Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard One-man shows Eddie Murphy

    Is er iemand die weet of de one-man shows van Eddie Murphy (Delirious & Raw) op DVD uit zijn ? Bij voorkeur regio 2 ?

  2. #2

    Standaard

    JA!
    maar Martin Lawrence komt nu in de bioscoop met hem zijn One Man Show :
    Martin Lawrence in RunTelDat
    die show woordt ook door paramount uitgegeven net zoals de EDDIE MURPHY SHOWS...
    ik denk als die show van ML op dvd komt ook die van Eddie Murphy op dvd komen...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO
    JA!
    maar Martin Lawrence komt nu in de bioscoop met hem zijn One Man Show :
    Martin Lawrence in RunTelDat
    die show woordt ook door paramount uitgegeven net zoals de EDDIE MURPHY SHOWS...
    ik denk als die show van ML op dvd komt ook die van Eddie Murphy op dvd komen...
    De show van Martin Lawrence heb ik hier naast me liggen, het is een illegale versie die ze in Amerika verkochten! Een vriend van me heeft die meegenomen, zal hem binnenkort eens gaan bekijken!

    Ik kan zeker niet wachten op de show van Eddie Murphy, heb raw wel op originele tape en delirious gekopieerd op tape want aan die is nergens aan te komen!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  4. #4

    Standaard

    Ik heb Raw en delirious orgineel op tape en Van Marty Lawrence w8 ik mee want het lijkt me cool om zon show in de bios te szien

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO
    Ik heb Raw en delirious orgineel op tape en Van Marty Lawrence w8 ik mee want het lijkt me cool om zon show in de bios te szien
    Wil je delirious niet verkopen?

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  6. #6

    Standaard

    Ik zit zelf nogal te wachten op de shows van Chris Rock. Echt briljant die gozer! Jammer dat je dat in de speelfilms waarin 'ie meedoet niet zo terugziet. Down to earth was een halfbakken poging (we geven hem een rol waarin 'ie zichzelf kan zijn en wat stand-up kan doen) wat dat betreft.
    Startrader, Safetrader

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Wil je delirious niet verkopen?

    Tommy!
    Nee

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    Ik zit zelf nogal te wachten op de shows van Chris Rock. Echt briljant die gozer! Jammer dat je dat in de speelfilms waarin 'ie meedoet niet zo terugziet. Down to earth was een halfbakken poging (we geven hem een rol waarin 'ie zichzelf kan zijn en wat stand-up kan doen) wat dat betreft.
    ik vind CR in al zijn films top!!!!!
    Lethal Wapon 4 was ie echt funny in! maar die Bigger and Blacker vond ik zelf een beetje tegenvallen...
    Ik heb de CD van Bigger and Blacker maar die kocht ik voor dat liedje : No Sex in The Champagne Room toen hoorde ik later dat bijna de hele show op die cd staat ....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO

    ik vind CR in al zijn films top!!!!!
    Lethal Wapon 4 was ie echt funny in!
    Inderdaad, daar was 'ie goed. Z'n stand-up shows heb ik alleen op (slechte) mp3. Paar jaar terug waren ze op Net 5 maar toen heb ik ze niet opgenomen. Stomstomstom....
    Startrader, Safetrader

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    De koning van de stand-up arriveert eindelijk op dvd met zijn beste show: RAW!!! Geweldig
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    De koning van de stand-up arriveert eindelijk op dvd met zijn beste show: RAW!!! Geweldig
    Koning geworden met dank aan andere koning Richard Pryor

    ps.dit zijn wel regio 1 releases!!!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Standaard

    Hilarisch, geweldig, super die oneman-shows van Eddie. Een paar jaar terug zat ik in mijn eindfase van mijn studie, scripties en dergelijke. Een saaie tijd vol stress. Veronica of een andere zender besloot Raw en Delirious 2 achtereenvolgende weken uit te zenden.
    Wat kwam ik weer tot leven. Ik lag dubbel, pijn in mijn buik van het lachen, Eddie wist het voor elkaar te krijgen.

    Edieeeeee, I Want HALF!!!!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Hilarisch, geweldig, super die oneman-shows van Eddie. Een paar jaar terug zat ik in mijn eindfase van mijn studie, scripties en dergelijke. Een saaie tijd vol stress. Veronica of een andere zender besloot Raw en Delirious 2 achtereenvolgende weken uit te zenden.
    Wat kwam ik weer tot leven. Ik lag dubbel, pijn in mijn buik van het lachen, Eddie wist het voor elkaar te krijgen.

    Edieeeeee, I Want HALF!!!!
    Bluuuulp,You can smell it,you can smell it.

    This is my house,and if you dont like it,you can get the F*ck out.

    My mom was like Clint Eastwood with a shoe.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #15

    Standaard

    Mr. T: "Hey boy! You're looking mighty cute in them jeans. No come on over and f**k me in the ass!!! HMMMM!!! AAAARRRR!!!!"

    Hilarisch!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  16. #16

    Standaard

    Damn is Eddy Murphy a fast talking mother ****** or what?
    Ik vond Richard Pryor trouwens ook erg goed, zeker voor zijn tijd.

    Ik heb die shows geloof ik nog nooit op dvd gezien, maar ook nog nooit echt naar gezocht.

  17. #17

    Standaard

    Absolute Must Have DVD.....
    onovertroffen die shows van hem....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door badtzje
    Hmm, das wel erg cheap! Zo'n € 8 maar!

    Zou t n foutje zijn?
    En zoja, als je m nu bestelt voor die prijs, zouden ze m dan toch gewoon voor die prijs leveren?

    Is wel interessant natuurlijk!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door badtzje
    Hmm, das wel erg cheap! Zo'n € 8 maar!

    Zou t n foutje zijn?
    En zoja, als je m nu bestelt voor die prijs, zouden ze m dan toch gewoon voor die prijs leveren?

    Is wel interessant natuurlijk!
    I dunno. Ik heb hem wel voor die prijs gepreordered, maar we zien wel
    "Rog, grab the cat!" - Martin Riggs

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Absolute Must Have DVD.....
    onovertroffen die shows van hem....
    Delirious vind ik stukken beter dan Raw.Ik heb Delerious van net5 opgenomen(S-Vhs) en later naar dvd gekopieerd, ben tevreden over de beeld en geluidskwaliteit maar als die op R2 uit zou komen zou ik die toch kopen natuurlijk.

    :wink: :wink:

  21. #21
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Wel jammer dat zijn eerste show nog niet uitgebracht wordt. Raw is als geheel wel beter denk ik, maar het stuk in delirious over de barbeque is goud waard

    Hey Sanchez; Goonigoogoo!
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Wel jammer dat zijn eerste show nog niet uitgebracht wordt. Raw is als geheel wel beter denk ik, maar het stuk in delirious over de barbeque is goud waard

    Hey Sanchez; Goonigoogoo!
    Het schetenspel in Delirious is ook uniek vind ik

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Delerious was in zijn geheel wat scherper dan Raw.
    Ik heb veel harder moeten lachen in ieder geval.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  24. #24

    Standaard

    Delirious is zeker veel beter, Er zitten in Raw ook heel leuke grappen maar er zijn jammer genoeg ook momenten dat het saai is en dat heb je absuluut niet bij Delerious.

  25. #25

    Standaard

    Welke show was nou pas op TV? Dilirious toch? Die heb ik 20 minuten gekeken. Vond het wel een beetje grappig, maar de grappen erg eentonig. Alleen maar fuck this, fuck that en allemaal seksistisch. Wel even leuk, maar als je alleen maar grappig kunt zijn door grof gebekt anderhalf uur over seks te praten...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •