Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 77 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.ca

  1. #1

    Standaard Amazon.ca

    Amazon Canada doet de mammoetbox UA 90th Anniversary Prestige Collection (90 Titles) de deur uit voor een luttele EUR 12,79 !!
    90 films!
    Op Amazon.com marketplace zal je er minstens $374.99 voor moeten neertellen. Meteen maar besteld.

    Met Expedited International Shipping (averages 7-14 weeks) kost het je bij elkaar EUR 21,69. Ben benieuwd hoe lang het duurt, zal wel op een vrachtschip moeten worden getakeld in Quebec.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb een paar maand geleden Firefly Blu-ray besteld bij Amazon.ca, en die werd dezelfde dag nog verzonden. En ik maak geen grapje, maar die werd mij de volgende dag al aangeboden door DHL. Zelfs geen inklaringskosten of wat dan ook, maar moest er wel voor tekenen. Ik weet niet of dit een incident was dat het ZO snel ging. Ben benieuwd wanneer jij die box binnen krijgt


  3. #3

    Standaard

    De volgende dag is wel heel snel! Staat me iets van bij dat ik met DHL wel 's iets binnen twee werkdagen binnen kreeg, maar meestal is het meer 3-5 werkdagen. Duurt ook wel 's een week.

    Had iemand hier nu nog op tijd toegehapt?
    Die bizarre aanbieding voor die Universal mammoetbox was heel snel weg... Nu alleen nog op marketplace en weer terug naar CDN$ 727.19.
    Moest ook wel een foutje zijn. Je gooit die box toch niet voor EUR 12,79 op straat, zelfs voor 200 euro waren ze alles binnen een paar uur kwijt gweest. De customer review helemaal beneden is geloof ik ook van Hotel Paradiso. Nu husselt Amazon de prijzen en reviews wel vaker door elkaar, maar dit zou wel een dure mix-up zijn. Voor Amazon dan. Haha.

    Ik heb een bevestigingsmail, dus we zullen zien. Ik zal wel melden of ze hem nu daadwerkelijk op gaan sturen voor dat idiote bedrag. Kan ik de box hier voor 500 Euro aanbieden en van de winst op vakantie gaan.
    Laatst aangepast door Camera Obscura : 06-04-2010 om 22:11

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Helaas, bestelling gecancelled. In het verleden stuurde Amazon.co.uk mispriced items wel vaak gewoon op. Had een beetje verwacht dat Amazon.ca het ook zou doen.

    Hello,

    We're contacting you about order xxx. Unfortunately, we recently discovered that an error caused the following item(s) to be displayed at an incorrect price:

    United Artists 90th Anniversary Prestige Collection

    In this case, we're unable to offer this item for the incorrectly posted price. Therefore, we've cancelled your order for this item.

    At any given time, despite our best efforts, a small number of the millions of items on our site may be mispriced. We're very sorry for this disappointing news.

    We value your business and hope to see you again soon.


    Sincerely,

    Customer Service Department
    Amazon.com

  6. #6

    Standaard

    Laatste bestelling bij Amazon Ca kwam supersnel via DHL in 5 dagen waarin nog een weekend viel!

  7. #7

    Standaard

    Positieve verhalen! Ik zit er aan te denken om aantal steelbooks aan te schaffen. Iemand nog recentelijke positieve verhalen en hadden jullie 'hierboven' de goedkoopste verzendmethode gekozen? Op de amazon.ca site wordt dan 30-40 wkn gemeld :O

  8. #8

    Thumbs up

    Heb er eind vorig jaar een lp besteld. Goedkoopste verzendmethode gekozen. Lp werd op vrijdagavond verzonden, maandagmorgen (!) stond de dhl al aan de deur met mijn pakket.

  9. #9

    Standaard

    Jeuzus das wel heel vlug. Zullen wel een distributiecentrum in de buurt hebben, denk ik dan.

    Bedankt voor je verhaal, MiguelTegen! Zal ik ook eens iets bestellen en mijn ervaring hier delen

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    ...Zullen wel een distributiecentrum in de buurt hebben, denk ik dan...
    Ik weet uit eigen ervaring dat amazon.ca vaak de verzending upgrade naar expressmail. Via een trackingnumber kan je dan de reis van je pakketje volgen van Canada, via de VS, naar je eigen adres. En dat duurt twee dagen (DHL levert niet in het weekend). Dus geen distributiecentrum in Europa of zo iets dergelijks.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Ik weet uit eigen ervaring dat amazon.ca vaak de verzending upgrade naar expressmail. Via een trackingnumber kan je dan de reis van je pakketje volgen van Canada, via de VS, naar je eigen adres. En dat duurt twee dagen (DHL levert niet in het weekend). Dus geen distributiecentrum in Europa of zo iets dergelijks.
    Oh, dat kan natuurlijk ook. Goede service dan van amazon.ca.
    Heb inmiddels een preorder openstaan voor 23-november, ik wacht af met smart .

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Oh, dat kan natuurlijk ook. Goede service dan van amazon.ca.
    Heb inmiddels een preorder openstaan voor 23-november, ik wacht af met smart .
    Ze zijn inderdaad mega snel! Ze staan nog net niet aan de deur nadat jij je bestelling heb afgemaakt :P

  13. #13

    Standaard

    Nou, sodeknetter! Net al mijn bestelling binnen! FF nagekeken: hij werd afgelopen maandag in Toronto opgehaald vanuit Amazon.ca magazijn (o.i.d.) en vanmiddag rond half 1 hier afgeleverd. Ongelooflijk, gewoon met goedkoopste verzendmethode!

    Ik zat met mn bestelling op ongeveer 23 euro, dus geen last van douanekosten. Dat zou nog het enige struikelblok zijn voor grotere bestellingen, maar niet te geloven hoe snel je iets binnen hebt. Een dikke aanrader!

  14. #14

    Standaard

    Ook hier binnen 2 dagen de bestelling binnen.

    Er viel me trouwens nog iets op. Het internationaal verzenden door marketplace sellers kost C$8 en niet rond de $12 zoals bij de US variant.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Mijn ervaring met Amazon Ca is wat minder goed maar komt door DHL die geen bericht in de brievenbus achterliet half december dat Planet Of The Apes BD box afgeleverd kon worden.
    Inmiddels is de box door DHL teruggestuurd omdat ik niets liet horen terwijl ik niet wist dat ie bij DHL stond.
    Een nieuwe wordt wel opgestuurd, maar zal enige weken duren.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb nu 1 BD besteld, de Criterion Army of Shadows, maar die wordt per standaard Canadese post verstuurd, zonder tracking number.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb nu 1 BD besteld, de Criterion Army of Shadows, maar die wordt per standaard Canadese post verstuurd, zonder tracking number.
    De gratis upgrade naar expresspost gaat meestal pas in als er sprake is van pakketpost. Met andere woorden bij grotere bestellingen, niet bij een enkele dvd/cd/bd.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #18

    Standaard

    had vorige week ook 1 DVD besteld, goedkoopste verzendoptie (Standard International Shipping -10 to 12 Weeks). Verzonden met DHL en na enkele dagen aangekomen.

    Vandaag nog enkele dvd's besteld met dezelfde verzendoptie, maar verzonden met Canada Post. Kan dus gigantisch lang gaan duren ...

    Op zich heb ik geen recht om te klagen, maar ik had wel valse verwachtingen nu ...

  19. #19

    Standaard

    en eentje ervan is tóch met DHL verzonden. Vreemd !

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb nu 1 BD besteld, de Criterion Army of Shadows, maar die wordt per standaard Canadese post verstuurd, zonder tracking number.
    En ik snap ook waarom ze zo'n ruime verzendtijd aanhouden: 10 januari verstuurd en vandaag 'al' binnen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wel lekker dat bijna alles met de DHL wordt verzonden. Nóg sneller in huis.

  22. #22
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan hebben jullie meer geluk dan ik, Once upon a Time in America besteld bij
    amazon.ca en deze is sinds 10 januari bezig aan een wereldreisje
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #23

    Standaard

    ook 4 schijfjes die al zo'n 3 weken onderweg zijn ... Expedited verzending was wel na een week aangekomen met de post. Misschien dat dat de aantrekkelijkste optie is ?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En ik snap ook waarom ze zo'n ruime verzendtijd aanhouden: 10 januari verstuurd en vandaag 'al' binnen
    weinig bemoedigend

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Afgelopen donderdag een bestelling gedaan, vrijdag werd ie via 'expedited' verstuurd en gisteren had ik hem al in huis. Maar eerlijk is eerlijk, als ik maandag thuis was geweest had ik hem toen al gehad getuige het briefje van TNT in de brievenbus. Amazon.ca blijft voor mij een heerlijke optie voor R1 dvd's. Alleen jammer dat de prijzen voor sommige items aan de prijzige kant blijven.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •