Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.

Discussie: Steven Spielberg

  1. #1

    Standaard Steven Spielberg

    Welke titels zijn gepland, welke zijn al uit, van welke weten we niets? Hier een handig lijstje waar ik alles zou bijhouden (de bekendste):
    Groen=beschikbaar
    Rood=verwacht
    Blauw=gerucht
    • The Sugarland Express
    • Jaws
    • Close Encounters of the Third Kind
    • 1941
    • Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark (??-11-2010)
    • E.T.: The Extra Terrestrial
    • Indiana Jones and the Temple of Doom (??-11-2010)
    • The Color Purple
    • Empire of the Sun
    • Indiana Jones and the Last Crusade (??-11-2010)
    • Always
    • Hook
    • Jurassic Park (4-11-2010)
    • Schindler's List (??-??-2010)
    • The Lost World: Jurassic Park (4-11-2010)
    • Amistad
    • Saving Private Ryan
    • Artificial Intelligence: AI
    • Catch Me If You Can
    • Minority Report
    • The Terminal
    • Munich
    • War of the Worlds (3-6-2010)
    • Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
    onder voorbehoud
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 04-05-2010 om 18:29


  2. #2

    Standaard

    Neem dan in ieder geval een meer complete lijst, deze titels geven niet alles weer . Ik mis bijvoorbeeld The Color Purple, toch geen kleine film.

  3. #3

    Standaard

    Handig lijstje!

    Kijk vooral uit naar Jurassic Park en ook War of the Worlds komt er wel in waarschijnlijk!

  4. #4

    Standaard

    Goed initiatief dit overzicht, maar het kan inderdaad wel even wat completer.
    Kan zelf ook niet wachten tot zijn hele oeuvre in 'blu' te krijgen is. Het komt nu in ieder geval goed op gang, wist niet dat Jurassic Park en Indiana Jones al voor dit jaar gepland stonden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Amistad
    The Color Purple

    nog even toevoegen aub

    Verder een leuk lijstje van een top regisseur
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Zet deze er dan ook meteen bij:

    - The Sugarland Express
    - 1941
    - Always

    Dan heb je een compleet lijstje van de bioscoopfilms die Spielberg geregisseerd heeft.

  7. #7

    Standaard

    De titels zijn toegevoegd, ik heb de lijst gesorteerd op de officiële releasedata in de bioscoop.

    Alle info is hier welkom!


  8. #8

    Standaard

    Jurassic Park, The Lost World en Schindler's List zijn toch nog geruchten?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #9

    Standaard

    Jp staat geloof ik al vast. Schindler's List zijn geloof ik idd geruchten, maar ik denk dat er daarom ook vraagtekens staan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #10

    Standaard

    Die info komt van de site van Universal zelf dacht ik, een paar dagen daarna werd die info er terug afgehaald...

    Misschien is het beter om die titels anders aan te duiden.


  11. #11

    Standaard

    Ik heb nog eens opgezocht, Jurassic Park staat vast!
    http://www.universalpictures-dvd.nl/...ck=/bluray.php


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb nog eens opgezocht, Jurassic Park staat vast!
    http://www.universalpictures-dvd.nl/...ck=/bluray.php
    Wat ik al dacht. Dat is toch ook wel een release waar ik heel erg naar uitkijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #13

    Standaard

    Ik de eerste 2, en dan vooral het eerste deel. Deel 3 was wat minder... Ik ben benieuwd naar de opgekuiste HD beelden, al de Spielberg transfers zijn (tot nu toe) zo goed als perfect


  14. #14

    Standaard

    Uiteindelijk telt er voor mij maar eentje: E.T.:The Extra Terrestrial. Ik hoop dan wel dat ze hem netjes met de originele versie uitbrengen.

  15. #15

    Standaard

    Schindler's List op Blu-Ray zou sowieso maar weinig toevoegen. Het gaat bij Schindler's List dan ook om het verhaal.
    --

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Schindler's List op Blu-Ray zou sowieso maar weinig toevoegen. Het gaat bij Schindler's List dan ook om het verhaal.
    Serieus? Het gaat bij elke film toch om het verhaal? Blu-Ray voegt niets toe aan het verhaal, wel aan de beleving....


  17. #17

    Standaard

    Wat een onzin, zeg, Ronin!
    Echt grote onzin.

    Tuurlijk is bij een eye-candy film de hoeveelheid detail het meest belangrijk, maar bij een drama film wordt de film juist intenser.

  18. #18

    Standaard

    Plus dat de zwart/wit fotografie in Schindler's List fenomenaal is, dat wordt smullen op blu-ray.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #19

    Standaard

    Smullen is nou geen woord dat je moet gebruiken bij deze film, maar ik begrijp je wel.

  20. #20

    Standaard

    War of the Worlds en beide JP's komen er zeker in! Minority Report is onderweg, en Ryan heb ik al staan. Misschien dat ik Schindler nog haal... voor een leuke prijs.

    The Terminal en Catch me zijn ook erg leuk, maar imho niet br-waardig. Indiana Jones... tja, fantastische films ... maar voegt een scherpere beeldkwaliteit wel wat toe bij films die eigenlijk een beetje oud aan moeten doen?

  21. #21

    Standaard

    Oud doen lijken heeft niks met lage DVD resolutie te maken!

    En The Terminal heeft groot voordeel bij HD, met al die menigte op het vliegveld etc, etc.

  22. #22

    Standaard

    Ik vergeet er bij toe te voegen dat het voor mij weinig zou toevoegen aan de film zelf. Het gaat mij bij Schindler's List echt om het verhaal. Zoals Thomas Gabriel zegt, gaat het bij elke film om het verhaal. Alleen dat ligt bij Schindler's List toch anders. Hier word meer een boodschap over gedragen aan iedereen en gaat het niet om een verzonnen actie verhaal waarin Jackie Chan de hoofdrol speelt. Ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik hiermee bedoel.

    Als het beeld er bij Schindler's List er beter uit ziet is dat een leuke extra, maar het hoeft van mij niet.

    Verder zou ik de blu-ray denk ik wel aanschaffen, aangezien Schindler's List behoort tot mijn top en ik graag alle edities wil hebben. Ik heb de meeste edities op dvd al, waaronder de LE.
    --

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik vergeet er bij toe te voegen dat het voor mij weinig zou toevoegen aan de film zelf. Het gaat mij bij Schindler's List echt om het verhaal. Zoals Thomas Gabriel zegt, gaat het bij elke film om het verhaal. Alleen dat ligt bij Schindler's List toch anders. Hier word meer een boodschap over gedragen aan iedereen en gaat het niet om een verzonnen actie verhaal waarin Jackie Chan de hoofdrol speelt. Ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik hiermee bedoel.

    Als het beeld er bij Schindler's List er beter uit ziet is dat een leuke extra, maar het hoeft van mij niet.

    Verder zou ik de blu-ray denk ik wel aanschaffen, aangezien Schindler's List behoort tot mijn top en ik graag alle edities wil hebben. Ik heb de meeste edities op dvd al, waaronder de LE.
    Je spreekt jezelf wel erg tegen: je vindt dat Schindler's List gaat om het verhaal, en beter beeld en geluid boeit je niet zo. Maar de versie die zich juist onderscheid door beter beeld en geluid wil je juist hebben....best vaag....

  24. #24

    Standaard

    Ik denk dat roninpacino niet het vermogen heeft om cinematografie te bevatten. Ieder snugger persoon weet dat soweiso dvd en misschien blu-ray nog steeds een beperking vormen voor de daadwerkelijke kwaliteit wat een professionele filmcamera kan opnemen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Uiteindelijk telt er voor mij maar eentje: E.T.:The Extra Terrestrial. Ik hoop dan wel dat ze hem netjes met de originele versie uitbrengen.
    Het zou leuk zijn als er straks een versie op blu-ray komt waarop beide versies te bekijken zijn, net zoals bij Close Encounters...! Kun je vergelijkend warenonderzoek doen

    Laat die hele lijst maar doorkomen, ik ben er klaar voor!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •