Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.ca

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Welke verzendoptie gebruik jij hiervoor? Standard of een duurdere optie?
    Gewoon de standaard optie.

  2. #52

    Standaard

    Hoe doen ze dat toch bij Amazon Canada? Op 6 mei een Blu-ray besteld en op 8 mei al binnen! Super!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe doen ze dat toch bij Amazon Canada? Op 6 mei een Blu-ray besteld en op 8 mei al binnen! Super!
    Dat is heel eenvoudig.
    Voordat ze voor alle bestellingen DHL Internationaal gebruikten werd er verzonden met Canadian Post en dat duurde zo maar 8 weken. Vandaar ook die ellendig lange levertijden die ze nog steeds aangeven naar Europa. Ze zijn gestopt met Canadian Post nadat die een lange periode aan het staken waren en er daarna nog meer dingen fout gingen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #54

    Standaard

    Slechts C$5 per stuk(wisselkoers ongeveer 1 euro = 0,67 C$)



    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #55

    Standaard

    Aanbiedingen meerdere BR's mogen in het desbetreffende topic geplaatst worden aub http://dvd.nl/forum/showthread.php?65661-Amazon-ca

  6. #56

    Standaard

    Ik zou zeggen verplaats ze even want iik heb al genoeg moeite gedaan op deze manier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    Wat een geweldige zaak is amazon.ca toch! Ik had die Watchmen collector's box zondag besteld en nu al binnen met UPS!
    Eerdere bestellingen van grote boxen werden ook altijd binnen een week geleverd, en dat terwijl gewoon de goedkoopste verzendoptie is gekozen.

  8. #58

    Standaard

    Zelfde verhaal bij mij maar met Amazon.com.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat een geweldige zaak is amazon.ca toch! Ik had die Watchmen collector's box zondag besteld en nu al binnen met UPS!
    Eerdere bestellingen van grote boxen werden ook altijd binnen een week geleverd, en dat terwijl gewoon de goedkoopste verzendoptie is gekozen.
    Niet met DHL??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Zelfde verhaal bij mij maar met Amazon.com.
    Is echt een uitzondering, met de Canadese altijd binnen 3 dagen in huis.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    Ik had jaren geleden wel eens hier wat besteld maar vorige week weer. Donderdag verstuurd en afgelopen maandag al in huis. Verstuurd met DHL dus als prijs goed is ga vaker iets uit Canada bestellen.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Niet met DHL??
    Ik heb nog even op de doos gekeken, had ik toevallig nog, en het is echt UPS.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb nog even op de doos gekeken, had ik toevallig nog, en het is echt UPS.
    Ah ok, ik krijg het altijd door DHL geleverd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #63

    Standaard

    Wat zijn jullie ervaringen met douanekosten wanneer bij amazon.ca besteld wordt? Heeft de verzendoptie (standard, expedited, priority) hier nog invloed op?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze Bekijk bericht
    Wat zijn jullie ervaringen met douanekosten wanneer bij amazon.ca besteld wordt? Heeft de verzendoptie (standard, expedited, priority) hier nog invloed op?
    Nog nooit hoeven betalen met standard verzending binnen 3 dagen in huis via koerier van DHL.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #65

    Standaard

    Ik moet voor het eerst in 5 jaar bijbetalen. C$50 + C$9,49 verzendkosten en dan vandaag nog 20,71 euro aan de koerier, kreeg ik wel netjes alvast een sms voor binnen vanmorgen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #66

    Standaard

    lijkt erop dat ze verzendkosten verhoogd hebben, meerdere items gechecked (verkocht door Amazon zelf), steeds dit hoge bedrag; zie het niet terug in hun info over shipping & delivery. Hoop dat dit een glitch is anders wordt het voor mij geen Amazon.ca meer

    VB:

    Order Summary


    Learn more

    Amazon Currency Converter is Disabled.

    Learn more


    Items: CDN$ 8.00
    Shipping & Handling: CDN$ 15.98

    Total before tax: CDN$ 23.98
    Estimated GST/HST: CDN$ 0.00
    Estimated PST/RST/QST: CDN$ 0.00

    Order Total: CDN$ 23.98
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #67

    Standaard

    Bij mij wordt het zelfs met iedere extra BD C$4 duurder. Duidelijk dat ze verlies maken door de hoge verzendkosten met die koeriersdienst van DHL, maar dan is het idd over met bestellen daar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #68

    Standaard

    Dat kan haast niet kloppen. Zou ook heel jammer zijn, want door de lagere koers van de Canadese Dollar t.o.v. de US Dollar was hetzelfde product daar vaak goedkoper. Bovendien had je het met DHL binnen 3 dagen in huis, al moest je daarvoor wel thuis zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #69

    Standaard

    Iemand nog recent goede ervaringen met Amazon.ca gehad? Wil er graag een box bestellen en ben benieuwd of ze nog steeds via DHL leveren...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #70

    Standaard

    Nee, ik heb Amazon CA voorlopig afgezworen na de belachelijke verhoging van hun verpakkings- en verzendtarieven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #71

    Standaard

    Die zijn echt zot. Die versturen alles via DHL. Ik heb al jaren daar niets meer besteld. Vrijdag hebben ze mijn bestelling versuurd en het is al geleverd.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Die zijn echt zot. Die versturen alles via DHL. Ik heb al jaren daar niets meer besteld. Vrijdag hebben ze mijn bestelling versuurd en het is al geleverd.
    Ja, dat is het grote voordeel van Amazon Canada. Ze gebruikten DHL altijd al, maar tegen veel lagere verzendkosten dan nu. Lastig van DHL is echter dat je altijd persoonlijk voor ontvangst moet tekenen, en je dus thuis moet zijn als ze het komen bezorgen. Tenminste, dat is bij mij tot nu toe altijd het geval geweest.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #73

    Standaard

    Als ik een bestelling plaats met verschillende blu-ray's waarvan er een paar niet in stock zijn of in preordere zijn. Wat doen ze? Versturen ze alles in één keer of versturen ze al de artikels die al ter beschikking zijn? Bij amazon.com doen ze dat maar bij amazon.ca is dat niet zo want momenteel heb ik een bestelling waarvan al één artikel al ter beschikking is en na één week gebeurt er niets.

  24. #74

    Standaard

    Zo te zien koopt er blijkbaar niemand meer bij amazon.ca.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Zo te zien koopt er blijkbaar niemand meer bij amazon.ca.
    Nee, dat klopt. Als je een Blu-ray wilt bestellen van C$ 13.00 en je moet vervolgens C$ 16.00 verzendkosten betalen bij de goedkoopste verzendmethode, dan ga je wel ergens anders kijken. Jammer dat ze zulke belachelijke verzendkosten rekenen.
    Bij Amazon USA zijn de verzendkosten ook verhoogd, maar nog niet zo extreem als bij Amazon Canada.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •