Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 93 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Nee, hoor, fout geinformeerd. De superbit titels, die ook als normale dvd werden gereleased, was de normale release op 1 dvd met veel extra´s. Maar het is natuurlijk wel een optie. Maar ik vind 3d niet interessant, en die 6 minuten sex met een alien, hoeven voor mij ook niet.
    Ik denk dat jij nu verkeerd geïnformeerd bent (of je bedoeld toch iets anders).
    Superbit DVD's waren juist DVD's zonder extra's, zodat alle beschikbare ruimte op een disc beschikbaar was voor beeld en geluid, die daarmee een hogere kwaliteit konden halen dan de reguliere versies, waar de extra's ook ruimte op de disc innamen. Werner heeft in dit geval dus gelijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    De gele ondertiteling is echt not done. Ik zal deze uitgave daarom niet aanschaffen.
    Geloof me, het is totaal niet storend! (ga eerst maar eens een film met gele subs bekijken!)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Nee, hoor, fout geinformeerd. De superbit titels, die ook als normale dvd werden gereleased, was de normale release op 1 dvd met veel extra´s. Maar het is natuurlijk wel een optie. Maar ik vind 3d niet interessant, en die 6 minuten sex met een alien, hoeven voor mij ook niet.
    Ik had het helemaal niet over de superbit titels. Ik had het over die typische titels van Fox waarbij je kon kiezen tussen een 1-disc zonder en een 2-disk met extra's. The Day After Tomorrow, I Robot, Master And Commander, etc.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    De bluray is perfect.[jammer geen xta's

  5. #30

    Standaard

    verhaal niet origineel voor de rest oke maar niet meer dan dat. 6/10 voor mij

  6. #31

    Standaard

    Gister het geluid van deze BR vergeleken met wat AC-3 laserdiscs en tot mijn verbazing (en die van 3 vrienden) klonk de laserdisc 10 keer beter. Blijkbaar is de HD Audio afgemixd voor simpele thuissetjes. Ontbreekt erg aan dynamiek.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Gister het geluid van deze BR vergeleken met wat AC-3 laserdiscs en tot mijn verbazing (en die van 3 vrienden) klonk de laserdisc 10 keer beter. Blijkbaar is de HD Audio afgemixd voor simpele thuissetjes. Ontbreekt erg aan dynamiek.
    Waarom vergelijk je de Blu-ray van een film met een Laserdisc van een compleet andere film?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Waarom vergelijk je de Blu-ray van een film met een Laserdisc van een compleet andere film?
    Omdat Avatar niet op laserdisc uit is......

    Het zijn notabene ook nog een s films die 10 jaar oud zijn, maakt de vasttelling enkel verrassender.

  9. #34

    Standaard

    Film is een waar visueel spektakel. Des te "knapper" vind ik het dan ook dat deze film me werkelijk nergens weet te raken. Op een schaal van 1 tot 10 kan ik dan ook niet meer dan een 5 geven. Zit me af te vragen of dat eigenlijk al niet te veel is.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Omdat Avatar niet op laserdisc uit is......

    Het zijn notabene ook nog een s films die 10 jaar oud zijn, maakt de vasttelling enkel verrassender.
    De vergelijking slaat helemaal nergens op. Dat heeft gewoon met de mix zelf te maken en niet met het verschil tussen AC-3 op een laserdisc en de DTS-MA track op deze bluray. Erg rare vergelijking. Er zijn op bluray ook films van 10 jaar oud die heel dat AC-3 wegblazen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De vergelijking slaat helemaal nergens op. Dat heeft gewoon met de mix zelf te maken en niet met het verschil tussen AC-3 op een laserdisc en de DTS-MA track op deze bluray. Erg rare vergelijking. Er zijn op bluray ook films van 10 jaar oud die heel dat AC-3 wegblazen...
    Geef maar tips en ik zal ze vergelijken. Tot nog toe heb ik nog geen BR ontdekt die de AC-3 laserdiscs van tafel spelen. Vind het verschil steeds opvallend groot en in het voordeel van AC-3. Heb je het zelf al vergeleken? Of ga je enkel op de technische specs af.....

    Verder geef ik toch ook aan dat het mogelijk met de mix te maken heeft.... Maar de audio van Avatar mag nooit de volle score krijgen hier, want zo indrukwekkend is die niet, aangezien die door een paar 10 jaar oude LD's wordt weggespeeld.
    Laatst aangepast door Reinbo : 02-05-2010 om 12:22

  12. #37

    Standaard

    Wat je zegt kan niet eens, maar dan moet je het wel goed afstellen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat je zegt kan niet eens, maar dan moet je het wel goed afstellen....
    Wat kan er niet? En wat zou ik anders (goed) moeten afstellen?

    Heb je het zelf al eens getest?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Verder geef ik toch ook aan dat het mogelijk met de mix te maken heeft.... Maar de audio van Avatar mag nooit de volle score krijgen hier, want zo indrukwekkend is die niet, aangezien die door een paar 10 jaar oude LD's wordt weggespeeld.
    Dus omdat een andere film een 'betere' mix heeft, kan Avatar nooit de volle score krijgen? Een beetje kromme beredenering, niet? Je kan sowieso geen twee films vergelijken, omdat iedere film anders is. Zeker geen twee films waar tien jaar tussen zit.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Dus omdat een andere film een 'betere' mix heeft, kan Avatar nooit de volle score krijgen? Een beetje kromme beredenering, niet? Je kan sowieso geen twee films vergelijken, omdat iedere film anders is. Zeker geen twee films waar tien jaar tussen zit.
    Het gaat toch met de beoordeling van het geluid. Het viel ons gewoon op dat de oude AC3 tracks van X-Men en Star Wars TPM de track van Avatar volledig onder tafel speelde. Het klonk gewoon veel beter, punt! Waarom zou dat niet kunnen? Test het zelf zou ik zeggen. En als het veel beter kan, verdien je niet de volle score. IMO.

  16. #41

    Standaard

    Wat een geneuzel allemaal haha
    Kwa video stunning geluid ook niks mis mee
    Het verhaal mwa mager 5je
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Het gaat toch met de beoordeling van het geluid. Het viel ons gewoon op dat de oude AC3 tracks van X-Men en Star Wars TPM de track van Avatar volledig onder tafel speelde. Het klonk gewoon veel beter, punt! Waarom zou dat niet kunnen? Test het zelf zou ik zeggen. En als het veel beter kan, verdien je niet de volle score. IMO.
    Heb ook zat "perfecte" dts en dd tracks van o.a. Star Wars, Jean Michel Jarre en noem de hele kliek maar op, maar die hebben echt niet de openheid en het laag van een goede dts hd ma track, Avatar inclusief. Ze kunnen luid gaan maar zijn doffer. Als je dit beter vind, prima maar ik ben het daar dus niet mee eens...Als je per bron en decodering je sub gevoeligheid en dynamiek kan instellen zal ik maar eens gaan rommelen. Als ik wil kan ik bij mij DD ook veel beter laten klinken dan Dts Hd Ma.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Heb ook zat "perfecte" dts en dd tracks van o.a. Star Wars, Jean Michel Jarre en noem de hele kliek maar op, maar die hebben echt niet de openheid en het laag van een goede dts hd ma track, Avatar inclusief. Ze kunnen luid gaan maar zijn doffer. Als je dit beter vind, prima maar ik ben het daar dus niet mee eens...Als je per bron en decodering je sub gevoeligheid en dynamiek kan instellen zal ik maar eens gaan rommelen. Als ik wil kan ik bij mij DD ook veel beter laten klinken dan Dts Hd Ma.
    Ik wilde helemaal niets, ik zette gewoon eerst de ene film op en toen de andere. Genoot veel meer van het AC-3 geluid. Zeker het laag was veel voller. Kan je doffer noemen, mij beviel het beter. Explosies moet je voelen, niet van zeggen: "Goh, dat klonk lekker open."
    Laatst aangepast door Reinbo : 02-05-2010 om 19:24

  19. #44

    Standaard

    Hmm, en ik dacht dat ik eigenwijs was....haha. Maar geeft niet hoor. Als jij het zo vind. Prima...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hmm, en ik dacht dat ik eigenwijs was....haha. Maar geeft niet hoor. Als jij het zo vind. Prima...
    Ik was wel met z'n vieren.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Het gaat toch met de beoordeling van het geluid. Het viel ons gewoon op dat de oude AC3 tracks van X-Men en Star Wars TPM de track van Avatar volledig onder tafel speelde. Het klonk gewoon veel beter, punt! Waarom zou dat niet kunnen? Test het zelf zou ik zeggen. En als het veel beter kan, verdien je niet de volle score. IMO.
    Hoe weet je dat het beter kan? Je vergelijkt het met de een andere film. Ik kan ook wel Bullitt gaan kijken, of The Godfather, en zeggen dat die er veel minder goed uitzien dan Avatar. Is dat dan ook zo, of zien die films er gewoon goed uit en heb ik dan onrealistische verwachtingen?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Ik was wel met z'n vieren.
    Maar wel met 1 verkeerde installatie....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Hoe weet je dat het beter kan? Je vergelijkt het met de een andere film.
    Anders gezegd: appels met peren vergelijken.

    On-topic: een prima schijfje! Genoten!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Maar wel met 1 verkeerde installatie....

    Wat is er dan verkeerd aan mijn set up?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Hoe weet je dat het beter kan? Je vergelijkt het met de een andere film. Ik kan ook wel Bullitt gaan kijken, of The Godfather, en zeggen dat die er veel minder goed uitzien dan Avatar. Is dat dan ook zo, of zien die films er gewoon goed uit en heb ik dan onrealistische verwachtingen?

    Het is bij mij omgekeerd, het 'oude' verslaat het 'nieuwe'. Tot mijn eigen verbazing. Ik had geen enkele verwachtingen, maar je zou van een 10 jaar modernere film (met een budget van 200 (mjn) op een nieuw high end medium een beter geluid verwachten dan van een 10 jaar oude film op een gecancelled medium. Zeker als hier het geluid de volle 5* krijgt

    Het zal me verder allemaal worst wezen, maar dat was onze ervaring, en als het aan mijn set up ligt hoor ik graag welk knopje ik moet omzetten om hetzelfde geluid (of beter) uit mijn BR te kunnen halen...

    Of zou het zo kunnen zijn dat BR gewoon niet het maximale biedt? Zou niet voor het eerst zijn..... Het geluid van LP en het beeld van CRT werd ook niet overtroffen door de eerste paar generaties opvolgers)
    Laatst aangepast door Reinbo : 02-05-2010 om 21:16

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •