2010/05/07...ng-i-ever-saw/

  13. #38

    Standaard

    ziet er super uit !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #39

    Standaard

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19143

    Cast is bekend. Bijna allemaal onbekende acteurs......
    Ook Elle Fanning (het zusje van Dakota Fanning) doet mee.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    je hebt helemaal gelijk. En dan moet het idd weer gaan over tieners die aan het filmen zijn (Cloverfield anyone ?) Dat soort kinderachtige films ben ik helemaal beu ! ik vind er ook geen bal aan ! Ik heb liever echt weer eens een serieuze alien film als District 9.
    Wat is er mis met af en toe gewoon dom entertainment met grote effecten die je thuisbios uit zijn voegen laat trekken. Ontgaat mij dat je dat niet leuk kunt vinden op zijn tijd. Bovendien komen er zat serieuze sf films uit de laatste tijd..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #41

    Standaard

    Meer casting nieuws:

    AJ Michalka Joins J.J. Abrams' Super 8

    September 23, 2010



    AJ Michalka, actress and one-half of the duo 78violet, announced today that she has been cast in J.J. Abrams' Super 8.

    Michalka, who recently had a role in The Lovely Bones and stars in the upcoming Secretariat, will be joining a cast that includes Kyle Chandler, Elle Fanning, Ron Eldard, Noah Emmerich, Joel Courtney, Riley Griffiths, Ryan Lee, Zach Mills and Gabriel Basso.

    Executive produced by Steven Spielberg, the thriller is now shooting for a Summer 2011 release.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  17. #42

    Standaard

    It's still unknown exactly how the fictional Rocket Poppeteers ice cream brand ties into the world of J.J. Abrams' Super 8 (likely as a tangential inside joke, akin to Abram's Slusho), but the space-themed company has taken center stage in the viral marketing, distributing T-shirts at Comic-Con and launching a website devoted to the frozen treat's spokesman, Captain "Coop" Cooper.

    Recently, the site offered an online application that allowed visitors to apply for astronaut credentials. Today, e-mails seem to have gone out, asking candidates to answer the following questions on a scale of 1 (strongly disagree) to 5 (strongly agree).

    1. Your favorite astronaut is Captain 'Coop' Cooper!
    2. You could defeat an evil Kladrog all by yourself.
    3. You know all the words to the Rocket Poppeteers theme song!
    4. If you could, you'd eat hamburgers every day!
    5. You finish homework quickly.
    6. Your desk at school is very organized.
    7. You believe that aliens live on other planets.
    8. You prefer to sit close to a door in a room.
    9. You prefer stories with happy endings.
    10. You enjoy exploring the unknown.
    11. Your favorite color is red.
    12. You are often a hero in your dreams.
    13. You are a super skilled rocket ship pilot. Just like Captain 'Coop' Cooper!
    14. You would tell the teacher if you caught your brother cheating on a test!
    15. You have things in common with other members of your class.
    16. You sometimes can tell what your classmates are thinking.
    17. You always leave room for dessert. Especially Rocket Poppeteers popsicles!
    18. If you had two Rocket Poppeteers popsicles left, you would share one with a friend.
    19. Being a Rocket Poppeteers astronaut is the best job in the world!
    20. You would win the race to outer space.

    A written portion also asks that would-be astronauts submit complete the following sentences in ten words or less:

    1. If I were a Rocket Poppeteers astronaut, my first mission would be...
    2. If I had a lifetime supply of Rocket Poppeteers popsicles, I would...

    Are there clues to be had among all those questions or is this another Abrams misdirect?
    Comingsoon.net en Rocketpoppeteers.com

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Wat moet je er van zeggen, tis een weinig onthullende trailer. Het iet er alleen iets te gelikt uit en nu al te veel lens-flare. Voor rest wel een project om te blijven volgen!

  20. #45

    Standaard

    uh.... durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt wel een beetje op E.T..maar dan donkerder.

    jongen die weet wat er aan de hand is

    oud stadje met oude auto's

    leger

    aliens?


    Weet niet wat ik hiervan moet vinden

  21. #46

    Standaard

    Abrams heeft een stukkie van het plot vrijgegeven. Klinkt helaas al een stuk minder.

    Abrams: The Paramount Pictures release is set in Ohio in 1979 and introduces a troupe of six youngsters who are using a Super 8 camera to make their own zombie movie. One fateful night, their project takes them to a lonely stretch of rural railroad tracks and, as the camera rolls, calamity strikes — a truck collides with an oncoming locomotive and a hellacious derailment fills the night with screaming metal and raining fire. Then something emerges from the wreckage, something decidedly inhuman.

  22. #47

    Standaard

    Het wordt denk ik een stuk minder volwassen als Cloverfield. Een soort hommage aan de avonturen/kinderfilms uit de jaren 70 en 80. Ben toch wel benieuwd..

  23. #48

    Standaard

    Tot nu toe zijn de spot en trailer nietszeggend en zo word de film ook net zo nietszeggend als Cloverfield bv.

  24. #49

    Standaard

    Clip vind ik te gek. Ben niet zo'n fan van Cloverfield maar dit lijkt me allemaal erg leuk

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Tot nu toe zijn de spot en trailer nietszeggend en zo word de film ook net zo nietszeggend als Cloverfield bv.
    We hebben het hier over een spot van 30 seconden. Daar kun je amper iets uit afleiden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •