De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard probleem met afspelen audiofiles AC RYAN mini

    Hallo allemaal,

    Mijn AC Ryan Mini speelt geen .wav en .flac bestanden af. Met .mp3 lukt het wel.
    Bij de .wav en .flac bestanden staat in het rechter kader "no ID3 tag" ?!?!
    Mijn HDX 1000 had hier geen problemen mee.
    Wat kan ik doen zodat de AC Ryan ze ook probleemloos afspeelt ?

    Alvast bedankt voor jullie ideën.

    MvG Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #2

    Standaard

    Heb je de laatste firmware erop staan? Dat is even een algemene tip. Ik heb zelf niet zo'n apparaat, maar misschien eist de Ryan wel dat de wavs en flacs getagged moeten zijn. Maar da's puur even een ideetje dat nu in me opkomt.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Problemen met .flac is geloof ik een bekend probleem, ik heb zelf de laatste beta er op staan en ik gebruik hem voornamelijk voor het afspelen van video's, dus ik zou zeggen zet de beta er op en probeer het uit.

    http://www.acryan.com/forums/viewtop...551d14&start=0
    What ?

  4. #4

    Standaard

    Aangezien ik zelf ook interesse heb in deze mediaspeler:

    Is dat gedoe met .flac inmiddels opgelost, moet voor elke flac een id3-tag beschikbaar zijn :S.

    Verder wat algemenere vraagjes over de speler:

    Stuurt hij DTS-MA, Dolby True HD, uncompressed PCM etc. allemaal gewoon door naar mijn HD reciever? Ofwel kan ik van HD geluid genieten of down-mixed hij het naar DD5.1/DTS net als de WD TV Live?

    Zit er een shuffle functie op voor muziek?

    Alvast bedankt!
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •