De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard onderzoekje naar TVseries

    Hoi allemaal,

    Zouden jullie mij willen helpen door een korte vragenlijst in te vullen over TVseries. Het duurt 5 minuutjes en je kan er een Bol.com twv 100 euro mee winnen!

    MOD EDIT: Niet echt een relevant onderzoek, naar onze mening. Met een andere opzet valt er te praten.

    Groetjes,
    Valerie
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-04-2010 om 19:31

  2. #2

    Standaard

    Je bent nieuw hier en plaatst een link met een tinyurl zodat wij niet kunnen zien naar welke pagina er wordt gelinkt, daar ga ik dus echt niet aan meewerken,
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Valerie,
    het zou verstandig zijn de volledige url te posten van de quiz.
    Daarnaast heb ik net even gekeken maar het is wel een vreemde enquête.
    Noem een programma dat je niet leuk vind en geef vervolgens aan of je het wel of niet leuk vind en hoe vaak ej het kijkt? En daarna moet je 8 punten aangeven die je wel leuk vind aan het programma wat je niet leuk vind?
    Dat vul ik dus niet in en ik denk dat je er weinig serieuze reacties op zult krijgen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Valerie,
    het zou verstandig zijn de volledige url te posten van de quiz.
    Daarnaast heb ik net even gekeken maar het is wel een vreemde enquête.
    Noem een programma dat je niet leuk vind en geef vervolgens aan of je het wel of niet leuk vind en hoe vaak ej het kijkt? En daarna moet je 8 punten aangeven die je wel leuk vind aan het programma wat je niet leuk vind?
    Dat vul ik dus niet in en ik denk dat je er weinig serieuze reacties op zult krijgen.
    Zo denk ik er ook over.

    Ik heb ook net gekeken naar die quiz, en ik ga er ook niet aan meedoen, waarom zou ik me tijd verdoen aan een serie die ik niet leuk vindt, dit lijkt me dan ook geen enquete die veel mensen zal aanspreken.

  5. #5

    Standaard

    ben bang..
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    ben bang..
    Kruip dan onder je bed
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  7. #7

    Standaard

    Kruip dan onder je bed
    __________________
    Daar wordt ze nog banger want daar zitten allemaal enge monsters en krokodillen

  8. #8

    Standaard

    Gezien de inhoud van deze enquete lijkt het me niet zinvol om hier verder mee te gaan.
    Dit topic gaat op slot.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •