De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard dvd/BR speler met aantal wensen

    ben op zoek naar een goede dvd/br speler met de volgende wensen:

    moet zeer stil zijn
    moet ondertitels kunnen verschuiven
    moet makkelijk regiovrij te maken zijn voor dvd

    hoeft geen br speler te zijn maar is natuurlijk wel handig

    liefst wel goede kwaliteit, prijs mag dus hoog zijn
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #2

    Standaard

    De Oppo BDP-83 is een speler waar ik meteen aan denk. Regiovrij voor zowel dvd al bluray dmv een simpel te plaatsen modchip (veelal door de leverancier in NL aangebracht). Kan bij mijn weten ondertitels verschuiven en biedt goede kwaliteit. Hoeveel geluid deze speler maakt durf ik niet te zeggen, maar er zijn forumbezoekers die deze speler in bezit hebben...

    Hij wordt o.a. verkocht bij www.livingcinema.nl
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    De Philips BDP9500 kan alles wat je wilt en is simpel en gratis regiovrij te maken voor DVD.
    Met DVD's is de speler echter niet zo stil, maar Philips is daar mee bezig is mij aangegeven door de klantenservice.

    Mocht je het geld voor de Oppo BDP-83 hebben, dan zou ik voor die speler gaan, heb je gelijk een regiovrije BD speler na de mod.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De Oppo BDP-83 is een speler waar ik meteen aan denk. Regiovrij voor zowel dvd al bluray dmv een simpel te plaatsen modchip (veelal door de leverancier in NL aangebracht). Kan bij mijn weten ondertitels verschuiven en biedt goede kwaliteit. Hoeveel geluid deze speler maakt durf ik niet te zeggen, maar er zijn forumbezoekers die deze speler in bezit hebben...

    Hij wordt o.a. verkocht bij www.livingcinema.nl
    ziet er goed uit;

    kunnen bezitters van deze speler bevestigen dat je de ondertitels kunt verschuiven en iets zeggen over het geluid van de fan

    heb b.v. Toshiba ep35 staan maar die maakt toch een hoop herrie en kijk veel "dialoog" films dus is vrij irritant
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #5

    Standaard

    Lees ook even het topic over de Oppo door: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=63034
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    mmm, lijkt toch herrie te maken en ook lipsync problemen...

    quote van forummember kit carson:

    Heb de OPPO nog niet zo lang en mijn Blu-ray collectie is nog niet zo groot, maar tot nu toe nog geen echt merkbare 'lipsync' bij Blu-ray vastgesteld, maar al wel bij enige DVD's (regio maakt niet uit).

    Ik heb nog geen regeling van 'lipsync' in het menu aangetroffen, maar wel ergens tekst 'delay' gezien en ga daar nog verder induiken. Maar morgen krijg ik nog bezoek van enkele 'deskundigen' om ook bij blu-ray twijfels nog weg te nemen; soms lijkt het, als of synchronisatie toch niet de volle 100% is. (tv is Loewe Compose LCD full-HD, 100Hz.).
    We willen ook weten of merk/type hdmi kabel invloed heeft op het fenomeen lipsync.
    Luisterafstand lijkt ook van invloed te zijn. Update zsm.

    [edit] N.B.
    Als hdmi kabel gebruik ik ff de meegeleverde ca. 2m. OPPO hdmi met 2 RF-chokes. Onderweg is een QED Performance hdmi 1.3, ook 2m. (1 m. is net te kort).

    De fan op achterzijde der OPPO is op 4m. afstand nog hoorbaar; zeker wanneer de speler meer dan 2 u. aanstaat.

    is natuurlijk opinie van 1 dus zou aan de speler kunnen liggen

    als ik het goed begrijp zit er inderdaad een subtitle shift functie op

    alleen "herrie" baart me nog zorgen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #7

    Standaard

    Lipsync zou ik niet zo zeer over inzitten als je een receiver hebt die dit ondersteund via HDMI. Verder is dat ook een kwestie van een firmware update. Qua 'herrie' tja, dat is voor iedereen ook anders natuurlijk.

    Ik heb zelf sinds vorige week de Sony BDP-S370 waar ik supertevreden over ben. Daarvoor had ik de LG BD370. De Sony is erg stil tijdens het spelen (lees: ik hoor hem echt gewoon niet) en geeft een prachtig plaatje. En speelt evt ook diverse mediaformaten en ook SACD. Lijkt wat dat betreft op de Oppo. En deze is ook voor DVD regiovrij te maken met zo'n speciale remote, vaak te krijgen voor een tientje of 3 schat ik zo. De prijs van de Sony is wel erg aantrekkelijk natuurlijk. Maar als ik er zelf de centen voor zou hebben had er een Oppo gestaan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Lees ook even het topic over de Oppo door: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=63034
    thanks net even doorgenomen, veel info, lijkt me goede speler, een forumlid meld toch herrie, maar een ander weer niet...lastig
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Lipsync zou ik niet zo zeer over inzitten als je een receiver hebt die dit ondersteund via HDMI. Verder is dat ook een kwestie van een firmware update. Qua 'herrie' tja, dat is voor iedereen ook anders natuurlijk.

    Ik heb zelf sinds vorige week de Sony BDP-S370 waar ik supertevreden over ben. Daarvoor had ik de LG BD370. De Sony is erg stil tijdens het spelen (lees: ik hoor hem echt gewoon niet) en geeft een prachtig plaatje. En speelt evt ook diverse mediaformaten en ook SACD. Lijkt wat dat betreft op de Oppo. En deze is ook voor DVD regiovrij te maken met zo'n speciale remote, vaak te krijgen voor een tientje of 3 schat ik zo. De prijs van de Sony is wel erg aantrekkelijk natuurlijk. Maar als ik er zelf de centen voor zou hebben had er een Oppo gestaan...
    heeft Sony standaard de subtitle shift functie ? de S700 lijkt me dan ook een optie, ervan uitgaand dat ie even stil is als de s370
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #10

    Standaard

    Geen idee of de Sony dat heeft, maar deelde gewoon mijn positieve ervaring met Sony.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De Oppo BDP-83 is een speler waar ik meteen aan denk. Regiovrij voor zowel dvd al bluray dmv een simpel te plaatsen modchip (veelal door de leverancier in NL aangebracht). Kan bij mijn weten ondertitels verschuiven en biedt goede kwaliteit. Hoeveel geluid deze speler maakt durf ik niet te zeggen, maar er zijn forumbezoekers die deze speler in bezit hebben...

    Hij wordt o.a. verkocht bij www.livingcinema.nl
    heb de oppo hier besteld (18 april), betaald via ideal (en afgeschreven) maar in order history staat niets en ook geen bevestigingsmail gekregen....

    net een mailtje gestuurd hoe het zit, iemand ervaring met deze winkel ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #12

    Standaard

    ze hebben ook gewoon een telefoon nummer.

    Ik heb er ook mijn oppo vandaan. qua communicatie kan het idd iets beter maar je zou in je status een "Payment indication received" moeten zien staan.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Ik ken de winkel al jaren en heb er meerdere dingen gekocht. Op zich een prima winkel. Ik zou niet direct verontrust zijn dat je nog geen reactie hebt. Misschien dat je nog een keer moet mailen? webshop@livingcinema.nl of ff bellen..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik ken de winkel al jaren en heb er meerdere dingen gekocht. Op zich een prima winkel. Ik zou niet direct verontrust zijn dat je nog geen reactie hebt. Misschien dat je nog een keer moet mailen? webshop@livingcinema.nl of ff bellen..
    had inderdaad gebeld maar in gesprek, inmiddels respons op mail, blijkt dat de mod voor het regiovrij maken uit Denemarken komt en die zijn wel besteld maar door dat vulkaanas verhaal vertraagd

    toch raar dat je geen bevestigingsmail krijgt en dat ie niet in je order history staat maar goed te horen dat ze betrouwbaar zijn (heb wat slechte ervaringen met toko's die na bestelling opeens failliet gingen, vandaar de bezorgdheid)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •